• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1000 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een SOTM-ban. Zo'n ban houdt in dat je 3 maanden niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.
    * Indien er maar één inzending is, dan krijgt deze user een troostprijs van 10 credits voor zijn moeite en mag hij/zij een nieuw thema uitkiezen.
    * Indien er geen inzendingen zijn, dan zal de volgende maand de wedstrijd opnieuw beginnen met een door de mods gekozen thema. De prijzenpot wordt niet verhoogd met de niet gewonnen credits.

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    * Je levert op deze manier in: Username: [url=*link*]Titel[/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je verhaal dus niet meedoen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    * Hier in het topic, bij Rubin, Ledecky, ProngsPotter & Nonpluvius

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 25 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.


    Het thema van de maand:
    Sprookje

    Inzendingen:

    De winnaar van de maand oktober:
    SonOfGondor: Vrijheid. Gelijkheid. Broederschap.

    Het archief

    [ bericht aangepast op 21 sep 2017 - 13:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 dec 2017 - 20:50 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Puellae schreef:
    (...)

    Jaa wie weet.

    Ik was ook een beetje laat begonnen (40 minuten voor de deadline), maar eerder wilde het er niet uitkomen.

    Ik ga hem wel nog perfectioneren en afschrijven want dat verdient het ^^

    Ik ga later ieders stukken lezen en zeker stemmen!


    Ik mag eigenlijk ook niet klagen want ik die mee aan de story, column en poem of the month

    En met die quiz was ik ook heel erg laat begonnen. Namelijk 5 minuten voor de deadline. Wat niet zo slim van me was maar anders kon ik mijn SA niet afronden

    Wow, nog drie stories die zijn binnengekomen gisteren. ^^

    @Pullae: Jammer, maar wel fijn dat je het toch nog probeerde. Als ik tijd heb, neem ik ook een kijkje bij jouw verhaal. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Wow, nog drie stories die zijn binnengekomen gisteren. ^^

    @Pullae: Jammer, maar wel fijn dat je het toch nog probeerde. Als ik tijd heb, neem ik ook een kijkje bij jouw verhaal. ^^


    Wat aardig! Ik hoop dat ik volgende maand weer mee kan doen ^^

    Wat een leuk aantal stories! Tijd om te stemmen!

    Link naar de poll.


    I wanna be a wizard!

    @GinnyWeasley8 ik wilde je verhaal aanklikken, maar ik krijg steeds weer een foutmelding. Zou het misschien kunnen dat je (per ongeluk) het verhaal geïnactiveerd hebt?


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    SelenaGomez1 schreef:
    @GinnyWeasley8 ik wilde je verhaal aanklikken, maar ik krijg steeds weer een foutmelding. Zou het misschien kunnen dat je (per ongeluk) het verhaal geïnactiveerd hebt?


    Ja mijn SA was per ongeluk geïnactiveerd. Sorry daarvoor nu moet hij het doen.

    Twee stemmen, ai. Kom, mensen, er is een keer een echte wedstrijd met maar liefst vijf verhalen, dus nu hebben we wel stemmers nodig. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Twee stemmen, ai. Kom, mensen, er is een keer een echte wedstrijd met maar liefst vijf verhalen, dus nu hebben we wel stemmers nodig. :Y)


    Daar ben ik het helemaal mee eens!

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Ja mijn SA was per ongeluk geïnactiveerd. Sorry daarvoor nu moet hij het doen.

    Ja inderdaad, nu doet hij het weer! (;


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Komaan jongens, de laatste uren om te stemmen gaan in! ^^


    I wanna be a wizard!

    En we hebben een winnaar!
    Voor het spookachtige oktober is dit ... SelenaGomez1 met Love Has No Gender. Gefeliciteerd!


    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2016 - 7:40 ]


    I wanna be a wizard!

    Gefeliciteerd SelenaGomez1 !

    Yay, gefeliciteerd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Congratzzz! Ben benieuwd naar het nieuwe thema ^^

    Gefeliciteerd ^^ ik ben ook benieuwd naar het nieuwe thema want ik kan weer meedoen geheheh :^)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya