• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nicole Luna Castillo
    Diergeneeskunde || 20 || Popular social butterfly || Outfit

    Robin lachte even, waarna ze langzaam het aanrecht afgleed. ‘Dit feest is niet bedoeld voor kansloze sukkels als jij. Daarnaast denk ik dat jongens zelfs na liters bier je nog niet willen neuken, dus zoek maar ergens een zwerver achteraf. Niet dat die het niet nog liever met ratten doen of zo.’ hoor ik haar zeggen en ik lach zachtjes voordat ik een slok van de breezer neem. "Ben je nou gewoon salty omdat Tobias jou en je twaalfjarige borstjes nooit heeft willen aanraken? En geloof me, over mijn seksleven hoef je je echt geen zorgen te maken." hoor ik Suzannah zeggen en ik schud mijn hoofd. Het is hilarisch om dat te horen vanuit haar mond. Iedereen weet dat jongens, en ook meisjes ofcourse, liever Robin in bed hebben dan dat basic geval wat recht voor mijn neus staat.
    "Ik laat die ratten wel voor jou over, die lijken namelijk nogal jouw type te zijn, afgaand op je karakter." hoor ik haar nog zeggen en ik schud mijn hoofd lichtjes. 'Weet je dat het heel grappig is om dit te horen...' mompel ik en ik kijk even naar Robin met een grijns. 'Sinds de ratten zelfs wegrennen van jou, sweetheart.. Maargoed... Thank god, je hebt nog twee goedwerkende handen eh? Kan ook heel wat plezier geven...' zeg ik en haal mijn schouders lichtjes op, voor ik nog een paar slokken neem en zo het breezertje opmaak. Ik sloeg mijn benen over elkaar en speelde wat met een van mijn lokken. 'Robin... Dit feest is tot nu toe tamelijk.... Basic.' sprak ik toen wat helderder, mijn blik nog even strak gericht op Suzannah voor ik haar aankeek. 'Where is the fun?' plaagde ik haar en schonk haar een speelse knipoog.


    El Diablo.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair Frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Bedroom stories with my White Frozen Hulk •

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.''



