• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Omg fuck this shit, eerste schooldag en zo :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Anyone leaving for Hogwarts today?

    Ik ben gisteravond rond een uur naar bed gegaan, van kwart na twee tot vier uur heb ik een muis mijn kamer rondgejaagd, en ik ben om half zeven weer opgestaan. Wat kan er mogelijk mis gaan. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krolock schreef:
    Anyone leaving for Hogwarts today?


    Ik ga mijn zevende jaar voor de lol overdoen (wbw)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb drie uur geslapen, in paniek en titelloos.

    Het is geen coffee shop AU, Inge!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nou op m'n ma hoef ik ook niet meer te rekenen. Ik wil m'n oude moeder terug :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Slecht geslapen, keelpijn, hoofdpijn, een verstopte neus, een heuse schrijfmodus maar ik moet werken. Ja, ik verkies 1 september van vorig jaar graag, want dan vertrok ik binnen 8 minuten naar London. Please take me back, want toen was het leven ten minste nog een pak beter. Toen waren jullie er alle twee nog en nu niet meer en ik kan dat vandaag niet aan.


    Tears are words the heart can't say.

    Ohmygoodies ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Hello September! About 25 days I'll turn 20 wohoooo

    Waarom rol ik van het een in het ander. Ik klink als een vent en slikken zorgt voor zo'n helse pijn dat ik me er akelig goed van bewust ben hoevaak een mens eigenlijk slikt op een dag.


    She's imperfect but she tries

    Mijn tante en nichtje zijn er ook alweer een tijdje. Fuck.

    / Hetero mensen mogen homo mensen spelen in films en andersom, maar niet-trans mensen mogen geen trans personages spelen? Wat een wereld. Wie zegt dat een transgender geschikt is voor die rol? Ik stem voor Matt Bomer in die film.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 10:04 ]

    K dan, mijn moeder is dus woedend op mij omdat ik het lastig vind om vrienden te maken. Het is gewoon een vriendinnen groep die elkaar al jaren kennen, en ik kom daar gewoon niet tussen. Zoiets kun je me gewoon niet kwalijk nemen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben gvd gewoon niet zo'n super kind die met iedereen vriendjes kan worden. Ik ben toch een mislukkeling. Wat kun je nou van mij verwachten?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nog even en ik ken de hele grondwet uit mijn hoofd :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoe de fuck leg ik mijn moeder nou uit dat ik dit lastig vind. Ze haat het dat ik geen vrienden kan maken en steunt me nergens in. Het enige wat zij steeds zegt is dat ik nooit vrienden ga maken op deze school en dat ik een teleurstelling voor haar ben.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt