• NIEUWE TOPIC.

    Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    Actie
    Nerwen
    Avontuur
    Symphonie
    Sigil
    Thriller
    Nerwen
    Douceur
    Drama
    Symphonie
    Beaumont
    Douceur
    Pharmaceutical
    Pereqrine
    Fantasy
    Symphonie
    Nerwen
    Sigil
    Anatomy
    Pereqrine

    Sci-fi
    Anatomy
    Pereqrine
    Historisch
    Symphonie
    Pharmaceutical
    Anatomy
    Pereqrine
    OP
    Symphonie
    Beaumont
    Douceur
    Pharmaceutical
    Anatomy
    Pereqrine
    Horror
    Nerwen
    Romantiek
    Symphonie
    Beaumont
    Nerwen
    Douceur
    Pharmaceutical
    Sigil
    Pereqrine

    Supernatural
    Symphonie
    Nerwen
    Sigil
    Pereqrine
    The Walking Dead
    Thunderfvck
    Pereqrine
    Harry Potter
    Symphonie
    Sigil
    Anatomy
    Pereqrine
    Game of Thrones
    Anatomy
    Pereqrine
    Drag Race gerelateerd
    Pharmaceutical

    Teen Wolf
    Symphonie
    Anatomy
    Pereqrine
    The Vampire Diaries/Originals
    Symphonie
    Pereqrine
    The Purge
    Nerwen
    Pereqrine
    Piraten
    Nerwen
    Pharmaceutical
    DC
    Nerwen
    Pereqrine

    Marvel
    Pharmaceutical
    Pereqrine
    Man x man
    Nerwen
    Pharmaceutical
    Vrouw x vrouw
    Nerwen
    Disney
    Nerwen
    Pharmaceutical
    Pereqrine
    Outlander
    Pereqrine

    Vikings
    Pereqrine
    -
    -
    -
    -


    Geüpdate tot en met Pereqrine, pagina 2.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 21:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 aug 2017 - 22:27 ]


    Your make-up is terrible

    Na een lange tijd weg geweest te zijn wil ik mezelf weer echt op het schrijven storten, ik had gehoopt dat een lieve mede-Q'er me hierbij zou willen helpen. C:

    Take a pick. ;D
    Movies: Burlesque, Saw, The Silence of The Lambs, The Mummy, John Wick, The Fast and the Furious, Passengers, King Kong, The Purge.
    Tv Shows: WWE, UFC, Game of Thrones, The Walking Dead, Spartacus, Empire, Breaking Bad, Sons of Anarchy, Prison Break, Vikings, Gossip Girl, 13 Reasons Why, American Horror Story.
    Games: Tomb Raider, Assassin's Creed, Uncharted.
    Subjects: Mafia, gevangenis, gladiatoren, spionnen.
    Genres: OP, realistisch, horror, romantiek, drama, avontuur, (geen fantasie of magie).
    Middel / Lang - Q Story - NL

    + Iemand die het niet erg vind dat mijn personages rond de 25 - 40 zullen zijn.
    + Iemand die het niet erg zou vinden (er zelfs blij van wordt) om zowel een man als vrouw op zich te nemen.
    + Iemand met begrip die niet pusht (er is verschil tussen pushen en praten erover natuurlijk) wanneer het wat langer kan duren.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 22:21 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    Na een lange tijd weg geweest te zijn wil ik mezelf weer echt op het schrijven storten, ik had gehoopt dat een lieve mede-Q'er me hierbij zou willen helpen. C:

    Take a pick. ;D
    Movies: Burlesque, Saw, The Silence of The Lambs, The Mummy, John Wick, The Fast and the Furious, Passengers, King Kong, The Purge.
    Tv Shows: WWE, UFC, Game of Thrones, The Walking Dead, Spartacus, Empire, Breaking Bad, Sons of Anarchy, Prison Break, Vikings, Gossip Girl, 13 Reasons Why, American Horror Story.
    Games: Tomb Raider, Assassin's Creed, Uncharted.
    Subjects: Maffia, gevangenis, gladiatoren, spionnen.
    Genres: OP, realistisch, horror, romantiek, drama, avontuur, (geen fantasie of magie).
    Middel / Lang - Q Story - NL

    + Iemand die het niet erg vind dat mijn personages rond de 25 - 40 zullen zijn.
    + Iemand die het niet erg zou vinden (er zelfs blij van wordt) om zowel een man als vrouw op zich te nemen.
    + Iemand met begrip die niet pusht (er is verschil tussen pushen en praten erover natuurlijk) wanneer het wat langer kan duren.


    Ik ben de persoon voor jou!
    - oudere personages zijn een plus
    - ik ben gewend man én vrouw te spelen
    - pushen, baaaaaah.
    - ik hou ook niet zo van fantasy, hallelujah *O*

    Alles wat in de quote dikgedrukt staat, vind ik al leuk, of lijkt me leuk om te doen!


    everything, in time

    Budgen schreef:
    Na een lange tijd weg geweest te zijn wil ik mezelf weer echt op het schrijven storten, ik had gehoopt dat een lieve mede-Q'er me hierbij zou willen helpen. C:

    Take a pick. ;D
    Movies: Burlesque, Saw, The Silence of The Lambs, The Mummy, John Wick, The Fast and the Furious, Passengers, King Kong, The Purge.
    Tv Shows: WWE, UFC, Game of Thrones, The Walking Dead, Spartacus, Empire, Breaking Bad, Sons of Anarchy, Prison Break, Vikings, Gossip Girl, 13 Reasons Why, American Horror Story.
    Games: Tomb Raider, Assassin's Creed, Uncharted.
    Subjects: Mafia, gevangenis, gladiatoren, spionnen.
    Genres: OP, realistisch, horror, romantiek, drama, avontuur, (geen fantasie of magie).
    Middel / Lang - Q Story - NL

    + Iemand die het niet erg vind dat mijn personages rond de 25 - 40 zullen zijn.
    + Iemand die het niet erg zou vinden (er zelfs blij van wordt) om zowel een man als vrouw op zich te nemen.
    + Iemand met begrip die niet pusht (er is verschil tussen pushen en praten erover natuurlijk) wanneer het wat langer kan duren.


    Als je nog iemand zoekt? Game of thrones, vikings, mafia en fast & furious klinkt goed + dubbelle rol doe ik sowieso liever. Vind het niet erg als je personages vanaf 25 zijn. Mijne zullen alleen niet ouder worden tot midden twintig. Hou niet van pushen.


    Heavy lies te crown!

    Zou je mij bij OP, fantasy, pirates, The Walking Dead, Teen Wolf en Disney willen zetten? (als dit nog actief is op zijn minst)
    En is Gorillaz misschien een optie? Ik zoek daar nog mensen voor, maar nog geen succes...


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Is er al iets duidelijk over een nieuw topic?


    Faith is everything.

    We zijn er mee bezig


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Excuses. Ik zit midden in mijn examenperiode, vandaar het uitstel. Het topic komt zo snel mogelijk, sorry dat ik nog niets liet weten. :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Super :)


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Hee wil je mij zetten onder de kopjes Avontuur, Thriller, Drama, Fantasy, Horror, Romantiek, The Walking Dead, Teen Wolf, Man X Man en Vrouw X Vrouw


    ik heb werkelijk geen idee wat ik hier doe lol

    iemand orpg?
    liefst met mid-long posts en ietwat decent nederlands?


    Heaven is a place that we all have

    Iemand RPG?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 20:42 ]

    Dunphy schreef:
    iemand orpg?
    liefst met mid-long posts en ietwat decent nederlands?


    Wil je nog orpg??

    Ik ben eigenlijk opzoek naar iemand die interesse heeft in een romantische vrouw x vrouw ORPG.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik ben eigenlijk opzoek naar iemand die interesse heeft in een romantische vrouw x vrouw ORPG.


    PICK ME. PICK ME. PICK ME.
    please


    Saetre schreef:
    (...)

    PICK ME. PICK ME. PICK ME.
    please


    Hmmmm.. :S
    Check gb


    When time and life shook hands and said goodbye.