    Ik lachte even door zijn stripper opmerking, waarbij de jongen direct op mijn schoot sprong met de melding dat ik iets moest zien. Ik nestelde even mijn gezicht tegen zijn rug, waar ik stiekem onder zijn arm door op het mobiel schermpje mee spiekte. Er was een huis op afgetekend die ik maar al te goed herkende als die van Lars. ‘Kunnen er wel zoveel mensen in dat huis? Echt ik ben zo benieuwd wat de loser ervan gemaakt heeft.’ Ik haalde mijn schouders op, hoewel ik niet kon laten om over het eerste te gaan twijfelen. Iemand had in de loop van de dag voor de lol om Lars te pesten een facebook aangemaakt zodat er nog meer aanmeldingen zouden komen. Ik wist niet hoeveel er nu kwamen, maar het was te veel. Ik wist dan ook dat het alles behalve een goed idee was om naar zoveel drukte toe te gaan, maar ik was toch een gezelligheidsbeest after all. Daarnaast kon ik Niels ook niet alleen laten nietwaar. Net wanneer ik mijn armen rond de lichaam van de jongen wilde vouwen, stond deze alweer op om zijn haar in model te brengen. Ik keek in de spiegel mee; terwijl ik stiekem weer mijn mobiel tevoorschijn haalde om snapchat te openen. Sneaky filmde ik Niels die – o zo druk was met zijn hechte relatie met de spiegel – voor ik het beeld naar Jemma stuurde met het onderschrift; Wifey is still busy. Where you at? Yep.. we hadden beter Jemma over moeten laten komen zodat ik tenminste samen met haar grapjes over Niels kon gaan maken. Het lesbische meisje was dan ook een ware toevoeging aan onze crew geweest, die nog steeds onbreekbaar leek.
    Gelukkig leek Niels voldoende tijd aan mijn hersenspinsels te hebben, gezien hij me onverwachts omhoog trok, waarbij ik toch wel te dicht tegen hem aan terecht kwam. Ik boog dan ook mijn hoofd, wat er bijna ervoor zorgde dat ik zijn tepel in mijn mond had. Niet dat de jongen het deerde gezien die enkel ‘Leggo!’ riep. Ik schudden mijn hoofd, waar ik sensueel een wenkbrauw optrok.
    ‘Amai, Sugarbunny… ik wist niet dat je zoveel zin had.’ ik beet plagend op mijn lip, waar ik meteen mijn lippen even uitdagend tuitte voor we naar beneden denderde richting de auto waar ik plaats in nam samen met Niels. Niels weliswaar aan de bestuurderskant gezien het zijn ouders auto was. Daarnaast had ik dan ook geen rijbewijs, wat het enkel logischer maakte dat Niels ging rijden. Het scheelde in ieder geval dat ik nooit de bob hoefde te zijn.
    Kort controleerde ik mijn haar in de spiegel, voor ik de alcohol fles weer van Niels stal en snel naar zijn ouders zwaaide die – zoals altijd – schaamteloos uit de raam zwaaide. Ik stak dan ook de fles even omhoog waar ik mijn tong naar Niels uit stak. Ik had ze dan ook beloofd dat ik Niels niet dronken zou voeren – zoals die ene keer toen hij brakend thuis kwam. Ik kon het niet laten om even te lachen bij die herinnering. Gelukkig leek – hopelijk – Niels mijn sadistische lach niet te horen omdat deze weg reed en ik met de radiozenders begon te kloten; waarbij ik nog even een slokje nam. Ik had dorst en gezien we geen water hadden moest dit het maar vervullen.
    Trommelend tikte ik zachtjes op de dashboard van het bijrijders gedeelte, voor ik plagend mijn hand tegen die van Niels liet aantikken toen hij moest schakelen.
    ‘Ik heb zin in To-Nite.’ Riep ik dan ook uit; terwijl we even stil bleven staan bij een stoplicht. Ik zwenkelde dan ook de raam wat omlaag, waar ik de mensen naast ons begon te terroriseren. ‘Heeeeee.’ Zei ik dan ook tegen de meisjes in de auto, waar ik even naar Niels seinde. Ik nam ze speels in mij op; voor ik weer mijn vertrouwde lipbeet deed. ‘We gaan naar een feestje en mijn vriend is going so-lo. Wanna join?’ voor ik echter antwoord kon krijgen sprong het licht weer op groen, waar de meisjes – al giechelend – weg reden terwijl ik nog gauw het adres nariep; voor ik me weer tot Niels keerde. ‘Zouden ze het gehoord hebben?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Lars house with Nicole. •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    Nog even arrogant als altijd was ik de brunette voor me aan blijven kijken, die duidelijk even uit het veld geslagen leek te zijn. Voor ik echter Nicole een high five kon geven en zelf een breezer tot me kon nemen met een van de vertrouwde pillen, kwam Suzannah alweer met een aanval terug. Een harde. ‘Ben je nou gewoon salty omdat Tobias jou en je twaalfjarige borstjes nooit heeft willen aanraken?’ Mijn wenkbrauwen fronste zich even in een boze frons, vooral door het feit dat ze werkelijk zo laag was om over mijn vrouwelijke figuren te beginnen. Ik wist heus wel dat ik niet gezegend was met een cup D of een Nicki Minaz kont; maar ik was liever té dun dan té vet. Ik zetten mijn handen dan ook bitchy in mijn zij, terwijl Suze maar door bleef kakelen als een kip die net onthoofd was.
    ‘En geloof me, over mijn seksleven hoef je geen zorgen te maken. Ik laat die ratten wel voor jou over, die lijken namelijk nogal jouw type te zijn, afgaand op je karakter.’ Vervolgde het meisje, waarbij ze dacht dat ze gewonnen had. Echter had ik heus wel door dat haar kut nog droger was dan een woestijn. Waarschijnlijk zou haar geslachtsdeel al drijfnat worden van een klein beetje fata morgana van een mannelijke naaktslak.
    Het was dan ook alsof Nicole mijn gedachtes kon horen, gezien ze een gevatte opmerking wist te maken over de handen van Suze. Plagend boog ik wat naar voren; waar mijn lippen vlakbij de hare wisten te komen. Mijn adem streek over haar blote huid en haar gestifte lippen, terwijl mijn lippen in een glimlach vertrokken. ‘Ik kan nog wel wat doen aan kleine borsten en billen, Honey, maar ik zou bij lange na geen beginnen bij jou aan weten te komen. Sommige monsters moeten maar voor eeuwig verstopt blijven in hun kille krochten van hel.’ Ik boog weer terug, waar ik speels mijn lippen tuitte, gezien ze waarschijnlijk op dit moment het meest intiemst ooit in tijden gevoeld had. Ik wilde niet weten wat voor waterval ik daar beneden had veroorzaakt.
    ‘Robin… Dit feest is tot nu toe tamelijk…. Basic. Where is the fun?’ zei Nicole; waarbij ze me een knipoog gunde. Ik knikte dan ook gemaakt; terwijl ik naast haar ging staan. ‘I don’t know , boo. De laatste keer dat ik naar een goed feestje was geweest… was het met Tobias..’ met het laatste gleden mijn ogen weer naar Suzannah; waar ik mijn hoofd een kwart slag schudden bij ieder volgende woord. ‘All. Night. Long…’ Ik opende dan ook speels een klein beetje Nicoles benen, waar ik tussen ging staan; terwijl mijn blik nog steeds niet die van Suzannah verlaten. ‘Misschien moeten we het Suze maar leren hoe je iemand moet laten schreeuwen naar je naam… ik had daar totaal geen moeite mee met Tobias. Het probleem was eerder hoe ik hem moest laten stoppen..’ Mijn glimlach werd mierzoet; voor ik mijn lippen even aan die van Nicole hechte en sensueel haar onderlip beet. Mijn hand gleed teder over haar middel, voor ik haar van de aanrecht aftrok zodat ze meer op mijn hoogte stond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeps.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 20:53 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Suzannah Laurentien Hummel
    Tonight, I'm getting over you



    Het verbaast me, zacht gezegd, als het meisje zich ineens naar me toe buigt. Ik voel haar adem op mijn lippen en er ontstaat kippenvel op de huid in mijn hals. "Ik kan nog wel wat doen aan kleine borsten en billen, Honey, maar ik zou bij lange na geen beginnen bij jou aan weten te komen. Sommige monsters moeten maar voor eeuwig verstopt blijven in hun kille krochten van hel." Opnieuw een belediging waar ze overduidelijk over na heeft gedacht. Niet dat deze me echt raakt, het woord 'monster' wordt vaker gebruikt.
    "Robin… Dit feest is tot nu toe tamelijk…. Basic. Where is the fun?" de blondine opent haar mond weer eens. "I don’t know , boo. De laatste keer dat ik naar een goed feestje was geweest… was het met Tobias.." haar ogen ontmoeten de mijne terwijl ze dramatisch langzaam de laatste drie woorden uitspreekt. ‘All. Night. Long…’ Ik moet op de binnenkant van mijn wang bijten, hard, om me in te houden. Anders had ik haar het liefst tegen de grond gewerkt.
    "Misschien moeten we het Suze maar leren hoe je iemand moet laten schreeuwen naar je naam… ik had daar totaal geen moeite mee met Tobias. Het probleem was eerder hoe ik hem moest laten stoppen.." Haar glimlach verandert, ze heeft gewonnen. Een raar onderonsje ontstaat kort tussen de twee meisjes tegenover me, terwijl ik mijn nagels in de palm van mijn hand boor. Ik haat haar, ik haat haar, ik haat haar. Ik heb haar nooit gemogen, ook niet toen Tobias en ik nog een relatie hebben. Ze was altijd aan het stoken, constant zijn aandacht aan het stelen. Elke keer als ik meeging op uitjes keek ze me aan alsof ik vuilnis was, en het verbaasde me dan ook niks toen mijn vriendje me vertelde dat Robin me niet aardig vond. Dat ze zo ver zou gaan, echter, had ik niet aan zien komen.
    "Vuile slet," mijn hand vliegt met een snelheid die ik zelf niet voor mogelijk had gehouden tegen haar wang, waar hij een rode afdruk achterlaat. Hier en daar klinkt er rumoer van de verschillende mensen die in de keuken staan. Oh, dom. Dat had ik niet moeten doen, heel dom.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    'Onveilig maken, ik dacht het niet. Als er iets onveiligs bij komt ben ik weg.' Zei Macy en het klonk alsof ze echt meende wat ze zei. In haar stem lach een serieuze toon. Ik lachte kort.
    'Rustig maar, ik maakte maar een grapje.' Ik keek even opzij en schudde zachtjes mijn hoofd.
    'Ik haat je.' Mompelde Macy nog tegen me, waarna ik zag dat ze haar eigen kleding nogmaals bekeek.
    'Ik ook van jou.' Grijnsde ik, terwijl ik een hand door mijn haar haalde. Even vroeg ik me af of ze echt met grote tegenzin mee ging, ergens gaf me dat een schuldgevoel, maar ik was nog altijd van mening dat ze het nodig had om er een keer uot te gaan en niet de avond door te brengen met schoolwerk.
    'En je ziet er prima uit.' Zei ik doelend op de keurende blikken die ze op haar eigen kleding had geworpen.
    'Nou, laten we maar gaan dan.' Zei Macy, waarna ik een krampachtige glimlach op haar gezicht zag verschijnen.
    'Het is volgens mij niet heel ver hier vandaan.' Ik viste ondertussen mijn telefoon uit mijn broekzak en opende de Whatsappgroep om het adres nogmaals op te zoeken. Peter van Hoofdtlaan 125.
    Een tijdje lang zweeg ik, simpelweg omdat er op dit moment geen onderwerp in me op kwam. Ik keek even opzij, naar Macy.
    'Wanneer was de laatste keer dat je uit bent geweest?' Ik keek haar vragend aan en hoopte van harte dat ze me nu niet te nieuwsgierig of bemoeizichtig vond.
    'Hier is het volgens mij, tenminste,deze straat.' Ik keek op de nummerborjes terwijl we langs de voordeuren liepen. Bij het juiste nummer stopte ik abrupt.
    'Klaar voor?'


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    Jonathan had heel even het huis voor hem alleen, nu Robin vast vertrokken was. Hij vond het wel lekker. Ja, hij hield van feesten, alcohol en drukte, maar een paar minuten alleen voordat hij zich weer in dat gekkenhuis zou begeven was ook niet verkeerd.
    Lang zou het niet duren, aangezien hij Tessa beloofd had om haar op te halen zodat ze samen naar het feest zouden gaan. Echt helemaal donker was het niet, maar licht ook zeker niet en ondanks alles had hij nooit graag dat meisjes alleen door het donker moesten. Tessa zou zich echt wel kunnen verweren, maar toch. Bij vrienden fietste hij dan ook vaak mee, en bij andere meisjes… Nou, meefietsen deed hij dan wel. Hij ging alleen niet meer terug.
    Hij verwachtte ergens niet dat zijn fiets er aan het eind van de avond nog zou staan. Het slot was behoorlijk roestig en gammel, en zou zo los te krijgen zijn. Zo was hij ook aan zijn fiets gekomen vorige week. Het was een soort doorwisselsysteem.
    ”Ik sta voor je deur *wink* stuurde hij naar Tessa toen hij haar straat in fietste. Hij hoopte dat JC haar uiteindelijk weer thuis zou afleveren, en anders moest hij maar eens een woordje spreken met zijn vriend. Mocht dat niet het geval zijn, dan zou hijzelf Tessa met liefde weer afleveren en zijn scharrel wel ergens dumpen of meenemen voor een omweg, maar hij had ging uiteraard liever met zijn scharrel van de avond mee. Sowieso was hij niet van plan nuchter genoeg te blijven dat ze ook echt iets aan hem zou hebben.




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | At home

    'Rustig maar, ik maakte maar een grapje' Was wat Daan tegen Macy zei, Macy keek hem heel even aan en schudde daarna haar hoofd niet precies wetend wat ze wel tegen de jongeman moest zeggen. daar maakte je geen grapjes over. Je maakte geen grapjes over feestjes die Macy bijna bang maakten. Misschien klonk dit ook wel heel erg overdreven, maar ze voelde zich er gewoon heel oncomfortabel bij. Ook rolde Macy even kort met haar ogen toen Daan zei dat hij ook van haar hield, nadat ze op had gemerkt dat ze hem haatte wat natuurlijk niet waar was. Ze was gewoon niet helemaal blij met de situatie, maar dat was iets wat de jongeman inmiddels we zou moeten weten. 'Ik weet niet Daan, misschien is het wel een beetje te sexy.' Zei Macy. Macy haar broek was absoluut niet abnormaal sexy, het was alleen dat haar broek erg strak zat en haar achterste daardoor heel goed zichtbaar was. Macy wist niet helemaal hoe ze zich daarover voelde, want hoewel Macy echt wel vaker skinny jeans droeg voelde dit als of ze meer liet zien. Waarom dat was wist Macy ook niet precies.
    'De laatste keer was volgens mij een keer met jou ook.' Zei Macy tegen Daan, Macy ging alleen uit als ze mee werd gesleept en de laatste keer was alweer een tijdje geleden, maar wel een keer met Daan. Daan moest dan ook wel door hebben dat het dus alweer een poosje geleden was dat Macy uit was geweest. In de tussentijd had ze een enkele keer 's avonds nog wat gedaan, maar ook dat kwam niet heel vaak voor.
    'Hier is het volgens mij, tenminste de straat.' Zei Daan tegen Macy. Macy had natuurlijk allang de muziek gehoord dus wist ook wel dat het daar moest zijn daarom bracht ze een paar sarcastische woorden uit. 'No shit sherlock.' Zei ze tegen hem. Hierna vroeg Daan of ze er klaar voor was, maar Macy kon duidelijk allemaal stemmen aan de andere kant van de deur horen en kon dus ook niet zeggen dat ze er klaar voor was. Of eigenlijk kon ze dat wel, want ze zette een kleine, misschien wel neppe, glimlach op en zei: 'Jep.' Meer was het niet hierna duwde ze de deur open en meteen zag ze vele mensen in het huis. 'O god.' Mompelde Macy terwijl ze zich zelf dwong in ieder geval een stap naar binnen toe te doen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    SERVAN WESSEL MOLENWIJK
    Die hard Troublemaker | surfer en fotograaf | bedrijfskunde | 21 jaar | talking to Jemma
    clothes shoes

          Ik staarde naar mijn spiegelbeeld die ik zag in het raam van mijn slaapkamer. Ik was de tijd totaal vergeten en besefte dus dat ik weer eens veel te laat was. Goh, het zou ook eens niet. Maar goed, ik keek dus uit mijn slaapkamerraam (aan de straatkant) en zag dat Jemma nog niet in mijn straat was. Niet dat dat betekende dat ik opeens nog zeeën van tijd had, dat kippeneindje van Jemma naar mij duurde hoogstens een paar minuten. En misschien was ze al onderweg.
          En toen zag ik mijn spiegelbeeld. Mijn haar dat dom naar beneden hing en nog in model moest worden gebracht en mijn tanden, die ik nog moest poetsen. Niet dat ik zo goed mezelf in het raam zag dat ik dat kon zien, maar ik voelde het wel.
          Mijn zwarte shirt had ik zo over mijn hoofd heen getrokken en daar maakte ik me verder weinig zorgen over. Ik schopte mijn vertrapte en half kapotte Nikes aan de kant, trok een zwarte broek aan en liet mijn oude schoenen voor wat het was. In de badkamer deed ik vlug wat tandpasta op mijn tandenborstel, die ik vervolgens snel over mijn tanden heen haalde. Het hoefde niet goed, maar een frisse adem is toch wel prettig.
          Ik spuugde de tandpasta uit, spoelde mijn mond, deed een klein beetje gel op mijn vingers, bracht mijn haar ermee beter in model, slaakte een zucht, gooide een natte washand in mijn gezicht, droogde mijn gezicht af, slaakte opnieuw en zucht en hoorde toen de bel gaan. Dus rende ik naar de deur.

          "Hai, Jemma," zei ik vrolijk. "Kom nog even binnen, ik ben bijna klaar."
    Ik rende weer naar boven, waar ik mijn schoenen van de vloer pakte en weer op sokken naar beneden rende. Ik trok mijn Nikes aan, strikte vlug mijn veters en veerde weer op. Toen had ik door dat het ook raar stond dat ik een zwart shirt droeg, een zwarte broek, en lichtblauwe gympen. Ach ja, beter let er gewoon niemand op mijn schoenen.
          "Sorry, tijd vergeten," verontschuldigde ik me met een glimlach. Of ik zin had in het feestje? Hmm, ik weet niet. Het is dat er zoveel mensen komen in het huis van een loser. Alleen het idee al maakt dat ik erheen wil. Hoe wil Lars het ooit voor mekaar krijgen dat er zoveel mensen in zijn huis passen? Wat heeft hij eigenlijk voor huis? Ik weet geeneens waar hij woont.
    "Nog wat drinken, of zullen we gewoon gaan?"


    take risks

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit

    Met een spiegel in mijn ene hand geklemd en ter hoogte van mijn gezicht gehouden, trok ik met mijn andere hand een strakke wing op mijn ooglid terwijl ik een kleermakerszit zat te midden van mijn slaapkamer. Bubba had zijn kop op mijn bovenbeen gelegd en hoewel mijn trouwe viervoeter aandachtig mijn handelingen had gevolgd toen hij bij me was komen liggen, verlieten er nu zachte snurkerige geluidjes zijn bek. Ergens op de grond — tussen een stortvloed aan make-up spullen en wat haarprul — hoorde ik mijn telefoon hevig zoemen. Met een schuine blik tuurde ik vluchtig over de rand van mijn spiegel heen en trok al snel de conclusie dat degene die me een snap had gestuurd, nog even moest wachten daar mijn andere oog ook nog voorzien moest worden van een strakke lijn eye-liner. Zodra deze ook gelukt was stifte ik mijn lippen in een nude kleur en verruilde het spiegeltje voor mijn mobiel; die enkele tellen later nog een keer zoemde.
          Een glimlach verscheen op mijn lippen bij het zien van het korte filmpje wat J.C me stuurde, waarna ik hem vluchtig een selfie terug stuurde alvorens ik Bubba’s kop zacht van mijn schoot afhaalde en overeind ging staan. Een berichtje van Jonah vertelde me dat de jongen inmiddels al voor mijn deur stond en ik hem al iets te lang liet wachten daar het berichtje vijf minuten geleden was aangekomen. Behendig stapte ik tussen mijn make-up door, de slaapkamer uit en richting de voordeur om deze te openen zodat ik zijn lange wachten kon onderbreken. Doordat mijn make-up het laatste was wat ik moest doen was ik bijna zo goed als klaar om meteen te vertrekken; iets waarvan ik vermoedde dat Jonah dat vast kon waarderen.
          ”Jij bent gewoon precies op tijd,” grijnsde ik licht en schonk de jongeman ter begroeting een zoete glimlach toe. “Ik moet alleen wel nog even mijn rotzooi opruimen,” vervolgde ik, waarbij ik hem gebaarde binnen te komen zodat ik de deur achter hem dicht kon laten vallen. "Er staat drinken in de koelkast, mocht je willen." Ondertussen woelde ik een keer losjes met mijn vingers door mijn haren heen — die ik licht gekruld had en het een ietwat wild model had gegeven — en snelde naar mijn slaapkamer om de rotzooi op te ruimen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    "Man may have discovered fire, but women discovered how to play with it."

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | TALKING TO SERVAN |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |
    Een beetje ongeduldig werd ik toch wel des te langer het duurde voor Servan de deur open deed. Ik had dan ook maar mijn mobiel erbij gepakt, hopende op wat entertainment. Ik had inderdaad een snap van JC gekregen waarop hij Niels filmde die nog bezig was zich klaar te maken. Ik grinnikte bij het lezen van het bijschrift en stuurde toen een foto van de dichte deur terug met;
    Well atleast he let you in ):

          Gelukkig leek Servan het aangevoeld te hebben dat het wel wat lang duurde en ging de deur eindelijk open waardoor ik de jongen dankbaar aankeek. "Éindelijk," was dan ook mijn reactie op zijn begroeting waarna ik me naar binnen wringde om de kou te ontsnappen. Servan was echter al weer verdwenen met de mededeling dat hij bijna klaar was waardoor ik de deur achter me sloot en in de hal bleef wachten. Gelukkig was hij al aardig snel weer terug.
          "Sorry, tijd vergeten," zei hij dan ook waarna ik even glimlachte. "Maakt niet uit joh." Mijn glimlach bleef even staan terwijl ik mijn ogen over zijn lichaam liet gaan en bleven hangen bij zijn schoenen. "Mooie combi," rolde er over mijn lippen terwijl ik even met mijn hoofd schudde. "Echt Ser, dan trek je zo'n top outfit aan en dan maak je het af met.. dat?" Een knikje richting zijn schoenen moest betekenis aan het woord dat geven. Soms was die jongen zo ongelofelijk.
          "Nog wat drinken, of zullen we gewoon gaan?" Stelde hij voor en hoewel ik wel zin had om nog wat drinken naar achteren te gooien, wilde ik ook wel gewoon naar het feest gaan. "Zullen we gewoon gaan? Ik heb een fles wijn voor onderweg." Ik haalde de fles tevoorschijn en keek hem toen even inschattend aan. "Hoewel we misschien ook wel iets sterkers nodig hebben. Heb je nog iets hier? Ik ben echt meer alcohol nodig om dit feest aan te kunnen." Dat ik nog alcohol nodig had was een understatement want ik had nog geen druppel op en dat was echt niet handig voor een feest zoals deze. Vooral het vooruitzicht op de onvermijdelijke hoeveelheid aan drama zorgde ervoor dat ik wist dat ik de avond alleen door zou komen met wat alcohol achter te kiezen.
          "Je hebt zeker geen zin om te rijden he? Dan nemen we terug een taxi en halen we morgen de auto op," stelde ik voor aangezien ik echt geen zin had om nog door de kou naar het huis van Lars te moeten fietsen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 23:12 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ELEONORA WILLEMIJN VAN LEEUWENHOEK

    20 | Jock | Geschiedenis | Outfit


          Onderweg naar de Gall en Gall was het voornamelijk rustig geweest op de fiets. Noor trapte stevig door om nog op tijd terug te komen, of beter gezegd, erbij te zijn als het feest écht ging beginnen. Ze fietste langs de bioscoop, waar ze de posters van de nieuwe Star Wars-film zag hangen en glimlachte kort. "Die nieuwe Star Wars-film was echt gaaf, maar toch vind ik de allereerste drie het leukst." Zei ze tegen hem. De prequels die in de eenentwintigste eeuw waren uitgekomen, met über-hottie Hayden Christensen, vond ze maar niets.
          Het tweetal stak de straat over en Noor zag in de verte al de oranje borden van de drankwinkel. "Ah, daar is het dan." Mompelde ze kort. Ze fietsten eropaf en parkeerde voor de winkel. Met geweld duwde Eleonora haar fiets in het ijzeren figuur die daarvoor bedoeld was. "Hoe komt het eigenlijk dat ik je nog nooit op school heb gezien?" Met een wenkbrauw omhoog keek ze de jongen aan, wachtend op een antwoord.
          Wodka, whisky, vruchtenlikeur en allerlei soorten jenever stonden er in de winkel. Ze keek haar ogen kort uit en vroeg de caissière om een pen en wat papier. "We moeten een budget opstellen, ik denk rond de honderd euro, zonder bier dan. Bij de Jumbo verkopen ze goedkoop bier, of we kunnen naar de groothandel, die zit hier ook dicht bij in de buurt. Daar hebben ze vaten voor negen euro." Ze begon de winkel door te lopen en soorten drank, en hun prijs per fles, op te schrijven. Breezer, zes euro per liter. Piña colada, voor mixed dranken, zeven euro per liter. Ouzo, twaalf euro per liter. Achter ouzo zette ze een klein hartje, het was namelijk haar favoriete alcoholische drank. Dropshot, altijd lachen, 10,49 voor zeventig centiliter. Zo ging het voor vier minuten door, ze voegde nog verschillende soorten wodka toe en keek tevreden naar het papier. "Lars, toch? Wil je Ciroc of Smirnoff? Grey Goose is ook wel lekker, maar ik denk dat mensen die zelf meenemen. Als je wilt kunnen we ook nog sinaasappelsap en tomatensap halen, voor cocktails." Haar vragen leken door hem heen te gaan en ze liep weer verder de winkel door.
          Haar kristalblauwe ogen vielen opeens op een product, een fles Jägermeister. Als ze die zou meenemen zou Anastasia (haar dronken alter ego) zeker naar buiten kruipen vanavond. Het was nog goedkoop ook. Ze draaide ze zich om naar de jongen en zei "Jouw feestje, you call the shots. Hier is de lijst." Ze overhandigde hem de lijst en keek vragend in zijn ogen.

    Be so good they can't ignore you, and don't let the skirt fool them


    Actions speak harder than your coaches


    Up with the sun. Gone with the wind.


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    JC vloog haast tegen me aan waardoor hij met zijn gezicht in mijn borstkas gedrukt zat wat best een hilarisch zicht was. Eens hij helemaal op eigen benen kon staan schudde de jongen zijn hoofd waardoor zijn krullen speels meebewogen net zoals hij deed met zijn wenkbrauwen. ‘Amai, Sugarbunny… ik wist niet dat je zoveel zin had.’ de woorden van de jongen zorgden voor een grijns op mijn lippen " Hey als er drank is moeten we maar snel zijn hé, zo meteen is alles op." zei ik onschuldig waarna we naar beneden gingen richitng de auto. Ik plaatste me aan de bestuurders kant en JC kwam naast me zitten waarna hij de fles drank uit mijn handen graaide. Zuur keek ik naar het plagende gezichtje van de jongen die mooi de fles drank in beeld bracht terwijl mijn vaders ons door de ruit aan het uitzwaaien waren. Ookal wist ik wel dat ze JC gevraagd hadden om op me te gaan babysitten wisten we beiden wel dat ik hier het liefst ladderzat uit kwam. Feestjes waren nu eenmaal om plezier te hebben hé. Ik haf de jongen plagend een duw waarna ik nog kort naar mijn vaders zwaaide voordat ik de auto startte en begon te rijden naar het huis. Jc zat wat te klooien met mijn radio al besteedde ik er niet al te veel aandacht aan. Hij wist wel goede muziek uit te kiezen - al durfde de jongen ook wel eens k3 op te zetten om me te klooien- ‘Ik heb zin in To-Nite.’ riep hij enthousiast waardoor ik even lachte . "Dat is te zien." grijnsde ik en keek toe hoe de jongen het raampje omlaag deed om wat vrouwen lastig te vallen. Ik rolde dan ook met mijn ogen terwijl ik aan het wachten was voor het stoplicht al kon ik het niet laten af en toe te kijken wie hij aan het terroriseren was.
    ‘Heeeeee.’ riep hij naar een stel meisjes die in de auto naast ons stonden te wachten en ik keek even met opgetrokken wenkbrauw naar de jongen. Wat was die gozer nu weer van plan? ‘We gaan naar een feestje en mijn vriend is going so-lo. Wanna join?’ de speelse woorden van de jongen zorgde ervoor dat ik hem een tik op zijn bil haf wat er voor zorgden dat de meisjes begonnen te giechelen voordat ze verder reden, wat dan ook mijn queue was sat ik moest doorrijden. JC deed nog een wanhopige poging het adres te roepen waarna hij zijn aandacht weer op mij richtte. ‘Zouden ze het gehoord hebben?’ lachend schudde ik mijn hoofd. "Soms ben je echt zo'n idioot JC. " lachte ik waarna ik hem kort door zijn krullen woelde. "Maar who knows, misschien heb ik wel een Threesome met die chickies vanavond." zei ik met een wenkbrauw wiebel. Daarna begon ik mee te zingen met het liedje 'Heathens' die op de radio kwam. Eens we dan ook bij Lars huis aankwamen zocht ik met wat moeite een goed parkeer plekje en stapte uit. De muziek was in de verte al te horen en het verbaasde me eigenlijk best dat deze muziek best goed was. " Klinkt alvast goed." zei ik met een opgetrokken wenkbrauw.








    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT BENJI'S HOUSE


    We waren op een enorm snel tempo aan het rijden waardoor ik echt hijgend mijn best deed om de blonde voor me bij te kunnen houden. Eens we dan ook stopten keek ik op naar de winkel die Gall & Gall heette. "Ah, daar is het dan." zei Noor waarna we de straat overstaken. Ik had deze winkel wel al eens gezien maar er nooit echt in levende lijve binnen geweest. Onderweg waren we verschillende plaatsen gepasseerd waar onder andere ook de cinema. Noor had een gesprek met me aangeknoopt over de nieuwste star wars film wat me al wat meer op mijn gemak had gesteld. "Die nieuwe Star Wars-film was echt gaaf, maar toch vind ik de allereerste drie het leukst." had ze gezegd waar ik dan ook meer dan akkoord mee was. "Ja inderdaad! De nieuwste was echt vet." had ik instemmend gezegd al kwam er niet veel meer over mijn lippen gezien ik al zo goed als buiten adem was.
    Nadat we de fietsen gestald en gesloten hadden liepen we de winkel binnen waar ik dan ook verbijsterd rondkeek. Drank in alle soorten en kleuren, wow. "Hoe komt het eigenlijk dat ik je nog nooit op school heb gezien?" vroeg de blondine me waardoor ik haar even kort aankeek. "Ehm, ik ben niet bepaald de populairste." mompelde ik zacht en luisterde naar wat ze van plan was. "We moeten een budget opstellen, ik denk rond de honderd euro, zonder bier dan. Bij de Jumbo verkopen ze goedkoop bier, of we kunnen naar de groothandel, die zit hier ook dicht bij in de buurt. Daar hebben ze vaten voor negen euro." mijn mond viel bijna open, 100 euro aan drank? Oh man ik ging dit Ben zo betaald zetten. Ik keek toe hoe Noor de winkel doorliep en dingen begon op te schijven. "Lars, toch? Wil je Ciroc of Smirnoff? Grey Goose is ook wel lekker, maar ik denk dat mensen die zelf meenemen. Als je wilt kunnen we ook nog sinaasappelsap en tomatensap halen, voor cocktails." haar woorden leken wel op vreemde harry potter spreuken en ik keek haar vragend aan. "Eh ... Ja ik ben Lars en ehm, alles is wel goed denk ik." zei ik wat onzeker terwijl ik het briefje in mijn handen gedrukt kreeg.
    "Jouw feestje, you call the shots. Hier is de lijst." mijn blik viel op het lijstje waarna ik in de helder blauwe ogen van Noor keek. "Dit is wel goed denk ik? Hoe krijgen we dit trouwens allemaal bij mij thuis?" vroeg ik haar iets verbaasd. Ik begon alvast een mandje te vullen met de dranken die ze had opgeschreven zodat we niet te veel tijd zouden verliezen. "Dit lijken wel allemaal potions uit één of andere Harry potter film." glimlachte ik. "Deze lijkt op Felix Felices." grinnikte ik als ik de fles met het gele goedje bovenhaalde.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daan van de Ven

    "Go to the people and the places that set a sparkle in your soul."
    'Ik weet niet Daan, misschien is het wel een beetje te sexy.' Zei Macy. Ik zag hoe Macy opnieuw haar eigen kleding inspecteerde. Kort haalde ik mijn schouders op, natuurlijk zag ik dat ze er anders uit zag dan dat ze normaal deed, haar figuur was duidelijk zichtbaar. Maar het was zeker niet zo dat het aanstootgevend was of dat het mensen op verkeerde ideeën zou gaan brengen, dus ik hield wijselijk mijn mond. Wat ik ook zou zeggen, het zou sowieso voelen alsof ik haar zou beledigen.
    Toen ik vroeg of ze al een tijdje niet was uit geweest, antwoordde ze:
    'De laatste keer was volgens mij een keer met jou ook.' Zei Macy tegen me, ik had het kunnen weten. Naar mijn idee bracht Macy het grootste deel van haar vrije tijd op haar kamer spendeerde, in haar eentje. En voor zover ik wist deden er weinig tot geen mensen moeite haar af en toe uit die kamer te trekken en mee te nemen naar leuke feestjes.

    'No shit sherlock.' Was Macy's sarcastisch klinkende antwoord op mijn uitspraak over dat het feest hier in de straat was. De muziek kon je van verre al horen en haar opmerking deed mijn mondhoeken omhoog krullen. Na mijn vraag of ze er klaar voor was, zette ze een kleine, nep uitziende, glimlach op.
    'Jep.' Was het enige wat ze tegen me zei. Macy duwde de deur open. De muziek werd luider en ik zag een hap mensen binnen, ik grijnsde.
    'O god.' Mompelde Macy terwijl ze een stap baar binnen zette. Ik liep gelijk achter haar aan en zorgde dat er niet zoveel ruimte was dat ze zich weer om kon draaien en weglopen.
    'Dus,' Begon ik mijn zin.
    'Drink je?' Vroeg ik, in mijn herinnering had ik haar nog nooit zien drinken.


    "Be kind to unkind people. They need it the most."


    chaos makes the muse

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair Frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Bedroom stories with my White Frozen Hulk •

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.''



    Voor ik weer normaal terug op mijn billen kon gaan zitten, voelde ik Niels al een tik tegen mijn ronde kussentjes geven. Plagend liet ik een klein kreuntje horen, voor ik weer op mijn plaats ging zitten. ‘Soms ben je echt zo’n idioot JC.’ Lachte de blondharige jongen, waarbij hij mijn – in model zittende – krullen aanranden met zijn hand. Ik trok daarbij dan ook een pruillipje; wat abrupt verdween bij de volgende woorden. ‘Maar who knows, misschien heb ik wel een Threesome met die chickies vanavond.’ Hij gunde mij een van zijn vertrouwde wiebelwenkbrauwen, wat me toch even buitenspel zetten. Ik zetten de fles dan ook even tegen mijn lippen aan om mijzelf een houding te geven.
    Ook al was ik behoorlijk schaamteloos vond ik het onderwerp seks wel vaak moeilijk en vooral als Niels daarover sprak. Ik wist genoeg van hem om te weten dat hij behoorlijk wat nachtelijke ervaringen heeft opgedaan, terwijl ik nog niks had. Niet zozeer om het feit dat niemand me niet wilde; want ik wist maar al te goed dat Tessa naar die stap poogde te gaan met mij. Echter voelde het nooit goed wanneer zo’n moment dreigde te komen. Ik voelde me dan alles behalve ontspannen, maar meer gestrest. Het zal dan ook niet de eerste keer zijn dat ik het stop omdat ik zogenaamd weg moet of de film niet wil missen. Soms twijfelde ik dan ook over het feit of ik Tessa niet zag als een van mijn zeer goede beste vriendinnen dan mijn vriendin. Echter had ik geen zin om haar pijn te doen en zeker niet om zo’n prachtmeid als haar kwijt te raken, want om eerlijk te zijn; zij was geen ster maar een hele universe. Ze was echt beeldschoon maar oerdom om ooit voor mij gevallen te zijn. Iets wat enkel en alleen maar bevestigd werd toen ik weer een snap van haar binnen zag komen; waar ze weer prachtig op stond. Ik stuurde dan ook weer een snap naar Tessa terug waar ik een streng gezicht trok; wat best moeilijk was voor mijn gezicht. ‘Better not tell me you look that pretty tonight.’ Net wanneer ik het verzond, kwam de auto tot stilstand waardoor ik snel de laatste restje van de fles opdronk en de lege fles bij een willekeurige huis neerzetten. Het was nou al chaos dus een lege alcohol fles zou niemand om hoeven jammeren. Daarnaast waren al verscheidene buren naar buiten gekomen om de herrie en troep te aanschouwen en zat een iemand al aan de telefoon. Better not be the cops tho…
    Samen met Niels liep ik richting Lars huis; die ik vanuit de verte al herkende. ‘Klinkt alvast goed.’ Hoorde ik Niels dan ook zeggen; waar ik niks anders kon doen dan bevestigend knikken. Het leek net alsof Lars mijn playlist van mijn mobiel had gestolen; hoewel ik die optie ook wel open liet. Hij was ook niet voor niks achter al deze telefoonnummers gekomen..
    We liepen de deur in die wagenwijd openstond; waar ik Niels mee naar binnen trok. De muziek galmde door de muren en op een of andere manier liepen er kleine geitjes door de gangen. ‘Whatthefuck..’ murmelde ik dan ook, waardoor ik Niels en mezelf meteen naar de achtertuin begeleiden. Ik viste twee flesjes van de tafel; waar ik een in Niels handen stopte. Ik werd haast tegen hem platgedrukt, doordat het al zo druk was en moest dan ook moeite doen dat de vocht uit het flesje niet op Niels shirt kwam. Niet dat dit niet ging gebeuren vanavond als het zo door bleef gaan en als er nog meer kwamen. ‘Wat voor grapjes maakte je ook al weer over onze grote vriend Lars.’ Riep ik dan ook over de muziek heen naar Niels; voor ik naar hem grijnsde.
    Ik liet mijn hand door mijn krullen gaan, terwijl mijn blik al vielen op een groepje meisjes die duidelijk naar Niels aan het kijken waren. Het zal dan ook eens niet wezen… ik klopte mijn hand dan ook even tegen Niels aan, waar ik naar ze wees. Iets wat duidelijk een paar meisjes rood deden worden omdat we ze betrapt hadden. ‘Sooo… zal ik je dan maar je droom trio geven voor Tessa komt; dan zal ik wel bij Tessa slapen. Ik heb niet zo zin in dat gekreun.’ Voor hij wat kon zeggen of toch enig vorm van bitterheid in mijn stem kon horen – wat nogal moeilijk was over deze muziek – trok ik hem mee het groepje meisjes in; die algauw wat plek maakte voor ons. ‘Hi Girls. Having Fun?’ begon ik dan ook; waar ik weer een van mijn vertrouwde grijns liet tonen. Ik zag bij sommige al rode wangen en overdreven enthousiaste lachjes wat me liet weten dat ze al wat op hadden. Score.
    Ik sloeg weer zachtjes op Niels rug; zodat hij iets verder naar voren kwam en nam daarbij casual nog een slokje van het flesje wat ik in mijn hand had. ‘Mijn vriends zijn hond is vandaag ingeslapen en hij is daar nogal triest over; but i’m sure you girls can cheer him up.’ Ik schonk de meiden een knipoog, waarbij sommige een kreetje van medeleven lieten tonen. De leugen leek waterdicht. Ik trok dan ook mijn mobiel erbij; waar ik een foto aan de meisjes liet zien van mijn eigen hond waar Niels bij op stond, waar ze blijkbaar voor leken te smelten. Ik knikte dan ook medelevend; waar al een meisje troostend over zijn arm wreef. ‘I’ma catch some drinks.’ Melden ik dan ook. ‘Breezers goed?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya