• Voor Comic Con Utrecht in 2017 ben ik van plan de altijd charmante Bucky Barnes te cosplayen; alleen dan de Winter Soldier-variant :]
    Nou heb ik hier een pruik voor nodig, ik ga niet mijn blonde krullen verven hiervoor, maar wil wel graag een pruik met goede kwaliteit die ook okay-ish blijft zitten. Aangezien ik absoluut geen ervaring heb met pruiken en ik hier op Quizlet regelmatig cosplay topics voorbij zie komen vroeg ik mij af of jullie tips hebben.

    Dus.. wat zijn goede sites voor het kopen van (cosplay)pruiken?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb (nog) geen ervaringen met cosplay, maar toen ik een pruik zocht zag ik dat Bol.com ook wat had, geen idee of daar wat tussen zit wat bij je Bucky cosplay past. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik weet dat Wish redelijk goedkope pruiken verkoopt, ik weet alleen niet hoe de kwaliteit is. Daarvoor moet je echt goed de reviews lezen en de foto's bekijken.


    Your make-up is terrible

    Soms kun je op conventies of "alternatieve" markten ook stands vinden met pruiken. Waarschijnlijk zijn die wel een stuk duurder, maar zo kun je in ieder geval een soort van zien welke je bevallen en dan specifiek naar die zoeken :)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Als je budget niet groot is, kan je op AliExpress kijken, de recensies checken enzo. Hier heb ik tot nu toe al mijn pruiken vandaan, variërend van kwaliteit en comfort gaat gepaard met de prijs van de pruik. Heb hier ook meerdere keren prima pruiken vandaan gehaald voor een goedkope prijs.

    Tips voor een groter budget van mijn vriendinnen zijn oa Arda Wigs (let op importkosten), Minque heeft ook enkele Arda's te koop (zonder importkosten, want Minque zit wel binnen Europa), Wigisfashion, Kasou cosplay wig shop (Etsy).

    Hopelijk kan je hier wat mee! ^^

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 1:58 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]