• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | At home

    In kleermakerszit had Macy zich op haar bed geplaatst, ze kauwde op de achterkant van haar pen terwijl haar ogen over de woorden heen gleden die ze op het papier had gekrabbeld. Haar aantekening die ze tijdens haar college had gemaakt, Macy maakte haar aantekening vaak wel duidelijk, maar als ze er een samenvatting van zou maken en een samenhangend verhaal koste dit haar nog wel wat moeite. Toen Macy haar mobiel klonk liet de jongedame het ding eerst nog even liggen, maar toen raakte ze toch wel benieuwd wie haar nu een berichtje stuurde. Macy kon namelijk niet zeggen dat ze heel veel berichtjes ontving dus opende ze het berichtje na een paar minuten toch. Daan. Het was een naam die Macy op het moment liever niet zou zien staan, want ze had al zo'n voorgevoel waar het berichtje overging. Haar voorgevoel werd waarheid en ze zag dat de jongeman haar inderdaad mee wou slepen naar een feestje. Een paar seconden staarde Macy naar het bericht, ze wou al iets terug schrijven, maar besloot dit toen toch niet te doen. Misschien hielp het juist wel als ze hem helemaal niks terug schreef, met een beetje geluk leek Daan het dan gewoon. Dan zou hij kunnen denken dat ze er gewoon niet was en zou hij ook niet eens langs komen. Daarom legde Macy haar mobiel weer weg en ging ze rustig verder met het maken van een samenvatting. Dit totdat ze ineens geklop op de deur hoorde. Macy stond op van haar bed en keek in de spiegel even kort naar haar kleding. Ze droeg een joggingsbroek en een strak zwart topje, niet bepaald charmant, maar Macy wou degene aan de deur niet te lang laten wachten dus liep ze als nog naar de deur toe. Toen ze de deur opende zag ze Daan voor zich staan, ergens had Macy het wel kunnen weten, maar toch had ze er niet aan gedacht dat de jongeman er zou staan. 'Ik ga niet.' Zei Macy meteen tegen de jongeman voordat hij zelf ook maar de kans kreeg om iets te zeggen. 'Ik heb geen tijd, ik moet nog val alles samenvatten het word hem niet.' Ging Macy verder. Natuurlijk wist ook Macy wel dat het samenvatten later kon, maar ze wou gewoon echt niet naar het feestje toe. Ze mocht dan wel anti-sociaal klinken, maar ze wou gewoon echt niet. Ze zou Daan sowieso in de menigte kwijt raken en daar alleen stranden en Macy alleen op een feestje dat leek haar wel zo'n beetje het slechtste idee wat er bestond.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    Vrij snel ging de deur open en keek ik recht in het gezicht van Macy, voor ik überhaupt te kans krijg om mijn mond te openen en wat te zeggen begint Macy al te praten.
    'Ik ga niet.' Deelde Macy kort maar krachtig mee. Ik keek naar haar, ze droeg een joggingsbroek en een strak zwart topje, waarschijnlijk had ze echt geen zin om me te gaan en bleef ze liever op haar kamer om te leren.
    'Ik heb geen tijd, ik moet nog van alles samenvatten het wordt hem niet.' Ging Macy verder. Ik keek haar even fronsend aan. Het was over negenen 's avonds en het leek me niet logisch dat iemand nu nog geconcentreerd genoeg was om serieus met school bezig te zijn.
    'Ah toe, je bent altijd druk bezig voor school, af en toe moet je er gewoon even uit om lol te maken.' Ik wierp een glimlach Macy's kant op en haalde een hand door mijn haar.
    'En daarbij, ik weet niet of het wel heel druk wordt. Degene die het feestje geeft is nou niet een van de populairste mensen, grote kans dat velen niet eens de moeite nemen te komen.' Ik grijnsde kort en dacht na wat ik nog kon zeggen wat haar misschien over zou halen.
    'Wat nou als ik je beloof dat ik je gewoon weer naar huis brengt als je het niet naar je zin hebt of er genoeg van hebt? Is dat een idee?' Ik viste mijn telefoon uit mijn broekzak en keek hoe laat het was.
    'Het is nu tien voor half tien, dus er is nog wat tijd.' Ik keek haar afwachtend aan.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Lars house with Nicole. •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Ik hoefde niet lang te wachten, voor er al geklopt werd op de deur. Voor ik echter open kon doen, had Lars zijn teken al ingezien en was hij naar de deur gelopen. Ik herkende Noors stem dan ook uit duizende toen ze uitriep dat de alcohol expert gearriveerd was. Schijnbaar leken – de al paar gearriveerde jongens – dit ook te horen, want ze joelde luid. Algauw werd de voordeur weer dichtgetrokken door Lars, die waarschijnlijk deze nachtmerrie over wilde hebben. Ik vertrouwde Noor er echter in dat ze hem niet zomaar weg liet glippen.
    Ik sloeg mijn armen weer over elkaar, waar ik mijn lippen even op elkaar persten. We hadden nu een Dj geregeld, Noor was met die loser weg gegaan, die beter maar veel ging spenderen. Ik ging mijn naam niet op een kut feest plakken. Ik snapte niet eens waarom ik zo’n sukkel hielp. Waarschijnlijk omdat het toch wel leuk was om mensen rond te commanderen en zeker als het zo’n rijke kakker was die met zoveel geld kon strooien als hij wilde.
    Ik keek even naar Nicole die druk op haar mobiel bezig was, voor ze me vermelde dat ze Misha geappt had. Ik knikte goedkeurend, voor er alweer op de deur geklopt was, wat deze keer harder was. Ik rende gauw naar de deur, waar Reem al stond. Zijn auto werd al leeggehaald door zijn twee vaste compagnons, wat me liet grijnzen. Hij tikte plagend op zijn lippen, terwijl hij tegen de deurpost leunde, wat mij mijn ogen kort deed rollen. Toch hechtte ik ze kort aan die van hem, gezien ik wist dat ik anders niks bij hem gedaan kreeg. Daarnaast had hij zeker snelle service geleverd. Hij lachte speels, voor hij zijn jongens wenkte en aan me vroeg waar hij alles neer kon gaan zetten. Ik wees naar de achtertuin, waar ze naartoe gingen en mij weer een vrij brief gaven om bij Nicole te gaan zitten. Ze zag er zoals altijd weer onwijs goed uit met haar blonde lokken en haar diep uitgesneden zwarte jurk. De avond beloofde niet veel goeds zo en zeker niet als Jemma ook nog langs kwam. Natuurlijk had ik naar haar gezocht in de chatgroep en was ik haar bekende profielfoto tegen gekomen. Ik had niks aan de rest laten maken, maar toch was ik ietwat zenuwachtig daardoor geworden. Toch trok ik mijn vertrouwde bitchface weer op; waar ik ook op de aanrecht sprong. ‘Oke we hebben zo wel alles gecoverd nietwaar, Noor komt zo terug met drank en dan kan alles beginnen..’ mijn stem stierf even weg door de herrie wat steeds harder werd en gefrustreerde gasten. Algauw rolde gelukkig Persuit Of Happiness door de boxen van Reem, wat me liet vermoeden dat alles aangesloten was. Nu maar hopen dat Noor een cag mee nam.
    Zachtjes zuchtte ik, waar ik een pluk haar uit mijn gezicht streek, voor ik mijn keel ietwat ongemakkelijk schraapte terwijl rond keek of niemand in de buurt was. ‘..Heb je eigenlijk al wat meegenomen.. van Misha bedoel ik..’


    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair Frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Bedroom stories with my White Frozen Hulk •

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.''



    Ik trok mijn – sort off tanktop – recht, terwijl ik me voor de zoveelste keer in de spiegel bekeek. Ik had een zwarte spijkerbroek aan met een zwarte top, waar rebelse tekst zoals gewoonlijk op stond. Daarbij had ik een doek rond mijn nek hangen, terwijl mijn krullen met behulp van wat hairspray op mijn hoofd stonden. Ik trok toch nog – ietwat keurend – aan een krul, zodat deze naar mijn mening beter op zijn plek stond, voor ik mezelf op Niels bureaustoel gooide. Ik viste de wodkafles van zijn bureau, waar ik een teugje van nam voor ik het tussen mijn handen liet rusten. Hoesten van het goedje deed ik allang niet meer. Dat deden enkel beginners zoals Lars. Ik grijnsde meteen bij die gedachten. Ik wist namelijk nog steeds niet hoe hij op een impulsief plan als dit was komen opzetten, want waarschijnlijk had de jongen nog nooit een druppel gedronken. Dat idee was al voldoende reden om hier zoveel mogelijk in te drinken, want met alleen wat fristi ging ik de avond niet redden. Ik viste mijn mobiel tevoorschijn en opende snapchat terwijl ik rondjes draaide op Niels zijn stoel. Ik trok even een gek gezicht; voor ik even naar me camera zwaaide en deze snap naar Tessa verzond. Direct daarna sloeg ik speels op Niels zijn kont, die nog steeds bezig was met zijn uiterlijk. ‘Ziet er echt wel goed zo uit pretty ass. Je gaat toch niet de hele avond in deze kledij blijven. Ik ben niet voor niks een eerste klas wingman, binnen twee seconden heb ik al een meid voor je geregeld.’ Ik trok een wiebelwenkbrauw naar de jongen, waar ik weer de fles tegen mijn lippen zetten. Ik had zin in taart. Een taart met veel glazuur en een luchtige vulling. Best een random gedachten, maar ik had er wel zin in. Echter moest ik het maar doen met wodka en wat auto fruit drop snoepjes van Niels. De vrek. Gelukkig hadden we zojuist al wat zelfgemaakte taco’s gegeten, waardoor ik een goede bodem had en niet zo snel dronken zal raken. Waar loog ik eigenlijk ook om. Dronken worden deed ik zo en zo en anders rookte ik wel wat groen spul. Thank Holland dat het legaal is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | At home

    Natuurlijk had Macy kunnen weten dat Daan echt niet zomaar akkoord zou gaan met haar protest, maar ze had nog enige hoop gehad dat hij door had dat hij het haar echt niet kon maken. Dat ze gewoon dood zou gaan van ellende op zo'n feestje en natuurlijk zou Daan zijn best doen om bij haar te blijven op het feest, maar Macy was gewoon bang dat hij toch af zou dwalen. Dat hij dan een bekende tegen kwam en ineens verdween in de groep met mensen zelf al probeerde Daan haar duidelijk te maken dat er waarschijnlijk toch niemand zou komen opdagen, want de jongen van het feest was toch een loser. Het kon Macy helemaal niks schelen wie het feestje gaf en wat voor feestje was ze sloot zich vanavond maar al te graag af van elke sociale activiteit die er bestond. Toen ging Daan nog verder met Macy vertellen dat hij haar thuis zou brengen als ze er klaar mee was, iets wat er voor zorgde dat Macy vrijwel geen nee meer kon zeggen tegen de jongeman. 'Kom binnen.' Mompelde Macy nors, omdat ze wist dat Daan haar had overgehaald en dat ze niet meer terug kon. Ze sloot de deur achter Daan en probeerde nog een laatste poging om onder het feest uit te komen. 'Ik heb niks om te dragen.' Zei Macy. 'Ik heb geen make-up op, het duurt nog zeker een uur voordat ik klaar ben. Dat wil ik je niet aandoen.' Macy glimlachte onschuldig naar Daan, maar opende toch haar kledingkast om te kijken naar wat ze aan zou kunnen doen. Wat droeg je eigenlijk naar zo'n soort feestje. Droeg je een broek of een jurkje? In de tussentijd trok Macy verschillende kledingstukken uit haar kast die ze op haar bed neer gooide, hoewel ze nog steeds hoopte dat Daan het opgaf en haar gewoon liet gaan. Echter wist Macy dat die kans nihil was en daarom keek ze naar wat ze kon dragen en eigenlijk had ze al besloten wat het zou worden voor vanavond. Het was niet heel erg koud, maar toch besloot Macy dat ze een lange broek zou gaan dragen. Discopants om precies te zijn in een bordeauxrode kleur. Macy keek naar de broek die op haar bed lag en op een of andere manier zorgde het kledingstuk ervoor dat een kleine glimlach op haar lippen verscheen. Ze had de broek in geen tijden meer aangetrokken en die broek was nu de enige reden dat ze zin kreeg in het feest puur omdat ze een broek kon dragen die ze nooit naar school zou dragen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    Goed. Zoals verwacht reageert er niemand op mijn berichtje. Dat belooft al genoeg voor vannacht, maar ik besluit die gedachte me niet tegen te laten houden. Het liefst kruip ik nu weer mijn bed in, maar ik steek mijn polsen kort onder koud, lopend water in een poging energie te krijgen.
    "Kom op, Suus, je kunt het," mompel ik, tegen mijn eigen spiegelbeeld. Het meisje in de spiegel kijkt vermoeid en een beetje angstig, en ik doe mijn best om de gezichtsuitdrukking te beïnvloeden. Vrolijk doen, Suzannah.
    Met een laatste lading bodymist ga ik de deur uit, en stap ik op de fiets.
    Door mijn oortjes klinkt keihard David Guetta terwijl ik doortrap. Ik heb pas door hoe hard ik gefietst heb als ik om exact half tien aankom bij het adres. Oh, top, nu ben ik ook nog eens te vroeg. Niemand komt vroeg aan op een feestje.
    Er zit een fles veel te duren wodka in mijn tas, aangeschaft met de creditcard van mijn ex, dus mocht het ongemakkelijk worden kan ik me altijd nog bezatten. En mocht dat niet werken, doen de vrolijke pilletjes met smileys erop in mijn portemonnee dat misschien wel.
    De deur wordt voor me opengehouden door iemand die blijkbaar ook mooi op tijd is, en er klinkt al muziek van binnen.
    Mijn mond is droog van het fietsen en ik druk mezelf door de mensenmassa heen, ik ben toch niet zo vroeg als ik dacht, richting de keuken. Een droge mond is namelijk alleen te verhelpen met water, niet met alcohol.
    Er leunen een aantal mensen tegen keukenkastjes en op het aanrecht spot ik een van de beste vriendinnen van mijn ex, Tobias. Het zou me niks verbazen als hij met haar naar bed is geweest, zelfs, in de tijd dat we nog wat hadden, of dat zij een van de redenen is dat het uit is.
    Ik doe mijn best om rustig te blijven, maar heel goed lukt het niet. Ik vul een plastic beker met water onder de kraan, nog geen meter van waar Robin met haar afwezige kont op het aanrecht zit.
    Ik neem een grote slok water, giet de rest weg en trek de fles Grey Goose uit mijn tas, waarna ik die simpelweg aan mijn lippen zet en een aantal flinke slokken neem.
    Het liefst trek ik haar aan haar van het aanrecht af, nu, maar dat gaat niks oplossen. Dus wacht ik tot het brandende gevoel in mijn keel wegebt en veeg ik een lok haar uit mijn gezicht. "Well, well, als we daar de grootste trut van Utrecht niet hebben," mompel ik, terwijl ik langsloop.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    'Kom binnen.' Mompelde Macy nors, ik grijnsde triomfantelijk over het feit dat het me toch was gelukt haar over te halen. Toen ik naar binnen was gelopen, hoorde ik hoe Macy de deur achter me sloot
    'Ik heb niks om te dragen.' Zei Macy.
    'Ik heb geen make-up op, het duurt nog zeker een uur voordat ik klaar ben. Dat wil ik je niet aandoen.' Er verscheen een onschuldige glimlach op her gezicht van Macy en ik schudde lachend mijn hoofd.
    'Te laat, je hebt al toegegeven. Ik weet zeker dat je wel iets hebt om aan te trekken en je hoeft je niet per se op te maken, we hebben namelijk geen uur meer. Tenzij je fashionably late wil komen.' Zei ik terwijl ik toekeek hoe ze haar kledingkast opende en zo'n beetje de gehele inhoud van haar kast op bed gooide. Ik trok mijn wenkbrauwen op, ik had nooit begrepen dat meiden zo'n drama konden maken van wat ze aan zouden doen. Ik keek naar mijn eigen kleding, ik had gewoon aangehouden wat ik de hele dag al aan had en dat vond ik prima. Want wat maakte het uit, er was een behoorlijke kans dat het overgrote deel van de feestgangers zo dronken zou zijn dat ze het niet eens zagen.
    Ik keek naar Macy en zag hoe haar blik ergens bleef hangen, er kwam een kleine glimlach rond haar lippen te liggen.
    Ik was blij dat Macy toch had toegegeven mee te gaan, ik was dan ook van mening dat ieder mens het weleens nodig had om gewoon te feesten alsof alles in de wereld prima ging. Gewoon even alles vergeten. Naar mijn weten bracht Macy het grootste deel van haar tijd alleen op haar kamer door en daarom pakte ik deze kans om haar mee te nemen naar een feestje graag met beide handen aan.
    'Ben je er al uit?' Grijnsde ik.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | At home

    'Ik hoef me niet perse op te maken?' Zei Macy waarna ze Daan even aankeek en haar hoofd schudde. Het mannelijke ras zou het ook nooit kunnen begrijpen waarom meisjes make-up op hun gezicht smeerden. Macy was niet van plan het Daan uit te leggen en ze was ook zeker niet van plan om zonder make-up de deur uit te gaan. Nou was Macy gezegend met een vrijwel perfecte huid, maar dat betekende niet dat ze voor de rest niks op haar gezicht hoefde te smeren. Nee Macy weigerde naar buiten toe te gaan zonder make-up. 'Je hebt me misschien over kunnen halen voor de stomme feestje, maar ik kom niet zonder make-up voor het daglicht.' Zei Macy terwijl ze de broek die ze uit had gekozen van het bed af pakte en er nog een simpel zwart t-shirt bij pakte. 'Ja ik ben er uit' zei Macy tegen Daan waarna ze naar de badkamer toe liep. 'Ik kleed me even om.' Zei ze, er was geen haar op haar hoofd die er over na dacht om zich om te kleden in Daan zijn bijzin. Ze ging niet in haar ondergoed staan in het bijzijn van een jongen. Dat was Macy gewoon net iets te veel en daarom liep de jongedame naar de badkamer. Hier kleedde ze zich snel om. In het zwarte shirt wat ze droeg maakte ze een knoop zodat hij wat korter werd, maar ook zo dat je net geen huid kon zien. Ook deed Macy haar make-up nog, waarna ze eindelijk de badkamer uit kwam en haar schoenen, een paar vans met katjes er op, van de grond afviste. Macy droeg de vans eigenlijk niet eens zo vaak, over het algemeen droeg Macy kleding die iets classy'er waren. Echter had iets in de jongedame vandaag besloten dat ze eens 'gek' moest doen en eens wat anders moest dragen. Vandaar de discopants en haar vans.
    Een zucht rolde over Macy haar lippen terwijl ze weer opstond van haar bed waar ze net even op had gezeten om snel haar schoenen vast te maken. Hierna keek ze naar Daan die natuurlijk al lang klaar was. 'Ik heb echt geen kans meer om er onderuit te komen hè?' Vroeg ze waarna ze de jongeman ernstig aan keek. Nee hoewel Macy zich toch snel klaar had gemaakt had ze er totaal geen zin in. Ze wou zo graag gewoon in haar bed kruipen en zich daar verstoppen tot dat hele feest weer voorbij was.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nicole Luna Castillo
    Diergeneeskunde || 20 || Popular social butterfly || Outfit

    Ik keek toe hoe Lars wegliep en zucht lichtjes, waarna ik kort mijn hoofd schud. Volgens mij was zijn status nog erger geworden als wij niks hadden gedaan. Al betwijfelde ik eerlijk gezegd of hij enige status of reputatie had. Oh well... Ik keek even naar Robin en grijnsde lichtjes, heel happy zag ze er niet uit. Maar ik wist dat daar snel genoeg verandering in zou komen. Als het feest eenmaal bezig was, en anders konden we het altijd samen leuk maken. Ik grinnikte zachtjes en keek weer om me heen, voor ik mijn telefoon weer hoor. Snel pak ik hem en lees Misha's berichtje. 'Hij is er binnen een kwartier...' mompel ik en stop mijn telefoon weer weg. ‘Oke we hebben zo wel alles gecoverd nietwaar, Noor komt zo terug met drank en dan kan alles beginnen..’ hoor ik haar zeggen en ik knik.
    Ik richt mijn blik weer op haar. ‘..Heb je eigenlijk al wat meegenomen.. van Misha bedoel ik..’ Ik knik wederom en kijk om me heen, voor ik snel een paar vrolijk gekleurde pilletjes in haar hand druk. 'Ik heb ook nog een beetje wiet mee...' mompel ik zachtjes en rek me kort uit. Ik wikkel een van mijn lokken om mijn vinger en speel er wat mee, terwijl mijn blik de ruimte door gaat. Er waren al behoorlijk wat mensen, maar meer dan driehonderd mensen hadden toegestemd. Het zou een enorme chaos worden, maar dat betekent ook dat nog lang niet iedereen er is. "Well, well, als we daar de grootste trut van Utrecht niet hebben," hoor ik opeens en ik schrik op uit mijn gedachtes. Ik kijk naar Suzannah en rol lichtjes mijn ogen. 'Naww honey... Moet je over jezelf praten omdat niemand anders het zal doen?' mompel ik en pak een flesje breezer om mee te beginnen.


    El Diablo.

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    'Ik hoef me niet perse op te maken?' Zei Macy waarna ze me even hoofdschuddend aankeek, ik haalde nonchalant mijn schouders op.
    'Je hebt me misschien over kunnen halen voor de stomme feestje, maar ik kom niet zonder make-up voor het daglicht.' Ging Macy verder terwijl ze een broek van haar bed af pakte en een shirtje ergens anders vandaan haalde. Ik voelde hoe mijn mondhoeken zich omkrulden en schudde zachtjes mijn hoofd.
    'Ik beloof je bij deze dat het echt leuk zal zijn, eerlijk.' Ik keek haar even aan.
    'Ja ik ben er uit' zei Macy en ik zag dat ze naar de badkamer liep.
    'Ik kleed me even om.' Vertelde ze, waarna ze in de badkamer verdween.
    Het duurde even voor ze er weer uit kwam, omgekleed en opgemaakt. Ik glimlachte even naar haar terwijl ze een paar schoenen van de grond op pakte, waarna ze op haar bed ging zitten om ze aan te trekken. Het was zo stil in de ruimte, dat ik de zucht die over Macy's lippen rolde makkelijk kon horen toen ze weer op stond van het bed. Ze keek me even aan.
    'Ik heb echt geen kans meer om er onderuit te komen hè?' Ze keek me ernstig aan. ik schudde zachtjes mijn hoofd en perste mijn lippen op elkaar.
    'Dan zou je je voor niks mooi gemaakt hebben, kom op.' Ik lachte en liep naar haar toe. Ik legde een hand tegen haar rug en duwde haar zachtjes richting de deur.
    'We gaan dat feestje onveilig maken.' Ik grijnsde naar Macy, als poging haar wat enthousiaster te maken. Ik deed de voordeur open en sloot hem achter ons weer.
    'Nu kom je er echt niet meer onderuit.'


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse


    "Man may have discovered fire, but women discovered how to play with it."

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | GOING TO SERVAN | CUTE SHORTCAKE |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |
    Om eerlijk te zien wist ik eigenlijk niet goed waarom ik vanavond überhaupt naar het feest ging. Gelukkig ging Servan met me mee en ging ik hem eerst ophalen. Dat scheelde een hoop aangezien ik weinig zin had om in mijn eentje aan te komen zetten. Ik wist dat er een hoop bekenden aanwezig zouden zijn maar toch kon ik er niet echt naar uitkijken wat voornamelijk kwam door de aanwezigheid van Robin. Het was niet eens de vraag of ze aanwezig zou zijn want overal waar een feestje was, was zij wel te vinden. Mijn doel voor de avond was dan ook met haar te gaan praten want wat er was nog zeker wat unfinished business tussen ons.

          Ik bond afwezig mijn haar in een staart terwijl ik mijn fiets pakte. Hoewel Robin door mijn hoofd bleef spoken tijdens de rit naar Servan had dat ook zeker voordeel. Ik wist namelijk inmiddels wel precies wat ik tegen haar zou zeggen en het meisje kennende kon ik ook aardig inschatten hoe ze zou reageren. Het was niet ver fietsen naar Servan en aangezien ik pas vijf minuten later bij hem zou arriveren besloot ik eerst een sigaretje op te steken. Het was ontzettend fijn om even de nicotine in te ademen en het kalmeerde me een beetje, ook al wist ik dat dat niet blijvend zou zijn.

          Na snel de sigaret te hebben opgerookt stopte ik een kauwgom in mijn mond en belde ik aan. Hopelijk was de jongen klaar om te gaan want het was best koud. Daarnaast had ik voor onderweg ook nog een fles wijn uit mijn ouders voorraad meegenomen, wetende dat ze het toch niet zouden missen. En het was wel de bedoeling dat die fles zo snel mogelijk op zou gaan. Ongeduldig wachtte ik tot de jongen de deur open zou doen terwijl ik mijn best deed om vooral niet te denken aan het onvermijdelijke drama vanavond.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 21:20 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    Net zoals JC stond ik voor mijn spiegel mijn outfit uit te pikken voor het feestje vanavond. Echter besloot ik nog snel een zwarte Jeans met scheurtjes aan te trekken gezien de ene broek misschien wat te goed aanspande. Damn my butt is getting to big. Over mijn achterste gesproken, voelde ik iemand -Jc- er een speelse tik aan geven waardoor ik even naar hem omkeek. ‘Ziet er echt wel goed zo uit pretty ass. Je gaat toch niet de hele avond in deze kledij blijven. Ik ben niet voor niks een eerste klas wingman, binnen twee seconden heb ik al een meid voor je geregeld.’ een lachje rolde over mijn lippen eens de woorden van de jongen me doordrongen. "Dat hoop ik maar voor jou, anders heef ik jou de nodige striptease als ik het te warm krijg." grijnsde ik waarna ik gretig de fles Vodka uit zijn handen nam en er zelf een goede slok van nam. Het was vreemd dat een loser zoals Lars een feestje organiseerde, ik verwachtte dan ook veel van dit feestje gezien er al een vijfhondertal man ging komen, of dat was zo te zien op de Whatsapp waar iemand dus een evenement hiervan op Facebook had geplaatst. " Hey, JC moet je eens kijken. " zei ik waarna ik op de schoot van de jongen ging zitten en de pagina aan de jongen toonde. "Kunnen er wel zoveel mensen in dat huis?" lachte ik. " Echt ik ben zo benieuwd wat de loser ervan gemaakt heeft." met deze woorden ging ik weer van Jc af en keek nog een laatste keer in de spiegel waar ik mijn haar fixte voordat ik terug naar de jongen keek. " Heb jij al iets gehoord van Jemma?" vroeg ik hem daarna terwijl ik mijn addidassen aandeed. Mijn vaders hadden de auto niet nodig vanavond al had ik tijdens het eten al genoeg gepreek gehoord dat ik niet dronken achter het stuur mocht etc. Ik kon best goed tegen drank en zelfs nu na enkele slokken vodka had ik er nog geen last van. Daarbij Lars... de kans was groot dat we koekjes en melk zouden geen krijgen. "Leggo!" met die woorden nam ik Jc bij zijn arm waarna ik hem recht trok en de fles vodka in mijn andere hand nam. "Laten we gaan, ik wil dit hele gedoe echt niet missen." grijnsde ik waarna ik alvast de trappen af ging.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Lars house with Nicole. •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Ik had de woorden amper uitgesproken of ik kreeg al een paar gekleurde pilletjes in mijn hand gedrukt kreeg. ‘Ik heb ook nog een beetje wiet mee…’ mompelde ze. Ik knikte goedkeurend, hoewel ik zoals gewoonlijk mezelf stoerder voor deed dan dat ik was. Natuurlijk had ik wel een paar keer geblowd en ook wel eens een pil gebruikt, maar toch was er iets in me wat me altijd tegen hield om het vaak te doen. Echter zal ik het vanavond wel nodig hebben en zeker met een vieze hoer als dat mens wat nu de keuken in kwam. Ik verstopte dan ook snel de pilletjes in mijn broekzakje. Ik had echt geen zin dat die cavia iets zag waarop ze me terug kon pakken. Ze haatte me nog steeds voor die voorval met haar ex, maar komaan, het is niet voor niks je ex. Treuren is voor pussy’s. De beste manier om over iemand te komen is door onder een ander te liggen. Iets wat ze blijkbaar nog steeds niet door had. Ze liep dan ook expres, naar mijn mening, langs mij en Nicole, waar ze haar vieze cavia kiezen van elkaar wist te halen. ‘Well, well, als we daar de grootste trut van Utrecht niet hebben.’ Zei het meisje, net hard genoeg voor mij te verstaan. Ik rolde met mijn ogen, waarbij Nicole gelukkig me direct hielp. Ze wist wel dat ik en Suzannah elkaar alles behalve lagen.
    ‘Naww honey… Moet je over jezelf praten omdat niemand anders het zal doen?’ een lachje ontsnapte mijn lippen bij de woorden van Nicole, die een breezertje wist te vangen.
    Mijn billen gleden van de aanrecht af, waar ik mijn wenkbrauw arrogant optrok, terwijl de brunette tegenover me stond met een fles Grey Goose.
    ‘Dit feest is niet bedoeld voor kansloze sukkels als jij. Daarnaast denk ik dat jongens zelfs na liters bier je nog niet willen neuken, dus zoek maar ergens een zwerver achteraf. Niet dat die het niet nog liever met ratten doen of zo.’ Ik schudde speels mijn lokken, waar mijn blik voor geen seconde die van Suzannah verlieten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | At home

    Natuurlijk had Macy Daan zijn opmerking over het feit dat het echt leuk zou worden weggewuifd, ze wou het niet eens horen. Niet horen en niet geloven dat het misschien nog echt iets kon worden. Macy had direct haar vooroordeel al klaar liggen en was al bijna meteen klaar om weer naar huis toe te keren zelf al was ze nog niet de deur uit. Daan zou haar nog zo vaak kunnen vertellen dat het 'oh zo leuk' zou worden, Macy geloofde daar niet in. Hoewel mensen zich van haar wel eens afvroegen of Macy sowieso wel enig idee had wat nou precies leuk was. Macy verwonderde zich over hele andere dingen dan de meeste jongeren van haar leeftijd.
    'Ik vind het niet erg om me voor niks mooi te maken.' Maakte Macy Daan duidelijk, maar ze wist dat het een protest van niks was. Ondertussen was Daan al naar Macy toe gelopen en legde hij zijn hand op haar rug neer. De haartjes op Macy haar armen stonden meteen recht overeind. Een hand op haar rug leek voor Daan misschien niks, maar er was vrijwel nog geen enkele jongen geweest die zoiets had gedaan. Het leek voor hem waarschijnlijk niks, maar voor Macy was het heel veel. Echter besloot Macy het 'cool' te spelen en gewoon door te lopen. Ze pakte nog wel snel haar mobiel en haar sleutels, maar daarna liet ze zich toch de deur van haar eigen kamer uit drukken. 'Onveilig maken, ik dacht het niet. Als er iets onveiligs bij komt ben ik weg.' Zei Macy en ze meende het serieus. Ze wou geen onveilige fratsen, dat zou waarschijnlijk resulteren op Macy die iedereen maar weer op zou zitten lappen. 'Ik haat je.' Mompelde Macy nog tegen Daan, waarna ze even omlaag keek naar haar outfit en toch weer begon te twijfelen. Zat haar broek niet eigenlijk veel te strak, het was een strakke broek. Ze wou jongens niet de verkeerde impressie geven, want Macy was niet het meisje wat ze even voor een nachtje mochten hebben. Totaal niet, maar als iemand dat wel ging denken Macy zou niet eens weten wat ze in zo'n situatie zou moeten doen. Hoewel de jongedame aan de andere kant dacht dat de kans heel klein was dat er een jongen was die haar aan zou spreken. Waarom zou een jongen als er meisjes waren die tien keer knapper waren dan haar? 'Nou, laten we maar gaan dan.' Zei Macy waarna ze een glimlach op haar lip perste.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    "Naww honey… Moet je over jezelf praten omdat niemand anders het zal doen?" Ik ken de naam van de blondine niet, hij interesseert me ook niet, maar ze is duidelijk een van Robin's hersendode vriendinnen. Het verbaast me dan ook niks dat Robin een stom, beest-achtig lachje laat horen.
    Ze glijdt van het aanrecht af, wat vast pijn gedaan moet hebben aan haar bottige billen, en trekt haar wenkbrauw op.
    "Dit feest is niet bedoeld voor kansloze sukkels als jij. Daarnaast denk ik dat jongens zelfs na liters bier je nog niet willen neuken, dus zoek maar ergens een zwerver achteraf. Niet dat die het niet nog liever met ratten doen of zo." De belediging verlaat veel te snel haar lippen, ze heeft overduidelijk op dit moment zitten wachten. Ik voel me even weggeblazen door de woordenstroom, en kijk naar haar terwijl ze haar hoofd schudt, waardoor de dode boel die haar haar moet voorstellen heen en weer gaat.
    "Ben je nou gewoon salty omdat Tobias jou en je twaalfjarige borstjes nooit heeft willen aanraken?" Op de achtergrond klinkt een remix van een of ander hiphop nummer en het hoge tempo zorgt er voor dat ik moeite moet doen om het meisje voor me niet aan haar haar tegen de grond te werken. "En geloof me, over mijn seksleven hoef je je echt geen zorgen te maken." Grote leugen, aangezien ik sinds Toby geen enkele jongen meer in mijn bed heb weten te krijgen, maar dat gaat haar niks aan. Ik ben nooit echt een goede flirt geweest, mensen vinden me vaak te stijfjes, en flirten was de afgelopen jaren niet nodig omdat ik een relatie had. Nu ben ik het volgens mij helemaal verleerd.
    Mijn doel voor vanavond is dus duidelijk.. "Ik laat die ratten wel voor jou over, die lijken namelijk nogal jouw type te zijn, afgaand op je karakter."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted