• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit


          Ze was weg, Suzannah was verloren in de mensenmassa. Zolang ze veilig was, vond Noor het geen probleem. Eleonora kon doen wat ze wilde, en om compleet eerlijk te zijn, ze zocht mannelijk schoon. Na haar break-up was het tijd voor een rebound, maar wie was er goed voor. Suzannah’s actie tegen Toby was iconisch te noemen, dit bleek toch wel een goed feestje te worden. Heupwiegend liep Eleonora de kamer door, ze zag een fles dropshot op de grond staan, ongeopend. Met een ‘pop’ opende ze de fles en goot ze wat van het donkere liquid in een spa-dopje die ze op de tafel had gevonden. Je kon het maar net zo goed naar je zin maken. Noor klokte het shotje naar binnen en keek op toen ze weer een stem hoorde, Lars. Hij had haar weer gevonden. “He, gaat het? Ik was even bang dat je verdwenen was in de mensenmassa.” Hij keek haar wat onzeker, maar toch met een glimlach, aan. Dit toverde een lichte grijns op haar gezicht. “No worries, ik heb mijn fair share van goede feestjes gehad.” Ze slaakte een klein gilletje uit toen ze iets bang haar been voelde lopen, iets wat haar tot verbazing bracht toen ze er goed naar keek. “Lars, is dat een — een geit?” De laatste keer dat Noor een geit had gezien, was thuis in Breukelen. Hadden ze in Utrecht überhaupt wel geiten? Ze keek wat bedenkelijk naar de jongen tegenover zich en kuchte, “Hoorde dat bij je plan?”
          Alsof haar geitendilemma nog niet erg genoeg was, was nu de kers op de taart. Ze zag hem al lopen, Dave. “Shit, fuck, nee, dat kan toch niet.” Mopperde ze zachtjes. Hij leek telkens dichterbij te komen, richting het toilet. Hij zag er goed uit, zijn witte shirt stond beter dan ooit. Deze jongen was niet zomaar een ex, hij was dé ex. Ze draaide haar lichaam subtiel naar hem toe en zwaaide lieflijk. “Niet schrikken. Maar dat is mijn ex vriend.” Informeerde ze Lars, wijzend op de jongen die nu wel érg dichtbij kwam. Twee jaar, dat was hoe lang ze een stelletje waren. HockeyloverZ had ze samen gebracht en Noor was head-over-heels voor hem. Ze wilde maar even de kat uit de boom kijken.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.

    AXEL SEBASTIAN SPILSBURY

    21 JAAR | HBO BEDRIJFSKUNDE | THE ONE THAT DOESN'T BELONG | TALKING TO AIDA AND MARA

    Het was frustrerend dat de jongedame haar naam niet noemde, Axel had zich voorgesteld, maar zij leek niet van plan om het zelfde te doen. Echter drong Axel niet aan en vroeg hij verder ook niet om haar naam. Als ze het zo wou doen dan zou Axel er ook niet op ingaan, tenminste nu niet, misschien dat hij er later echt om zou vragen echter was het voor nu duidelijk genoeg. Ze wou haar naam niet laten weten, oké daar kon Axel op het moment mee leven. Bij de volgden voorden van de jongedame schudde Axel zijn hoofd, Voyeur zeker niet. Hoewel het sowieso maar een grapje was geweest. 'Nee ik zie me zelf meer als kusoloog, ik kijk hoe ze het doen beoordeel ze op een schaal van 1 tot 10 en geef ze daarna tips hoe ze nog beter kunnen worden.' Zei Axel waarna hij zijn wenkbrauw even optrok om te kijken met wat voor antwoord Aida terug zou komen op dit verhaal. De jongedame naast Axel vertelde hem nog dat ze zelf een grote exhibitionist. 'Well, als je wilt kan ik jou vast ook nog wel wat bijleren.' Zei Axel, waarna hij naar de jongedame knipoogde. 'In de praktijk.'
    Veel verder dan dat kwam Axel niet, want toen stond er iemand naast hen, het was Mara. Axel draaide zich naar haar toe en glimlachte vriendelijk naar de jongedame, maar in werkelijkheid verpeste ze het hele moment. Axel kon niet met de Oosterse schone naast hem flirten in het bijzijn van Mara dat zou erg ongemakkelijk zijn. Normaal gesproken had Axel het wel gedaan, hij en Mara waren goed bevriend, maar nadat de jongedame hem de vorige avond had gezoend waren dingen gewoon een klein beetje raar. Het was niet perse dat Axel de jongedame nou ineens helemaal geweldig vond, het was meer het punt dat dat in zijn gedachten betekende dat hij uit de friend zone was. Dat hij ook met Mara wel eens iets kon beginnen en dat ze misschien wel misschien niet ook interesse had in hem. Hoewel Axel zijn interesses over het algemeen niet verder gingen dan seks. Het hele punt was nu dat Axel moeilijk met een van de twee meisjes kon flirten in het bijzijn van de ander, dat was gewoon niet bepaald iets voor Axel. 'Hey Mara.' Zei Axel uiteindelijk, waarna hij een grote slok nam uit het flesje bier wat hij nog altijd in zijn handen had geklemd. Mara leek de jongedame naast Axel duidelijk ook te kennen, maar waarvan dat wist Axel niet en voordat hij het kon vragen was het Mara die de hen wat vroeg. Wat er gebeurde? Niet veel eigenlijk, tenminste nog niet veel er zou veel kunnen gebeuren, maar toen kwam zij. 'Nothing much, i guess.' Antwoordde Axel waarna hij naar het nog steeds naamloze meisje naast hem keek.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    David Waters

    20 • arrived at the party with mara • drunk • outfit



    Lachend liet ze haar hoofd op mijn schouder rustte voor ze me in mijn zij prikte waardoor ik een nogal spastische beweging maakte en lachte. ‘’Ach, alsof je haar überhaupt nog een keer had willen zien,’’ wierp ze me toe en haalde haar schouders op. ‘’En bovendien, in ruil voor je privacy heb je wel een geweldig leven met mij als huisgenoot. Dat is het echt wel waard hoor.’’ Ik glimlachte en schudde mijn hoofd, ‘’nou, niet overdrijven Mara,’’ zei ik en overhandigde haar mijn glas toen ik zag dat die van haar bijna op was. Ik moest mijn behoeftes niet langer ophouden en dat drinken maakte het alleen maar erger.
          ‘’Met moeite,’’ sprak ze me toe toen ik meldde dat ik naar de wc zou gaan en me afvroeg of Mara het wel alleen zou redden, ‘’maar ga maar snel even, ik zag geloof ik toch wat mensen die ik kende.’’ Ik knikte, ‘’ik wil je dadelijk nog wel even zien,’’ meldde ze en ik plaatste een kus op haar wang. ‘’Beloofd, dat komt wel goed.’’
          Mara was weggelopen en nu moest ik mijn weg naar het toilet nog overleven, het was zo druk dat ik niet echt zag waar en wat het toilet was en was mijn plan om buiten te gaan tot ik een klein bordje zag met ‘wc’ erop geschreven.
    Mijn aandacht werd getrokken door Noor, niemand anders dan Noor en ik keek haar even kort aan terwijl ze haar lichaam subtiel richting mij draaide en lieflijk zwaaide. Wou ze het zo spelen? Zonder er bij na te denken veranderde ik mijn koers naar mijn ex, had ik dit gedaan als ik me zojuist niet vol had gezopen met Mara? Waarschijnlijk niet.
          Ik stapte richting haar toe tot ik zag dat Lars naast haar stond wat mijn gezichtsuitdrukking iets minder vermakelijk liet kijken. Mijn blik ging van Noor naar Lars en ik wreef even door mijn ogen, ‘’lang niet gezien,’’ sprak ik mompelend en uit mijn zakken viste ik een sigaret die ik in mijn mond stak om mezelf een houding te geven.
          ‘’Wat doet hij hier?’’ Zei ik vervolgens tegen de jongen en nam een hijs voor ik voorover boog naar Noor,‘’je komt toch niet met dit scharminkel thuis, hoop ik?’’ Toen ik weer naar achter boog boorde ik mijn poelen in die van haar voor ik naar Lars keek– mooi niet dat hij met mijn ex naar bed ging ook al maakte hij geen schijn van kans voelde ik me toch lichtelijk bedreigd.
    ‘’Ben je al een beetje van de wereld jongen?’’ Zei ik en gaf een speelse klap op zijn schouder, ‘’anders kan ik je wel een beetje helpen,’’ ik hield een zakje omhoog met wat pilletjes erin– ik wist zeker dat Noor het niet was vergeten, op hockeyloverz had ik met precies hetzelfde zakje gestaan, op hockeyloverz was ik stapelverliefd op haar geworden dus ik was in ieder geval niks vergeten. Ik stapte wat naar achteren, één omdat ik moeite had met mijn evenwicht en twee omdat ik naast Eleonora wou staan en dit een subtiele manier was die ze waarschijnlijk amper door zou hebben.



    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 13:43 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aida Zahra Romeijnsen
    Every boy's the same, since up in the seventh grade they been trying to get with me - tryna - ha-ha-haaa, ha-ha-haaaa. outfit



    Ik glimlach breed als Mara bij ons komt staan, en nog breder als zij en Axel elkaar blijken te kennen.
    "Hey, babe," ik druk een kus op haar wang, "wat fijn om jou te zien." Het meisje en ik gaan way back, en flirten eigenlijk meer dan we praten. In een dronken bui hebben we wel eens gezoend, maar heel veel verder dan dat is het nooit gegaan. Nog niet, ten minste..
    Er hangt een ongemakkelijke spanning tussen haar en de jongen, ze proberen beide te doen alsof het er niet is maar er is duidelijk iets aan de hand. Misschien zijn ze exen? Nee, dat zou ik geweten hebben. Toch is de spanning te proeven, en het is niet zozeer irritant, meer interessant. Dat wordt nog wat, vanavond. Ik ga dit tot het uiterste uitzoeken.
    "Axel, ik zie dat je mijn girlfriend al kent," ik sla mijn arm om het middel van het meisje en trek haar tegen me aan, waarna ik plagerig in haar bil knijp.
    Een geit komt mijn blikveld in lopen en ik moet even met mijn ogen knijpen om zeker te weten dat het beest er echt loopt. "Wow," mompel ik, mijn ogen op het dier gericht, "ik ben hier veel te nuchter voor."
    Ik maak me los van het meisje en zet een aantal stappen richting de keuken, "geen rare dingen doen terwijl ik weg ben, he?"
    Vluchtig schenk ik een mengsel van allerlei drank - slecht idee, maar zo ben je wel lekker snel naar de klote - in een veel te grote beker en loop ik terug naar de twee. Het duurt een minuut, misschien twee, en gelukkig staan ze er nog als ik terug ben. "Ik zag echt de beste tafel óóit voor bodyshots.." grijns ik, terwijl ik de beker aan mijn lippen zet.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT HIS HOUSE


    “No worries, ik heb mijn fair share van goede feestjes gehad.” Grijnsde Noor waarna ze een gilletje slaakte en ik haar verbaasd aankeek. Eens ik dan ook haar blik naar beneden volgde zag ik hoe een dwerggeitje met een groen hoedje verder door de menigte liep. What the...
    “Lars, is dat een — een geit?” Vroeg Noor en ik keek haar even aan. "Uhg...." begon ik “Hoorde dat bij je plan?” vroeg ze vervolgens en ik schudde mijn hoofd . "Nee, dit was totaal niet het plan." mompelde ik en wreef even over mijn voorhoofd ik hoorde wat verderop het geluid van brekend glas, dit feestje liep erg uit de hand. “Shit, fuck, nee, dat kan toch niet.” Mopperde Noor zacht en ik keek haar vragend aan. “Niet schrikken. Maar dat is mijn ex vriend.” Zei Noor terwijl ze naar enkele mensen wees al wist ik niet precies wie ze bedoelde. "Oh ehm, ... Dat is slecht toch? of niet, het smijt me ik ken niets van relaties en exen..." Noor zwaaide even naar David wie dus haar ex was. David liep naar ons toe en ik zuchtte even oh great... ‘’lang niet gezien,’’ mompelde hij en haalde een sigaret uit zijn zakken ik beet even op mijn lip. Hoewel ik liever niet had dat er gerookt werd in mijn huis, durfde ik het niet te zeggen tegen deze jongen.   ‘’Wat doet hij hier?’’ vroeg David waardoor ik mijn wenkbrauw optrok. "Dit is eh mijn huis." zei ik nogal kort en keek toe hoe de jongen zich naar de blondine toeboog,‘’je komt toch niet met dit scharminkel thuis, hoop ik?’’ Ik slikte even, ik stond er vlak naast man! Zijn donkere poelen boorden zih weer in de mijne en ik voelde me geïntimideerd waardoor ik hard in mijn lip beet. ‘’Ben je al een beetje van de wereld jongen?’’ zei David waarna hij me een schouderklopje haf.
    "Ehm, nee." zei ik fronsend , ‘’anders kan ik je wel een beetje helpen,’’ David hield een zakje pilletjes omhoog en kort keek ik naar Noor en dan weer naar de jongen. "Laat maar, ik ehm... " wat ongemakkelijk keek ik om me heen.





    ( rest komt later moet nu effe weg)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    Nadat ik antwoord had gegeven op de tweede vraag die Macy had gesteld, hoorde ik een zucht bij haar vandaan komen. Verbaasd keek ik daarom ook haar kant op.
    'Daan.' Begon ze.
    'Je mag best wat meer details geven hoor. We zijn vrienden, dat kan je me toch wel vertellen.' Een kleine lach verscheen rond mijn lippen, maar ik had er al weer over geen gepraat met mijn vraag. Ik zag hoe Macy lachen.
    'Nee eigenlijk niet, ik ben met iets van vijf jongens tegelijk aan het flirten.' Zei Macy terwijl knikte naar het groepje jongens wat net iets verderop stond. Ik grijnsde even om haar antwoord.
    'Volgens mij zijn ze allemaal geïnteresseerd.' Toen Macy dat laatste had uitgesproken, verliet een lach mijn hoofd en ik keek haar even geamuseerd aan.
    'Ik denk het ook, ik moet ze straks allemaal van je afslaan. Of dat moet je niet nodig vinden.' Ik lachte even en keek de keuken rond.
    Nadat ik een slok van mijn wijn had genomen, zag ik dat Macy hetzelfde deed. Op het moment dat ze de grote slok had doorgeslikt, trok ze een vies gezicht, waardoor ik opnieuw in de lach schoot.
    'Schenk nog maar een glaasje in.' Zei Macy toen haar bekertje leeg was. Ik keek haar even verbaasd aan.
    'Zeker weten? Zo lekker leek je het niet te vinden.' Ik grijnsde even en keek haar vervolgens vragend aan. Mijn blik gleed over de flessen die her en der verspreid lagen.
    'Er zijn ook veel andere dingen, zoals.' Ik stopte mijn zin halverwege, omdat ik er vrij zeker van was dat Macy geen sterke drank wilde.
    'Cola.' Mompelde ik daarna.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse


    FINN DALEY SANDERS
    STUDENT KUNSTGESCHIEDENIS




    Net toen ik het zwembad uit was trok ik mijn shirt uit gezien deze kleddernat was. Erg lang was ik nog niet uit het zwembad of een bekend figuur kwam naar me toegelopen. Jonah, persoonlijk kende ik hem nog niet zo goed maar hij leek me wel een chille gast en iemand waarmee je goed kon feesten. “Jo Finn,” Begroette Jonathan me met een grijns waarbij ik terug grijnsde. "Hejjj Jonah, dat doe je me niet na hé" grijnsde ik uitdagend en wachtte af tot hij sprak waar hij werkelijk voor kwam. “Nice move. Je hebt niet toevallig nog wat bij je?” ah daar was de vraag al. Quasi peizend keek ik de jongen aan, ik had al genoeg op waardoor hij vast kon zien dat ik wat aan het dollen was. "Zie ik eruit als een junkie ofso? " lachte ik waarna ik het pakje uit mijn natte broek graaide. Tot mijn geluk waren mijn peuken en joints ongeschonden en zat het zakje met pilletjes ook nog in mijn broekzak. " Maar goed, ik heb nog wat bij ja, maar niets is gratis you know." zei ik en trok mijn wenkbrauw op terwijl ik een joint tussen mijn lippen stak met een uitdagend grijnde. "Je mag eentje hebben als je...." even keek ik rond naar de perfecte uitdaging voor de jongen. Nu ja ik was niet zo'n moeilijk joch, maar ik had wel zin in vermaking. " Tien shots, Tequilla binnen krijgt in een minuut. Lijkt dat je wat?" lacht ik.









    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    De manier hoe JC haast smekend nog naar Tessa ging... Het stak wel en ik keek dan ook beschaamd weg, natuurlijk wist ik wel dat JC niet zomaar Tessa zou dumpen voor mij... Hij had gevoelens voor haar want anders was hij haar vriendje niet geweest, maar om zo te zien hoe hij nu bij haar smeekte...
    Nu ja, we waren betrapt en was het voor zowel JC als ik game over. Door mij was JC' relatie nu verprutst en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan om te denken dat we hier ongestraft mee door konden gaan.
    ‘“Bemoei je met je eigen zaken Floris”,’ immiteer Floris me waardoor ik fronsend keek naar de jongen. ‘Tessa is anders wel mooi mijn beste vriendin en jij-’ Zijn vinger prikte even dreigend tegen mijn borst ‘-ligt met haar vriendje te neuken,’ Koel keek ik naar Floris al kon ik wel gillen. Hij had nu net iedereen op de feiten gedrukt en rondom ons heen zag ik mensen meteen gretig roddelen. Hoewel ik nu de neiging had om wat kattigs terug te kaatsen deed ik dit niet. Tessa is... of was - na vandaag zal het nooit meer hetzelfde zijn.- een vriendin van me en ik had haar al erg genoeg gekwetst nu. Vandaar dat ik mezelf ook inhield en hun blikken vermeed. Ik wilde naar huis, en wel nu...
          ‘Ik denk dat het beter is als jullie even een eind opzouten met z'n tweeën,’ gromde Floris nog voordat hij en Tessa verdwenen. Kort haalde ik een hand door mijn blonde haren heen waarna ik even naar JC keek. Ik wist niet echt meer wat te doen... Ik schraapte even mijn keel waarna ik JC' hand even vast nam. "Laten we even naar buiten gaan," zei ik still waarna ik de menigte aan de kant duwde zodat we toch even uit het huis waren. Eens buiten en het meeste volk achter ons was plofte ik neer op de koude grond, trok mijn benen tegen mijn borstkas en verborg mijn gezicht tissen mijn armen. " Oh god wat een ramp." mompelde ik. "JC... H...Heb je spijt dat je met mij... jeweetwel." ik slikte even al voelde ik tranen opwellen. Het leek me net wel duidelijk dat iedereen van me walgde en nu ik er zo over dacht, walgde ik ook van mezelf. JC had verdomme een relatie en ik ... met mijn dronken hoofd vond het blijkbaar slim om met hem te gaan vrijen. Ik was beschaamd maar ... spijt had ik niet. "Ik hou van je JC, het spijt me..." ik snikte even en nam een diepe teug adem. Ik kon wel kotsen van al deze emoties.


    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 19:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit | Underwear 16+


          Daar kwam hij aan, hij liep op een jagende manier op het tweetal af. Zijn gezichtsuitdrukking leek wat te verstijven toen hij Lars naast haar zag staan. “Oh ehm, ... Dat is slecht toch? of niet, het spijt me ik ken niets van relaties en exen...” Ja Lars, dit is slecht. Ze kreeg de woorden niet uit haar mond. Dave kwam telkens dichterbij en hij wreef in zijn ogen. “Lang niet gezien.” Dat klopte zeker, bijna twee maanden, 51 dagen als ze goed had geteld. “Klopt.” Murmelde ze zacht. In zijn ogen durfde hij nog niet te kijken, niet nu.
          ’Wat doet hij hier?” De jongen had een sigaret in zijn mond gedaan en leunde Noor’s richting op, “je komt toch niet met dit scharminkel thuis, hoop ik?” De blondine gaf geen antwoord, maar keek van Lars naar Dave, en terug. Aan de gezichten kon ze zien dat de ene jongen zich geïntimideerd voelde en de andere had wel een érg aanvallende houding. Jezus, die arme Lars stond er gewoon bij toen Dave hem volop beledigde. “Ben je al een beetje van de wereld jongen?” Begon hij toen, waarop Lars snel antwoordde. De jongen haalde een zakje met pilletjes naar boven en stelde voor om Lars te helpen. “Dave, nee.” Zei Eleonora lichtelijk geïrriteerd. “Laat hem met rust.” Ze rolde kort met haar ogen, tot er iets in haar opkwam. “Lars, er is toch een zwembad?” Zonder op aandacht te wachten stapte ze naar achteren en richtte zich op de twee jongens. “Lighten up, we gaan zwemmen.”
          "Fuck," Begon ze toen ze met de jongens naar buiten liep, de realisatie dat ze geen zwemkleding bij zich had kwam opeens, "ik heb geen bikini bij me." Haar ogen vielen op Dave, met haar rechterhand raakte ze zijn bicep aan en begon in zijn oor te fluisteren. "Mag ik anders in jouw shirt zwemmen?" Hij was er toch, dus ze kon hem maar net zo goed een beetje ophitsen. De manieren om dat te doen kende ze wel. Ze kwam een stuk dichterbij en grinnikte, "Of heb je liever dat ik in mijn ondergoed zwem, papi?" Dit was hoe alcohol haar maakte, schaamteloos.
          Ze maakte een stap naar achter en pakte de onderkant van haar croptop vast, waarop ze hem over haar hoofd uittrok. Eleonora stond in de achtertuin van een huis in Utrecht, in haar bh, casual. Haar ogen vielen even op Lars, toen ging er een gedachte door haar heen. Hij zwom toch wel mee? "Je doet wel mee, Lars? Of wil je me ook een kledingstuk aanbieden?" Ze lachte vriendelijk naar hem en krabde kort aan haar bovenarm.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MARA VALENTE
    | 22 | AT THE PARTY WITH DAVID |
    | THE SARCASTIC ARTIST |
    | ILLUSTRATIONS/TATTOO DESIGNER | OUTFIT |


    "MY IDEAL BODY WEIGH IS YOURS ON MINE."

    Lichtelijk geïrriteerd keek ik naar Axel die duidelijk niet blij was met mijn aanwezigheid. Waarschijnlijk zat hij nog steeds met zijn gedachten bij mijn actie van gisteren. Ik hoopte dat hij er zo snel mogelijk overheen ging komen want dat was volledig zijn eigen schuld geweest. Oké, wellicht niet bewust, maar toen we samen aan het chillen waren had hij er te goed uit gezien. En hé, ik was geen non.
          Het ontvangst van Aida was meer naar mijn smaak en grijnsde uitdagend naar Axel, wetende dat hij waarschijnlijk al een tijdje op mijn vriendin had zitten te jagen. Oh well, I kissed her first hehe.
          "Axel, ik zie dat je mijn girlfriend al kent," sprak Aida waarna ze haar arm om mijn middel heen sloeg. Mijn lippen krulden omhoog toen ze in mijn bil kneep waarna ik mijn lippen naar haar oor bracht. "Tease dat je bent..," fluisterde ik glimlachend terwijl ik met mijn hand kort haar zij streelde. Het zou me niet verbazen als er binnenkort wat meer tussen ons zou gebeuren, zeker niet als ze zo aan het teasen was.
          Helaas onderbrak een geit ons momentje. Ja, een fucking geit. Aida deelde ons vervolgens mee dat ze even naar de keuken ging, iets wat mij even wat tijd gaf om met Axel te praten.
          "Kijk, over gisteren, je weet hoe ik ben. Je zag er goed uit en ik dacht niet na, so ehm ja. We kunnen wat mij betreft doen alsof er niets gebeurt is," ratelde ik en keek hem vervolgens eventjes met een grijns aan. "Maar maak je vooral geen zorgen om wat ik denk, onze vriendschap is mij meer waard." Met een knikje besloot ik mijn betoog en stopte de gedachten dat ik het écht niet erg zou vinden om het nog een keer te laten gebeuren weg. Dat was wellicht een beter een idee voor een andere keer.
          Ook Aida was weer terug en ze bracht ons heugelijk nieuws. "Ik zag echt de beste tafel óóit voor bodyshots.." Meteen begon ik te grijnzen en greep zowel de hand van Axel als die van Aida vast terwijl ik ze mee sleurde naar de keuken. Hell yes.
          Bedenkelijk keek ik naar het broekpak dat ik aanhad en vervolgens naar Aida. Ja, bij haar zou het veel makkelijker gaa. "Ik vind het wel een goed plan als jij gaat liggen," sprak ik tegen haar waarna ik naar Axel keek. "En jij vindt dat volgens mij ook wel hè Axel?"

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 20:54 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.


    David Waters

    20 • arrived at the party with lars and eleonora • drunk • outfit



    ''Oh,'' bracht ik verbaasd uit toen Lars meldde dat het zijn huis was. Was dit zijn feest? Vandaar dat hij hier was, ik zou hem namelijk niet uitgenodigd hebben, dat had social suicide geweest.
    ‘’Ehm nee,’’ antwoordde hij vervolgens en keek verovlgens ongemakkelijk om zich heen door mijn vraag waardoor ik moest lachen en zeker toen Noor met haar ogen rolde.
    ‘’Dave nee, laat hem met rust.’’ Voor ik nog wat kon zeggen vroeg ze iets over een zwembad en kon ik het niet laten om nog even te lachen van hen reactie. ‘’Ligten up, we gaan zwemmen.’’ Ik fronste maar knikte langzaam, die liet er geen gras over groeien. Ik blikte even op Lars en vervolgde mijn pas naar buiten waar ik genoot van de frisse lucht en het laatste beetje van mijn peuk ophees om hem daarna weer weg te gooien in de bosjes.
    ‘’Fuck,’’ hoorde ik Noor mompelen en ik keek haar vragend aan terwijl ik mijn eigen blouse over mijn hoofd uittrekte, ‘’ik heb geen bikini bij me.’’ Ik haalde mijn schouders op tot ik haar hand rondom mijn bicep voelde en even mijn adem inhield. ‘’Mag ik anders in jouw shirt zwemmen?’’ Ik blikte over mijn schouder naar Lars en voor ik een antwoord kon geven voelde ik de warmte van haar tegen mijn lijf.
          ‘’Of heb je liever dat ik in mijn ondergoed zwem, papi?’’ Mijn ogen boorde ik diep in die van haar en wist niet goed hoe ik moest reageren. Schaamteloos zette ze een stap naar achter waar ze haar croptop over haar hoofd trok en ik verwonderd naar haar lichaam keek, als ze me probeerde op te hitsen was dat goed aan het lukken.
          ‘’Je doet wel mee, Lars? Of wil je me ook een kledingstuk aanbieden?’’ Verdomme Noor, moest je het moment nou verpesten? Nogal onhandig trok ik mijn riem los en mijn broek zakte half naar beneden waardoor ik nog in mijn ondergoed stond en even ongemakkelijk van de ene voet op de ander leunde. ‘’Hey Lars, als je nog wilt, het zit in mijn broekzak,’’ ik knikte naar mijn broek, doelend op de pilletjes. ‘’Minimaal twee, anders voel je niks,’’ loog ik en keek hem kort aan voor ik me omdraaide richting Eleonora en haar vanachter zachtjes vastpakte voor ik haar het water induwde en er vervolgens zelf achterna sprong.




    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 20:52 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    AXEL SEBASTIAN SPILSBURY

    21 JAAR | HBO BEDRIJFSKUNDE | THE ONE THAT DOESN'T BELONG | TALKING TO AIDA AND MARA

    Axel moest eerlijk zijn en zeggen dat hij niet helemaal meer begreep wat er precies aan de hand was, want nadat de Oosterse jongedame Mara had begroet sloeg ze ook nog een arm om Mara heen. Ze vertelde Axel dat Mara haar girlfriend was. 'Je doet het maar gek, met je vriendje die nog altijd je drankje aan het halen is en nu ook al Mara.' Zei Axel, waarna hij even naar Mara keek. Nee dat girlfriend deel kon niet eens echt zijn, want als het echt was geweest dan had Mara het toch wel aan hem verteld? Dan wist hij nu toch wel van het bestaan van deze jongedame af?Axel hoopte in ieder geval dat Mara zulke dingen met hem durfde te delen, Axel zou het wel doen, maar op echt liefdes gebied gebeurde er bij Axel nou eenmaal vrij weinig tot helemaal niks.
    De halve omhelzing van de andere twee dames duurde echter niet heel erg lang, want toen werd de oosterse afgeleid door een geit. Ja echt een geit, ze keek naar een geit en liet Mara los, in iedergeval knodigde ze ook al vrij snel na het spotten van die geit aan dat ze meer drank nodig had. Dat was dan ook meteen wat ze ging doen, iets waarmee ze Axel alleen met Mara achter liet. Axel draaide zich naar Mara om en net toen hij wou vragen om de naam van de jongedame begon Mara al te praten. Ze refereerde meteen terug naar de dag voor deze. 'Misschien wil ik het wel niet vergeten en ik zie er altijd goed uit dus we wilt me vast nu ook wel weer kussen.' Zei Axel waarna hij een knipoog in Mara haar richting stuurde. De opmerking die Axel had gemaakt had vooral speels geklonken, maar ergens had Axel ook wel de arrogantie om zoiets op een serieuze toon te zeggen echter wist Axel hoe dat viel en had hij dat dus niet gedaan. Mara vervolgde nog dat ze hun vriendschap niet op het spel wou zetten. 'Nee ik ook niet.' Zei Axel simpel, waarna zijn blik weer werd getrokken door de Oosterse schone die zich weer bij hen voegde. Ze vertelde Axel en Mara dat ze de beste tafel had gezien voor body shots iets waar Mara meteen gebruik van maakte. Ze liet haar hand in zowel die van Axel glijden als in die van de andere jongedame waarna ze beide meetrok naar de keuken.
    In de keuken deelde Mara mee dat ze het een goed idee vond als het andere meisje maar ging liggen, hierna draaide ze zich half naar Axel en merkte op dat hij dit ook wel een goed idee zou vinden. 'Ik vind het een geweldig idea. ' Zei Axel, maar hierna bracht hij zijn gezicht iets dichter naar Mara om iets tegen haar te zeggen wat het nog altijd onbekende meisje niet hoorde te horen. 'Mara we can't share a girl.' Zei Axel tegen Mara.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Aida Zahra Romeijnsen
    outfit



    Natuurlijk ben ik degene die op tafel mag gaan liggen. Ach, wat zal het ook. De twee fluisteren wat tegen elkaar, en ondertussen ga ik als een wervelwind door de overvolle keuken om alle benodigdheden te zoeken. Zout, gotcha. Een gespierde jongen snijdt net een citroen met een zakmes, dus glimlachend jat ik twee schijfjes van hem.
    Een fles tequila had ik eerder al gespot, en gris ik mee voor iemand anders er mee vandoor kan gaan.
    Ik druk de fles in Mara's hand terwijl ik, eerst alleen met mijn achterwerk, op de tafel plaatsneem. "Mara, ik neem aan dat jij begrijpt wat we gaan doen," ik veeg mijn haar van mijn schouders zodat dat niet zometeen gevuld is met drank, citroensap en zout. "Maar voor onze Brit zal ik het nog eventjes kort uitleggen."
    Voorzichtig, om niks om te schoppen, draai ik me nu 90 graden en leg ik mijn benen ook op tafel, waarna ik op mijn ellebogen leun om niet meteen plat op tafel te liggen. "Zout..," er komt maar met moeite wat uit het potje, maar de zielige hoeveelheid die er wel uitkomt vindt zijn plek net boven mijn borsten. Ik wijs naar de fles drank in Mara's hand terwijl ik de rok die ik aan heb iets omlaag trek, waardoor mijn navel bloot komt te liggen. "Tequila.. hier," ik glimlach terwijl ik een van de schijfjes citroen pak. "En dan de citroen." Het ding moet in mijn mond, maar als ik dat meteen al had gedaan had ik deze uitleg niet kunnen geven.
    "Je likt eerst het zout op, dan de drank en dan eet je de citroen. Capiche?"
    Normaal gesproken, op kleinere feestjes, verzamelt zich op dit moment in de avond een groep mensen om de bar of tafel waarop bodyshots gaan plaatsvinden, maar dit is geen klein feestje en iedereen is met zichzelf bezig. Toch verrassend, aangezien ongeveer elke heteroseksuele jongen droomt van wat girl-on-girl actie.
    "Well, wie wil er eerst?" grijns ik, waarna ik de citroen tussen mijn lippen plant.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | TALKING TO SUZANNAH |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |


    "Swiggity swooty,
    I'm coming for the booty."

    Helaas bleek dat de alcohol me wel degelijk beïnvloedde want de vraag kwam anders over dan ik had gewild. Mijn jaloezie schemerde er duidelijk in door en ik voelde me gekwetst door het feit dat het meisje voor me iedere keer tegen mij had volgehouden dat ze niks van vrouwen moest hebben om haar vervolgens aan te treffen terwijl ze aan het zoenen was met mijn beste vriendin.
          Bovendien kon ik er met mijn hoofd niet bij dat ze mijn intenties niet had doorzien. Ik was namelijk vrij duidelijk geweest in wat ik wilde, voor mijn gevoel dan. Misschien had ik toen al moeten beseffen dat ze waarschijnlijk onwijs in de knoop zat met zichzelf, want als dat de reden was had ik er wel begrip voor. Niet dat het geen pijn deed om hen zo aan te treffen, maar daar kon ik wel overheen komen.
          “Jemig,” begon Suzannah “Dat is lekker straight forward.” Een grimas kwam op mijn gezicht te staan wegens haar woordkeuze en een rilling ging door mijn lichaam. " “Ik vertelde je dat ik straight was - of ben, weet ik veel - omdat ik dat ook ben. Of was. Weet ik veel.”
          Ik knikte eventjes en keek toen even naar Joelle en Servan, die er maar wat ongemakkelijk bij stonden. Iets wat ik goed kon begrijpen aangezien het eigenlijk best wel lomp was geweest om dit in hun bij zijn aan te kaarten.
          “Dit..,” sprak ze terwijl ze van zichzelf naar Joelle gebaarde, “gebeurde gewoon. Opties openhouden, heet dat.”
          Mijn kaak verstrakte even bij haar woorden waarna ik besloot dat ik hier geen zin in had. Ik kon haar moeilijk haten omdat ze mij blijkbaar niet interessant vond. En bovendien, wilde ik echt een poging doen bij een meisje die waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig was hoe het zou zijn om dit met een vrouw te doen? Want ik wist toch al dat ik degene zou zijn die gekwetst achter zou blijven als ze zou besluiten dat het maar een fase was.
          Met moeite herpakte ik mezelf waarna ik een glimlach opzette. "Ik begrijp het," zei ik zachtjes en haalde even diep adem. "Nou ehm, laat mij jullie uitprobeersel zeker niet tegenhouden, ik ga ehm, wel even iemand anders vervelen." Hoorde ik mezelf zeggen waarna ik spijtig naar Suzannah knikte en mijn weg naar buiten zocht.
          Eenmaal daar aangekomen zuchtte ik, terwijl ik hoofdschuddend mijn mobiel erbij pakte en het nummer van Niels intoetste. Zoals verwacht kreeg ik zijn voicemail waarna ik whatsapp opende en een bericht verzond.

    Waar ben je? Heb je JC ergens gezien? Ik heb jullie nodig

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 14:02 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MARA VALENTE
    | 22 | BODYSHOTS WITH AXEL AND AIDA |
    | THE SARCASTIC ARTIST |
    | ILLUSTRATIONS/TATTOO DESIGNER | OUTFIT |


    "MY IDEAL BODY WEIGH IS YOURS ON MINE."

    Terwijl ik met een glimlach toekeek hoe Aida met ons besluit akkoord ging werd ik even door Axel apart genomen. "Mara we can't share a girl." Vertelde hij me iets wat me even liet fronsen. Was het niet de droom van iedere jongen om twee vrouwen voor zichzelf te hebben?
          "Hm, jammer." Zei ik met een knipoog en keek toen even naar Aida die op de tafel was gaan zitten. Ik was echter niet van plan om Axel mijn vriendin te laten inpikken en bewoog mezelf dan ook richting de tafel terwijl ik Aida's uitleg volgde. Ik grinnikte even toen ze naar Axel refereerde als de Brit, wetende dat hij waarschijnlijk zijn accent weer eens wat had aangesterkt. Charmeur.
          Mijn gedachten hoe het verder moest in dit gezelschap werden weggeveegd door Aida die haar rokje wat omlaag trok zodat haar buik wat meer zichtbaar werd. Damn, she's gorgeous. Terwijl ze er lag gleed mijn vinger even over haar zij waarna ik haar een knipoog toewierp. Dit kon nog weleens interessant worden.
          "Well, wie wil er eerst?" grijnsde Aida waarna ze de citroen tussen haar lippen plaatste. Mijn ogen gleden even naar Axel, bedenkend of het kwaad kon om hem eerst te laten gaan. Ik besloot van niet, bovendien was ik wel benieuwd naar Axel's aanpak, wetende dat hij toch geen kans meer zou hebben als ik eenmaal aan de beurt was. Daar zou ik immers wel voor zorgen, ghehe
          "Axel gaat wel eerst," sprak ik dan ook terwijl ik mijn vriend een duwtje in de richting van Aida gaf. En mocht het blijken dat ze het veel te gezellig hadden samen, dan vond ik wel een ander slachtoffer. Hoewel Axel daar ook voor zou kunnen kiezen, maar ik gunde hem graag een kans, zeker na mijn gedrag van een dag eerder.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 14:03 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Somewhere with Niels on the ground outside the party. Broken

    'Someday when the pages of my life end,
    I know you will be one of its most beautiful chapters.'



    'And tonight, I'll fall asleep.
    With you still in my heart.'




    Mijn hoofd draaide zich van het stelletje voor me af. Het meisje wat ik ooit tot mijn vriendin bestempelde, had genadeloos mijn handen van haar schouders afgewimpeld voor ik het tot een seconde kon rekenen. Het feit dat ze steun zocht bij Floris deed me echter meer zeer. Ik was weliswaar ontiegelijk dronken, maar ook dan had ik nog wel gevoelens. Ze keken me misschien nu beide vuil aan, maar ik wist maar al te goed dat Floris een oogje op Tessa had. Dat Floris van deze incident gebruik ging maken, was natuurlijk een gevolg.
    Ik balde mijn vuisten, hoewel ik al bij deze simpele handeling al merkte dat ik niet tot weinig controle over mijn lichaam had. Misschien had ik dan ook niet zo veel moeten drinken; echter was dat, samen met een joint of iets stekers mijn uitweg. Het was makkelijk en dit hier voor me niet.
    ‘Dit valt niet zomaar goed te maken.’ Fluisterde ze lichtelijk schor, waardoor ik wist dat Floris gewonnen had en ik game over stond. Mijn ogen schoten lichtelijk vuur, hoewel ze zeker nog steeds een trieste glans bedroegen door de tranen die er in lagen. Iedereen bestempelde me voor een homoseksuele faggot. Dat wist ik zeker en het was oneerlijk. Ik heb nooit gezegd dat ik voor enkel mannen viel of voor vrouwen. Ik heb niks gezegd, door alle twijfels en onzekerheden. Iets wat mijn grootste fout is geworden.
    ‘Ik voel me zo stom en dit… Nee- je doet er beter aan als je me met rust laat.’ Vervolgde ze. Haar waterige kijkers voelde ik nog een enkele keer over mij heen gaan, voor ze de asshole van een Floris volgde. Dat ik hierbij toch mijn hart in scheurtjes voelde breken, zou ze nooit weten. Niet omdat ik het haar niet durfde te vertellen, maar omdat ze het toch nooit zou willen geloven en liever een simpele ziel als Floris volgt. Ik was niet alleen mijn vriendin verloren in een avond, maar ook mijn beste vriendin. Degene die me lachen wanneer ik dat nodig had, zonder dat ze het zelf wist.
    Bruut veegde ik de tranen in mijn ogen weg, gezien ik niet wilde dat mensen wisten dat ik hiermee zat. Ik wilde niet dat mensen mijn emoties konden lezen en vooral nu niet. Zelfs in mijn dronken toestand, had Tessa me gebroken weten te maken.
    ‘Laten we even naar buiten gaan.’ Ik schrok even van Niels zijn stem en van zijn hand die plotseling samensmolt met die van mij. Kort keek ik dan ook even naar onze handen, voor hij me meetrok de menigte door naar buiten. Nog steeds staarde mensen naar ons en hoewel ik het zo goed en kwaad negeerde, liet het me met iedere seconden viezer worden. Iets moois wat ooit tussen mij en Niels gebeurt is, was nu nog vuiler dan de ratten op de kerkhof.
    Met een plof planten Niels zich op de grond, waar hij zijn benen tegen zijn borst trok en zijn gezicht tussen zijn armen. ‘Oh god wat een ramp.’ Begon de blondharige jongen dan ook, wat me niet bepaald opfleurden. Ik beet pijnlijk een stuk lip kapot, wat ik in de korte tijd al doorgeknaagd had.
    ‘JC… H…Heb je spijt dat je met mij… jeweetwel.’ Ik schudde zachtjes mijn hoofd, hoewel het behoorlijk onnatuurlijk aanvoelde. Het was dan ook niet of de jongen mijn hoofd kon zien schudden, gezien hij helemaal in elkaar gedoken was. Iets wat ik toch wel haatte op dit moment, omdat het me alleen maar slechter en vuiler liet voelen. Iedereen twijfelde al aan onze nachtelijke uitje van zojuist, maar niemand had een flauw idee dat mijn eerste keer daar zojuist afgenomen is. Dat ik hoopte dit allemaal vergeten te zijn morgen, was een feit. Daar ging anders wel de bijkomende alcohol procenten wel bij helpen zo.
    ‘Ik houd van je JC, het spijt me…’ vervolgde het hoopje ellende op de grond, wat me voor een tweede keer mijn hoofd liet schudden, voor ik een gaatje tussen zijn opgetrokken benen en bovenlichaam maakte en daar op hem ging zitten. Ik ging niet mijn beste vrienden op één avond verliezen. Als ik nu ook Niels kwijt ging raken, dan kon ik net zo goed direct mijn koffers pakken en een enkele rit naar China nemen. Daarnaast was Niels op dit moment het enige wat mijn – toch wel gebroken – hart kon helen. Dat van alle mensen op aarde, hij mijn eerste mocht zijn, was niet zomaar. Ik hield van hem en misschien wel langer dan hij of ikzelf wist. Ik had echter nooit geweten wat ik met deze gevoelens moest en zeker niet omdat Niels iedereen kon krijgen die hij wilde. Het was niet voor niks vreemd te benoemen dat Tessa mij wilde in plaats van Niels. Waarschijnlijk had dit alles helemaal nooit gebeurt als ze gewoon voor Niels gekozen had in plaats van mij, al die maanden terug.
    ‘Ik heb alleen spijt dat het maar bij een keer is gebleven.’ Fluisterde ik zachtjes, waar ik mijn armen rond zijn nek sloeg en mijn gezicht tegen dat van hem aandrukte. Zijn witblonde haren kietelde tegen mijn blote huid, waardoor ik mijn gezicht iets lager boog en zijn vertrouwde nek- en kaaklijn vond.
    ‘You know; nu we allebei single zijn, moeten we de avond maar goed besteden. I mean.. waarom zouden wij geen lol mogen maken, terwijl iedere bitch en manho op school ongetwijfeld veel ergere dingen gedaan hebben.’ Ik wist een nep glimlachje op mijn gezicht te toveren, waar een vreugdeloze lach mijn lippen verlieten. Mijn bruine kijkers haakte zich weer in de grijze poelen van de jongen. Mijn armen verdwenen uit zijn nek, om de weg onder de rand van zijn shirt te vinden. Zachtjes gleden ze zich naar zijn zijkant, waar ik zachtjes mijn nagels weer in zijn vlees zetten. ‘Als ze zo graag die Floris wilde neuken, dan had ze dat maar drie maanden eerder moeten zeggen in plaats van me nu te dumpen.’ Vervolgde ik zachtjes, waar ik mijn lippen weer op die van hem drukte en algauw mijn tong daarbij mee in bracht, terwijl onrust nog in mijn lichaam joeg. Ik voelde me gebroken, kapot, vies en minderwaardig, maar nu kon ik in iedergeval met iets mezelf afleiden. Al is het goedschiks of kwaadschiks. Het interesseerde me niet. Haters gonna hate. Fuck everyone. Fuck myself.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya