• Ja ja, het is weer zover, ik ben bij een verhaal gekomen waar het me weer eens niet lukt een cover te maken.

    Titel Two Lifes, iets kleiner eronder mag "Once Upon a Time" staan.
    Horizontaal/Verticaal Het liefste verticaal (:
    Username JoSnape en Harlekijn, deze hoeven er niet op, maar ergens "Jo en Ava" zou wel leuk zijn.
    Samenvatting
    Peter Pan is er achter dat hetgeen, of beter degene, die hij nodig heeft, wat moeilijker te pakken te krijgen zijn dan hij dacht. Wat niet zo gek is: Hoe lok je een knettergek meisje en haar wantrouwige tweelingzus in het hol van de leeuw?
    Hierdoor besluit Pan naar hun school te gaan om ze persoonlijk op te halen, maar dit blijkt moeilijker dan gedacht, en het kleinste probleem is nog maar dat de populairste jongen van de school de pesthekel aan hem krijgt.
    Faceclaims Voor zowel Jo als Ava (de tweeling) gebruiken we Emma Watson, Jo is wat serieuzer en daar mag een wat normalere foto op, Ava is erg speels en flirterig en dat mag in de foto ook wel te zien zijn.
    Voor Peter Pan gebruik ik de gewone OUAT casting: Robbie Kay, het liefst in zijn Peter Pan outfit natuurlijk ^^
    Als je nog ruimte over hebt kan je Max (Francesco Lachowski) en Leslie (Annasophia Robb) erin proppen, dit hoeft niet.
    Overige plaatjes
    Het liefst heb ik er iets meisjesachtigs op en iets als skaten, graffiti en de "bad girl" aspecten erop, misschien iets om aan te duiden dat het om Peter Pan gaan, maar het gaat vooral om een tweeling waar één ervan echt een meisje is, terwijl de ander liever met jongens optrekt.
    Sfeer Vrolijk, maar er mag een donker randje aan zitten. Een beetje de sfeer van de poster van Suicide Squad eigenlijk.

    Als jullie nog wat nodig hebben, laat het me weten, dan vertel ik het. Alvast bedankt!


    obsessive rage

    Iemand?


    obsessive rage

    Ik kan geen covers maken, maar het idee klinkt leuk. Waarschuw me als de story begint, dan neem ik een abo c:


    i wanna die with you once or twice.

    Ada schreef:
    Ik kan geen covers maken, maar het idee klinkt leuk. Waarschuw me als de story begint, dan neem ik een abo c:


    Zal ik doen ^^


    obsessive rage

    Oeh, het verhaal lijkt me leuk, ik zou nog wat kunnen proberen.


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    Oeh, het verhaal lijkt me leuk, ik zou nog wat kunnen proberen.


    Dankje! En fijn dat je het wil proberen ^^


    obsessive rage

    ik maak hem of vanavond nog of morgenochtend


    Never grow up, it's a trap.

    Als Emma Watson trouwens niet lukt: Deze meiden mag je ook gebruiken!


    obsessive rage

    Ik wil wel iets proberen, alleen ben helemaal niet bekend met OUAT, maar zal er toch iets van proberen te maken (:
    als hij trouwens vandaag niet komt, dan komt hij donderdag, omdat ik morgen van 8:15 tot 20:00 (zonder file) een ckv excursie heb :|


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Ik wil wel iets proberen, alleen ben helemaal niet bekend met OUAT, maar zal er toch iets van proberen te maken (:
    als hij trouwens vandaag niet komt, dan komt hij donderdag, omdat ik morgen van 8:15 tot 20:00 (zonder file) een ckv excursie heb :|


    Haha maakt niet uit hoor! En veel plezier daar ^^


    obsessive rage

    cover in progress, hij is bijna af alleen heb geen tijd meer om hem vandaag af te maken, je kunt hem morgen ochtend verwachten :')


    take risks

    Ik ben benieuwd!


    obsessive rage



    Ik heb nu dit. Er zit niet echt iets bij van OUAT, maar had ook eigenlijk geen idee hoe ik dit erin kon verwerken. Als jullie dat wel graag willen is het altijd nog mogelijk hoor!


    take risks

    Ik vind hem leuk, maar wacht toch nog even naar de covers van anderen af ^^


    obsessive rage

    Ik zal kijken of ik iets kan proberen.. :Y)

    Hopelijk vind je het iets! Ik kan er nog vanalles aan veranderen :)