• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Suzannah Laurentien Hummel
    I'm just picturing your body with somebody else | OOTD



    Winkelen. Niet zo zeer waar ik zin in heb, maar alleen maar treuren heeft ook geen zin.
    Als Noor me laat weten dat ze over een kwartier in de stad is besluit ik maar op de fiets te stappen. Frisse lucht doet me misschien wel goed.

    From: Suus
    To: Noor
    Ben onderweg.. zie je zo. Je herkent me aan de wolk depressie die om me heen hangt. X


    Windvlagen klappen om mijn oren terwijl ik, veel te hard, richting het centrum fiets. Het is niet koud, de lucht is zelfs wat klam en benauwend, maar natuurlijk heb ik wind tegen. Het lijkt wel een beschrijving van mijn leven. Alles zit tegen.
    In mijn oren klinkt een break-up playlist van Spotify en het vrolijke gezang van Nsync* zorgt ervoor dat ik mijn telefoon in de gracht wil gooien.
    De gemiddelde persoon zou me vertellen dat ik me niet zo aan moet stellen en over hem heen moet komen. Misschien hebben ze wel gelijk, maar het lukt me niet. We waren meer dan 3 jaar een setje, en plotsklaps was het over. Zonder enige aankondiging.
    De zomervakantie brachten we nog samen door, op vakantie met zijn stinkend rijke familie op hun jacht in Italië. We spraken hele nachten over de toekomst, over het leven. En nog geen maand later was het over. Hij kon het niet meer, ik benauwde hem, hij wilde zijn leven terug. Zijn vrienden vonden dat hij te veel met mij omging, dat hij zijn toekomst aan het vergooien was. Hij hield niet meer van me, was niet meer gelukkig.
    Alleen bij het denken aan het gesprek wellen al tranen op, die ik bozig met mijn hand wegveeg.
    Een onvoorzichtig fietsende tiener, waarschijnlijk een jaar of zestien, haalt me in en schampt bijna mijn voorwiel. "Eikel!" schreeuw ik hem nog na, maar hij lijkt het niet te horen.
    Gelukkig bereik ik dan mijn eindbestemming, de bushalte waar Noor en ik altijd afspreken als we de stad in gaan. Ze is er nog niet, en dat geeft mij de tijd om mijn fiets op slot te zetten. Daarna leun ik tegen de paal bij de halte en scroll ik over mijn Facebook timeline.
    Een foto in het bijzonder trekt mijn aandacht, en leidt me zo af dat ik niet eens doorheb dat Noor er al is. Dat duurt minstens een halve minuut, en onhandig druk ik een kus op haar wang waarna ik terugga in mijn verwarde stand. "Geloof jij dit nou? Kijk deze foto.. het is verdomme nog niet eens twee maanden geleden en hij staat al in een of andere innige omhelzing met een blonde trien op Facebook." Ik schuif mijn telefoon zo ongeveer in haar gezicht en ratel verder. "Nog niet eens iedereen weet dat we uit elkaar zijn, moet je nagaan! Nu krijg ik al helemaal allerlei vragen."
    Ik haal een hand door mijn haar en zucht. "Ik heb zijn creditcard nog. Ben je klaar om absurd veel geld uit te geven?"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Six A.M. is WAY to early • @ The door with hot turkish fruit called niece •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Speels krabbelde ik Bubba nog over zijn kop, voor ik overeind kwam en – per ongeluk – tegen Jonah botste. Ik keek even omhoog, waar natte druppels vanuit zijn haar op mijn droge hoofd vielen. ‘Goedemorgen dames.’ Bracht de jongen dan ook uit, wat me liet vermoeden dat hij nog behoorlijk slaperig was. Het arme aapje toch.
    Ik liet mijn blik weer over mijn nichtje glijden die alles behalve blij leek. Ik wist niet waarom het was; tot ze algauw twee letters over haar lippen lieten rollen. Meteen de twee letters die ik liever niet hoorde. JC. Een jongen waarvan ik nog steeds niet begreep waarom ze op viel. Ze hadden nu al drie maanden – tot mijn afkeer – een relatie en op een of andere manier kon ik Tessa dumpen met allerlei jongens, zonder dat ze op deze ging vallen. Het arme schaap.
    ‘Het gaat volgens mij niet zo goed.’ Mompelde ze zachtjes; waarschijnlijk zodat Jonah het niet zou horen. Dit waren dan ook alles behalve jongens zaken. Het was dan ook maar goed dat ik mijn kamer alcoholfles vrij had gemaakt want dit was echt zo’n privé moment waar ik haar met Bubba mijn kamer in moest gaan slepen. Echter was dit nu nogal lastig gezien niet allen Jonah bij ons stond; maar ook mijn bae erbij kwam. Mijn blik gleed even naar Nicole; waar overduidelijk mijn lipgloss op haar lippen branden. Natuurlijk kon ze het niet laten om aan dingen te zitten die mijn lippen ook hadden geraakt. Een klein glimlachje kon ik door deze hersenspinsel dan ook niet onderdrukken. Vooral niet toen de blondine met haar lokken begon te spelen. ‘Something wrong?’ vroeg ze dan ook naar iets obvious. Ik sloeg haar dan ook plagend op haar voorhoofd, voor een geluidje van Tessa’s mobiel te horen was. Ik trok het meisje dan ook verder naar binnen, waar ik de deur sloot voor ik het meisje mee de keuken introk. Eigenlijk wilde ik het liefst voor het aankomend probleem wat wodka in schenken, maar omdat dit mijn nichtje was en niet Nicole, zette ik een pot thee op. Gelukkig was ik soms zo pienter om – als ik gezond poogde te leven – wat thee en cup a soup in te slaan. Ik zetten voor het meisje een warme mok; voor ik mijn handen op haar benen zetten en mijn blauwe kijkers in die van haar mengde. ‘Als je even privé wilt praten dan kunnen we altijd naar boven gaan, honey. Ik zei toch al dat je altijd wat beters verdiende dan die jerk.’ Ik drukte zachtjes een kus op haar voorhoofd, waar mijn vingers even in haar donkere lokken aaide.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair Frozen BrainiaQ • Eight A.M. is WAY to early • @ Bedroom stories with my white frozen Hulk •

    'I'm not here to be average..
    i'm here to be awesome.'



    Voordat de jongen überhaupt gestraft werd; trok Niels gauw zijn vader in een knuffel. Valsspeler.
    ‘NIETES! Ik mag van JC niet met Stacy trouwen, Dadi.’ Wierp de jongen terug als verwerp. Ik kon het niet laten om een afkeuren geluidje mijn lippen te laten horen, voor de man in lachen uitbarsten en plaats nam aan tafel. Waarschijnlijk – zoals gewoonlijk – bleef hij nog even lekker aan tafel hangen om met ons te praten. Het was dat ik zelf een goede band had met mijn familie, maar soms voelde dit echt als mijn tweede familie aan. Mijn tweede huis. Ik sprong dan ook gauw op Coen zijn schoot, puur om Niels te provoceren die algauw weer over het feest begon waar ik en hij blijkbaar heen zouden gaan. Niels had gesproken. Ik trok een pruillipje op Coen zijn schoot, waarbij ik mijn gezicht even in zijn nek verborg. ‘Ik wil nie-hiet mee Dadi! Dan sta ik maar een beetje aan de kant toe te kijken hoe Niels zichzelf voor paal zet bij meisjes. Ik wil hier blijven en wigwam bouwen met jou, Papi en Staceee.’ Ik stak mijn tong naar de jongen uit over Coens rug, voor ik het ei mengsel op mijn bord op begon te knabbelen op een broodje. Ik had een geluk dat Niels zo goed voor me zorgde; gezien hij mijn bord al gevuld had met wat vers gehakte spaanse peper. Het was in dit gezin dan ook meer als bekend dat ik van hete voedsel hield; maar dat kwam puur omdat ik zelf ook onweerstaanbaar heet was. Ik kwam niet voor niks uit Texas.
    Tevreden knabbelde ik van het pittige broodje; waar ik even met mijn krullen speelde. Coens handen lagen beschermend rond mij heen zodat ik niet op de grond zou vallen en kon het dan ook niet laten zodra ik mijn voedsel doorgeslikt had om uitdagend mijn wenkbrauwen te wiebelen naar Niels. Ik hield ervan om hem te pesten. ‘Ik had er net over dat Niels misschien moet kijken of zijn tarzan slip nog past voor het feestje Dadi; maar ik denk dat een schort met geschilderde abbs minder meisjes afschrikt dan zijn buikje.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    Mijn vader zat nog maar op zijn stoel of JC had zijn schoot al geclaimd waardoor ik hem een jaloerse blik zond. Jc wist altijd wel me jaloers te maken door mijn dads in te palmen maar zo snel geraakte hij er niet van af. De jongen zette zijn zielige puppyblik op en verborg even zijn hoofd in Coens neck, waardoor het even leek dat mijn vader een enorme krulbaard had. ‘Ik wil nie-hiet mee Dadi! Dan sta ik maar een beetje aan de kant toe te kijken hoe Niels zichzelf voor paal zet bij meisjes. Ik wil hier blijven en wigwam bouwen met jou, Papi en Staceee.’ JC stak zijn tong naar me uit waardoor ik een dwaze grimas zijn kant op stuurde. "Maar JC, I need you ! Wie is er anders mijn akward wingman als ik meiden wil versieren!" zei ik plagend en nam een slok van mijn water terwijl de jongen voor me zijn eieren opsmokkelde, terwijl hij nog steeds shameless op mijn vaders shoot zat. "Slijmbal." mompelde ik dan ook terwijl ik een hap nam van mijn ei.
    JC wiebelde plagend met zijn wenkbrauwen waardoor ik hem geïrriteerd aankeek en verder nog meer voedsel in mijn mond schoof. Yes dit zijn je toekomstige dokters, we are at your service.
    ‘Ik had er net over dat Niels misschien moet kijken of zijn tarzan slip nog past voor het feestje Dadi; maar ik denk dat een schort met geschilderde abbs minder meisjes afschrikt dan zijn buikje.’ met deze woorden schoot mijn vader in de lach en kreeg ik bezchaamde blos over mijn wangen "JC! Ik heb geen zo'n slipje okay... niet met tijgerprint tenminste." mompelde ik waardoor mijn vader nog harder begon te lachen. " Oh is dat zo?" lachtte Coen waardoor ik Jc een vurige blik toewierp. "JC is gewoon jaloers van mijn buikje." zei ik met uitgestoken tong waarna ik rechtstond en mijn shirt uit deed. "Hmm, dit zijn echte Abbs, stiekem wil je ze gewoon aanraken JC" lachtte ik met een plagende wenkbrauw wiebel voordat ik mijn shirt weer aan trok. Ik hielp mee met het afruimen van de tafel en tilde JC van mijn vader af. "Jij meekomen, ik heb mijn portie Starbucks nodig." grijnsde ik naar de jongen an wuifde mijn vader nog gedag. "Zie je later Dadi! " ik wiep mijn vader nog een kushandje toe waarna ik mijn schoenen aandeed en daarna nog even mijn mobiel boven haalde. Ik trok een stiekeme selfie van Jc en mij en plaatste deze in de project X group.

    To Project X group:
    Party better doesn't blow, bc these two idiots are def going *smirk emoji*


    Ik drukte op het zend knopje en trok mijn leren jasje aan voordat we naar buiten gingen. "Lets go, indiaantje" grijnsde ik naar mijn beste vriend.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair Frozen BrainiaQ • Eight A.M. is WAY to early • @ Bedroom stories with my white frozen Hulk •

    'I'm not here to be average..
    i'm here to be awesome.'



    Mijn grijs werd enkel breder door de rode blos wat op mijn beste vriend zijn wangen verscheen. Ik wist dat hij het op dit moment enorm zwaar mee had met het feit dat ik beter zijn vader in wist te palmen dan hijzelf; maar we wisten beide dat het maar schijn was. Natuurlijk hield zijn vader veel meer van hem, ik was enkel alleen maar brutaler dan Niels was; vaak.
    ‘Jc is gewoon jaloers van mijn buikje.’ Hij stak zijn tong uit, waarbij hij zijn shirt uittrok. ‘WOOOOHOOO MAGIC NIELS.’ Riep ik nog; voor ik echter op kon staan en naar euro biljetten kon vissen; deed de jongen weer zijn shirt aan. Iets wat weer een pruillipje op mijn gelaat veroorzaakte. Ik had graag eurobiljetten over hem heen laten regenen. I’d let it rain for a bitch like him. Echter gaf ik niet toe dat ik zijn abbs wel aan wilde raken. Misschien had ik het wel gedaan als ik zeker was geweest van mijzelf en seksualiteit; maar voor even zetten het me van mijn doen.
    Gelukkig begon de jongen druk de tafel af te ruimen; wat mij rustig het broodje op zijn vaders schoot op liet eten. De man moest wel enorm veel geduld hebben wilde hij mij nog op zijn schoot laten zitten. Echter had Niels dit minder, gezien deze me van zijn schoot aftilde. Met klem op het laatste gedeelte. Ik hing daarbij even in de lucht; tot deze me neerzetten op de grond en me mee trok.
    ‘Jij meekomen, ik heb mijn portie Starbucks nodig. Zie je later Dadi!’ Uitdagend volgde ik zijn voorbeeld om een handkusje naar zijn vader te drukken; voor ik al meegetrokken werd door Niels. Hij trok een jas aan – wat ik niet begreep gezien het al 30 graden buiten leek te zijn; maar ik liet hem maar. Vooral toen ik zag dat hij de camera tevoorschijn toverde om een selfie van ons te maken; waar ik onbeschaamd mijn lippen zo uitdagend als meisjes konden tuitten. Ik opende de app groep dan ook even of de foto gelukt was; wat natuurlijk even beeldig als altijd was. Ik keek nog even of Tessa gereageerd had; voor ik samen met Niels naar buiten liep.
    ‘Lets go, indiaantje.’ Grijnsde deze; waarbij ik hem een duwtje gunde. ‘PAK ME DAN TARZAN.’ Plagend klapte ik mijn hand op zijn wasbordje; voor ik een achterwaartse salto in de lucht maken. Het was eenmaal iets waar ik bekend om stond als ik enthousiast was – of gewoon indruk wilde maken. Het lukte me tenminste en dat was wat telde.
    Ik trok de jongen mee de starbucks in; waar ik zijn bestelling op ratelde om vervolgens hetzelfde te doen met die van mij; hoewel mijn bestelling makkelijk was. Hot, Black and Extra Strong… just how I like my men…. Ik beëindigde die hersenspinsel weer gauw, door de jongen de bus mee in te sleuren richting de campus. We wisten net de bus te halen. Ik trok mijn oordoppen tevoorschijn; waar ik een in Niels oor stak en de ander in die van mij. De muziek gonsde algauw in de doppen waar het nummer Heads Will Roll speelde. Ik deinsde even mee met de muziek; voor ik mijn beste vriend weer aankeek. ‘Dus nu je weer helemaal versterkt ben met je grootste vriend; koffie en JC. Gaan we vanmiddag nog shoppen; want dan zal ik alvast Christine Le Duc op je lijstje zetten. Na je daarnet gezien te hebben wil ik je wel een hele avond zo zien.’ Plagend zetten ik mijn vrije hand in zijn zij; waar ik hem kietelde en mijn tong uitstak. Ik zag wel mensen vreemd naar ons staren, maar dit deerde me zoals gewoonlijk geen fuck. Ik was wel gewend aan starende mensen. Ik nam een klein slokje van zijn starbucks mok; gezien ik toch van wat zoetigheid hield – en omdat ik het nooit kon laten om van dingen van andere te proeven. ‘Maar in all seriousness… ik ga natuurlijk met Tessa.. moeten we nog een chick voor je scoren vanmiddag op school want Tessa heeft vast nog leuke vriendinnen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    JC volgde uitdagend mijn voorbeeld door een kusje naar mijn vader te blazen waardoor ik even lachend mijn ogen rolde, soms was hij ook echt een dork. Eens we buiten waren haf hij me een duw waardoor ik de jongen verbaasd aankeek. ‘PAK ME DAN TARZAN.’ Plagend klapte hij zijn hand op mijn torso voordat hij zijn hyper actievitijd uitte door een achterwaartse salo uit de voeren waardoor ik hem even toefloot. " Komt in orde!" grijnsde ik waarna ik de jongen even besprong en een oer kreetje slaakte terwijl ik op mijn borst trommelde zoals Tarzan dat in de film deed. Mijn arm had ik om zijn nek heen geslagen waardoor ik de jongen plagend door zijn krullen woelde. JC ontsnapte uit mijn grip en trok me mee richting de Starbucks waar hij onze bestelling opsomde en niet veel later liepen we tevreden als typische white chicks de Starbucks uit. JC's koffie was Hot, Black and Extra Strong, mijne was dan weer een frappuchino, Ice Cold, strong and bittersweet. Soms had ik wel eens warme koffie maar met dit weer en mijn leren jack aan had ik toch liever de koude. We zagen de bus aankomen waardoor we mochten rennen om hem te halen. We sprongen erin en waren opweg richting de campus. De buschauffeur kende ons al goed genoeg en schudde dan ook geamuseerd zijn hoofd en liet ons dan maar. Plaats om te zitten was er niet dus stond ik maar recht met JC naast me. Hij haalde zijn oordoppen uit en stak er eentje in mijn oor. Heads Will Roll speelde af waardoor ik mijn hoofd lichtjes liet meebewegen met de muziek
    Mijn lippen zaten rond het rietje van mijn Frapp en nam enkele goede slokken ‘Dus nu je weer helemaal versterkt ben met je grootste vriend; koffie en JC. Gaan we vanmiddag nog shoppen; want dan zal ik alvast Christine Le Duc op je lijstje zetten. Na je daarnet gezien te hebben wil ik je wel een hele avond zo zien.’ zei de jongend plagend waardoor ik kort moest lachen zeker gezien hij mij zat te kietelen. Enkele oudere mensen keken ons ook vreemd aan, maar dat was ik ondertussen ook al gewend ,zeker met twee vaders. JC nam een slok van mijn mok . ‘Maar in all seriousness… ik ga natuurlijk met Tessa.. moeten we nog een chick voor je scoren vanmiddag op school want Tessa heeft vast nog leuke vriendinnen..’ zei JC waardoor ik even kort een pruillipje trok, sinds hij een relatie had met Tessa was het feesten toch altijd wel anders, minder funn vond ik dan toch. " Met jou als mijn wingman? Zeker weten dat ik dan chikkies scoor." grijnsde ik al kalmpte ik me even aan JC vast toen de bus kort stopte. Gelukkig morste ik hierbij niet maar ik zat nu wel ongemakkelijk dicht tegen JC aan. "Whoops." lachte ik dan ook toen ik de jongen weer los liet. " Wedden dat iedereen hier denkt dat we een stelletje zijn." zei ik grappend en zag dat onze laatste halte de Campus was dus sleurde ik JC mee naar buiten. Eens we uit de bus waren sloeg ik mijn arm weer over JC's schouder waarna ik mijn mobiel boven haalde. "Dus wie zou mijn match zijn voor vandaag? " vroeg ik de jongen en opende even mijn Facebook om de leuke meiden te checken. "Robin? Nah, Lucia , nah, Noor? Maybe... Suzannah" ik stopte even en voelde mijn maag even draaien. Eén van mijn goede vrienden had een aantal jaar met haar gedatet maar sinds kort is het uitgegaan tussen hen. Het was nogal vaag geweest, er was een mannenparty waar ik ook uitgenodigd was en Ry zijn beste vriend had uren zitten zeuren dat hij verandert was door haar en dat hij haar moest dumpen enzovoort. Het was nogal een gênant moment geweest, zeker gezien mensen nog wel eens hun vinger in mijn richting wezen over de break up tussen de twee. Want ik had er echt niets mee te maken.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair Frozen BrainiaQ • Eight A.M. is WAY to early • @ Bedroom stories with my white frozen Hulk •

    'I'm not here to be average..
    i'm here to be awesome.'



    Langzaam nipte ik weer van mijn koffiebekertje, voor Niels zich als een kat in nood aan een boom klampte. Natuurlijk resulteerde dat mij als een boom. Iets wat me niet bepaald charmeerde als ik er zo over nadacht. Ik was namelijk alles behalve een plank en mijn bos krullen leken alles behalve dan op blaadjes.
    Mijn gezicht was echter tegen Niels aan gedrukt en Niels had zich dan ook overdreven dicht tegen me aangedrukt. Zachtjes beet ik op mijn lip en vooral door de aangename geur wat niks met koffie te maken had in mijn neus sloop. ‘Whoops.’ Verklaarde de jongen zijn daad dan ook onschuldig, terwijl zijn warmte nog door mijn blouse leek te willen branden. God wat was dit awkward. Je zou denken dat iemand met zulke ouders beter zou weten dan zulke acties uithalen. Misschien was het ook wel logisch, gezien hij totaal niet wist wat in mijn hoofd afspeelde soms en om heel eerlijk te zijn begreep ik dit ook niet. Ik wist niet wat ik was en deze feit spoorde me ook niet bepaald aan om mezelf te gaan zoeken, bij wijze van spreken. Ik was veel te bang voor confrontatie, want als ik iets haatte dan was dat het wel. ‘Wedden dat iedereen hier denkt dat we een stelletje zijn.’ ik trok even een wenkbrauw op, terwijl mijn oude zelf langzaam weer terug voelde ebben in mijn vingertoppen.
    ‘Waarschijnlijk denken ze alleen maar wat een jongen als mij bij een gozer zoals jou doet. We weten allebei dat ik de looks en charmes van ons twee bezit.’ Ik viste mijn OV tevoorschijn, waarbij ik uitcheckte en naar buiten liep. Niels was me algauw achtervolgd en had me dichter naar zich toe getrokken door middel van zijn arm rond mijn schouders te leggen. Vriendschappelijk.
    ‘Dus wie zou mijn match zijn voor vandaag?’ vanuit mijn ooghoeken zag ik hem zijn mobiel tevoorschijn vissen, waar ik duidelijk zijn ogen langs allerlei meisjes zag gaan. Ik herkende direct de meeste gezichten. Niet omdat ik de slet van school was, maar omdat ik eenmaal beleeft was en met mensen praatte. In vergelijking tot Niels.
    ‘Robin? Nah, Lucia, nah, Noor? Maybe… Suzannah.’ Ik rolde even bij het eerste met mijn ogen. ‘Ga vooral met de achterlijke serpent nichtje van Tessa. Ik weet niet hoe die twee ooit familie geworden zijn, maar Robin is echt kwaadaardig. Ze mag me nog steeds niet.’ Ik lachte zachtjes om het feit dat ondanks al deze tijd Robin haarzelf nog steeds ‘bedreigt’ door me voelde. Dom wijf. Het kostte veel moeite voor mij om mensen niet te mogen, maar haar was het gelukt.
    ‘We zien vanavond wel. We settelde nooit voor een feestje vroeger. Het hoeft niet anders te zijn met Tessa. Daarnaast zal zij ook wel met wat vriendinnen willen dansen vanavond en dan ben ik helemaal voor jou. Submissive JC. Dat zal een nieuwe trend moeten worden.’ Ik zond de jongen een wiebelwenkbrauw, waar ik Niels even tegen een muurtje aanduwde.
    ‘Nah ik denk kan ik toch maar beter bij dominance blijven..’ mijn blik viel even op mijn horloge waar de tijd nogal leek te dringen en de les waar wij in moeten gaan zitten al bijna begonnen was. Mijn wenkbrauw verdween dan ook even onder mijn bos krullen – zoals wel vaker – waarbij mijn oog een vlaag van angst vertoonde. ‘Of misschien toch niet als Professor Paasbergen ons voor de zoveelste keer buiten betrapt. Ik zweer; vorige keer sloeg ze met haar houten meetlat op mijn ass.’ Ik wreef pijnlijk even over mijn billen, voor ik Niels mee naar binnen trok de lokaal in. Zoals verwacht – en als in iedere actie filmscene – werd de deur langzaam naar binnen getrokken; waardoor een dramatische sliding wel nodig was. Ik schoof de lokaal in; waar ik het nog net op tijd open kon houden voor Niels om naar binnen te stappen. Zoals verwacht staarde Professor Paasbergen ons weer geërgerd aan, hoewel ik wist dat ze diep van binnen van ons – vooral van mij – hield. ‘Halloo professor. We dachten dat we vandaag eens een goede indruk op u te gaan maken, maar toen besloot de buschauffeur ons tegen te werken.’ Ik trok mijn liefste puppy ogen op; waar een pruillipje op mijn gezicht sierde. Ongezien sloeg ik op Niels scheen om mijn voorbeeld te volgen, zodat ze ons toch nog een van haar vele laatste kansen zal gunnen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 22:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya




    SKIP.

    Het is negen uur 's avonds. Iedereen maakt zich klaar om naar de feest te gaan bij Lars thuis op de Peter van Hoofdtlaan 125. De feest is nog alles behalve aan de gang. Echter zijn Robin & Nicole nu al gearriveerd bij Lars om het nog wat te redden.
    Het is lekker warm voor in de avond. De temperatuur weet dan ook de twintig graden nog te raken en is dan ook redelijk windstil. Het feest zal officieel om 21:30 beginnen.& Remember... Tonight we die young.




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Lars house with Nicole. •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Samen met Nicole liepen we de straat in. We liepen dan ook hand in hand – zoals gewoonlijk – de huizen langs, tot we op een groot huis stuitte waar de nummer 154 op geparkeerd stond. Het was een groot huis met zeker een grote tuin, maar er was absoluut geen muziek. Er was eigenlijk niks. Mijn wenkbrauwen fronste zich dan ook, terwijl ik Nicole mee langs het huis trok. Er was namelijk geen schutting wat de voor en achtertuin scheidde. Het was enkel gras en daarachter stond een of andere rare springkussen en wat ballonnen. Het leek eigenlijk op een kinderfeestje.
    Geirriteerd verliet een zucht over mijn lippen, terwijl mijn mobiel nog steeds als een gestoord ventje tekeer ging. Schijnbaar ging iedereen vanavond hier heen komen – waarom iedereen in die nerds grap intrapte wist ik niet – want er was geen ene fuck hier te doen. Great.
    Ik keek rond, waar ik een jongen in het huis vond. Ik herkende hem vaag van school, maar ik had nooit echt nota van deze gemaakt. Volgens mij had hij me wel meerdere keren lastig gevallen, maar hij zal niet de enige jongen op school zijn die dat deed. Ik trok mijn mobiel, waar ik mijn ogen draaide. ‘Ik denk moeten wij maar wat gaan regelen voordat er hordes mensen hierheen komen en alles uit de hand loopt.’ Ik toetste een nummer in waar ik algauw een jongen aan de lijn kreeg. Ik en Remy kenden elkaar al een tijdje en ik wist dan ook dat hij vaak bij clubs als DJ werkte. Vanuit daar kende ik hem dan ook. Hij was wel een goede en dat was dan ook wat we wilde. Het ging dat irritante joch echter wel wat geld kostten; maar dat handelde Remy en die loser wel af.
    ‘Hi Reem. Ik heb werk voor je..’ kort legde ik de jongen uit waar hij moest wezen en wat hij moest doen, voor ik weer ophing en mijn vingers even naar de Project X chat gingen, die volgespamd werd. Er waren veel meer leden toegevoegd in deze tijd en veel waren er van plan om met meer te komen dan zichzelf en een plus one. Dit ging chaos worden; dat vermoedde ik nu al. Ik opende dan ook gauw de chat van mij Noor en Nicole, waar mijn vingers over de toetsjes begonnen te tikken.

    To bae’s (to noor actually cause nicole is next to Robin): Guess Slim shady didn’t know how to create a party… He is hiding like a mole in his house. Noor come here fast so you can shop some booze with that loser. I don’t think he even knows the definition of alcohol….’


    Ik stopte mijn mobiel weg, waar ik met Nicole naar binnen liep. Verscholen achter zijn keukenblad viste ik de jongen er vandaan, waar mijn blik kil in die van hem gehaakt was. ‘Dus dit was je veel beloofde feest; want wat ik zie is puur shit.’ Ik liet hem weer los, waar ik een zucht van frustratie slaakte. Ik maakte even oogcontact met Nicole, voor ik weer verder ging.
    ‘Zomenteen komen er hordes van mensen en die willen wel wat te drinken. Een vriendin komt langs en jullie gaan samen alcohol inslaan terwijl ik en Nicole de rest proberen te regelen. Alles komt op jouw kosten; want het was jouw ‘briljante’ idee om een feestje te houden.’ Meteen toen ik dat zei hoorde ik al wat mensen het terrein van de jongen oplopen, waar ik algauw al iets hoorde breken. Dit beloofde niks goeds. Ik greep dan ook snel naar wat speakers wat op de tafel stonden van de jongen; waar ik muziek op maximale volume – wat niet bijzonder hard was op deze apparaat – aan. Mijn playlist stormde er algauw uit, wat de jongens verbaasd deed opkijken, terwijl ze de drank keurend in zich opnamen. Waarschijnlijk afvragend waar de echte drank stond…


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    De boxjes, aangesloten op mijn telefoon, spelen veel te hard Nicki Minaj terwijl ik met een licht trillende hand eyeliner probeer aan te brengen.
    Het is warm in mijn kamer, veel te warm, en daardoor ben ik bang dat al mijn make-up van mijn gezicht afsmelt voor ik de deur uit ben.
    Ik draag een grijs, nauwsluitend jurkje, een brede choker om mijn hals, en Nike's aan mijn voeten, aangezien ik het niet meer dan een uur uit ga houden op hakken.
    Mijn haar is gekruld, en is half damp en klam door de benauwde lucht in mijn zolderkamertje. Er gaan liters bodymist nodig zijn om dit gevoel weg te krijgen.
    Al moet ik toegeven - ik zie er goed uit. Heel goed. Ergens hoop ik dat ik mijn ex tegen ga komen, alleen maar zodat hij kan zien wat hij mist. Maar ja, then again, hij mist me waarschijnlijk helemaal niet.
    Ik hoop wel enorm dat ik geen van zijn vrienden tegenkomen, omdat ik niet weet of ik mijn boosheid in zou kunnen houden. Zonder een aantal van die manipulatieve slangen was hij nooit op het waanzinnige idee gekomen om bij me weg te gaan.
    In het begin had ik nog hoop dat hij terug zou komen, smekend op zijn knieën, duizendmaal zijn excuses aanbiedend. Maar dat moment kwam maar niet, en ik ben er nu wel over uit dat dat moment niet meer gaat komen.
    Met een highlighterkwast in mijn ene hand, sms ik met mijn vrije hand naar Noor, dat ik haar op het feest wel zie. Zij gaat waarschijnlijk toch met haar vriendinnen, en ik hoor nou eenmaal niet bij dat groepje.
    Ik heb er een hekel aan om alleen naar een feestje te gaan, maar ik kan me niemand voorstellen die met mij opgezadeld wil zijn. Toch doe ik een poging, in de chat van het feest.

    From: Suus
    To: Project X
    Iemand die vanaf het centrum fietst en me wil vergezellen? (;





    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit


          De stemmen van Henny Vrienten en Ernst Jansz komen met een hard volume haar gehoorgangen in, haar favoriete album — Skunk — van Doe maar stond hard op. Eleonora's danste wat mee toen ze haar gespierde onderlijf in haar witte shorts probeerde te wurmen. Zin in het feest had ze zeker. Alcohol, gezellig mensen en dansen stonden haar wel aan, zeker op een avond als deze. Haar blonde lokken waren al keurig gekamd en hingen langs haar gezicht, waardoor ze haar jukbeenderen complimenteerden. Speciaal voor het feest had ze nog wat make-up op gedaan, al was het minimaal. Een laagje mascara, een klein beetje eyeliner en een mooie kleur lippenstift — Diva van MAC Cosmectics. Praktisch gezien was ze helemaal klaar om te gaan. In de middag had ze nog kort wat geld gehaald, twintig euro, voor drankjes als het feest niet was. Dan zou ze gewoon doorgaan naar de eerste, de beste bar. Haar tas zou niet van pas komen en ze checkte haar telefoon of hij al opgeladen was, bijna bij de honderd procent. Perfect. Ze was toch echt bijna klaar.
          Het was nog vroeg in de avond toen Noor haar fiets besteeg, ondertussen kreeg ze een berichtje binnen van Robin. Van wat ze kon lezen leek het nogal een amateuristisch feest. Dit had wat pit nodig, daar waren Nicole en Robin zeker de juiste meiden voor. Eleonora kreeg al snel door dat ze in charge was voor het drank. Dat was geen straf, aangezien ze een neusje had voor de juiste producten. Met een glimlach fietste ze door de straten van Utrecht. Onderweg werd ze bijna geschept door een idioot die achter het stuur aan het bellen was. Noor had hem even uitscholden en stak haar middelvinger op, waardoor ze met een groot tempo doorfietste. Bij het stilstaan voor een stoplicht besloot ze snel op de meiden te antwoorden.
    From: Eleonora
    To: Groepschat (Robin & Nicole)
    Message:
    I got a nose for the good stuff, laat het maar aan van Leeuwenhoek over. *smirk emoji* Ben er over 5 min. Gotta go, stoplicht op groen!

          Na nog een goede vier minuten gefietst te hebben, kwam Noor in de Peter van Hoofdtlaan aan. De straat leek niet al te lang door te gaan, en ze reed al aan de kant van de ongelijke nummers. Dit werd een no-brainer. Haar blauwe kijkers speurde de straat af, ze vielen stil op nummer 125. 'Daar is het.' Mompelde ze kort waarop ze richting het huis fietste. Ze sprong van haar fiets af en gooide deze tegen het huis aan, waarop ze hard op de deur bonsde. 'Jullie alchol-expert is gearriveerd!'. Riep ze met een glimlach.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Nicole Luna Castillo
    Diergeneeskunde || 20 || Popular social butterfly || Outfit

    Met een kleine frons keek ik om me heen. Van het bleke 'feestbeest' naar Robin die recht voor hem stond en niet al te blij leek. Terwijl zij haar muziek opzette keek ik naar buiten, naar het springkussen. Ik hield mijn hoofd wat schuin. Dat kon op zich nog leuk worden.. Met de juiste middelen en de juiste mensen... Ik kijk weer naar de jongen, volgens mij was zijn naam iets van... Kars... Ma- Lars. Denk ik. Oh well..
    'Nou.. Dit is eh... Nieuw.' zeg ik uiteindelijk maar en ik haal mijn schouders licht op. 'Ik regel wel wat.' zeg ik en pak mijn telefoon erbij, waarna ik een naam opzoek. Misha. Hij was een dealer, maar op een pilletje hier en een joint daar na gebruikte ik zowat niets. Maar ik wist bijna zeker dat de andere partygangers hier anders over dachten. Ik appte dan ook dat hij een lading mocht meenemen, het zou toch niet op mijn kosten zijn. Ik kijk op van mijn telefoon, naar Robin. 'Ik heb Misha geappt' zeg ik luchtig, ze wist wel over wie ik het had. Ik glijd langzaam van het aanrecht af, waar ik plaats op had genomen.
    Ik trek het zwarte jurkje dat tot het midden van mijn dijen komt recht en hoor mijn hakken tikken op de vloer. Ik had ook wel mijn zwarte Vans mee, voor het geval dat. Maar meestal hield ik het makkelijk vol op hakken. Ik stop naast Robin en kijk naar Lars. 'Je zou dankbaar moeten zijn dat wij de eersten zijn die hier waren...' zeg ik soepeltjes, maar geef hem een speelse knipoog. Een vijandig iemand was ik niet, tot iemand aan mijn loved ones kwam. Dan was ik de nieuwe devil, that wears Prada. Occasionally.


    El Diablo.



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT BENJI'S HOUSE




    OH MY GOD, dit werd een ramp een regelrechte ramp. Het feest ging zo beginnen en ik stond er helemaal alleen voor. Ben had afgebeld - waarom wist ik niet- maar ik voelde me hier echt niet goed bij. Ben liet me alleen, terwijl hij wist dat ik niets af weet van feestjes. Ik had dus maar een springkasteel gehuurd - wie hield er nou niet van springkastelen- ik had wat chips uitgestals en wat drank dat ik nog gevonden had, maar bij het continu horen van belgeluidjes op mijn mobiel keek ik toe hoe al meer dan driehonderd mensen hadden toegezegd op het feestje. WAT MOET IK DOEN. Wat panikerend had ik me achter mijn keukenoppervlak verscholen terwijl ik bang afwachtte, misschien kon ik het nog afzeggen? Dit werd mijn dood echt. Ik moest maar van naam gaan veranderen en naar nieuw zeeland gaan wonen. Wie weet mocht ik ooit nog in een LOTR film meespelen.
    Zodra ik voestappen door mijn huis hoorde slikte ik hoorbaar en keek op zodra ik Robin zag. Oh My goodness, ik had haar nog nooit van zo dichtbij gezien. So pretty. Met grote ogen keek ik haar dan ook aan terwijl ze net door me heen leek te kijken, alsof ik niet bestond.
    ‘Ik denk moeten wij maar wat gaan regelen voordat er hordes mensen hierheen komen en alles uit de hand loopt.’ zei de brunette waarna ze haar mobiel bovenhaalde en met een jongen leek te spreken waardoor ik even op mijn lip beet "Hoe bedoel je? Is het feestje niet goed?" vroeg ik stilletjes en onzeker -og god lars, natuurlijk is dit feestje een ramp- Robin antwoorde hier dan ook meteen op door me met een simpele beweging rechtop te halen en met bange ogen keek ik haar aan. ‘Dus dit was je veel beloofde feest; want wat ik zie is puur shit.’ gefrustreerd zuchtte ze waarna ze me los liet en ik me vast hield aan het keukentablat gezien mijn benen week waren.
    ‘Zomenteen komen er hordes van mensen en die willen wel wat te drinken. Een vriendin komt langs en jullie gaan samen alcohol inslaan terwijl ik en Nicole de rest proberen te regelen. Alles komt op jouw kosten; want het was jouw ‘briljante’ idee om een feestje te houden.’ zei ze streng waardoor ik slikte en enkel braafjes kon knikken. Vervolgens hoorde ik wat breken en keek geschrokken op. "Wat was...." echter kwam er niet veel meer over mijn lippen want loeiharde technomuziek werd opgelegd waardoor ik mezelf niet eens hoorde admenen. Oh wacht, was ik ook niet.
    Ik nam een diepe teug lucht in me binnen waarna ik naar Nicole keek die ook aan het rondkijken was. 'Nou.. Dit is eh... Nieuw.' zei ze waarna ze haar schouder ophaalde. 'Ik regel wel wat.' zei ze waarna de blondine ook iemand opbelde en tegen Robin zei dat ze een dealer had gestrikt. Wait, like a drugs one? Echter kon ik niet protesteren want ze was me alweer voor.
    'Je zou dankbaar moeten zijn dat wij de eersten zijn die hier waren...' zei ze met een knipoog en ik knikte alweer braafjes. "Eh, ja erg bedankt." mompelde ik zacht en hoorde met wat moeite hard geklop op de deur. Dat moest het meisje zijn waarmee ik inkopen moest doen. Ik maakte een schietgebedje en ging naar de deur toe waar ik opendeed. Een blond meisje met sprekende blauwe ogen aan de deur. 'Jullie alchol-expert is gearriveerd!'. Riep ze vrolijk en ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ehm, Hey, Noor right?" vroeg ik haar waarna ik mijn hand even akward uitstak. "Bedankt dat je wilt helpen, ehm, waar moeten we heen?" vroeg ik haar. Het enige wat ik wist van drank is dat het een akelig warm gevoel haf en ik er enkel van moet boeren of overgeven. "Halen we Martini of..." begon ik en zag nog meer mensen toekomen Oh god. "Laten we maar vlug gaan dan." ik liep mijn huis uit en bad tot god dat mijn huis niet afgebrand of bestolen zou zijn tegen de tijd dat ik terug zou zijn.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    Met een zucht schudde ik het cola blikje dat ik mijn hand had zachtjes heen en weer om te kijken of er nog iets van inhoud in zat. Terwijl ik de laatste slok cola naar binnen werkte, viste ik mijn telefoon uit mijn broekzak en opende whatsapp. Ik keek naar de groepschat van Project X en fronste even, ik was dat hele feest stomweg vergeten. Gelukkig had ik toch niks anders te doen en kon ik makkelijk een kijkje gaan nemen. Alles beter dan een avond bankhangen met slechte films op de televisie.
    Ik ging langs de contacten in mijn telefoon en lachte even toen ik Macy's naam voorbij zag komen. Als iemand wel eens toe was aan een feestje was zij het wel. Voor ik het wist had ik haar een berichtje gestuurd.
    From: Daan
    To: Macy
    Er is vanavond een feest bij een of andere gast thuis en omdat ik niet kan toestaan dat jij weer de hele avond aan het leren bent gaan we daar heen. Het begint 21.30, dus zorg dat je om 21.15 klaar staat dan kom ik je halen. En nee, je komt er niet onderuit (:

    Snel drukte ik op verzenden. Ik sprak met mezelf af om voorlopig niet op mijn telefoon te kijken, omdat er een kans bestond dat Macy toch een poging zou doen zich eruit te praten.
    Macy was een wat stiller type en ik zag haar niet vaak met mensen om gaan. Ergens voelde ik altijd een soort drang om haar een beetje uit haar schulp te krijgen. Ze was niet het type dat graag in de schijnwerpers stond, of ook maar naar een feestjr ging. Ondanks dat ze best gesloten was, mocht ik haar wel, ze had wat liefs om zich heen hangen.
    Ik keek op de klok die achter me aan de muur hing, het was al weer over negenen en het feest zou over een niet al te lange tijd beginnen.
    Met enkel de hoognodige spullen zoals mijn telefoon en sleutels in mijn broekzakken liep ik naar buiten en liet ik de deur in het slot vallen, waarna het terrein van de campus van de universiteit op liep.
    Het was ondanks het al wat latere tijdstip nog prachtig weer, perfect weer voor een goed feestje als ik eerlijk was. Het adres waar het feestje werd gehouden was niet op een al te verre afstand en konden we makkelijk lopend af. Maar eerst lang Macy, hopelijk had ze mijn berichtje gelezen en ik kwam ik niet totaal onverwacht. Het gebouwtje waar ze woonde stond vrij dicht bij die van mij en dus was ik redelijk snel daar aangekomen. Met een paar harde kloppen klopte ik op de deur en keek afwachtend aan of deze überhaupt open zou gaan.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse