• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | In the kitchen with Daan

    Ergens irriteerde het Macy wel dat Daan niet gewoon met haar wou praten over zijn liefdes leven, hoewel Macy nou niet kon zeggen dat ze zelf wel er open met hem over sprak nu. Ze had ook enkel nog maar sarcastisch gereageerd, maar wat moest ze dan als ze een serieus antwoord gaf over haar crush dan moest ze zijn naam noemen. Ze ging de jongeman toch niet vertellen dat ze hem leuk vond, dat zou beschamend zijn, wat zou Daan dan wel niet zeggen. Hij zou haar waarschijnlijk gewoon uitlachen, want ook Macy wist wel dat ze helemaal geen kans maakte bij een jongen zoals Daan.
    'Nee natuurlijk vind ik dat niet nodig, ik hou van de aandacht.' Zei Macy opnieuw op een sarcastische toon, maar niet een gemene sarcastische toon. Gewoon als een grapje, Macy had een hekel aan aandacht. Ze wou niet dat alle schijnwerpers op haar stonden en vond het zeker niet fijn wanneer er iemand was die een paar seconden langer zijn blik op Macy let rusten. Vele meiden genoten er van om bekeken te worden door jongens, het gaf ze dan een boost van zelfvertrouwen. Macy die werd er enkel onzeker van, want waarom zou een jongen nou langer naar haar blijven kijken.
    Toen Macy Daan had gevraagd om nog een glaasje wijn vroeg de jongeman of ze het wel zeker wist omdat ze de drank niet lekker leek te vinden. Macy schudde kort haar hoofd. 'Ik heb echt wel eens eerder wijn gedronken, het was gewoon een te groten slok.' Zei Macy, iets wat wel de waarheid was. Eigenlijk nipte ze normaal gesproken enkel van haar wijn, kleine slokjes dan proefde het nog wel oké. Een grote slok was gewoon te veel voor haar de smaak werd haar in dat geval te sterk. Daan vertelde Macy ook nog dat er wel andere dingen waren, hij leek even om zich heen te kijken, maar net zoals Macy zag de jongeman niet veel soeps. Allemaal flessen met sterke drank en dus noemde Daan maar iets anders waar geen drank inzat.Cola. Macy keek Daan aan en wou eigenlijk ja zeggen. Ja cola graag, maar dat was lame vanavond was ze niet lame. 'Nee Daan geen cola, gewoon wijn.' Zei ze.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Floris Levi Sanders
    'Rules are meant to be broken. Why else would they exist?’

    Over Tessa's schouder kan ik zien hoe de twee door de menigte heen, hun weg naar buiten banen. Technisch gezien ben ik een hypocriet, gezien ik samen met Aida, Niels precies hetzelfde heb aangedaan, een tijdje geleden – schiet er door mijn gedachten heen. Dat ik een klootzak ben geweest valt ook niet te betwisten, maar toch kan ik niet ontkennen dat het de beste fout is geweest die ik heb gemaakt tot dusverre. Geen wonder dus dat Niels en ik absoluut niet door één deur kunnen, en na dit voorval nog minder. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Tessa's handen die zich vastgrijpen aan mijn shirt. Ondertussen voel ik ook hoe deze steeds natter en natter wordt van haar tranen die erop vallen. Ik twijfel of ik iets moet zeggen, maar besluit voor nu mijn mond te houden, terwijl ik haar nog iets dichter tegen mijn borst aandruk.
          ‘Waarom?’, brengt ze uit en ik zucht terwijl ik mijn hoofd schud. ‘Omdat hij nu eenmaal niet op die manier van jou zal kunnen houden...,’ antwoord mijn onderbewustzijn. Mooi niet dat ik dat nu hardop zal gaan uitspreken, ik heb Tessa nog nooit zo verdrietig maar bovenal beschaamd, gezien. Ik wrijf langzaam over haar rug heen terwijl ik haar probeer te kalmeren.
          ‘Ik schaam me kapot.’ Ze maakt zich een stukje los uit mijn omhelzing en laat haar ogen over mijn gezicht glijden. ‘Wat moet ik nu?’ Ik wrijf wat tranen van haar wangen af voordat ik een kus op haar voorhoofd plant.
          ‘Jij...,’ begin ik en kijk haar diep in haar ogen aan. ‘Bent nu op een feestje, met de leukste persoon die je ooit zult ontmoeten-’ dat laatste voeg ik eraan toe als poging om haar op te beuren. ‘Dus wij gaan wat maken van deze avond, okay?’ Ik pak een redcup van de dranktafel af en meng een sterke drank met wat frisdrank. Vervolgens druk ik het beekrtje in haar handen.
          ‘Hier, drink op.’ Ik druk een kus op haar wang en glimlach naar haar.


    I just caught the wave in your eyes



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT HIS HOUSE


    “Dave, nee.” Zei Noor waarbij ze me ook soort van gered had. “Laat hem met rust.” ze rolde even met haar ogen al leek ze plots op een idee te komen waardoor ik haar vragend aankeek.. “Lars, er is toch een zwembad?” echter kon ik niet op haar vraag antwoorden of ze was al naar buiten toe. "Lighten up, we gaan zwemmen.” ik volgde haar maar al was ik niet echt van plan om te gaan zwemmen.   "Fuck," zei ze halverwege, "ik heb geen bikini bij me." kort boog ze zich naar haar Ex toe waarna ze hem wat toefluisterde, iets dat ik niet kon horen met al deze kabaal. Ik wilde net rechtsomkeer maken gezien die twee het meer dan plezierig hadden, tot Noor haar croptop uitrtok. Wow...
    "Je doet wel mee, Lars? Of wil je me ook een kledingstuk aanbieden?" lachte ze me vriendelijk toe en ik wist niet echt wat te zeggen. "Uhm, tuurlijk... Ik bedoel, je mag mijn shirt wel lenen?" zonder er echt bij na te denken trok ik mijn shirt uit en bood deze aan haar aan al werd mijn aandacht even getrokken door David. ‘’Hey Lars, als je nog wilt, het zit in mijn broekzak,’’ knikte David en mijn blik gleed naar zijn broek die hij al had uitgedaan om te zwemmen. ‘’Minimaal twee, anders voel je niks,’’ Vervolgde hij waarna hij met Noor het water insprong, ik besloot gewoon aan de rand te gaan zitten terwijl ik rondkeek. De matras van mijn ouders lag in de tuin, overal liepen beesten rond, overmatig drank en drugsgebruik... Ik had hier zo spijt van.











    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR





    ‘Ik heb alleen spijt dat het maar bij een keer is gebleven.’ Fluisterde JC zachtjes waardoor ik opkeek naar de jongen. Zijn armen om mijn nek voelden veilig en langzaam sloeg ik mijn armen ook rond hem heen. Langzaam werd ik weer warm vanbinnen en keek ik hem in zijn prachtige bruine kijkers aan. ‘You know; nu we allebei single zijn, moeten we de avond maar goed besteden. I mean.. waarom zouden wij geen lol mogen maken, terwijl iedere bitch en manho op school ongetwijfeld veel ergere dingen gedaan hebben.’ hoewel mijn mondhoekjes licht omhoog gingen wist ik wel dat de jongen een nep glimlachje had opgezet.
    Mensen hadden het recht me vanavond vuil aan te kijken, maar JC. Hij verdiende dit niet. Hij en Tessa waren en stelletje en ik ben er tussen gekomen...Net zoals Floris ooit had gedaan met Aide en mij... Ik voelde me stom maar...Floris had nooit wat voor Aide gevoeld en dit ... JC was anders, ik hield nu wel van hem en mocht hij niets gehad hebben met Tessa dan had dit vast al veel eerder gebeurd.
    Ik keek op vanuit mijn gedachten naar JC die zijn handen onder mijn shirt hadden geplant en zachtjes erin knepen. ‘Als ze zo graag die Floris wilde neuken, dan had ze dat maar drie maanden eerder moeten zeggen in plaats van me nu te dumpen.’ Vervolgde hij zachtjes en ik liet mijn handen door zijn krullen gaan. Onze lippen waren weer op elkaar geplant en gewillig opende ik dan ook mijn mond zodat onze tongen hun liefdesspelletje verder konden spelen. " Het is oneerlijk." prevelde ik tegen zijn lippen aan. terwijl mijn handen weer naar zijn nek gleden en ik de jongen soort van op mijn schoot trok. "Floris kan iedereen neuken wie hij wilt" begon ik nog steeds JC zoenend. " Maar als jij en ik echte liefde bedrijven, is het voor iedereen een ramp." een zucht verliet mijn lippen waarna ik Jc in zijn ogen aankeek. " Nu we toch beiden single zijn... Waarom worden wij dan niet iets? Iedereen weet nu toch al wat voor homo's we zijn." momeplde ik en keek even weg. "Ze mogen stikken als ze dat als slecht zien." een zwak glimlachje sierde mijn lippen waarna ik nog een kus op zijn lippen drukte. "Al begrijp ik als je liever... hebt van niet..." Ik voelde hoe mijn mobieltje trilde dus keek ik er even naar. Het was Jemma. Als er nu iemand was waar ik bij wilde uit huilen, dan was het wel Jemma nu. Even keek ik naar JC. "Het is Jemma... Ik ... bel haar." nog voordat de jongen kon protesteren drukte ik op het bel symbooltje en wachtte rustig af tot ik Jemmas stem hoorde. "JEMMA god please, ik heb je nodig, wij hebben je nodig." kort blikte ik naar JC. " We zijn ergen eh.... buiten het feestje, kom. Alsjeblieft?" ik klonk enorm wanhopig maar ik had nu echt Jemma advies nodig.


    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 16:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Suzannah Laurentien Hummel
    i kissed a girl and i liked it



    "Jemma, wacht.." Verontschuldigend kijk ik naar de twee mensen bij wie ik nog sta, maar voornamelijk naar Joelle. "Sorry," ik haal een beetje ongemakkelijk een hand door mijn haar terwijl ik kort nadenk over wat mijn volgende stap is. Ik moet haar achterna, toch? Ja, eigenlijk wel. "Ik.. ben zo terug. Sorry."
    Gelukkig is het niet al te lastig om het felrode haar te herkennen in een mensenmassa, maar je door diezelfde massa heen duwen is wel iets lastiger. Mensen duwen net zo hard terug, en ze verstaan je niet als je je excuses aanbiedt. "Jemma.."
    Ze is al buiten als ik haar bereik, en ze heeft haar telefoon nog in haar hand. In de hoop haar geen hartaanval te bezorgen leg ik een hand op haar schouder.
    "Hey.." De buitenlucht zorgt voor kippenvel op mijn armen en ik ril zachtjes. "Sorry, ik begrijp het als je me niet wilt zien of spreken nu, maar ik wilde.." Wat wilde ik eigenlijk? Moet ik mijn excuses aanbieden? Voor wat, niet ingaan op haar advances, die ik niet doorhad, terwijl ik een relatie had? Of voor het zoenen met een van haar vriendinnen? Allebei?
    "Ik wilde uitleg geven. Ik heb echt nooit doorgehad dat je me misschien wel leuk vond, Jemma," mijn tanden bijten zich vast in mijn onderlip terwijl ik nadenk. "Ik had gewoon een vriendje toen we praatten, en bij hem had ik ook nooit door dat hij flirtte. Of nou ja, wel met anderen, maar niet met mij.."
    Ik schud mijn hoofd even, nu is niet de tijd om het over je ex te hebben. Je bent over hem heen, een soort van. Het gooien van dat drankje was in ieder geval een goed begin. "En ik had geen idee dat ik ook op meisjes kon vallen, ik heb er nooit over nagedacht. Het spijt me, Jem, echt waar."
    Afwachtend kijk ik haar aan. Ondertussen dwalen mijn gedachten lichtelijk af naar het beeld dat ik niet heel veel eerder had gezien - JC, met een jongen. Ik heb zijn advies nodig.





    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    AXEL SEBASTIAN SPILSBURY

    21 JAAR | HBO BEDRIJFSKUNDE | THE ONE THAT DOESN'T BELONG | TALKING TO AIDA AND MARA

    Ondanks dat Axel zich misschien lichtelijk beledigd voelde toen de donker harige jongedame er vanuit ging dat Axel geen flauw idee had wat ze gingen doen, verscheen er toch een kleine glimlach op zijn gezicht. De Brit, Axel moest heel eerlijk zijn dat hij dat graag hoorde. Axel had een hekel aan Nederland en werd dan ook niet graag gezien als een Nederlander. Hij voelde zich 0% Nederlander en zou zich ook nooit echt Nederlands kunnen voelen, misschien tegen de tijd dat hij het land eindelijk kon verlaten dat hij nog enige emotie bij het land toonde anders niet. Nederland stond Axel gewoon totaal niet aan, hij had een hekel aan de taal en aan een groot deel van de mensen en hoe ze zich soms konden gedragen. Nou kon Axel echt niet zeggen dat Engelsen perfect waren en sommige Nederlanders waren ook wel leuk, maar als Axel keek naar het grote geheel dan leeft hij nu nog veel liever in Hastings.
    In ieder geval legde de jongedame Axel uitvoerig uit wat de bedoeling wel niet was, hoewel Axel lichtelijk werd afgeleid door Mara die haar vingers langs de zij liet glijden van de Oosterse. Ook viel het Axel op hoe ze naar de jongedame knipoogde, wat Axel het gevoel gaf dat er meer aan de hand was tussen de twee en dat hij misschien juist een beetje in de weg stond voor de twee. Echter leek niet een van de twee dit echt merken en tot die tijd zou Axel ook niet volledig weg stappen.
    Toen de Oosterse jongedame zich zelf helemaal voor had bereid vroeg ze wie er eerst ging, Axel zelf kreeg niet eens de kans om hier over na te denken. Mara besloot al voor hem dat hij de gene was die eerst mocht, iets wat Axel met beide handen aanpakte. Axel besloot om voor een beter angle te gaan en sprong zelf ook op de tafel. Axel bleef op zijn knieën zitten met een been aan elke kant van de nog altijd onbekende jongedame. Voor een kort moment bleef hij haar aankijken, maar daarna volgde hij haar instructie's over hoe je een bodyshot moest doen. Zout, tequila en citroen. Axel had zijn handen half op de heupen van de jongedame liggen terwijl hij van haar borst naar haar buik bewoog en toen terug omhoog naar haar mond waar het schijfje citroen was geplaatst. Bij dat laatste zorgde Axel er voor dat zijn onderlichaam een klein beetje tegen het onderlichaam van de jongedame drukte, maar dit duurde maar enkele seconden. Net zoals Axel de jongedame na de citroen over gepakt te hebben nog enkele seconden in de ogen van de jongedame keek. Hierna kwam hij omhoog en sprong hij de tafel weer af. 'Your turn.' Zei Axel, nog even zijn Engels accent naar voren duwend waarna hij kort naar Mara knipoogde.

    excuse the shittyness

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 17:35 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit | Underwear 16+


          De tactiek had gewerkt, Dave was overduidelijk opgehitst. Ze had een korte grijns zijn kant opgegeven en hoorde daarna Lars reageren. “Uhm tuurlijk… Ik bedoel, je mag mijn shirt wel lenen?” Waarop hij zijn shirt over zijn hoofd uittrok en deze aanbood. David had hem eerder scharminkel genoemd, Noor zag het eerder niet. Lars was geen Alistair Overeem, haar favoriete UFC-vechter, maar ook zeker geen skelet. Het kon altijd wat fitter, maar het was geen reden om die arme jongen in de grond te werken. Verdomme, Dave begon weer over die kut-pillen te praten. Dit was wel een enorme eye-roll waard, maar Eleonora kon het niet meer. Gewoonlijk was ze een zwaargewicht, niet vreemd, na al die borrels met hockey. Dit keer kwam de ouzo met dropshot wel érg hard aan.
          Opeens voelde ze Dave’s warme handen rond haar lichaam voelde, ze miste het gevoel eigenlijk wel. Ze liet een korte zucht uit voordat ze in het water geduwd werd. Godverdomme. Dave, echt weer iets voor hem. Eleonora had wel wat op, dus hij had geluk. Een plons achter haar indiceerde dat er iemand achter haar aan was gesprongen, toen ze bovenkwam zag ze dat het Dave was. "Je hebt wel lef zeg, Waters." Zei ze grijzend terwijl ze hem nat spetterde. Eleonora liet haar lichaam naar achteren in het water dompelen en rekte zich even uit toen ze in het zwembad dreef. De realisatie dat ze haar broekje nog aanhad kwam later, de witte stof was helemaal doorweekt. Ach ja, fuck it. Lichtelijk uit balans grinnikend trok ze hem uit en gooide ze hem in Lars' richting. "Heads up." Als ze dronken was vond Eleonora zichzelf enorm grappig. : Gaat het Lars, je ziet eruit alsof je een existential crisis hebt." Stelde haar, inmiddels dronken, brein vast.
          Hij zag er zo zielig uit, en dronken Noor was geen fighter. Ze was een lover. "Kom eens hier jongen." Mompelde toen ze zijn kant op zwom. Ze ging hem eens flink opvrolijken, wie hield er nou niet van een klein kusje? Dit was vast een first voor hem, een doorweekte vrouw in ondergoed die hem overduidelijk wat ging aandoen. Haar natte rechterhand liet ze rusten op zijn rechterschouder toen ze voor hem stond. Dit was een gebaar tussen vrienden, compleet onschuldig. Ze had hetzelfde bij Robin of Suzannah gedaan. Nee, okay. Robin had Eleonora een keer heftig gezoend, ook niet vervelend. Haar zachte lippen maakte uiteindelijk kennis met zijn wang. "Zo, kan je nu weer gezellig doen?" Ze keek hem vrolijk aan en rustte zich uit op de rand van het zwembad.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | TALKING TO SUZANNAH |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |


    "Swiggity swooty,
    I'm coming for the booty."

    Niet snel nadat ik Niels het berichtje had gestuurd belde hij me. Opgelucht nam ik dan ook op, om vervolgens fronsend naar voren te staren. Waar ik had verwacht dat hij me zou bellen om mij te helpen, leek het er nu meer op dat zowel hijzelf als JC mijn hulp nodig hadden. "Ik kom er zo snel mogelijk aan," reageerde ik voor ik ophing en om me heen keek. Volgens Niels zaten ze buiten, iets wat een lekker vage omschrijving was sinds ik ook buiten stond en hen nergens zag. Hopende dat ik niet moest helpen met een lijk te begraven liep ik wat verder.
          "Jemma.." Hoorde ik iemand achter me zeggen en ik keek om waar ik tot mijn verbazing Suzannah zag staan. Hoewel zij een deel van mijn problemen was bleef ik toch staan, wachtend op wat ze verder wilde zeggen.
          "Sorry, ik begrijp het als je me niet wilt zien of spreken nu, maar ik wilde.." Ze viel stil en ik merkte dat mijn lippen ongewild omhoog krulde. Het was in ieder geval onwijs lief dat ze deze moeite deed. "Ik wilde uitleg geven. Ik heb echt nooit doorgehad dat je me misschien wel leuk vond, Jemma." De glimlach verdween net zo snel als hij gekomen was, terwijl ik mezelf afvroeg of ik niet letterlijk had gezegt dat ik haar een onwijs knappe vrouw vond. Dat vertelde je toch niet iemand die je gewoon als een vriend zag? "
          Ik had gewoon een vriendje toen we praatten, en bij hem had ik ook nooit door dat hij flirtte. Of nou ja, wel met anderen, maar niet met mij.." Vervolgde Suzannah en ik merkte dat ik wat medelijden met haar kreeg. Misschien was ik inderdaad niet echt duidelijk geweest. "En ik had geen idee dat ik ook op meisjes kon vallen, ik heb er nooit over nagedacht. Het spijt me, Jem, echt waar."
          Met een lichte aarzeling stapte ik op haar af terwijl mijn ogen zich vasthaakte in de hare. "Luister Suzannah, je hoeft geen sorry te zeggen. Ik was.. ben gewoon nog jaloers aangelegt. Niet een van mijn sterke punten, ik weet het." Mompelde ik. "Ik ga ook niet liegen en zeggen dat het me niet kwetste, maar ik besef nu ook dat je het niet met opzet deed."
          Even boog ik me dichter naar haar toe waarbij mijn lippen bij haar oor bleven hangen. "Maar mocht je erachter komen dat je vrouwen toch interessanter vindt dan verwacht, dan weet je me te vinden." Met een lichte glimlach deed ik een stap terug en knipoogde naar haar. "Ik ga nu even wat vrienden zoeken, misschien dat ik je straks nog zie." De neiging om een kus op haar lippen te plaatsen was groot, maar ik besefte gelukkig op tijd dat dit niet het moment er voor was.
          Met die woorden draaide ik me dus om en liep ik van haar weg. Opnieuw begon ik mijn zoektocht naar JC en Niels, om ze vervolgens in de tuin van een van Lars zijn buren aan te treffen. Van een afstandje bestuurdeerde ik hun houding. Ik wist dat er iets anders was tussen de twee, maar wat.. Ach, er as maar een manier om het uit te vinden.
          Met een oerkreet lanceerde ik me richting de twee jongens om ze vervolgens een knuffel te trekken. "I missed youuuuu," deelde ik hen luidskeels mee terwijl ik me tussen hen in wrong. Pas toen kreeg ik door dat ze nogal intiem naar elkaar keken en nieuwsgierig keek ik van de een naar de ander. "Oké, what the hell happened."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Somewhere with Niels on the ground outside the party. Broken •

    'Someday when the pages of my life end,
    I know you will be one of its most beautiful chapters.'



    'And tonight, I'll fall asleep.
    With you still in my heart.'




    Zijn armen lagen strak rond mijn lichaam heen, voor ze hun weg weer vonden naar mijn gekleurde krullen. Ook al wist ik dat ik morgen vroeg, wanneer ik de eerste paar secondes van de kater overleefd zou hebben om dit – misschien – te herinneren, spijt er van zou hebben, zetten ik dit toch in de buitenlucht door. Mensen konden toch al niet meer slechter van me denken aye.
    Alsof het mijn laatste greep naar mijn overleving was, kuste ik Niels vurig terug. Echter leek de jongen alweer te moeten praten; terwijl ik ze lippen net gesnoerd had met die van mij.
    ‘Het is oneerlijk.’ Prevelde de jongen door; terwijl zijn missie, praten en zoenen tegelijk geworden leek te zijn. Kort gleden zijn handen uit mijn haren, richting mijn nek, voor hij me nog dichter op zijn schoot trok. Mijn handen knepen gulzig aan zijn zijkanten, voor er een alweer ontsnapte om over zijn gespierde borst te glijden, waar ik mijn hand kort over zijn tepel vouwde. Ik probeerde Niels woorden dan ook zo veel mogelijk te negeren, hoewel dat behoorlijk moeilijk werd gemaakt omdat deze zelf een woordenboek ingeslikt leek te hebben. Ik beet hem dan ook speels op zijn lip, om hem tot stilte te manen, hoewel het niet mocht baten.
    ‘Nu we toch beiden single zijn… Waarom worden wij dan niet iets? Iedereen weet nu toch al wat voor homo’s we zijn.’ Zijn koele kijkers haakte zich in die van mij; terwijl hij niet in de gaten had dat hij me een kei harden stomp in mijn buik gegeven had. Niet letterlijk; maar figuurlijk. Dat hij nou twee homoseksuele ouders had, die overal voor open staan, betekende niet meteen dat iedereen dat had. Ik kreeg het al benauwd als ik het me voorstelde om het alleen al tegen mijn hond of kat te vertellen; laat staan mijn ouders en heel mijn familie. We waren te hecht om het door iets kapot te laten gaan waar ik niet eens zeker van was. Misschien hield ik eenmaal niet van brunettes en had ik een blondine moeten nemen in plaats van Tessa.
    ‘Ze mogen stikken als ze dat als slecht zien.’ Vervolgde hij; waar hij direct een korte peck op mijn lippen plakte. Voor hij – ongetwijfeld – de angst van mijn ogen af kon lezen, pakte hij al zijn trillend mobieltje die algauw weer stopte met trillen toen deze in zijn hand lag. ‘Het is Jemma… Ik … bel haar.’ Keurend gleden mijn ogen over zijn gelaat, terwijl hij met onze derde telg van de vriendschappelijke driehoek praatte. Niet dat ik meekreeg wat hij zij; behalve de korte blik die hij me tijdens zijn telefoongesprek had en dat hij haar smeekte om te komen.
    Ongemerkt verhardde mijn blik voor een aantal korte secondes; voor ik mijn hand door mijn haar haalde. Oh.. I knew what game that guy was playing with me. Great. Misschien werkte deze zoete woorden wel bij zijn standaard hook-ups, maar ik ging er niet intrappen.
    ‘Tonight you can be anything you want to be of me. No strings attached.’ Ik zond de jongen een knipoog; hoewel ik me veel losser voordeed dan wat ik werkelijk was. Fuck waarom had ik mijn tequila onbewaakt achter gelaten in het huis in plaats van met me meegenomen.
    Ik klom weer van de jongen af, gezien iets intiems overduidelijk niet meer ging komen. Het enige wat ik nu van hem wilde is dat hij me afleiden met zijn lichaam en mij mijn grote fout liet herbeleven, dan door zijn mond te openen.
    Voor ik er erg in had; werd ik al aan de kant geduwd door Jemma en gezien ik alles behalve weerstand op dit moment had, rolde ik zo omver door het lichtgewicht. Ze trok me vaag in een knuffel; maar ik wist hier niet bepaald opgebeurd van te worden. ‘I missed youuuu.’ Riep ze luid. Great… and more talking…
    Het was duidelijk genoeg gemaakt dat hij niet alleen met mij wilde zijn. Hoe vaak had hij mij wel niet erbij geroepen als een van zijn chicks weer eens niet weg wilde gaan. Vaak genoeg. Dat Jemma de nieuwe JC was; dat interesseerde me letterlijk geen kut. Iedereen had toch al een hekel aan me, dan kon dit er ook nog wel bij. Zogenaamd beweren dat hij van me hield, maar direct Jemma erbij roepen zodra het moeilijk werd. They can all Fuck Off..
    Met moeite stond ik op; hoewel ik – met tegenzin – toch wel op Jemma moest leunen.
    ‘Shots and booze for everyone; right. I’ma get something to drink..’ voor ze me tegen konden houden, liet ik ze al achter. Niet beseffend dat er allerlei buren achter hen ramen zaten te kijken naar de chaos op straat. Evenals de politie die al in een heftig gevecht geraakt waren met dronken lui. Het kon me allemaal niet interesseren. Het enige wat ik nu wilde was mijn vertrouwde tequila fles, een joint of eventueel wat sterkers. Zolang ik niet meer hoefde te voelen, dan was het goed.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    David Waters

    20 • arrived at the party with lars and eleonora • drunk • outfit



    Lars had net als mij zijn shirt uitgetrokken en ik had even Noor haar reactie gepeild, ze vond dit toch niet aantrekkelijk? Ik had zelf ook geen wonderlichaam maar ik heb nog nooit iemand teleurgesteld voor zover ik wist.
          Ik had gelachen toen Noor in het water belandde en ik er achter na sprong, ze grijnsde en spetterde me nat. Die leek na die dropshots niet meer van haar stuk te brengen, duidelijk.
    ‘’Je hebt wel lef zeg, Waters.’’ Er verscheen een geamuseerde, speelse grijns op mijn gezicht en ik knikte, ‘’je kent me, lef is mijn achternaam.’’ Ik stak mijn tong plagend uit en mijn aandacht verschoof zich naar Noor die haar broek richting Lars gooide. ‘’Gaat het Lars, je ziet eruit alsof je een exisentiential crisis hebt.’’ Ik schudde lachend mijn hoofd voor ik naar de kant zwom en me daar op hees.
          ‘’Kom eens hier jongen,’’ mompelde ze vervolgens en zwom Lars zijn kant op waardoor ik even op mijn lip beet en wel erg dichtbij kwam. De manier waarop ze haar lippen op Lars zijn wang drukte maakte me misselijk en ik fronste, lichtelijk verbaasd over haar spontane dronken actie.
    ‘’Zo is het wel genoeg vind je niet, Noor?’’ Sprak ik en boorde mijn poelen in die van haar voor ik me voorover boogde naar mijn broek waar ik mijn sigaretten pakte en er een opstak. ‘’Zo, kan je nu weer gezellig doen?’’ Voegde Noor er aan toe en ik had moeite met het te negeren, was ze nou opeens iedereen aan het ophitsen? Waar was Mara als je haar nodig had?
          ‘’Ik denk dat Lars al genoeg gezelligheid heeft gehad voor vanavond hé?’’ Mijn ogen gingen richting de bruinharige jongen, hij dacht toch niet echt dat hij ging scoren vanavond? Ik nam een diepe hijs van mijn sigaret terwijl ik met mijn voeten in het water bungelde wat tot mijn verbazing nog best lekker was.
    Ondertussen keek ik om me heen, hopend dat iemand mij van mijn eeuwenlange verslaving genaamd Eleonora kon afhelpen en de enigste die dat kon zag ik pas vanavond weer maar ik wist honderd procent zeker dat zij niet zonder mannelijk gezelschap naar huis ging komen.
    ‘’Misschien is het ook maar bedtijd voor die knul,’’ voegde ik er aan toe terwijl ik mijn blik strak gericht hield op hem, ‘’toch Lars?’’




    Everything is illuminated by the light of our past.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit •

    Zachtjes voel ik hoe Floris de tranen van mijn wangen wrijft. Ergens was ik ontzettend blij met zijn aanwezigheid en de steun die hij me bood, zoals een echte vriend dat betaamd, want ik geloof niet dat het me gelukt zou zijn om dit in me eentje aan te kunnen. Vermoedelijk had ik dit feest dan gelaten voor wat het was en had ik me thuis met een fles drank op de bank gezet, of iets in die trant; alles om me maar niet zo ellendig te voelen als dat het nu was. Vederlicht drukt Floris zijn lippen op mijn voorhoofd terwijl een trillerige zucht mijn lippen verlaat.
          ”Jij..,” zegt hij dan, waarop ik mijn hoofd onbewust een tikkeltje kantel in afwachting van wat er nog volgen zou. “Bent nu op een feestje, met de leukste persoon die je ooit zult ontmoeten -” Een waterige glimlach vormt zich op mijn lippen als ik merk hoezeer Floris zijn best poogt te doen me iets vrolijker te stemmen; ik waardeerde elk gebaar daarvan tot de max. “Dus wij gaan wat maken van deze avond, okay?” Vertwijfeld kijk ik mijn beste vriend na als deze een redcup van de tafel pakt en daar een flinke scheut sterke drank in doet, tezamen met wat frisdrank. Hoewel ik het wellicht kon proberen zag ik het ergens nog niet lukken om van deze avond wat te maken. Ik voelde me bekeken door de mensen die het een en ander opgevangen hadden van net en dat zinde me ergens niks; alsof ik fout had gezeten door vreemd te gaan en nu de gebeten hond in dit geval was. Ik snoof licht, woelde losjes door mijn donkere lokken heen en proefde de vlaag aan boosheid die subtiel haar intrede maakte; zij die in combinatie met het bedrogen gevoel alles behalve een leuke aanwezigheid was.
          ”Hier, drink op,” sprak Floris alvorens hij de gevulde cup in mijn handen drukt, waarna hij een zoen op mijn wang geeft. Eindelijk had ik dan een drankje in mijn handen, hetgeen waar ik al zin in had toen ik hierheen ging en wat nu drastisch versterkt leek door alles wat er in het afgelopen uur gebeurd was - alsof dat een must was van wat er vooraf had moeten gebeuren om dit te mogen verdienen. “Dankjewel,” glimlach ik Floris kleintje toe en neem een nog ietwat vertwijfeld slokje van het drinken. Bij het proeven van de zoete smaken van de bekende drank, waar ik verzot op was, krulde mijn mondhoeken licht op. Hij wist nog altijd precies wat ik lekker vond. “Laten we er inderdaad wat van maken vanavond.” Terwijl ik nog een slok van mijn drankje neem - een grotere dit keer - laat ik mijn vrije hand over enkele flessen gaan, waarbij ik kijk naar welke drank het is en er uiteindelijk een goeie shotter uit weet te vissen. Misschien was verdriet letterlijk verdrinken geen strak plan, maar voor nu wilde ik alleen maar dat rauwe, verzuurde randje aan pijn weg hebben. Morgen, onder het genot van een gruwelijke kater, zou ik mezelf verstoppen in bed onder mijn dikke dekens, en samen met Bubba, om het verdriet op de juiste manier te verdelen; en de schaamte een plek te geven voor ik me weer buiten zou wagen.
          ”Laten we een shotje doen,” breng ik vervolgens bedenkelijk uit en zet de redcup neer die ik van Floris had gekregen na nog een goeie slok te hebben genomen. Vervolgens neem ik twee nieuwe cups en vul een goeie bodem met de inhoud van de fles die ik benoemd had tot het shotje van nu, en druk er een van in Floris zijn hand zodra dit gedaan is. “Op een nieuw begin. . . ofzoiets.” Heel even nestelde zich een frons tussen mijn wenkbrauwen alvorens ik een proostend gebaar maak, waarna ik de cup aan mijn lippen zet en het goedje in een klap achterover gooi. Het brandende gevoel wat de drank achter laat verwarmd mijn wezen lichtelijk en om de spoor daarvan weg te spoelen zonder het teniet te doen, neem ik de beker van net terug in mijn handen.
          “Een voordeel,” mompel ik als ik de beker aan mijn lippen zet en over de rand naar Floris opkijk. “Ik hoef vast geen drie maanden meer droog te staan om alsnog niet te krijgen wat ik wil.” Schaamteloos rollen de woorden over mijn lippen heen en hoewel in mijn binnenste nog altijd gehuild wordt druk ik dit weg met de gemene steek onder water jegens de jongen waar ik dit alles voor over had gehad.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Suzannah Laurentien Hummel
    i kissed a girl and i liked it



    Ze is in ieder geval niet boos op me, dat is een hele geruststelling. En haar belofte, dat ik haar altijd mag opzoeken als ik er achter kom dat ik vrouwen toch interessanter vind dan verwacht, blijf ik in mijn achterhoofd houden.
    Ik ben net weer binnen, een beker met een of ander veel te zoet perzikkenlikeur er in in mijn handen, als ik JC binnen zie komen. Dat is nou precies naar wie ik op zoek was.
    "Hey, jij," glimlach ik terwijl ik naar hem toe loop, maar mijn positieve toon verandert als ik zijn gezichtsuitdrukking zie. Die is niet blij, en dat is nog zacht uitgedrukt. "Oh.."
    Ik mag dan al best lang droog staan, ik weet nog wel hoe ik was na het hebben van seks, en dat was niet zo. Tessa is er achter gekomen, dat moet bijna wel. Anders is het wel hele slechte seks geweest.
    Ik trek de fles wodka uit mijn tas, die wonder boven wonder intact is gebleven, en steek het ding naar hem uit. Er zit nu niet alleen mijn speeksel aan maar ook dat van Joelle, maar dat maakt helemaal niks uit. "Drink, en dan.. praat."
    JC en ik zijn redelijk goede vrienden, al zijn onze gesprekken meestal wel oppervlakkig. Ik heb het met hem bijvoorbeeld nooit over mijn seksleven gehad, of over het gebrek daar aan. De laatste paar weken, misschien wel maanden van mijn relatie wilde mijn ex nog amper aan me zitten. Je zou dus kunnen zeggen dat ik, inderdaad, zo droog ben als een woestijn. Maar goed, daar gingen onze gesprekken dus nooit over. Meer over stomme onzin. Niet dat we elkaar vaak spraken - meestal was Niels er bij, en wij kunnen elkaar niet uitstaan. Allemaal Toby's schuld.
    Misschien lukt het me om hem aan de praat te krijgen door eerst een reactie uit te lokken. "Ik heb net met Joelle gezoend.." ik neem een flinke slok uit mijn beker en kijk de jongen voor me aan. "En nu jij."




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT HIS HOUSE


    ‘’Je hebt wel lef zeg, Waters.’’ Zei Noor eens ze uit het water was. ‘’je kent me, lef is mijn achternaam.’’ antwoorde David daarop. Jup dit was het moment om te gaan... ‘’Gaat het Lars, je ziet eruit alsof je een exisentiential crisis hebt.’’ zei Noor nadat ze haar natte broek mijn richting had opgegooid. "Uhm nou ja heb ik ook..." mompelde ik en keek toe hoe Noor dichter naar me toe zwom. "’Kom eens hier jongen,’’ mompelde ze en eens ze bij me gezwommen was drukte ze spontaan een kus op mijn wang waardoor ik even rood werd. ‘’Zo is het wel genoeg vind je niet, Noor?’’zei David die enkele sigaretten uit zijn broekzak graaide die wat verderop in het gras lag. Echter negeerde ik hem ‘’Zo, kan je nu weer gezellig doen?’’ Zei Noor waardoor ik even glimlachte. Echter voordat ik kon antwoorden nam David alweer het woord, was hij nou echt bang van mij of zoiets? Want het feit dat hij telkens mij wilde kleineren leek het er wel op dat hij gewoon Noor uit mijn buurt wilde hebben.
      ‘’Ik denk dat Lars al genoeg gezelligheid heeft gehad voor vanavond hé?’’ Mijn blik ging even naar David waarbij ik mijn wenkbrauw even optrok. ‘’Misschien is het ook maar bedtijd voor die knul, toch Lars?’’ de woorden en de doordringende blik van David hadden me normaal wel weggejaagd, maar dit was mijn feestje, mijn huis en ik bepaalde zelf wat ik ging doen. "Waarom zou ik? Het feestje is pas begonnen David." zei ik nog steeds in zijn ogen kijkend, Als Noor wilde dat ik ging zwemmen, waarom zou ik dan niet zwemmen? Ik deed mijn broek ook uit, waar ik gewoon een normale zwarte boxershort onder aan had en daarna sprong ik ook het water in al dan niet met een soort van halve salto. Het water was fris maar hielp wel om het laatste beetje rood van mijn gezicht te krijgen. "Hé Noor , zullen we anders eens om ter snelst baantjes trekken?" grijnsde ik naar de blondine.




















    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR



    "Ik kom er zo snel mogelijk aan," Had Jemma nog gezegd voordat ze neerlegede. Echter leek mijn ongeduldige actie JC niet te plezieren. Zijn handen verlieten mijn shirt waardoor de aangename warmte van net verdwenen was en in de plaats liet hij een hand door zijn krullen glijden. ‘Tonight you can be anything you want to be of me. No strings attached.’ Zijn antwoord was niet bepaald het antwoord waarop ik gehoopt had en kort fronste ik naar hem. Net wanneer ik nog een kusje op zijn lippen wilde drukken klom de jongen van me af waardoor ik alleen op de koude grond zat nu. "JC..." Ik klauterde met wat moeite van de koude stoep zodat ik weer op mijn beide benen stond al duizelde ik even. Echter leek JC plots afstandelijker te lijken.
    Het was pas toen iemand een soort tarzan kreet slaakte en een roodharige schone onze kant toeliep dat ik met moeite nog een nepglimlachje op mijn gezicht wist te plakken. "I missed youuuuu," zei ze enthousiast en kort knuffelde ik haar terug. "Oké, what the hell happened." vroeg de roodharige, maar net voordat ik haar wat kon zeggen begon JC. ‘Shots and booze for everyone; right. I’ma get something to drink..’ de jongen liep al weg en ik liep hem nog even achterna. "JC, wacht nou...." echter leek de jongen heen aandacht te hebben voor me. "Justin!" maar hij was al weg... Was ik dan niets voor hem? Tranen welden zich op en hard beet ik op de binnenkant van mijn wang, voordat ik me weer omdraaide en me in Jemma's armen stortte. "Waarom verpruts ik ook alles!" snikte ik en liet mijn emoties de volle gang gaan. Ik had genoeg op om niet meer bang te zijn en tranen vielen als een waterval over mijn wangen. " Eerst Aida en dan nog eens JC... Niemand houd van me." jank ik en verborg mijn gezicht in haar schouder. Jemma en JC waren de eerste die hadden geweten over het hele gedoe met Aida. " Ik ben net zo erg als haar." kwam er gesmoord over mijn lippen. "I..I... Ik ben walgelijk, gewoon een hoer die met alle meiden en mannen het bed induik, zo erg dat ik zelf geneukt heb met mijn fucking beste vriend." de woordenstroom rolde gewoon over mijn lippen vol walging van mezelf en mocht ik nog meer alcohol of drugs binnen gehad hebben had ik me graag in coma gezopen op dit moment. Ben een een drama queen? Jazeker...
    Misschien verdiende ik die slechte aandacht ook wel...
    "E...En Floris met T-tessa. Die hebben ons betrapt.. En door mij is JC en Tess...." snikte ik ratelend verder. " Ik ben net zo erg als Floris..." ik haalde gefrustreerd een hand door mijn haar ."En ik kon nog wel zo stom zijn... om.. te denken dat JC verder wilde met mij... Maar.... Maar dat was nu net een grote afwijzing en ... " mijn onderlip trilde en smekend keek ik naar Jemma. "Ik weet niet meer wat ik moet doen... Iedereen walgt van me." jankte ik verder hevig schokschouderend.









    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Floris Levi Sanders
    'Rules are meant to be broken. Why else would they exist?’

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe verscheidene mensen - Tessa vuile blikken toewerpen. Waarschijnlijk hebben ze van een afstandje mee lopen luisteren wat er is gebeurd tussen Niels en JC, maar om een één of andere reden krijgt Tessa nu de vuile blikken? Omgekeerde wereld. Het zou nog logischer zijn geweest als ik ze had mogen ontvangen. Als reactie kijk ik het groepje – dat voornamelijk bestaat uit een stel zuur kijkende dames – dodelijk aan. Onmiddelijk draaien ze hun hoofden weg en ik rol mijn ogen even kort. Daarna kijk ik weer naar Tessa, die inmiddels een slokje heeft genomen van haar favoriete mixdrankje.
          ‘Dankjewel,’ glimlacht ze naar mij waardoor ik ook moet glimlachen. Haar lach was iets wat zelfs de donkerste kamer kon laten oplichten, heerlijk cheesy, maar het was wel zo. ‘Laten we er inderdaad wat van maken vanavond.’ Ik knik instemmend.
          ‘Zo mag ik het horen.’ Ik grijns speels naar haar en zie hoe ze een fles met drank pakt. Vervolgens vult ze twee bekertjes ermee, na shots voorgesteld te hebben. Mijn grijns wordt breder en neem het bekertje wat ze me aanrijkt gretig aan.
          ‘Dit is de Tessa die ik ken.’ Ik knipoog naar haar, voordat ik ook het goedje achterover sla. Een brandend gevoel blijft achter in mijn keel. ‘Dat voelt goed,’ concludeer ik en kijk op het meisje neer. Deze kijkt me over de rand van haar redcup aan.
          ‘Een voordeel,’ begint ze haar zin en ik kijk haar nieuwsgierig aan, waarbij ik mijn hoofd een tikkeltje kantel. ‘Ik hoef vast geen drie maanden meer droog te staan om alsnog niet te krijgen wat ik wil,’ komt er schaamteloos over haar lippen. Voor een tel kijk ik haar verbaasd aan, voordat ik het toch niet kan laten om naar haar te lachen. Ik ga wat dichter op haar staan en leun wat naar voren, terwijl ik haar blijf aankijken.
          ‘Wie weet hoef je wel korter te wachten dan je denkt,’ zeg ik iet wat speels en knipoog weer. ‘De nacht is immers nog jong, er kan nog van alles gebeuren,’ voeg ik er dubbelzinnig aan toe en blik naar een groepje van drie, die bodyshots aan het doen zijn. Vanwege de afstand kan ik niet goed zien, wie het zijn, maar ik kan het niet laten om Tessa plagend aan te kijken.
          ‘Je hebt toevallig geen zin in bodyshots hè?’, zeg ik grappend en schud dan mijn hoofd. ‘Grapje, grapje. Kom laten we dansen.’ Ik pak haar hand vast en sleur haar mee van de dranktafel weg.


    I just caught the wave in your eyes

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit | Underwear 16+


          De betonnen rand van het zwembad leek comfortabeler dan ooit toen ze na de ontmoeting tussen haar lippen en Lars’ wang even aan het rondkijken was. Mensen stonden op het dak, geitjes liepen door het huis, ergens zag ze nog wat glasscherven liggen. Goed feestje. De stem van haar ex trok haar uit haar starende staat, “Ik denk dat Lars al genoeg gezelligheid heeft gehad voor vanavond hé?” Was dat zo? Eleonora trok haar wenkbrauw op en keek naar de interactie tussen de jongens. David pakte een sigaret en nam een diepe hijs. Oh, een peuk. Daar had ze eigenlijk wel zin in. Ook al mocht het niet van haar coaches, maar regels waren er om gebroken te worden. “Waarom zou ik? Het feestje is pas begonnen David.” Oh shit. He didn’t. Lars had ballen?! Wie had dat ooit achter de beleefde jongen gezocht? Grijzend keek ze hem aan. “Misschien is het ook maar bedtijd voor die knul, toch Lars?” Wat was dit nou weer? In Noor’s ogen was het niet echt drama, maar de heren deden zeker vervelend tegen elkaar. Ontevreden snufte ze kort terwijl ze naar het zwembad staarde.
          Een plons deed zich op en Eleonora’s lichaam werd ontmoet door een hoop water. Lars was het water ingesprongen met een indrukwekkende sprong en Noor klapte was sarcastisch, “Acht uit de tien, jongen.” Hij kwam boven en keek haar grijzend aan, “Hé Noor, zullen we anders eens om ter snelst baantjes trekken?” Haar ogen lichtten op, een wedstrijd. Competitie betekent een kans om te winnen, winnen is goed. “Game on.” Haar vastberaden stem klonk door de achtertuin. Dit was niet het slimste om te doen, zeker niet nu dat ze dronken was. De avond zat toch al vol met foute beslissingen, dus één extra kon er nog wel bij. Wat zou Dave van deze situatie vinden, hij had haar vaak in een fanatieke staat gezien. Op het veld, in de aanval. Goal na goal. “Dave, als ik verdrink moet je me wel uit het water vissen.” Zei ze tegen de rokende jongen. Zwemmen was leuk op zijn tijd, maar de laatste keer dat ze dronken in het water was, was vorig jaar zomer. “Welke kant beginnen we? En wat krijgt de winnaar?” Winnaar. Het woord liet haar kort grijzen in Lars’ richting. “It’s your crib, you call the shots.”

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Somewhere with Niels on the ground outside the party. Broken •

    'Someday when the pages of my life end,
    I know you will be one of its most beautiful chapters.'



    'And tonight, I'll fall asleep.
    With you still in my heart.'




    Ik voelde me niet goed. Verre van zelf. Ergens diep van binnen was ik ontzettend misselijk en was er gevaar dat ik mijn maag uit zou kotsen in dit huis, maar aan de andere kant vroeg mijn lichaam om meer drank. Ik voelde me kort gezegd kut. Iets wat verergerd was geworden toen Niels een ‘poging’ waagde om me richting het huis te volgen. Zoals verwacht won Jemma over mij. Niet dat ik geweten had wat ik had moeten doen als hij me daadwerkelijk tegen gehouden had. We hebben seks gehad. Voor een keer en blijkbaar was dat al genoeg, gezien hij me zoet wilde houden met van die vreselijk mooie woorden. Hij zag me niet staan en daar kon ik mee leven – of eigenlijk niet. Fuck ik ben gewoon twee keer gedumpt in een korte avond. Dan nog te weten dat het precies de twee zijn die ik met mijn hart vertrouwd had. Ik vertrouwde de verkeerde mensen. Dat was duidelijk te merken. Niels was een top shagger, die wilde gewoon een keer bij mij erover, hoewel ik klaarblijkelijk niet genoeg was voor een tweede keer. Anders moest Jemma niet zo nodig cockblocken en Tessa was gewoon een vals serpent. Ze was zelf degene geweest die onze relatie aangedrongen had. Als ze rustig was geweest dan hadden we het heus ooit wel eens gedaan. Ze was knap dus er was geen reden om geen erectie van haar te kunnen krijgen. Nietwaar.
    ‘Hey, jij.’ Verbaasd keek ik op, waar ik Suze voor me zag staan. Ze had een bekertje in haar hand met iets wat leek op fruitlikeur en een tasje aan haar schouder hangen. Een tasje waar ze meteen een fles wodka uitviste toen ze mij zag. Thats my girl..
    Ik glimlachte kleintjes, hoewel ik echt mijn best deed om een grote grijns te slagen. Het was nog vroeg, maar Suze en haar hulpmiddel gingen wel werken. Ik had wel even iemand rond me nodig die niet bevriend was met Niels. Voor een keer. Daarnaast vond ik Suze altijd een topwijf; maar zij en Niels gingen helaas niet. Waarom wist ik echter niet.
    ‘Drink, en dan.. praat.’ Beval het meisje; waar ik onderdanig de dop – met ietwat moeite – ervan af schroefde en de fles aan mijn lippen zetten. Ik liet het goedje mijn binnenste opwarmen, voor ik dankbaar een blik wierp naar mijn vriendin. ‘Thanks..’ murmelde ik dan ook; hoewel derest van mijn woorden gauw afstierven toen ze bekende dat ze met Joelle gezoend heeft. Mijn mond viel net nog niet open door de luchtigheid hoe ze het bracht, hoewel ik wel nieuwsgierig was.
    ‘En nu jij.’ Vervolgde ze me, waar ik weer op mijn vertrouwde lip beet. Ik stal een slokje van haar perzikenlikeur, voor ik haar wat wodka voerde, om mijn avond nog iets romantisch door te laten gaan. ‘Short or long version? Everybody hates me so i’m fucked two ways. Misschien willen ze me nog verplaatsen naar Universiteit Groningen..’ ik schudden gauw mijn hoofd weer, voor ik de brunette aankeek. ‘But enough about me.. Joelle? How was it?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya