• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Naam: Daniel van Assen.


    "Step 1; Think about it, is it a bad decision?"
    |Student Rechtsgeleerdheid|

    Het was me ergens net iets te vroeg, aangezien het feit dat ik net voor twee uurtjes in mijn bed lag. Feesten was een ding waar ik altijd wel van hield, al had ik vaak de volgende ochtend spijt als mijn hoofd zwaarder voelde als een baksteen en de wereld nog steeds een klein beetje leek te draaien. Ik pakte mijn mobiel, om te kijken hoe laat het was. Ik zou met Noortje gaan ontbijten voor school begon, allang blij dat er al enkele plaatsen waar ik koffie kon halen open waren. Misschien niet echt zaakjes, maar vlak bij de campus was een man met een kraampje, die ook hele goede bagels verkocht en heerlijke broodjes. Daar zou ik Noortje volgens mij ontmoeten, al moest ik eerlijk toegeven dat ik soms niet heel goed was met dingen herinneren. Het felle licht van mijn mobiel liet me lichtelijk schrikken, waardoor ik de felheid omlaag deed. Ik knipperde alsnog een paar keer met mijn ogen, in een poging te wennen aan het feit dat het niet langer donker was. Het eerste wat mij op viel was een groepschat waar ik in gegooid was, genaamd Project X. Ik fronsde even en las het berichtje.
    "Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (; "
    Ik zuchtte. Dat klonk zeer leuk, maar wie was in hemelsnaam iedereen? Het leek me geen besloten groep op het eerste gezicht en later ook eigenlijk totaal niet. Ik klikte het berichtje voor nu weg. Daarna ging ik naar het gesprek van Noortje.
    'Morning sunshine, afspreken bij het koffie en broodjes-kraampje om de hoek van de universiteit?' vroeg ik nog voor de zekerheid.
    Daarna kwam ik mijn bed uit. Ik snapte wel dat er momenteel alleen kraampjes open waren, die vaak rond taalf uur ook wel weer weg waren. Waarom was ik überhaupt gek genoeg op zo vroeg op te staan? Eenmaal uit bed liep ik recht mijn badkamer in, om te douchen. Ik was dan ook ergens best teleurgesteld toen ik ongeveer een kwartier later weer onder de douche vandaan moest. Ik hield wel van de warmte. Ik pakte even snel de spullen die ik nodig had voor school, voordat ik met mijn telefoon en sleutels -die ik bijna vergeten was- de deur uit liep.Ik besloot de mmetro te nemen, omdat dat meestal sneller was, vooral op de terug weg naar huis.
    Eenmaal bij het kraampje aangekomen -terwijl het veel te vroeg was - zocht ik de straat af naar Noortje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Floortje Elisabeth Keijzers
    22 | slut | Geneeskunde student
    Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream

    Even weet ik niet goed wat me gewekt heeft. Met half dichtgeknepen ogen kijk ik naar de wekker. De roodgloeiende cijfertjes vertellen me dat het 06:00u is, wat betekend dat mijn wekker pas over een uur af zou moeten gaan. Voor ik langer kan nadenken over mijn plotselinge ontwaking, merk ik dat het schermpje van mijn smartphone oplicht. Nog altijd met samengeknepen ogen, sluit ik mijn vingers om het toestel en kijk ik wat voor bericht er is binnen gekomen. Ik snap niet wie me zo vroeg nodig heeft. De verbazing wordt nog groter als ik zie dat het bericht geplaatst is in een Whatsapp groep die de naam 'Project X' draagt. Nieuwsgierig open ik het gesprek en lees het bericht dat erin is geplaatst.
    "Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (; "
    Even frons ik mijn wenkbrauwen. Het contact dat het bericht verstuurd heeft, wordt niet herkend door mijn telefoon, waaruit ik concludeer dat het een onbekende is. Ik scrol even door de lijst van deelnemers aan de groep en herken enkele van mijn vrienden. Als ik zie dat Jonathan, een van mijn beste vrienden, ook in de groep staat, besluit ik hem een berichtje te sturen.
    ''Morning darling, heb je die groepsapp al gezien? Project X, WTF? Weet jij meer?'' Ik sluit af met een kussend poppetje.
    Nu ik toch wakker ben, besluit ik maar meteen op te staan. Op de een of andere manier lukt het me nooit om opnieuw in slaap te komen als ik eenmaal wakker ben. Ik besluit van de uitzondering dat ik voor zevenen wakker ben gebruik te maken om mijn aantekeningen voor het anatomie tentamen nog eens door te nemen. Als ik naast mijn bed sta, rek ik me even uit, waarna ik naar het kleine keukentje in mijn appartement loop. Gapend zet ik het koffieapparaat aan. Ik ben benieuwd of Jonathan me meer kan vertellen over het geheimzinnige appje.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 19:33 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    Robin nestelde zich tegen hem aan en Jonathan stal een tweede cheesefinger van haar. Ondanks dat het veel te vroeg was, was dit wel een goed begin van de ochtend. Net toen hij dacht dat de ochtend zo verder zou gaan, ging de deur van zijn kamer binnen en kwam Ryan binnen. Ergens had Jonathan wel kunnen weten dat Ryan ergens in zijn huis zou rondlopen. Misschien was hij niet de beste persoon om erover te oordelen – verder dan een nacht gingen zijn relaties niet, tenzij je friends with benefits zou meerekenen – maar hem leek het niet gezond dat Ryan toch telkens terug kwam naar Robin, voor beide partijen. Het zou misschien beter zijn als ze beide verder zouden gaan, zeker omdat Jonathan wel wist wat voor spijt Robin iedere keer had als Ryan de deur weer uit was. Hij had het er met Robin ook wel over gehad, maar dat eindige iedere keer in ruzie, dus voor nu wilde hij dat graag uitstellen.
    “Goedemorgen Ryan,” zei hij terwijl hij nog een cheesefinger pakte. Het scheelde dat Jonathan een groot bed had – eerder driepersoons dan tweepersoons – want Ryan had kennelijk besloten om er ook maar bij te komen zitten. “Heb je niets sterkers?” vroeg Ryan hem. Cola was hem niet sterk genoeg. Jonathan gaf hem groot gelijk. Hij knikte even naar de koelkast die een stukje verderop stond.
    “Daar zou nog bier in moeten zitten. Pak je ook voor mij?” Misschien had hij moeten balen dat Ryan zijn bier opdronk, maar hij wist ook wel dat Ryan dan een volgende keer voor de drank zou zorgen, of in de kroeg een rondje op hem zou nemen. Het zou zich ooit wel weer terugbetalen.
    Op hetzelfde moment dat Robins mobiel afging, begon zijn eigen mobiel ook te trillen. Hij plukte hem van het nachtkastje om te zien dat het Floortje was. “Morning babe, ja ik zag het ook. Van een of andere loser die hoopt populair te worden als wij komen. Maar wel gratis drank he?” stuurde hij haar met een knipoog ernaast. Op dat moment had Robin besloten om de aanval op Ryan in te zetten. Jonathan besloot zich er wijselijk buiten te houden. Hij kon Ryan altijd nog het huis uit zetten mocht het nodig zijn, maar je wilde Robin liever niet voor de voeten lopen. Ergens had hij wel medelijden met de jongen die telkens kon komen opdraven als het Robin aanstond. Hij was het dan ook absoluut niet eens met de regeling tussen Ryan en Robin.
    Op dat moment ging de bel en vanuit zijn slaapkamer kon Jonathan Nicole horen roepen. Hij wist dat zijn bedpartner van de afgelopen nacht bijna bij de voordeur zou zijn, dus hij riep even naar haar. “Kan je Nicole binnenlaten als je toch naar buiten gaat?” Er kwam geen antwoord, maar hij wist zeker dat ze hem wel gehoord had en Nicole ook binnen zou laten.




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Floortje Elisabeth Keijzers
    22 | slut | Geneeskunde student
    Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream

    Vrijwel direct brand ik mijn tong aan de hete koffie. Met een klap zette ik de kop neer en wreef nogmaals door mijn ogen. Hoewel vroeg opstaan even geleden nog een goed idee had geleken, voelde ik nu al dat ik de rest van de dag vermoeid zou zijn. Kort trilde mijn telefoon waarna ik het toestel direct oppakte om te kijken wat ik voor bericht had binnen gekregen.
    “Morning babe, ja ik zag het ook. Van een of andere loser die hoopt populair te worden als wij komen. Maar wel gratis drank he?” was Jonathans reactie. Hij sloot zijn bericht af met een knipoog. Even glimlachte ik.
    ''Goed punt, gratis drank is goed! Kan ik even bij je langskomen? Als je wil, breng ik ontbijt mee,'' stuurde ik daarna terug. Ik rekte me nog even uit en vervolgde toen mijn weg naar de badkamer. De kop koffie liet ik op het aanrecht staan, zodat deze even kon afkoelen. Snel stapte ik onder de douche en hoewel ik mijn haren droog hield, zeepte ik snel mijn lichaam in met een zoetruikende shampoo. Vervolgens draaide ik de kraan weer dicht en stapte onder de douche vandaan. Ik droogde mijn lichaam af en liep toen met een handdoek om mijn lijf gewikkeld richting mijn slaapkamer. Snel pakte ik een zwart jurkje en lingerie uit de kast en trok deze aan. Opnieuw liep ik naar de badkamer, waar ik mascara en een donker lijntje eyeliner onder mijn ogen aanbracht. Vluchtig bracht ik een lichtroze blush op mijn wangen aan.
    Daarna liep ik weer naar de keuken om mijn koffie op te drinken.


    I was an angel living in the garden of evil

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit


          De tweehonderdnegenenvijftigste dag van het jaar begon soepel voor Eleonora, rond zes uur stond ze dan al naast haar bed. Het tapijt voelde zacht aan en ze keek op haar digitale wekker. De negenenvijftig werd al snel een dubbele nul, wat volgde door een snerpend geluid dat ze maar uitdrukte. Ze struinde wat door de kamer, richting haar kast, waar ze snel een outfit uitkoos. Het voordeel van alleen wonen was dat ze gelukkig niet haar broertjes wakkeer maakte, of nog erger zij haar. Haar jongere broer J.P, kort voor Jonathan Philip, kwam nog wel eens slapen als hij in Utrecht wilde gaan stappen, en dat vond Noor prima. Haar gedachte dwaalde snel af maar ze werd weer bij zinnen geroepen door twee geluiden die uit haar telefoon kwamen. Ze pakte hem van de lader en staarde naar het wazige scherm. Een groepschat? Dat waren vast de hockeymeiden. Hockeylovers zat eraan te komen en dat was hét feest voor hockeyspelers. Vooral veel bier en andere sticks dan ze gewend zijn. Dus ze besloot het maar even te laten rusten en een douche te pakken.
          Het warme water stroomde langs haar schouders over haar rug naar beneden, maar haar rust zal snel onderbroken worden door de kookwekker die ze had gezet om haar douchtetijd te monitoren. Op de achtergrond klonk Mariah Carey's cover van Open Arms en Noor begon vals mee te zingen. Waarop de wekkeer afging, dat waren de vijftien minuten dan. Dat was ook maar voor het beste, aangezien ze anders een klacht zou krijgen, namens lawaai.
          In de spiegel zag ze haar reflectie duidelijker worden, door het vocht was de spiegel eerst volledig beslagen. Noor vond het altijd fijn om 's ochtends even een dagcréme op te smeren en haar lokken te föhnen. Tandenborstel zou ze meenemen in een apart zakje in haar tas, aangezien ze ergens zou ontbijten. Wat betreft make-up, daar deed ze niet aan. Haar lange blonde lokken waren inmiddels ook droog en ze besloot ze maar op een losse knot te gooien.
          Haar tas stond al klaar, maar Noor was ijverig een bericht aan het typen. In haar ondergoed stond ze met een telefoon in haar klauwen, moeder had dat nooit goed gevonden.
    From: Eleonora
    To: Daan
    Message:
    Ik ben het niet vergeten! Nog even boeken pakken en dan kom ik eraan (:

          Met een enorme snelheid trok ze haar kleding aan, een relaxt en (naar Noor's mening) zomers setje. Haar distressed jeans zaten als gegoten om haar gespierde benen en haar opgeknoopte topje gaf accent aan haar buikspieren. Ze was er klaar voor. Nog kort checkte ze haar spullen. Boeken? Check. Portemonnee? Check. OV-Kaart? Dubbel check. Met telefoon in haar hand liep ze uit de deur en draaide hem vervolgens op slot.
          Het openbaar vervoer was ontiegelijk druk. Wat natuurlijk logisch was, want het was spitsuur. Noor zat achterin een overvolle bus die langs het metrostation reed, waar ze uitstapte en vervolgens doorging in de andere vervoersvorm.
          Metro's waren vies. Echt vies. Eleonora's mening over dit onderwerp was niet te veranderen, zeker niet na wat ze in Amsterdam had gezien. Als meisje uit Breukelen veranderen dat soort dingen je. Ze besloot nogmaals op haar telefoon te kijken, naar groepschat. Het was niet van de Hockeylovers, even verbaasd keek ze richting het beeldscherm. Project X? Het zal wel, gewoon een feestje, dat stond immers in het bericht. Grijzend trok ze een wenkbrauw op, ze was wel in voor een feestje, zeker een goede fuif.
          Ze kon niets anders dan God bedanken dat ze de metro uitwas, de staten van Utrecht vloeide al met leven en Noor zette de pas er flink in. In de verte zag ze een blonde jongen met een zoekende blik in zijn ogen. "Daniël, hey!" Riep ze kort terwijl ze dichter naar de jongen liep. "Ben ik een beetje op tijd?" Een glimlach volgde na haar speelse vraag terwijl ze de jongen hartelijk begroette. Naast haar Franse tutor, beschouwde ze hem ook als een goede vriend. Gesproken van vrienden, ze moest haar vriendinnen nog een bericht sturen.
    From: Eleonora
    To: Nicole & Robin (Groepschat)
    Message:
    Good morning loves *hart emoji*

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 13:03 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Benjamin 'Ben' Bakker


    Energy, meer energy nodig was het enige wat door mijn hoofd ging; ik kon niet meer echt helder denken na deze nacht doorhalen maar het was hen gelukt. Het was hen echt gelukt, van geluk sprong ik op mijn bureaustoel, proberend er niet vanaf te vallen en sprong daarna van de stoel om Lars een knuffel te geven.
          ‘’Yes, fucking yes,’’ schreeuwde ik uit voordat ik neerplofte op het luchtbed van Lars die de hele nacht bij hem was gebleven. Ze hadden ondertussen een whatsapp groep aangemaakt en het was nog niet echt een groot succes, de meeste reageerde kortaf maar ik wist zeker dat ze er zin in hadden; vast wel.
    Toen Lars zijn blik op hem richtte keek ik hem vargend aan, ‘’Ben?’’ Vroeg hij. ‘’Dus wat voor drank en eten gaan we regelen?’’ Voegde hij er aan toe en ik fronste. ‘’En hoe? We hebben het geld er helemaal niet voor… Alhoewel, we kunnen het regelen.’’ Ik hield even mijn vinger op als teken dat ik een idee had en keek naar Jonathan die de energieblikjes begon te verzamelen maar stopte en naar zijn telefoon keek. ‘’En? Hebben we al reacties?’’ Ik pakte een energieblikje op en probeerde het laatste beetje er uit te zuigen, ‘’ik weet zeker dat Robin wil neuken als je een goed pak aantrekt, pakken staan je goed en wijven houden van man in pak.’’
          Ik glimlachte zwakjes en sprong even op en neer van blijdschap, dit zou een enorme boost kunnen zijn voor mijn reputatie. En die van Jonathan natuurlijk. Daarnaast als hij ook nog eens een meisje zou kunnen regelen dan kon niemand meer zijn avond verpesten.
    ‘’Ik stel voor dat we vandaag school skippen, bel je moeder dat je ziek bent en bij mij blijft en dan halen we samen een pak… Wat moeten we halen? Paniek, wat vinden jongeren lekker? Wat vind jij lekker? Bier?’’ Ik keek op maar Jonathan was weggelopen richting de badkamer dus verhief hij zijn stem, ‘’ik heb je nodig op dit moment! Nu. Jezus, wat meurt het hier trouwens zeg.’’




    Everything is illuminated by the light of our past.



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT BENJI'S HOUSE


    Ben sprong energiek op zijn bureau stoel en leek wel een gelukdansje te doen. Het deed me lachen en eigenlijk kon ik het niet geloven, hadden we dat nu echt gedaan? Ik wist niet eens hoe een feestje werkte... Maar ik was er zeker van dat dit geweldig ging worden. Ben kwam op me afgelopen en haf me een stevige knuffel waardoor ik even grijnsde en moest lachen toen hij het uitschreeuwde van plezier ‘’Yes, fucking yes,’’ Terwijl ik de blikjes aan het opruimen was had Ben zich op mijn luchtbed geploft en zat vast al te bedenken wat we nog moesten doen voor vanavond. Eens ik hem dan ook vroeg wat we allemaal nodig hadden fronste de jongen even.
    ‘’En hoe? We hebben het geld er helemaal niet voor… Alhoewel, we kunnen het regelen.’’ hij hield zijn vinger op als teken dat hij een idee had en ik liet hem maar Ben was diegene die het meeste van feestjes afwist. ‘’En? Hebben we al reacties?’’ Vroeg hij nieuwsgierig toen ik mijn mobiel boven had gehaald. Ik haalde mijn schouders op en opende de whatsapp waat er voornamelijk korte berichtjes waren of mensen die ons idioten noemden, maar hé, er waren wel veel mensen die het hadden gelezen ! "Ja al enkele." mompelde ik waarna ik even naar Ben keek. ‘’ik weet zeker dat Robin wil neuken als je een goed pak aantrekt, pakken staan je goed en wijven houden van man in pak.’’ zei hij en een schaterlach verliet mijn lippen. "Wat? Nee, Robin ziet me niet eens staan." zuchtte ik en keek even naar mijn kleren. Het was een oud star trek shirt met hier en daar een vlek op en tja een boxershort met batman op was niet echt een partyoutfit. Twijfelend keek ik naar Ben die er doodserieus over bleek te zijn. "Het enige feestje waar ik ooit in pak naartoe ben geweest was een begrafenis... Ik denk niet dat vrouwen houden van een te klein pak dat ruikt naar dood." zei ik bedenkelijk en keek weer even naar mijn mobiel terwijl ik de badkamer in verdween.
    ‘’Ik stel voor dat we vandaag school skippen, bel je moeder dat je ziek bent en bij mij blijft en dan halen we samen een pak… Wat moeten we halen? Paniek, wat vinden jongeren lekker? Wat vind jij lekker? Bier?’’ riep Benji net toen ik gebruik maakte van het toilet. ‘’ik heb je nodig op dit moment! Nu. Jezus, wat meurt het hier trouwens zeg.’’ riep de jongen vervolgens waardoor ik even met mijn ogen rolde. " Mag ik eerst even? Al die blikjes monster zijn niet goed voor mijn blaas!" riep ik vanuit de badkamer en deed verder mijn behoefte, want te lang je pis inhouden was namelijk niet gezond... okay genoeg Lars - tip aan jezelf, zeg geen vreemde feitjes aan leuke meiden- ik deed mijn broek weer aan en begon mijn handen te wassen terwijl ik me nog iets bedacht, geen vreemde feitjes over urine vertellen aan leuke meiden. Ja dat was het zo wel.
    Ik deed de deur open van de badkamer en plofte neer op Ben's bed en keek de jongen even aan waarna ik mijn bril wat beter op mijn neus zette. " Fast food is een optie? Dat vind ik toch lekker." begon ik en kreeg meteen al zin in een cheeseburger. "Drank ehm, cola? Of bier, maar daar word ik zo gassig van weet je. Zoals die keer dat we de harry potter marathon wilden doen en je me eens wat pills liet drinken. Ik denk dat we de marathon moesten cancelen door de stank." zei ik serieus en krabbelde even door mijn haar. "Of dat kwam doordat we bedorven pizza hadden gegeten, dat kan ook wel." langzaam begon ik off-topic e gaan en kreeg het nu ook wel door. "Oh ehm, terug naar Project X." begon ik en keek even naar Ben. "Weet je nog die keer in die club? Daar hadden ze wodka en Bacardi, sterke drank toch? Dat klinkt toch cool, of martini. One martini , shaken not stirred." zei ik en wiebelde even met mijn wenkbrauwen gezien ik een 'geslaagde' James Bond impressie had gedaan. "Maar, geen school? Wow, dus we skippen lessen." vroeg ik hem daarna verbaasd. Dit vond ik echt spannend worden, nu leek ik echt wel een echte bad boy.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Six A.M. is WAY to early • @ Jonah in his bed •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Ik stopte mijn mobiel weer weg na het laatste berichtje van Nicole. Een glimlach was op mijn gezicht geplakt, door het meisje en kon het dan ook niet laten om mijn gezicht even in Jonahs’ borst. Moest hij maar niet zo knuffelig er uit zien. Daarnaast hield ik ervan om ’s ochtends tegen iemand aan te kruipen, maar dit deed ik echter enkel bij Jonah. Op een of andere vage manier wist ik hem daarin te vertrouwen, maar dat was ook eigenlijk niet vreemd als je in principe van kinds af aan elkaar kende. Daarnaast waren alle jongens toch onbetrouwbare zakken – op een enkeling hier en daar nagelaten.
    Ik viste voorzichtig het koude biertje uit Jonahs vingers, waar ik het flesje even tegen mijn lippen zetten en wat tot me nam. Echter had ik niet al te lang tijd om van het koele goedje te genieten, gezien de bel al schel door het huis weerklonk, voor ik Nicoles stem vaag vanuit de voortuin hoorde. Ik drukte mijn gezicht nog even dieper in de jongen zijn borst, waar mijn hand over zijn buik streelde, voor ik van het opstond en – iet wat moeilijk – het bed uit klom. Ik wist net op tijd mijn evenwicht te houden om tijdens mijn sprong niet op de grond te vallen. Ik wandelde de overloop op, waar het nachtelijke gebruiksvoorwerp de deur voor Nicole wist te openen, die meteen naar binnen liep. Ik liet mijn hoofd even de trappengat hangen, waar een brede grijns op mijn snoet sierde. ‘Als je opschiet vind je me misschien nog in mijn BH en onderbroek.’ Ik stak plagend mijn tong uit naar het meisje, voor ik mijn kamer in sprong en de kledij – die Nicole in principe voor me uitgekozen had – griste ik uit de kast, om mezelf aan te kleden. Ik liet de dunne stof van mijn zwarte adidas shirt over mijn lichaam glijden, voor ik het spijkerbroekje om mijn lichaam trok. Ik keek even keurend in de spiegel, waar ik mijn lippen tuitte in een duckface, voor ik mijn haren begon te kammen. Ik besloot om deze gewoon los te laten hangen en wat make up op te doen. Zowel mijn teen als vinger nagels waren al gelakt. Net wanneer ik de mascara aanbracht ging mijn mobiel voor de zoveelste keer af. Deze keer in onze groepsgesprek met Nic en Nora.

    From NOORTJE<3<3: Good morning loves *hart emoji*
    To groupchat: NOOOOR WHY AREN’T YOU IN MY BED ALREADY :devilemoji & pervemoji:


    Ik trok Nic even naar me toe, waar ik een selfie van ons twee in de groepschat zond. Daarna opende ik de groepchat van Project X waar een volle discussie aan de gang was of dit een troll was of echt. Ik scande met mijn ogen even de chats af; voor mijn vingers op het schermpje begonnen te tokkelen.

    To Project X groupchat: Just calm your tits down, people. Just go to the address and if there isn’t a party; we’ll create one. Robin style.. :Angelemoji:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    7:00

    [ bericht aangepast op 10 sep 2016 - 11:20 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    - Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nicole Luna Castillo
    Diergeneeskunde || 20 || Popular social butterfly || Outfit (>)

    Ik kijk op als ik de deur open hoor ga en kijk naar het, voor mij onbekende, meisje. One night stand, got it. Ik lach kort en loop langs haar naar binnen. ‘Als je opschiet vind je me misschien nog in mijn BH en onderbroek.’ hoor ik opeens een veel bekendere stem zeggen en ik kijk omhoog waar ik Robins grijnzende gezicht zie. 'Dat kan ik niet missen!' lach ik en loop de trap op, naar haar kamer. Ik kom net binnen als ze haar short aandoet en schud mijn hoofd met een klein lachje. 'Prachtig ondergoed.' plaag ik en plof nonchalant neer op haar bed.
    Dan hoor ik het zachte geluid van mijn mobiel die ik er snel bij pak. Er waren nog wat berichtjes in die 'project X' groep gestuurd maar niks bijzonders. Dan open ik het groepsgesprek met Robin en Nora. Ik lach als ik het berichtje van Robin zie, maar voor ik iets kan sturen trekt ze me al naar haar toe voor een selfie. Ik grijns kort en schud mijn hoofd.
    From NORAAAAA *hearteyes emoji*: Good morning loves *hart emoji*
    From BOO <3: NOOOOR WHY AREN’T YOU IN MY BED ALREADY :devilemoji & pervemoji:
    To Groupchat: NORA BABYYYYYY WHERE YOU AT *pervmoji* <3

    Ik lach even en kijk dan naar het berichtje wat Robin in de Project X groep heeft gestuurd. 'Ooh la la...' zeg ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen, voor ik weer naar mijn scherm kijk.
    From BOO <3: Just calm your tits down, people. Just go to the address and if there isn’t a party; we’ll create one. Robin style.. :Angelemoji:
    To Project X Groupchat: Ooh, I remember that love *tongue emoji**pervmoji*

    Ik kijk grijnzend weer op naar Robin. "Ik ben benieuwd wat dat wordt vanavond..." lach ik en rek me even uit. 'Ik stem voor een herhaling van dat ene feestje als het saai wordt..' plaag ik haar vervolgens en ik steek mijn tong uit.


    El Diablo.

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    Zoekend keek ik mijn slaapkamer rond, ik had eerder deze ochtend gehoord dat ik een berichtje had ontvangen. Maar nu ik de moeite had genomen om, later dan gewenst, mijn bed uit te komen, leek mijn mobiel spoorloos te zijn. Opeens schoot het me weer te binnen dat ik hem als laatste in de badkamer had gebruikt. In een paar stappen liep ik er naartoe en vrijwel meteen zag ik mijn telefoon op het plankje boven mijn wastafel liggen.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen kort toen ik zag dat ik was toegevoegd aan een groep met de naam 'Project X'. Nieuwsgierig klikte ik op het groene bolleje en liet mijn ogen over de tekst glijden.
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;

    Ik keek naar de foto van de afzender en leek Lars te herkennen, niet een van de populairste jongens, maar zeker niet onaardig. Wat me wel verbaasde was dat hij een feest gaf, daar leek hij me helemaal het type niet voor. Een voor een leesde ik de reacties, sommige waren negatief, maar er waren ook genoeg positieve. Ik vond ook een reactie van Robin.
    Just calm your tits down, people. Just go to the address and if there isn’t a party; we’ll create one. Robin style.. :Angelemoji:

    Een lach speelde rond mijn lippen, dit was echt typisch iets voor haar. Ik opende mijn toetsenbord en gooide ook een berichtje de groep in.
    Een feestje is een feestje zolang er maar alcohol is, toch?

    Nadat ik het had verstuurd liep ik terug naar mijn kamer en gooide de telefoon op bed. Met een zucht opende ik de deuren van mijn kledingkast en pakte een blouse die prima kon op de donkere spijkerbroek die ik al aan had.

    Na erachter te zijn gekomen dat ik niks in huis had dat je als ontbijt kon beschouwen, liep ik met enkel wat hoognodige spullen de campus over in de hoop ergens of bij iemand koffie te kunnen krijgen, zou dat niet lukken dan had ik daar ook vrij weinig moeite mee. Ik keek even om me heen en mijn blik bleef hangen bij iemand die me heel bekend voor kwam. Lachend stak ik mijn hand op.
    'Floortje, ook al op pad?' Ik liep haar kant op en toen ik haar had bereikt keek ik haar even aan.
    'Heb jij ook dat berichtje over dat feest gekregen?'


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    Floortje Elisabeth Keijzers
    22 | slut | Geneeskunde student
    Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream

    Ik liep maar kort alleen over de campus tot ik een bekende zag, Daan. Hij stak met een lach zijn hand op en kwam toen naar me toe gelopen. Op mijn gezicht verscheen ook een glimlach. Ik kende hem enkel van de campus, als ik het goed onthouden had studeerde hij Nederlandse taal en cultuur. Ondanks dat ik hem niet zo goed kende, vond ik hem aardig en was ik blij dat ik hem tegenkwam.
    'Floortje, ook al op pad?' vroeg hij, wat ik met een knikje bevestigde.
    'Heb jij ook dat berichtje over dat feest gekregen?' vroeg hij vervolgens. Ik reageerde niet direct, maar omhelsde hem kort, waarbij ik mijn lichaam even tegen het zijne drukte. Het was voor mij zo gewoon dat ik mensen op deze wijze begroette, dat ik er amper over nadacht. Vervolgens liet ik hem weer los en keek hem even aan.
    'Ja, dat berichtje kreeg ik ook. Heb jij enig idee wie de afzender was? Ik herkende hem niet van foto,' zei ik toen. Ik beet even op mijn onderlip terwijl ik hem aankeek.
    'Heb je nog tijd voor een kop koffie?' vroeg ik vervolgens.


    I was an angel living in the garden of evil


    Naam: Daniel van Assen.


    "May the bridges you burn, light your way home"
    |Student Rechtsgeleerdheid|

    Ik stond er nog niet heel lang, maar pakte toch maar even mijn mobiel erbij om muziek aan te zetten. Ik zag dat er wat berichtjes waren gestuurd in de groepsapp van Project X, wat het ook mocht zijn en Noortje had ook al gereageerd. Ah, ze was dus gelukkig wel al wakker, al had ik dat eigenlijk ook al wel kunnen verwachten.
    From: Eleonora
    To: Daan
    Message:
    Ik ben het niet vergeten! Nog even boeken pakken en dan kom ik eraan (:

    Ik klikte het berichtje weer weg, om vervolgens even te kijken naar wat er nou zoal in de groepschat gezegd was. Er was misschien niet veel gezegd, maar genoeg om mijn ieuwsgierig te waren naar wie er nou allemaal uitgenodigd waren. Het was een aardig bij elkaar geraapt zooitje, maar sowieso een hele hoop mensen die als populair beschowud werden waren in de chat gegooid. Ik zuchtte even. Ik wilde best gaan, maar ik had geen idee wie er op dit adres woonde en wiens feestje het dus nou eigenlijk was.
    "Daniël, hey!" hoorde ik de enthousiaste stem van Noortje "Ben ik een beetje op tijd?"
    Ik keek op van mijn mobiel. Een kleine glimlach vormde zich op mijn gezicht. Noortje, één van de weinige mensen die wist dat ik Frans kan. Ik deed een oordopje uit en propte mijn mobiel in mijn zak. Ik keek even schuin naar het kraampje naast me, waar een man net broodjes begon neer te leggen voor verkoop.
    "Ja, je heb best wel een gevoel voor timing ja," zei ik met een scheve glimlach. "Heb jij ook een uitnodiging voor dat Project X gebeuren vanavond?"
    Ik liep voor haar uit richting het kraampje, om te kijken of ze misschien iets met Zalm hadden.
    "Ik trakteer," zei ik zodra ze naast me stond.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Six A.M. is WAY to early • @ The door with hot turkish fruit called niece •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Een lachje rolde over mijn lippen door de wiebelende wenkbrauwen die op Nicoles gezicht lagen. ‘Ik ben benieuwd wat dat wordt vanavond… Ik stem voor een herhaling van dat ene feestje als het saai wordt.’ Uitdagend trok ik een wenkbrauw op, waarbij ik mijn handen even plaatsten naast haar lichaam, voor mijn blauwe kijkers in die van haar staarde. ‘Als je dat wilt hoef je het alleen maar te vragen. Daarvoor hoeft het niet persé ’s avonds voor te zijn, namelijk.’
    Ik drukte kort mijn lippen op die van haar, voor ik haar speels naar achter duwden op mijn bed en mijn vingers kietelend over haar lichaam gleden.
    Genadeloos bleef ik door gaan – tot ik voor de zoveelste keer vandaag de deurbel hoorde gaan. Ik kroop van Nic af en spiekte door het raampje heen. Zoals – ergens wel verwacht – stond mijn nichtje op de stoep. Ik kon haar bruine lokken en bambi ogen uit duizenden herkennen. Ik opende mijn raam, waar ik zachtjes naar mijn nichtje floot als een perverse bouwvakker op het dakterras. ‘TESSS.’ Riep ik enthousiast naar het meisje, voor ik uit het raam verdween en even een veel betekende blik naar Nicole wierp. ‘Kan je het alsjeblieft iets netter hier voor me maken, voor ik haar naar boven laat?’ Het was niet zozeer dat ik me voor mijn eigen leefde schaamde – oke misschien toch wel gezien iedere avond uitgaan en met een vreemde soms in bed belanden alles behalve een goede levensstijl was – maar ik wilde niet dat mijn nichtje dit wist. Dit was dan ook een van de redenen waarom ze niet in onze groepsapp zat en niet zal komen. Ik viste een verloren fles wodka van mijn kamer, waar ik onderweg het rondom me heen ook wat probeerde te kuisen, voor ik ze snel ergens in een legen kast duwde en de deur open deed voor Tessa. ‘Hi tess. *Bu borçluyum.’
    Kort knielde ik voor de american stafford neer, die ik speels over zijn bol aaide en gekke bekken naar trok.

    *waar heb ik dit aan te danken


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya