• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Suzannah Laurentien Hummel
    i kissed a girl and i liked it



    Oh, man, dit is ongemakkelijk. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik niet meteen doorheb waarom ze zo fel op me reageert
    Jemma en ik kwamen elkaar een aantal maanden terug ooit tegen op een feestje, waar ik voor de verandering eens was zonder Tobias, en raakten aan de praat.
    ik was redelijk onder invloed, maar ik kreeg het toch nog voor elkaar haar nummer op te slaan in mijn telefoon, en zij het mijne. Daaruit volgde een redelijk intensief WhatsApp contact, soms tot de late uurtjes, waar we over van alles en nog wat praatten.
    Voor mij was het puur uit gezelligheid, ik had natuurlijk een vriendje toentertijd, en zocht er niets achter. We hadden het regelmatig over ons liefdesleven, en ik wist dat Jemma op meisjes viel, maar dat ze eventueel ook op mij zou kunnen vallen besefte ik pas aan het einde van ons contact.
    Ik vertelde in een van onze gesprekken tussen neus en lippen door dat ik toch écht hetero was - of ten minste, ik denk dat ik toch écht hetero ben, al ga ik door de gebeurtenissen van vanavond wel een beetje twijfelen - en niet veel later liep het gesprek dood. Nu valt het kwartje pas.
    “Jemig,” kan ik alleen maar over mijn lippen krijgen. Ik wist niet dat ze boos zou worden. “Dat is lekker straight forward.” Goede woordkeuze, Suus. Geweldig.
    Ik haal een hand door mijn haar en veeg een restje lippenstift dat onder mijn lippen is beland weg. “Ik vertelde je dat ik straight was - of ben, weet ik veel - omdat ik dat ook ben. Of was. Weet ik veel.”
    De spanning is om te snijden en ik voel me zo ontzettend ongemakkelijk. Naar Joelle toe, voornamelijk, maar ook naar Jemma en de vreemde jongen die net in mijn oor schreeuwde. Naar die laatste steek ik dus maar ongemakkelijk mijn hand op, terwijl ik “Hey, ik ben Suus,” mompel, maar waarschijnlijk wist hij dat al.
    “Dit..,” ik maak een vaag gebaar tussen mij en Joelle, “gebeurde gewoon. Opties openhouden, heet dat.”




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Horney as fuck with my hot 'n steamy hulk •

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.




    Mijn handen lagen stevig rond zijn lichaam, terwijl ik mijn gezicht nog onbewogen op zijn borst had laten liggen. Het voelde zo fijn om dicht bij hem te zijn; laat staan dansen. Niet dat iemand het in de gaten kon hebben hoe leuk we het hadden; gezien het enorm druk was. Iets wat me iets vrijer over mijn seksuele voorkeur liet zijn, hoewel de alcohol ook wel behoorlijk meehielp.
    Ik voelde zijn hand door mijn lokken heen gaan, wat mij een tedere kus weer tegen zijn borst liet drukken, door zijn shirt heen. Echter werd ik voor ik er erg in had, alweer gescheiden van mijn blonde vriend, door een klein tenger handje wat mijn shirt greep. Verbaasd keek ik even van de hand naar de persoon voor me; waar Tessa stond. Als ik niet beter wist, had ik gedacht dat ik hallucineerde.
    ‘Waar was je?’ viel de brunette met de deur in huis, waar ze al mijn kraag een stukje omlaag trok. Ik wist niet waarom ze met mijn kraag zat te flikflooien en zeker niet haar geschokt gezicht. Ik liet dan ook mijn vingers langs mijn hals gaan - die ze vrij maakte om te koekeloeren - en mijn tedere plekjes vond. Ik beet pijnlijk op mijn lip; terwijl het meisje al weg keek na wat geschreeuwd te hebben. Ze lachte – naar mijn mening – iet wat maniakaal, wat totaal niet leek op haar altijd zo aangename lachje die ik gewend en vertrouwd mee was.
    Tranen blonken in de ogen van de brunette; waar ik mijn armen naar uitstak om het meisje te troosten. Echter verloor ik daarbij mijn evenwicht, wat me pas liet weten hoe ver ik ongemerkt toch al heen was. Mijn handen kwamen dan ook tegen haar borsten aan; wat waarschijnlijk het meest intieme moment van onze relatie geweest was. Ik verplaatste mijn handen dan ook gauw naar haar schouders, hoewel het me nu toch wel om me heen begon te tollen. Damn. Focus JC. Focus.
    ‘Please don’t leave…’ fluisterde ik dan ook nogal wanhopig, hoewel ik niet bepaald een reden kon verzinnen waarom ze langer dan een seconde nog bij me bleef. Ik voelde me behoorlijk benauwd worden; wat vooral kwam door iedereen die naar ons keek. Begrijp me niet verkeerd; ik was behoorlijk gewend om in de spotlights te staan, maar niet in een negatieve manier. Daarnaast maakte het me enorm misselijk omdat ik niet wist wat iedereen meegekregen had en hoe ze me nu bestempelde. Ik had niks tegen homoseksuele mensen en hoewel ik mezelf keer op keer betrapte hoe ik zelf de drang moest weerstaan om zo nu en dan het niet warm te krijgen van mannelijke lichamen, betekende dit niet dat ik er klaar voor was. Ik wilde niet bestempeld worden met een plakkaat waar ik nog niet eens zelf van bewust was en ik ook nog niet bewust mee wilde worden. Wat moest mijn familie wel niet denken als ze me nu zagen, ik was notabene een voorbeeld voor mijn tweelingzusjes en broertje. Ik was bang. Doodsbang.
    ‘I don’t know what to say; or what to do.. maar ga niet weg, please.’ Smeekte ik het meisje; waar ik pijnlijk mijn tand weer in de binnenkant van mijn wang boorde en de opkomende tranen vol zenuwen tegen probeerde te houden. Fuck Fuck. I hate myself so much right know..
    ‘Please, don’t be sad. Ik doe alles om het goed te maken. Alles. Just give me a shot to make you smile again…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit •

    De geïrriteerde blik die bij Niels op zijn gezicht verscheen stond me allesbehalve aan en hij mocht van een geluk spreken dat ik nog te ontdaan was om deze van zijn gezicht af te vegen. Waar haalde hij het lef vandaan om me die blik te gunnen nadat hij had liggen vozen met wat eens mijn vriendje was? Voor de tweede keer deze avond negeerde ik de enkele blikken die onze kant op werden gericht en voelde hoe de schaamte steeds meer plaats nam in mijn binnenste. “Tessa?” Ik hoefde niet om te kijken om te weten dat het Floris was die mijn naam uitbracht terwijl hij naderde, want ik herkende zijn stem maar al te goed tussen het geluid van de muziek door, evenals dat de aanraking van zijn hand op mijn schouder een bekend gevoel was. “Wat is er aan de hand?” Ik schudde mijn donkere lokken heen en weer, niet in staat te weten wat ik nu als beste kon antwoorden; het hardop uitspreken van wat er gebeurd was tussen JC en Niels zou het alleen maar realistischer maken en ik wist niet zo goed of ik dat nu al meteen kon plaatsen.
          ”Grapje toch zeker?” hoorde ik Floris vervolgens zeggen; op een toon die verried dat ook bij hem geleidelijk aan de stukjes op zijn plek vielen. Ik durfde mijn beste vriend nog niet aan te kijken, daar mijn poelen zich om de een of andere reden weigerde los te rukken van het beeld voor me; alsof ik niet al genoeg bevestiging had gehad. “Toch?!” sprak Floris ditmaal op een feller toon. Onbewust hef ik een van mijn handen op en zocht met mijn vingers naar de hand van Floris om deze beet te pakken en daaruit mijn steun te putten. “Oh bemoei je met je eigen zaken Floris,” reageerde Niels op een uitermate geïrriteerde toon. Een van mijn wenkbrauwen schoot gepikeerd de lucht in. Zijn eigen zaken? De jongen langs me was mijn beste vriend en op dit moment had hij het volstrekte recht zich te bemoeien met wat er gaande was daar ik vermoedelijk niet geheel in staat was dit alleen te handelen. Afgezien daarvan dacht Niels volgens mij zelf ook niet aan zijn eigen zaken toen hij zijn lul in het achterwerk van mijn vriend stak. Een misselijk gevoel overspoelde me direct toen het idee alleen al me te boven kwam.
          JC stak vervolgens zijn armen naar me uit, maar doordat hij leek te wankelen greep hij eerst mijn borsten vast - wat me meer en meer een ongemakkelijk gevoel leek te geven. Voor heel even wilde ik naar voren schieten om hem te ondersteunen, maar zodra zijn handen mijn schouders beetpakte wilde ik alleen maar van hem weg stappen. “Please don’t leave…” fluisterde de krullenbol haast wanhopig. Een brok in mijn keel steeg op terwijl ik zijn handen van mijn schouders haalde en een stap achteruit deed. “Niet doen,” rolde er automatisch in een gebroken toon over mijn lippen heen. De afgelopen twee maanden, de signalen die ik onbewust kreeg maar waar ik zo blind voor was geweest. Nu meer dan eens snapte ik waarom JC weigerde met me naar bed te gaan, waarom mijn subtiele pogingen tot sex afgewimpeld werden en waarom we nooit verder kwamen dan het simpele zoenen. JC viel niet op vrouwen en ik was zo ontzettend dom geweest om dat van het begin af aan niet in te zien.
          ”I don’t know what to say; or what to do.. maar ga niet weg, please.” JC’ stem had een dwingende doch smekende ondertoon en bij het zien van de tranen die in zijn ogen blonken vocht ik meer en meer tegen degene die in mijn eigen ogen prikte. Opnieuw zochten mijn vingers naar een aanraking van Floris en perste ik mijn lippen tot een smalle streep op elkaar daar ik mijn stem verloren leek te zijn. “Please, don’t be sad. Ik doe alles om het goed te maken. Alles. Just give me a shot to make you smile again…” Lichtjes schudden ik mijn hoofd, waarna ik mijn keel voorzichtig schraapte.
          ”Dit valt niet zomaar goed te maken,” bracht ik schor uit. Was het een geheel andere situatie geweest dan had ik hem in mijn armen getrokken zodat ik hem kon troosten; dan zou ik hem verzekert hebben dat alles weer goed zou komen omdat we er samen voor vochten, maar dit was geen andere situatie en ik voelde me keihard bedrogen. “Ik voel me zo stom en dit. . . Nee - Je doet er beter aan als je me met rust laat.” Beverig haalde ik diep adem en liet mijn troebele kijkers nog éénmaal over de jongen heen glijden waar ik oprecht van gehouden had. Mijn hart brak in kleine stukjes als het besef voor een laatste keer goed tot me doordrong, waarop ik besluit me op mijn hakken om te draaien. “Ik moet hier weg,” weet ik nog tegen Floris te zeggen alvorens mijn donkere poelen zich kort op zijn boze gezicht richten en ik zijn arm beet pak om met zijn steun in een rechte rug weg te kunnen lopen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 21:27 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Cross my heart and I hope to die • @ Living room with Reece •

    'That awkward moment
    When you think you're important to someone, and you are not.'



    'No dicks before chicks, Bitch.'


    Ongestoord ging ik door met kusjes in zijn nek drukken en hoopte dan ook maar dat hij alles wat er gebeurt was vergat. Ik had toch wel liever dat hij mijn lichaam een enkele maal nog gebruikte, zodat ik even afgeleid was dan dat ik over al mijn drama moest praten.
    Ik voelde zijn huid langzaam in kippenvel onder mijn lippen vervormen; wat toch nog een klein – en nogal waterig – glimlachje op mijn lippen wist te verzorgen. Tenminste één iemand die mijn aanwezigheid toch leek te kunnen waarderen… ‘Ik jou ook, kleintje.’ Vervolgde hij dan ook. Voor ik echter hem seksueel opgewonden te maken en een zuigzoen in zijn nek te plaatsen, greep hij weer naar mijn kin om zijn ogen weer in die van mij te doorboren. Hij wist precies waar ik niet tegen kon op dit moment. Een van de redenen waarom ik hem van al mijn exen nog steeds vaak miste.
    ‘Maar we weten beide dat wat er gebeurd is niet iets is ‘wat niet uitmaakt’ zachtjes streelde de jongen mijn kaak, waar een klein, troostend glimlachje rond zijn lippen verscheen. ‘Wat is er aan de hand?’ Ik beet op het puntje van mijn tong om een opmerking tegen te houden die ongetwijfeld behoorlijk seksistisch over zou komen, gezien ik wilde dat hij zijn mond hield en me gewoon nam. Dan hadden we beide onze taak voor de komende tijd naar elkaar verricht en konden we weer verder, maar toch bleef deze reactie uit. Ook ik had soms mijn aanhankelijke momenten. Vooral als ik in zijn grijze kijkers keek, die nog steeds wat met mij deden.
    ‘I don’t know even where to start..’ bekende ik dan ook zachtjes. ‘Misschien het feit dat toch niemand een zier om mij geeft. Eerst Suze, toen Noor, Tessa…. Jonah..’ ik voelde bij dat laatste weer tranen terug in mijn ogen komen; hoewel ik voor deze keer ze niet kon verstoppen tegen zijn borstkast. Zelfs met twee vingers was hij nog sterker dan mij.
    ‘..ik faal al mijn lessen nu al en niemand zal me toch missen als ik hier niet was. So to sum up all the shit; je moet geluk hebben dat je van mij af bent.. in the end; who would choose someone like me. No one.’

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 21:30 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Floris Levi Sanders
    'Rules are meant to be broken. Why else would they exist?’

    Ik probeer mijn geduld te bewaren, terwijl ik zie – en voel – hoe Tessa steeds meer lijkt te realiseren wat er gaande is. Het arrogante gedrag van Niels maakt het allemaal niet beter en ik werp hem een boze blik toe. Ondertussen voel ik hoe Tessa mijn hand lijkt te zoeken. Ik help haar een beetje door mijn vingers met die van haar te verstrengelen en een zacht kneepje in haar hand te geven.
          ‘Oh bemoei je met je eigen zaken Floris,‘ bijt Niels me toe. Dat met het feit dat ik nu een soort van gevoel heb dat ik moet opkomen voor mijn beste vriendin maken mij behoorlijk pissed. Ik geef Niels een schouderduw en kijk hem vuil aan.
          ‘“Bemoei je met je eigen zaken Floris”,’ immiteer ik hem op een irritant toontje en rol met mijn ogen. ‘Tessa is anders wel mooi mijn beste vriendin en jij-’ ik pauzeer even terwijl ik hem op zijn borst tik met mijn wijsvinger. ‘-ligt met haar vriendje te neuken,’ sis ik hem toe. Voor een tel boren mijn ogen zich in de zijne voordat ik iet wat zorgelijk naar Tessa kijk. Deels ook omdat ik me een beetje schuldig voel dat ik haar zo pats boem met haar neus op de feiten druk. Niet dat ik een concreet bewijs heb dat het ook daadwerkelijk zo is gebeurd, maar het is niet moeilijk te raden. Ondertussen houd ik nog steeds haar hand vast en ik ben ook niet van plan deze los te laten, als het niet hoeft. Zodra ik naar Niels kijk, merk ik dat hij ook niet in een al te beste stemming is.
          Wat er tussen Tessa en JC gebeurd, gaat een beetje aan mij voorbij. Behalve dat JC half vooroer kukelt en in zijn dronken staat naar Tessa's borsten grijpt. Iets wat mij, gezien deze situatie, alles behalve lekker ligt. Tessa weert hem echter zelf af maar laat hierbij mijn hand los. Ik kijk de krullenbol even kort aan. Ergens heb ik wel medelijden met hem, omdat het wel duidelijk is dat hij nooit echt geïnteresseerd was in Tessa zoals Tessa in hem geïnteresseerd was. Aan de andere kant verwijt ik het hem nog steeds dat hij haar hart heeft gebroken op zo'n manier. Had dan de ballen gehad om het haar te vertellen, vind ik. Natuurlijk draagt JC niet alleen de schuld, meneer blonde casanova verwijt ik het misschien nog wel meer. Als ik hem dan ook weer aankijk schieten mijn ogen hoogstwaarschijnlijk vuur. Tessa's hand lijkt inmiddels alweer naar de mijne te zoeken en ik ruk mijn blik los van die van Niels. Kort verplaats ik mijn aandacht naar haar en glimlach door mijn woede heen, terwijl ik haar hand weer beetneem.
          ‘Ik moet hier weg,’ hoor ik haar zeggen en ik knik.
          ‘Ik denk dat het beter is als jullie even een eind opzouten met z'n tweeën,’ bijt ik hun toe voordat ik mijn volledige aandacht op Tessa richt. Ze kijkt me aan met verdrietige ogen en mijn boosheid maakt plaats voor bezorgdheid. ‘Hey, kom hier.’ Ik sla mijn ene arm om haar heen en draai me half weg van de twee jongens, om samen met haar weg te lopen. Een beetje verderweg van JC en Niels vandaan trek ik het meisje vervolgens in een omhelzing. Ik druk haar zachtjes doch dicht tegen mijn borst aan en begraaf mijn gezicht in haar haren.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 22:31 ]


    I just caught the wave in your eyes


    FINN DALEY SANDERS
    STUDENT KUNSTGESCHIEDENIS


    'WHOOHOOO' kwam er over mijn lippen terwijl ik samen met Mathias de ruiten nogal bruut opende vanuit één of andere kamer. Vanaf hier kon je het zwembad zien wat me op het geweldige idee had gebracht om de waaghals uit te halen. Lets fucking roofsurf. Samen met Mathias gooide ik de lakens van het bed af zodat we de matras van het bed konden tillen en deze door de ruit konden hangen. Gezien MAtty nogal een pussy was , was het mijn taak om deze gave truck te showen aan alle party people. " Hey Ga aan de kant losers , Finn is coming up!' riep ik luid door de ruit heen waarna ik nog een soort van oerkreet slaakte. Was is dronken, hell yeah. HAd ik wat wiet gerookt? Wees daar maar zeker van, ik was helemaal in mijn nopjes. Ik klauterde de ruit uit waarna ik op de matras klom en met wat moeite rechtop stond. "Komop Matty, lets ROLL!" riep ik waarna de jongen de matrass los liet en ik letterlijk over het dak surfde en eens deze het einde van het dak bereikte , optijd sprong zodat ik met een bommetje in het zwembad belande. De klap was best groot gezien ik toch 10 meter gesprongen had maar eens het koude water me opslurpte, wist ik dat mijn amazing move gelukt was. Ik zwom naar boven en nam een teug adem waarna ik gejuich toegeworpen kreeg. "HELL YEAH! I AM THE BAWSE!" enthousiast sloeg ik in het water waarna ik nog wat enthousiaste woorden riep en daarna het water uitklauterde. Love this party wie het ook gestart mocht hebben


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AXEL SEBASTIAN SPILSBURY

    21 JAAR | HBO BEDRIJFSKUNDE | THE ONE THAT DOESN'T BELONG | TALKING TO AIDA

    Voordat Axel naar het feestje ging had de jongeman eerst nog tot een uur of tien moeten werken. Hierna was Axel uiteraard nog even onder de douche gesprongen, waardoor hij pas rond een uur of elf op het feestje aankwam. Toen Axel de straat in slenterde zag hij al dat het in volle gang was, vele mensen stonden voor de stoep waarschijnlijk omdat ze niet eens meer goed in het huis pasten. De ene persoon leek echter soberder dan de andere persoon, maar Axel liep gewoon langs de groep mensen voor het huis en stapte rustig naar binnen toe. Voordat Axel ook maar om zich heen keek om te kijken of hij bekende mensen zag begaf de jongeman zich eerst met moeite naar de keuken waar hij opzoek zou gaan naar iets van drank. Het was wel duidelijk dat de helft van de genodigden, of niet genodigden, van het feestje al erg ver heen waren en Axel wou niet al te veel achter blijven. Hoewel de jongeman zijn maten kende en niet snel zoveel zou drinken dat hij zich er echt vreselijk anders op zou gedragen.
    In de keuken vond Axel nog een ongeopend flesje bier, maar een opener leek verzorgd te zijn. Daarom viste Axel zijn aansteker uit zijn achterzak en maakte het flesje daarmee open. Hierna liet hij zijn blik nog kort door de keuken heen gaan, Axel zag Daan staan. Axel kende Daan al vanaf de basisschool en Daan had Axel dan ook geholpen met zijn Nederlands toen Axel eerst in Nederland kwam. Daan stond er met een Aziatisch meisje en dus besloot Axel de twee niet te storen, hoewel Axel wel kort zijn hand naar Daan opstak als begroeting. Daarna verdween Axel uit de keuken terug naar de woonkamer, die wel erg vol stond, iedereen stond tegen elkaar aan geklampt. Niet dat iemand daar echt een probleem mee leek te hebben. Axel zelf besloot zich niet midden in de menigte te begeven en bleef een klein beetje aan de zijkant bij de muur. Hier bleef hij even staan, totdat hij een oosters ogende meisje alleen zag staan. Toen kwam Axel in beweging.
    'Hello there gorgeous.' Begon Axel toen hij naast het meisje stond, Axel had er voor gezorgd dat zijn Engels accent extra naar voren kwam. Axel was er al vrij snel achtergekomen dat zijn accent iets was waar hij het grootste deel van de Nederlandse meisjes mee in kon pakken. Het scheen sexy en charmant te zijn, Axel zelf hoorde het niet eens zo, maar als hij er zijn voordeel uit kon halen dan gebruikte hij dat dan maar al te graag. Een kleine glimlach speelde op Axel zijn lippen terwijl hij de jongedame voor hem nog eens bekeek. Zijn ogen gleden langzaam langs haar lichaam en Axel wist al snel te concluderen dat de jongedame niet alleen een knap gezichtje had, maar ook een mooi lichaam. 'Waarom staat een pretty girl, like you hier helemaal alleen?' Vroeg Axel de jongedame. Axel had nog altijd de neiging om in zijn normaal Nederlandse zinnen wat Engelse woorden heen te gooien. Waar veel Nederlanders dit tegenwoordig deden omdat 'cool' werd deed Axel het puur uit automatisme of omdat hij soms niet op het juiste woord kon komen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 10:23 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    Vanaf het moment dat Jonathan de woorden had uitgesproken, wilde hij ze alweer terug nemen. Het was een dirty move geweest en dat was ook van Robins gezicht af te lezen. Hij wilde dat hij het ongedaan kon maken, dat hij kon zeggen dat het hem speet en dat alles weer goed zou zijn. Dat was echter geen optie. Hij verontschuldigde zich nooit ergens voor, zeker niet als hij het niet begonnen was. Opnieuw wenste hij dat hij al flink wat op had gehad. Dan had hij tenminste het excuus gehad dat hij dronken was. Nu had hij geheel bewust en geheel nuchter Robin pijn gedaan. Hij kon niet eens morgenochtend doen alsof hij zich er niks van kon herinneren.
    De klap in zijn gezicht kwam dan ook niet als een verrassing. Misschien had hij hem ook wel verdiend, al maakte dat de vernedering niet minder erg. Niemand, zelfs Robin niet, vernederde hem zo in een openbare plek.
    “Hij geeft tenminste wel om mensen. Iets waar jij nog een hoop van kan leren. Asshole. Ik hoop dat je stikt in je eigen lul,” waren Robins laatste woorden voor ze zich omdraaide en wegliep. Het verbaasde Jonathan niet dat ze alweer bij haar ex uit kwam.
    Hij was al bijna vergeten dat Tessa er ook nog bij had gestaan, toen zij begon te praten. “Ik weet niet eens meer wat ik moet zeggen, maar die opmerking was een beetje onder de gordel, niet?” Een kans om te antwoorden gaf ze hem echter niet. Dat maakte ook weinig uit. Hij wist toch niet wat hij moest antwoorden, aangezien ze eigenlijk gelijk had, iets wat je hem nooit zou horen zeggen.
    “Laat maar, ook zij heeft haar fouten gemaakt. Ik moet nu echt drinken hebben.” Opnieuw had hij geen kans om antwoord te geven, want Tessa had JC gespot en was inmiddels bezig zich richten hem te begeven. Jonathan ging niet mee. Hij had totaal geen behoefte aan het derde wiel te zijn bij Tessa en JC, en Tessa’s voorstel van drank klonk hem zeer goed in de oren. Hij wilde niks van deze avond onthouden.
    Zijn vader had altijd gezegd dat de top een eenzame plaats was. Zijn eigen antwoord was altijd geweest dat hij zeker niet alleen zou zijn met alle meisjes aan zijn zijde. Natuurlijk zou hij fysiek dan niet alleen zijn en ook deze nacht zou hij niet alleen eindigen. Maar nu Robin zo was weggelopen en hij alles verpest had, wist hij voor het eerst wat zijn vader echt bedoeld had.

    Hij sloeg een aantal drankjes achterover en met nog een nieuwe in de hand, liep hij naar de tuin. Hij had iets sterkers nodig dan alleen alcohol, maar natuurlijk had hij dat niet bij zich. Meestal was Robin degene die wel wat bij zich had en deelden ze achteraf in de kosten, maar dat zou nu geen optie zijn.
    Precies voor zijn neus surfte er iemand met een matras van het dak af. Natuurlijk werd Jonathan ook geraakt door het water dat opspatte toen de persoon in het water terecht kwam, maar hij zat toch al onder het drinken dus het maakte ook weinig uit. Het gaf hem alleen maar een goede reden om zijn shirt uit te trekken en ergens op de grond achter te laten – iets wat hij dan ook deed.
    Degene die het water uit kwam klimmen, was – uiteraard – Finn. Echt goed kende Jonathan hem niet, maar aan Finns staat te zien, had hij al flink wat op. Misschien had hij nog wat bij zich ook.
    “Jo Finn,” zei Jonathan en hij grijnsde. Nu de alcohol langzaam begon te werken, was het ineens een stuk makkelijker. “Nice move. Je hebt niet toevallig nog wat bij je?” Hij had zelf alleen gewone sigaretten bij zich, en daar zou hij vanavond niet ver mee komen.



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aida Zahra Romeijnsen
    Every boy's the same, since up in the seventh grade they been trying to get with me - tryna - ha-ha-haaa, ha-ha-haaaa. outfit



    De jongen die me aanspreekt is zeker niet lelijk, en ik kan het niet laten om even te glimlachen voor ik antwoord geef op zijn vraag.
    Gelukkig was het ook duidelijk dat de jongen mij bestudeerde, en ben ik niet de enige die te nieuwsgierig is.
    "Wie zegt dat ik alleen ben?" Nooit meteen ingaan op geflirt, je moet het ze altijd eerst even moeilijker maken. "Misschien is mijn vriendje wel een drankje voor me aan het halen." Dat laatste zeg ik met een knipoog.
    Zeg nou zelf, wie gaat er met zijn of haar vriendje of vriendinnetje naar dit feest? Het krioelt hier van de prachtige mensen, overal staan mensen elkaar wel te zoenen en het zou me niets verbazen als er hier en daar mensen in slaapkamers of badkamers zijn verdwenen om het wat.. gezelliger te maken. Relaties gaan kapot op zulke avonden,
    Nog een keertje laat ik mijn ogen over zijn lichaam glijden, glimlachend, waarna ik mijn haar uit mijn gezicht schud en wat nonchalanter tegen de muur leun. De gemiddelde persoon zou zich nu voorstellen, maar daar doe ik niet aan. Het spannende aan dit soort feestjes is dat je kunt zijn wie je wilt zijn, kunt doen wat je wilt doen, omdat bijna niemand je kent en zo goed als niemand zich de volgende ochtend nog maar iets herinnert.
    De beker in mijn handen is ondertussen leeg, maar gelukkig hoef ik alleen maar met mijn haar te schudden of met mijn wimpers te knipperen en er staan al jongens klaar om een drankje voor me te halen. Het klinkt misschien arrogant, maar als je knap bent en je er mee weet te werken kom je ver in het leven.
    De truc is om classy te blijven, en niet de slet uit te gaan hangen.
    "En wat doet een handsome Brit like you hier helemaal alleen?" glimlach ik, "En niet zeggen dat je vriendinnetje een drankje voor je aan het halen is, dat was mijn excuus."



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MARA VALENTE
    | 22 | AT THE PARTY WITH DAVE |
    | THE SARCASTIC ARTIST |
    | ILLUSTRATIONS/TATTOO DESIGNER | OUTFIT |


    "MY IDEAL BODY WEIGH IS YOURS ON MINE."

    Zoals gewoonlijk hadden Dave en ik ons eerst onwijs bezopen voor we überhaupt op weg waren gegaan naar het feest. Keer op keer beloofden we elkaar om er een keer op tijd bij te zijn en keer op keer bleek maar weer dat dat voor ons niet mogelijk was.
          "Hm, ik heb er zin in," deelde ik mee en keek de jongen naast me even aan waarna ik hem bij zijn arm vast pakte. "Kom, let's go inside." Met die woorden sleurde ik Dave met me mee naar binnen om vol enthousiasme naar de feestende mensenmassa te kijken. De muziek stond lekker hard en ik begon bijna automatisch mee te bewegen tot ik door had dat ik Dave nog bij me stond.
          "Dus, wat is het plan voor vanavond?" Mijn ogen waren op de zijne gericht maar dwaalden al snel weer over de dansende massa heen. "Oh, en als je iemand mee terug neemt, hang iets op je deurklink.. We willen geen herhalingen van de vorige keer denk ik.." Herinnerde ik hem, hoewel dat incident volledig mijn schuld was. Maar Dave wíst dat ik gewoon binnenliep als ik iets moest vertellen wat vooral voor zijn vorige bedpartner nogal een.. schok was geweest. Het preutse meisje had zich meteen onder de lakens verstopt om daarna meteen er vandoor te gegaan. Alsof ik niet wist hoe het vrouwelijke lichaam eruit zag, pff, zo bijzonder was ze nou ook weer niet..
          In de verte zag ik tot mijn tevredenheid Axel staan en bij hem stond Aida. Overwegend of ik hen zou storen bleef ik nog bij Dave staan en schonk ik ons beiden een glas wodka in. Bij mijzelf gooide ik er nog wat energy bij en ik hield mijn glas omhoog naar die van Dave om te proosten. Ja, als het aan mij lag werd dit een top avond.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 19:15 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    AXEL SEBASTIAN SPILSBURY

    21 JAAR | HBO BEDRIJFSKUNDE | THE ONE THAT DOESN'T BELONG | TALKING TO AIDA

    'Geen enkel vriendje zou dom genoeg zijn om zijn zeer knappe vriendin alleen achter te laten bij al deze perverts.' Zei Axel tegen de jongedame die beweerde dat ze een vriendje had die een drankje voor haar haalde, hoewel ook Axel wel doorhad dat ze het niet echt meende, want ze stuurde een knipoog naar hem toe. Echter kon Axel de opmerking niet zomaar bij zich voorbij laten gaan en daar kwam zijn reactie dan ook vandaan. Toch was Axel wel tevreden met de jongedame tegenover hem, niet het zoveelste meisje wat meteen verlegen werd als hij haar aansprak. Natuurlijk vond Axel het ergens ook wel leuk als hij meisjes in verlegenheid wist te brengen, maar met zulke meisjes was Axel ook zo wel weer klaar. Meisjes die een beetje een grote mond hadden en ook wat terug wisten te zeggen bleven Axel zijn aandacht vaak veel langer te houden. Hoewel Axel het maar moeilijk vond om zijn aandacht langer dan een dag of enkele dagen bij een meisje te houden.
    Opnieuw wisten Axel zijn lippen op te krullen toen de jongedame tegenover hem vroeg waarom hij hier alleen was. Het was niet de vraag die er voor zorgde dat hij dit deed, het was het feit dat ze hem net een handsome Brit noemde., Dan ging het Axel er nog niet eens om dat de jongedame hem knap had genoemd, het ging hem er om dat ze zijn accent al in die paar zinnen die hij had gesproken had herkend. Iets wat hij altijd wel leuk vond om op te merken. 'Well, ik vind het gewoon heel erg leuk om alleen in een hoekje te staan op feestjes. Dan geniet ik er altijd van om te zien hoe alle dronken stelletjes staan te zoenen met veel te veel speeksel of hoe jongens meisjes bijna aanranden. Hoewel het met sommige dans moves van meisjes ook wel eens het omgekeerde kan zijn.' Zei Axel zijn poging tot flirten enig zins vergetend. Tenminste er was geen enkel flirtend woord meer over Axel zijn mond gekomen, maar misschien was dat ook maar beter. Axel zag ook vaak genoeg dat jongens er juist te veel vleiende woorden uitgooiden dat het misschien een beetje pusherig overkwam. Dan hield Axel het liever hier bij. Kort liet Axel zijn hand door zijn blonde haar heen glijden, hoewel het inmiddels droog oogde voelde het wel nog steeds licht vochtig aan. Hierna stak Axel eindelijk zijn hand naar de jongedame uit, maar in plaats van haar hand vast te pakken en hem te schudde bracht hij haar hand kort naar zijn lippen en drukte hij er een kus op. 'Axel Spilsbury, is de naam trouwens.' Vertelde de jongeman de Oosterse jongedame.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    David Waters

    20 • arrived at the party with mara • drunk • outfit


    ‘’Hm, ik heb er zin in,’’ Maya had mijn arm vastgepakt en ik kon het niet laten even te grijnzen, ze zag er prachtig uit maar ik verbad mezelf om dat te bedenken, daarbij was ik veel te bezopen om het netjes over mijn lippen te krijgen. ‘’Kom, let’s go inside.’
          Toen ik binnenkwam keek ik even verbaasd naar de mensenmassa die was op komen dagen en hoe hard de muziek stond, dat hebben die nerds goed geflikt.
    Na enkele seconden verbijsterd de massa ingekeken had Maya zich naar mij teruggedraaid, ‘’dus, wat is het plan voor vanavond?’’ Vroeg ze en mijn hersenen deden op dit moment overuren want al haar zinnen leek ik langer te moeten verwerken. ‘’Oh, en als je iemand mee terug neemt, hang iets op je deurklink… We willen geen herhalingen van de vorige keer denk ik,’’ sprak ze en ik kon het niet laten om te lachen en ongemakkelijk mijn hand voor mijn gezicht te houden.
    ‘’Wat moet ik in godsnaam op mijn deurklink hangen om te zorgen dat jij niet mijn kamer binnenkomt? Mijn privacy is geheel verdwenen nu ik met jou woon,’’ plaagde ik en gaf haar een licht duwtje.
          Het meisje met wie ik was had zich volledig onder de dekens gedoken en niet om mij te plezieren maar uit schaamte, misschien had ik haar maar moeten waarschuwen dat mijn huisgenoot veel te enthousiast was als het ging om nieuwtjes vertellen.
    Mara schonk ondertussen een glas voor mij in en ik zag hoe ze er nog wat energy bij gooide, ik hield mijn glas omhoog en klakte het tegen die van haar aan. ‘’Proost,’’ sprak ik mompelend aangezien ik het glas al naar mijn lippen toe had gebracht. ‘’Ik moet echt naar de wc,’’ fluisterde ik haar vervolgens toe en liet mijn hand even op haar onderrug rustte.
    ‘’Red je jezelf wel zonder mij?’’ Grinnikte ik zachtjes en nam nog een slok van mijn drinken.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aida Zahra Romeijnsen
    Every boy's the same, since up in the seventh grade they been trying to get with me - tryna - ha-ha-haaa, ha-ha-haaaa. outfit



    Zo, hij heeft manieren. Natuurlijk heeft hij manieren, hij is een Brit. "Leuk om kennis met je te maken, Axel," glimlach ik dan, "al vind ik het een beetje verontrustend dat je geniet van het kijken naar zoenende stelletjes. Ben je een voyeur?"
    De meeste mensen zouden zich nu óók voorstellen, maar ik vind het veel te leuk om mysterieus te blijven. Je hebt de mogelijkheid om volledig iemand anders te zijn, voor eventjes, waarom zou je daar geen gebruik van maken?
    Een knappe jongen, compleet met flinke knot bovenop zijn hoofd en klein baardje, komt mijn blikveld in lopen en ik raak, heel eventjes maar, afgeleid. Er loopt hier te veel mannelijk schoon rond, en dan hebben we het nog niet eens gehad over alle vrouwen. Ik kijk mijn ogen uit, kan ik je vertellen.
    Naast de knappe jongen staat Mara, een meisje dat ik maar al te goed ken. We zijn redelijk goede vriendinnen, en flirten nogal over en weer. Dat er nog nooit iets is gebeurd is echt een wonder.
    Glimlachend steek ik mijn hand dan ook naar haar op, hopend dat ik haar aandacht weet te trekken in de mensenmassa. Misschien heeft ze me al wel gezien, maar dan is het vreemd dat ze niet naar me toe is komen lopen.
    Ach, daar zal ze vast haar redenen voor hebben. De jongen naast haar lijkt niet haar vriend te zijn, dus dat is in ieder geval niet de reden. We zien wel.
    Ik richt mijn ogen weer op de jongen voor me, Axel. "Dat komt goed uit, want laat ik nou een enorme exhibitionist zijn."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MARA VALENTE
    | 22 | AT THE PARTY WITH DAVID |
    | THE SARCASTIC ARTIST |
    | ILLUSTRATIONS/TATTOO DESIGNER | OUTFIT |


    "MY IDEAL BODY WEIGH IS YOURS ON MINE."

    Dat David al flik aangeschoten was kreeg ik pas door toen ik besefte hoe lang het duurde voor hij reageerde. Lachend schudde ik mijn hoofd terwijl ik even mijn hoofd op zijn schouder liet rusten, wachtend op zijn antwoord.
          "Wat moet ik in godsnaam op mijn deurklink hangen om te zorgen dat jij niet mijn kamer binnenkomt? Mijn privacy is geheel verdwenen nu ik met jou woon,’’sprak hij uiteindelijk en met een pruillip prikte ik hem in zijn zij om vervolgens mijn liefste blik op te zetten.
          "Ach, alsof je haar überhaupt nog een keer had willen zien," wierp ik tegen met een schouder ophaal. "En bovendien, in ruil voor je privacy heb je wel een geweldig leven met mij als huisgenoot. Dat is het echt wel waard hoor."
          Het glas dat even geleden nog vol had gezeten was alweer bijna leeg en beteuterd keek ik er naar. "Ik moet echt naar de wc,’’ fluisterde David niet veel later waarna hij zijn hand op mijn onderrug legde. "Red je jezelf wel zonder mij?’’ Grinnikte hij vervolgens waarna ik lachte.
          "Met moeite, maar ga maar snel even, ik zag geloof ik toch wat mensen die ik kende." Reageerde ik en keek vervolgens in de richting van Aida en Axel. Aida had mij opgemerkt te hebben want ze stak haar hand naar me op, een begroeting die ik beantwoorde door haar een kus handje toe te sturen.
          "Ik wil je dadelijk wel nog even zien," deelde ik David mee voor ik richting Aida en Axel liep. Ik begroette hen beiden met een glimlach en een kus op hun wang voor ik onderzoekend van de een naar de ander keek.
          "Hm.. en wat gebeurt er hier?" Vroeg ik, nieuwsgierig mijn wenkbrauwen ophalend.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit •

    De woorden die Floris tegen Niels uitbracht leken om de een of andere reden compleet langs me af te gaan daar mijn focus overal en nergens had gelegen; met de voornaamste hoop de tranen binnen te houden zonder dat iemand ze ook maar zou zien. Ik moest weg bij hen, want het aanzicht van JC en Niels samen was alleen maar meer een hamerende slag op mijn al gebroken hart. Misschien dat dit eveneens de reden was dat ik Floris liet doen in het afblaffen van Niels gezien ik daar zelf eveneens de kracht niet voor gevonden kreeg.
          Zodra ik Floris zijn arm beet had gepakt om met zijn hulp hier weg te gaan voelde ik hoeveel meer moeite het me kostte niet in een huilen uit te barsten. “Ik denk dat het beter is als jullie even een eind opzouten met z'n tweeën,” bijt Floris de twee jongens nog eenmaal toe. Voor geen enkele moment denk ik er aan nog een blik over mijn schouder te werpen. Ik kon geen van beide op dit moment nog zien en mijn trots was dusdanig vertrapt dat ik het betwijfelde hem ooit nog terug te vinden. “Hey, kom hier.” Zodra Floris zijn poelen zich op de mijne richten zie ik hoe zijn boosheid vermindert en ik ben hem enorm dankbaar als hij een arm over mijn schouder heen legt, waarmee hij me de troost biedt waar ik meer en meer naar lijk te verlangen.
          Mijn tranen verdringend loop ik samen met Floris vervolgens weg van het nieuwe stel. De schaamte overspoelt me als een koude douche, waardoor er een zachtte rilling over mijn hele lichaam heen lijkt te rollen. Ik snapte het niet, waarom? Waarom had hij niks gezegd? Waarom moest het ten koste gaan van uiteindelijk mijn trots? Hadden ze ergens rekening gehouden met wat het met me kon doen, wat voor gevoel het mij zou geven? Of waren ze daar beide te egoïstisch voor geweest? Zachtjes bijt ik op mijn onderlip - een allerlaatste poging om te voorkomen dat ik ga huilen - maar wanneer Floris me een eindje verderop in zijn armen trekt breekt de dam subtiel door. Verborgen in zijn gespierde armen en de warmte van het troostende gebaar wat hij me geeft, rollen de tranen als een verloren stroom over mijn gezicht heen. Mijn vingers grijpen zijn shirt vast als ik mijn gezicht nog dieper poog te verbergen.
          ”Waarom?” weet ik door mijn tranen uit te brengen en schudt inwendig verward mijn hoofd terwijl ik geruisloos verder huil. Dit werd een vraag die nog lang door mijn hoofd heen ging spoken en waarop ik vermoedelijk alleen maar een antwoord ging krijgen als ik het hen zelf vroeg, maar vooraleer ik daar aan toe was ging er nog wel een tijd overheen. “Ik schaam me kapot.” Voorzichtig richt ik mijn hoofd op naar Floris en laat mijn troebele kijkers vluchtig een keer over zijn gezicht heen glijden. “Wat moet ik nu?” mompel ik zacht en schokschouder hopeloos een keer zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'