• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik heb besloten om een Hannibal coffee shop AU te schrijven zonder de personages OOC te laten worden (of in ieder geval het te proberen tot ik sterf)

    Wish me luck I'm going in deep


    Zoveel onverwachte coffeeshop AU's om mij heen opeens, gosh. Maar dat klinkt geweldig! Succes, inderdaad, en sterkte. Heel veel sterkte. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nu echt serieus misselijk :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy shit ik ben duf


    Caution first, always.

    Oh we don’t own our heavens now, we only own our hell. And if you don’t know that by now then you don’t know me that well.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gevoelens, laat af. (cat)

    Ik vind het lief dat jullie me allemaal vacatures doorsturen, maar ik zou nu zoveel liever gewoon aan mezelf werken dan voor een of andere zaak.


    i put the fun in funeral

    Jodelee, jodelee-e-e, eh, jodelee-e-e, eh, jodelee-e-e, jodeleejodeleejodeleejodeleejodeloo


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    Jodelee, jodelee-e-e, eh, jodelee-e-e, eh, jodelee-e-e, jodeleejodeleejodeleejodeleejodeloo


    Helemaal mee eens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Recherche schreef:
    Jodelee, jodelee-e-e, eh, jodelee-e-e, eh, jodelee-e-e, jodeleejodeleejodeleejodeleejodeloo


    IK ZIT DAT ECHT SERIEUS NU TE LUISTEREN. Hoe eng.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik noemde mijn hond Feniks en ze reageerde. Oké,nieuwe naam voor Isa :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lege gevoel als je een anime uitkijkt...

    Wat als er echt iets mis is?


    <3

    Waar is de moeheid als je hem nodig hebt? Ik moet echt gaan slapen, jeetje.

    That don't impress me much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moet ik eens wat anime afkijken voor ik aan nieuwe begin, maar ugh, het is zo lastig een echt leuke anime te vinden op moment :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."