• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1000 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een SOTM-ban. Zo'n ban houdt in dat je 3 maanden niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.
    * Indien er maar één inzending is, dan krijgt deze user een troostprijs van 10 credits voor zijn moeite en mag hij/zij een nieuw thema uitkiezen.
    * Indien er geen inzendingen zijn, dan zal de volgende maand de wedstrijd opnieuw beginnen met een door de mods gekozen thema. De prijzenpot wordt niet verhoogd met de niet gewonnen credits.

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    * Je levert op deze manier in: Username: [url=*link*]Titel[/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je verhaal dus niet meedoen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    * Hier in het topic, bij Rubin, Ledecky, ProngsPotter & Nonpluvius

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 25 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.


    Het thema van de maand:
    Sprookje

    Inzendingen:

    De winnaar van de maand oktober:
    SonOfGondor: Vrijheid. Gelijkheid. Broederschap.

    Het archief

    [ bericht aangepast op 21 sep 2017 - 13:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 dec 2017 - 20:50 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Wow, loopt goed met de inzendingen hier! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ben enorm blij dat er toch nog zoveel inzendingen zijn!


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Met een beetje vertraging:

    De poll!
    *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Afhankelijk van volgend thema, doe ik misschien in december mee (:
    Nu eens de inzendingen van deze maand lezen!

    Necessity is de winnaar van november! Proficiat, jij mag het nieuwe thema kiezen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zou 'wensen' een leuk thema zijn?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind het leuk! ^^


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Necessity schreef:
    Zou 'wensen' een leuk thema zijn?


    Wensen wordt het thema van december dan! Veel succes allemaal. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Selenagomez: I Wish, Yeah... I Wish


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    ^^ Ik moest hem echt nu maken, anders had ik geen tijd meer en ik kon dit thema echt niet laten voorbijgaan! (:


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    SelenaGomez1 schreef:
    ^^ Ik moest hem echt nu maken, anders had ik geen tijd meer en ik kon dit thema echt niet laten voorbijgaan! (:

    Je staat erbij! ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    xTrueStoryx: Gebroken

    Laatste dagje! (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ietwat laat, maar bij dezen de poll ^^

    POLL

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry


    De winnares is dus xTrueStoryx *O*
    Jij mag het nieuwe thema kiezen en krijgt zo snel mogelijk de gewonnen credits op jouw account gestort. Als dat geen leuke manier is om het nieuwe jaar in te luiden, weet ik het ook niet meer ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 20:11 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry