• Deze RPG is herstart. Hier vind je het eerste topic.

    • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    • Rollen •
    Kinderen van twee Half-Bloods is mogelijk. Meer info onder 'Extra Informatie'

    Cabin 1 (Zeus)
    • [G] - Amatis [HC]
    • Anaïs Westwood - FantasyQueen
    • [G] Zeno Grace - RainbowGoddess
    •

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Julian Jackson - Allura
    • [G] - Augurey
    •
    •

    Cabin 4 (Demeter)
    • [G] Sage Gardner - Colophon
    •
    •
    •

    Cabin 5 (Ares)
    • [G] Cain Jiannis Reese - Growlithe [HC]
    • [G] Damian Xifos Machon - WingedHussar
    •
    •

    Cabin 6 (Athena)
    • [G] - sennax
    • [G] Conor Augustus Forester - Raccoon [HC]
    • [G] - GinnyWeasley8
    •

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kristiina Bizina - Polovina 1.3
    •
    •
    •

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • [G] Caleb Williamson - Constellation [HC]
    • [G] Savannah Claire Morales - Artifices
    •
    •

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • [G] Feline Rhainnon Thompson - Growlithe
    • Remy Sanders - Zusak [HC]
    • [G] Kennith Sinclair - Remarkeyable
    •

    Cabin 11 (Hermes)
    • [G] Emilia Victoire Drake - Ruelle [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 12 (Dionysus)
    •
    •
    •
    •

    Cabin 13 (Hades) Vol!
    • Persia Lillith Morwen - Mundanes
    • [G] - Maestane
    • [G] - AlexBertie
    • [G] - xoFrnk

    Cabin 14 (Iris)
    • [G] Carrie Quinn Brant - Maestane
    •
    •
    •

    Cabin 15 (Hypnos)
    • [G] - Constellation
    •
    •
    •

    Cabin 16 (Nemesis)
    • [G] Mikael Jones - Polovina [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 17 (Nike)
    • [G] Nikephoros Alcippe Metaxas - Astraeus [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Juna Reeder - RainbowGoddess [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 19 (Tyche)
    • [G] Asher Evander Mackenzie - Raccoon
    •
    •
    •

    Cabin 20 (Hecate)
    • [G] Leon Incanto - RainbowGoddess
    •
    •
    •

    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Er is geen deadline voor wanneer je rol af moet, maar ik ga niet eeuwig wachten voordat ik het speeltopic open. Als het me te lang duurt, geef ik een deadline.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Compleet in Nederlands, maar met Engelse termen
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:

    Speeltopics:

    Praattopics:

    • Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens/Krachten:
    Relaties:
    Extra:


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Faceclaims •
    • Margot Robbie
    • Claire Holt
    • Magdalena Zalejeska
    • Save Franco
    • Nadia Mejia
    • Reece King
    • Amanda Steele
    • Isabelle Fuhrman
    • Alexander Ludwig
    • Hailee Steinfeld
    • Stephanie Bertram Rose
    • Neels Visser
    • Meredith Mickelson
    • Lucy Hale
    • Lucas Till


    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op Q, dus het kan zijn dat ik per ongeluk nieuwe regels overtreedt of dat er veel is verandert met RPGen. Als je iets opvalt of ik iets verkeerd doe, zou ik het graag horen :').

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 18:17 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    RainbowGoddess schreef:
    Mag je personage Camp Jupiter eventjes bezoeken? Bijv. voor een dagje?


    Kijk onder "Extra informatie".


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sorry sorry sorry dat ik al zolang niets van me heb laten horen! Mijn internet lag eruit en doet het nu weer een klein beetje, maar wel heel slecht. Ik ga vanmiddag bij mijn vriend even alles goed bijwerken, alles beantwoorden en overleggen wanneer de deadlines van personages zijn, het speeltopic wordt geopend, etc. Nogmaals sorry!


    “A queen will always turn pain into power.”

    Amatis schreef:
    Sorry sorry sorry dat ik al zolang niets van me heb laten horen! Mijn internet lag eruit en doet het nu weer een klein beetje, maar wel heel slecht. Ik ga vanmiddag bij mijn vriend even alles goed bijwerken, alles beantwoorden en overleggen wanneer de deadlines van personages zijn, het speeltopic wordt geopend, etc. Nogmaals sorry!


    Geen probleem. Ik weet hoe het voelt om zonder internet te zitten :')


    *edit

    sorry autocorrect

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 11:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amatis schreef:
    Sorry sorry sorry dat ik al zolang niets van me heb laten horen! Mijn internet lag eruit en doet het nu weer een klein beetje, maar wel heel slecht. Ik ga vanmiddag bij mijn vriend even alles goed bijwerken, alles beantwoorden en overleggen wanneer de deadlines van personages zijn, het speeltopic wordt geopend, etc. Nogmaals sorry!


    Ooh geen probleem! Ik maakte me enkel zorgen. Ik heb al wat in orde gebracht, maar alles wat te maken had met de beginpost van het rollentopic, kon ik natuurlijk nog niet doen. In het begin probeerde ik zo weinig mogelijk te beslissen zonder jou, maar het werd na een tijd wat moeilijker. Ik hoop dat je het eens bent met de keuzes die ik heb gemaakt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    ik schrijf me hierbij denk ik uit... Sorry, en veel plezier verder!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    ik schrijf me hierbij denk ik uit... Sorry, en veel plezier verder!


    Geen probleem, en bedankt


    Geloof niet alles wat je denkt

    ZENO GRACE
    "Don't talk to me that way"








    Naam: Zeno Amphion Grace
    Betekenis van de naam: Zeno – geschenk van Zeus
    Amphiton – Zoon van Zeus in de mythologie
    Grace – Genade, gunst
    Zeno heeft geen speciale bijnaam, en hij hecht er ook niet zoveel waarde aan. Zolang het niet gemeen is, vindt hij alles goed.
    Leeftijd: Zeno is zeventien. Zijn verjaardag is op 24 april, wat hem het sterrenbeeld stier geeft.

    Goddelijke ouder: Zeno is een nakomeling van Zeus en Aphrodite: zijn ouders zijn Jason Grace, zoon van Zeus/Jupiter, en Piper McLean, dochter van Aphrodite. Maar aangezien hij een jongen is & hij de Aphroditekant van zichzelf boven de Zeuskant stelt, verblijft hij in Cabin 10.

    Innerlijk: Zeno is, net zoals zijn vader Jason, rechtvaardig en eerlijk. Hij is een natuurlijke leider, en zal bereid zijn om zijn leven te riskeren voor zijn vrienden of familie. Daarentegen is hij niet goed in het zich houden aan regels. Hij heeft rebellie en een beetje agressieviteit van zijn moeder Piper gekregen, wat vaak tegen zijn rechtvaardigheid ingaat. Hij heeft, net zoals Piper, zeer scherpe herinneringen. Af een toe lijkt hij ook dwars door je heen te kunnen kijken: je kan niks voor hem verbergen. Maar hij is een goed vertrouwenspersoon, en je kan hem alles vertellen.
    Zeno is niet erg zeker van zichzelf: als hij een fout maakt, of anderen hem plagen, zal hij snel aan zichzelf gaan twijfelen. Ook is hij erg impulsief, wat maakt dat hij gemakkelijk in de val loopt. Zijn fatal flaw is anxienty: ondanks het feit dat hij zich erg onzeker voelt tegenover anderen, wil hij zichzelf te graag bewijzen, laten zien dat hij meer is dan hij eigenlijk is. Ook als het niet nodig is.
    Zeno flirt vaak met andere meisjes, maar als hij echt verliefd is zal hij zijn vriend/vriendin trouw zijn.




    Uiterlijk: Zeno heeft blond haar, maar zijn haar heeft niet de kleur als dat van Jason: het is een soort mix van bruin (Piper) en blond (Jason). Zijn ogen veranderen van kleur, maar niet erg zichtbaar. De basiskleur van zijn ogen is bruin, maar soms lijkt het heel even blauw, groen, grijs, of een mix ervan. Zijn ogen hebben zo’n blik dat ze dwars door je heen lijken te kijken, wat het aankijken van Zeno voor de meesten ongemakkelijk maakt.
    Zeno kijkt meestal gewoon neutraal, maar is van nature knap. Hij kan dan weliswaar niet zomaar iedereen verleiden zoals andere Aphroditekinderen, maar zijn looks heeft hij wel, net als zij.
    Zeno’s houding is wel rechtopstaand, maar het komt eerder onzeker over dan zeker. Hij kan zijn gevoelens slecht verbergen, wat hij verschrikkelijk vindt. Hij zou het liefst een masker met een glimlach ophebben om zich af een toe af te sluiten van de wereld, om zijn gevoelens achter op te bergen.
    Face Claim: Lucas Till


    Geschiedenis: Zeno’s geschiedenis is vrij ingewikkeld. Net na zijn geboorte kwam er een monster binnenstormen, terwijl Piper uitgeput en zwak op bed lag. Toen deze hellehond Piper verwondde, kwam Jason in actie en doodde het monster meteen, maar de herinnering is voor altijd in Zeno’s herinnering blijven staan. Toen hij vier was en kon praten, vroeg hij zijn ouders wat dat was in die herinnering. Piper vertelde hem dat ze Halfbloods waren, en hij dat ook was. Ze vertelde hem ook dat als hij groot genoeg was, hij naar een kamp mocht gaan waar allemaal andere Halfbloods waren. En ook vertelde ze dat dit geheim was: als iemand anders het te weten zouden komen zouden ze hem of uitlachen of aanvallen. Zodoende is Zeno opgegroeid, wetend dat hij een Halfblood was. Hij kwam er al vroeg achter dat leren hem niet goed af ging, door zijn extreme ADHD en dyslexie. Jason vertelde hem dat elke Halfblood dat heeft, omdat ze niet zijn ingesteld zoals ieder ander mens. Toen hij acht was, leerden zijn ouders hem vechten, voor het geval hij een monster tegen het lijf zou lopen.
    Zeno en Persia kennen elkaar al sinds een lange tijd. Elk jaar zoeken ze elkaar op en vertrekken ze samen naar Camp Half-Blood via Persia Shadow Travel

    Familie:
    Zeno is het eerstgeboren kind van Jason en Piper. Hij heeft een zusje en een broertje: Sophie en Lukas. Sophie’s tweede naam verwijst naar Jason’s moeder Beryl, die hij nog steeds niet los kan laten.
    Ondanks dat ze twee jaar jonger is, trekt Zeno graag met zijn tante Thalia op. Hij zoekt haar vaak op, net als zijn vader, Jason. Hoewel Thalia een Hunter van Artemis is, gaat ze graag met haar neefje om, ondanks het feit dat hij een jongen is.

    Father – Jason Grace, 38, Son of Jupiter/Zeus
    Mother – Piper McLean, 38, Daughter of Aphrodite
    Grandfather – Jupiter/Zeus, immortal, King of the gods, god of the skies
    Grandmother – Aphrodite, immortal, goddess of love and beauty
    Aunt – Thalia Grace, 15, Daughter of Zeus
    Sister – Sophie Beryl Grace, 13, Daughter of Piper McLean and Jason Grace
    Brother – Lukas Grace, 10, Son of Piper McLean and Jason Grace

    Wapens/Krachten: Zeno kan zowel krachten van Zeus en Aphrodite gebruiken, maar met mate. Hij kan de lucht manipuleren, en er dus op vliegen, maar hij heeft bijvoorbeeld geen Atmokinesis, het vermogen om het weer te besturen. Hij kan wel één grote bliksemschicht oproepen, maar dus geen knettterende regenwolken. Hij is dan weer wel immuun voor elektrische schokken.
    Hij heeft (helaas) geen Amokinesis, maar kan wel anderen vervloeken waardoor hun kleding altijd twee maten te klein zal zijn. Hij spreekt extreem goed Frans: dat heeft hij deels gekregen en deels geleerd.
    Het liefst gebruikt Zeno een zwaard, maar met een dolk en speer kan hij ook best veel. Andere wapens vermijdt hij liever. Pijl en boog is hij belabberd in, hoe graag Thalia het hem ook probeert te leren.

    Relaties: Mijn gb/pb staat open! Je kan natuurlijk ook in het praattopic een verzoek doen.
    Thalia Grace – Goede vrienden
    Reyna Avila Ramírez-Arellano – Ze geven elkaar advies en zoeken elkaar vaak op, maar vertrouwen elkaar nog niet helemaal.
    Léon Incanto – Vrienden
    Lilly Sagesse – Vrienden & Trainmaatjes
    Persia Lilith Morwen – Best friends for a long time...
    Mikael Jones – Zeer goede vrienden
    Kristiina Bizina – Vrienden

    Extra: Zeno heeft hooikoorts, waardoor hij liever uit de buurt blijft van Cabin Four en hun Occupants. Zijn zwaard heeft hij gekregen van Reyna. Het heet Aurum, naar het goud waar het van gemaakt is, en naar Reyna’s hond.


    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 18:14 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    (Een foutje)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 11:47 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Mag ik misschien nog een jongen reserveren? Ik twijfel nog tussen Nemesis of Tyche


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Mag ik misschien nog een jongen reserveren? Ik twijfel nog tussen Nemesis of Tyche


    Liefst Tyche dan, daar hebben we nog niemand van (:
    En ja hoor, dat mag. Ik denk zelfs dat een meisje nog zou kunnen, aangezien ik nu 2 mensen ken die nog een jongen zouden nemen, en dan is het aantal meisjes en jongens gelijk.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik zou misschien ook wel graag mijn meisje van Hypnos toch nemen. Dat hangt er natuurlijk vanaf wie er nu een jongen en wie er nog een meisje gaat nemen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Liefst Tyche dan, daar hebben we nog niemand van (:
    En ja hoor, dat mag. Ik denk zelfs dat een meisje nog zou kunnen, aangezien ik nu 2 mensen ken die nog een jongen zouden nemen, en dan is het aantal meisjes en jongens gelijk.


    oh okey c: wist niet dat er iemand al in Nemesis zat , sowwy ^^

    Jongen Tyche is goed c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    oh okey c: wist niet dat er iemand al in Nemesis zat , sowwy ^^

    Jongen Tyche is goed c:


    Ja, het rollentopic is nog niet geüpdated.

    Dan neem ik nog mijn Hypnos meisje (:


    Geloof niet alles wat je denkt

    ASHER EVANDER MACKENZIE
    SON OF TYCHE , RANDOM AS HELL



    Asher || English/ Hebrew || "happy" or "blessed"
    Evander || Latin|| derived from Greek (eu) meaning "good" and (aner) meaning "man"
    MacKenzie|| Scottish || son of COINNEACH".


    " That's so random "



    Fc: Jamie Ryan Dee




    Family and Background:

    Father s Thomas MacKenzie (41)
    Mothers Tyche , Goddes of Luck and Fortune

    Stephmother s Mei MacKenzie (née TSUKUDA ) (37)
    Stephsister s Cho MacKenzie ( 5 )

    Ash is geboren op de achttiende van Augustus wat hem het sterrenbeeld Leeuw maakt. De jongen is een creatie tussen Tyche de goding van geluk en Thomas MacKenzie, een jonge Canadese arbeider. Thomas was nog maar vierentwintig toen hij voor het eerst echt verliefd werd. Thomas werkte in een metaal fabriek niet ver weg van Torronto een plaats waar het geschikt is om te ijshockyen en schaatsen. De man die iedere dag na het werk een muntje in de wensput gooide was onthoochelt toen hij merkte dat ook de wensput bevroren was. Iedere keer opnieuw wenste hij dat hij ooit kinderen mocht krijgen. De man had namelijk een ziekte waardoor de kans dat hij ooit kinderen had heel miniem zou zijn en daarbij had hij ook nogsteeds niet de grote liefde gevonden. Tyche was erg geïnteresseerd in de man al dacht ze eerst dat het een daad van egoïsme was. De Godin laat zih maar zelden zien en wie ooit met haar in contact komt is echt een geluksvogel. Dag na dag Bespioneerde de godin de man en merkte dat hij gewoon een nieuw leven wilde schenken en een kind geluk wilde geven. Na lang twijfelen besloot Tyche naar de man de lopen en wierp ook een muntje in de put die meteen leek te ontdooien. Na enkele weken van met elkaar af te spreken werden de twee stapelverliefd op haar en bracht Thomas zijn wens uit. Echter vertelde ze hem dat ze niet in hun leven kon blijven en dat hij ooit wanneer de dag er was, nieuwe liefde zou vinden.

    Asher was dus een wonder voor Thomas en de jongen heeft een gelukkig leven, ze verhuisden op zijn tweede naar Minesote, Amerika. Hij heeft op zijn tiende een nieuwe stiefmoeder gekregen, een Japans Amerikaanse vrouw die er van droomde ooit haar eigen Aziatische restaurant te bezitten en met veel hulp kwam deze enkele jaren later. Ookal had Asher het moeilijk op school, toch leek hij er geen problemen mee te hebben. Wel tot hij 14 werd. Zijn rebelse kant kwam te boven en Asher besefte zich ookal had hij enorm veel geluk in het leven, het maakte hem niet echt gelukkig. De jongen wilde fouten maken, eens weten hoe het voelde om iets te breken etc.
    Zijn Goddelijke moeder was hier niet echt heel blij mee en liet de jongen dan maar zijn gang gaan. Hoe random Asher ook mag zijn, hij weet altijd wel een manier om mensen blij of kwaad te maken. Daarnaast is het wel een jongen die durft te liegen en als je er naar vraagt is de kans groot dat hij toegeeft gelogen te hebben

    Asher werd toen hij 13 was gedwongen om naar het kamp te gaan, ookal had zijn moeder over hem gewaakt, de jongen heeft er toch met enkele grote schrammen vanaf kunnen komen. Zo heeft hij in zijn nek een lange haal en is niet de allersnelste renner.









    Others

    Hij is Panseksueel en houd ervan om te experimenteren.

    Dreams None atm

    Fears Water, verdrinken.

    Talents Hij heeft een grote kans in geluk, maar Ash vind dit maar onzin


    P Rebels zijn, meiden, jongens, perverted zijn, Roken, leuke lichaams accessoires, auto rijden, zijn randomness, challenges, idiote dingen eigenlijk, videogames, flirten, sneeuw, hocky, alles wat zoet is, verrassingen, Sushi, gokken, slapen...

    O Water, mensen die voorspelbaar zijn, mensen die hem te actief vinden, mensen die hem afwijzen, Mensen die hem beschuldigen van dingen (die waarschijnlijk wel waar zijn ) Sport, katten (door alergie) , zout en ladders



    *BOOP* "I got your nose phahaha!."

    Canadian s 18/O8 s 17 Years s b


    Character

    - Onzeker, maar doet zich zeker voor

    - plaaggeest
    -Expirimenteel
    - lichtelijk jaloers
    -Koppig
    - Lui
    -Slordig
    -Rebels
    - Kan echt vervelend kinds zijn
    - Hyperactief
    - Enorm random
    - Houd van lichamelijk contact
    -Pervert
    - Chaoot
    - Tegenstribbelaar
    - Snel verveeld
    - kan niet stil blijven zitten
    -houd te veel van videogames
    - Toont duidelijk als hij je mag of niet
    - Gelukzak ( ookal wilt hij het soms niet)

    Asher is nogal een vreemde jongen. Als zoon van Tyche is hij van nature , enorm Random. Dit leid dan ook meteen naar bipolariteit waar Asher enorm veel last mee heeft. Het ene moment is hij super blij, het andere moment is hij kwaad op alles en iedereen. Ah op zich is Asher wel een goede gast, hij houd ervan om mensen te leren kennen en laat het duidelijk merken als hij je mag of niet. Asher is een enorme hyperkineet, ookal hebben de meeste dit wel op kamp halfbloed, bij Asher zit er dan ook nog een tikkeltje kindsheid in wat vaak uitdraait dat hij mensen irriteert en dat vind hij juist geweldig. Hij is een plaaggeest en houd van herrie schoppen, daarbij is hij nog eens onvoorspelbaar wat altijd wel een groot avontuur word. Hij is chaotisch, slordig en heeft niet veel orde. Asher is dan ook snel verveeld als hij iets moet doen en is liever lui dan moe, hoewel hij ook wel van slapen houd. Eens je de jongen dan toch uit zijn bed hebt gesleurd om hem te laten meedoen aan de kampactiviteiten, trekt hij algauw zijn neus op. Asher is niet de sportiefste en voelt zich hier ook best onzeker over al zal hij dit niet gauw laten merken. Hij is toch best jaloers op alle andere mannen en hun six of eightpacks. Op kamp activiteiten zal hij wel snel zijn eigen ding willen doen en als hij bevelen opgelegd word dan zal hij tegenstribbelen.
    Deze kleine duivel heeft ook wel zijn goeie kantjes, zo maakt hij wel snel vrienden en zal hij wel een luisterend oor zijn, maar of hij te vertrouwen is.... Dat zul je zelf moeten ondervinden. Asher heeft wel talenten zoals muziek spelen of zingen, eten en videogames... Maar dit zijn niet echt talenten die een demigod nodig heeft.
    Verder is Asher wel een dierenvriend en kan goed met kinderen omgaan. Met volwassenen, dat is een ander verhaal. Op liefdesvlak is Asher nogal, typisch Asher. Hij is een flirt, enorm aanhankelijk en kan ook erg perverted zijn in taal en gedrag. Als hij een oogje op je heeft zal hij zijn best doen om je te krijgen, maar dit wel op zijn eigen Asher manier. Hij is expirimenteel en vind zowel jongens als meisjes leuk, en eens je zijn Ex bent.... Dan zal je spijt hebben dat je ooit deze jongen gedate hebt. Asher is nou iemand die uit jaloezie anderen Jaloers wilt maken, -hypocriet dus-. Eens hij een Ex in het oog heeft, zal hij spontaan met andere zitten flirten of zelfs met je familie durven flirten. Je moet dan ook niet verbaasd opkijken als hij ooit een boytoy is van een ouder iemand.

    Looks

    Asher is niet zo'n opvallend gezicht in Camp Halfblood, hij kwam er een stuk later dan de meeste en is niet zo lang en gespierd als zijn mede kampers. Asher heeft een licht getinte huidskleur die volzaaid is met kleine lichte moedervlekjes en op zijn neus zit het vol met kleine bruine sproeten. Veel vind hij er niet echt van en negeert het dan ook als er mensen opmerkingen over maken. Hij meet 1m75 en vind zichzelf echt een dwerg in vergelijking met anderen. Daarom dan ook dat hij zijn haren en een grote opvallende lichtbruine kuif zet zodat hij toch wat groter lijkt. Asher is absoluut geen body builder en vermijd sporten het liefst, dit zie je dan ook aan het postuur van de jongen. Hij is voornamelijk mager en heeft een lichte V-line maar een sixpack is toch moeilijk te bespeuren. Asher heeft stralend witte tanden die mooi recht staan en weet dat mensen hem verdenken dat hij zijn tanden bleek etc, al is dit niet waar. Blijkbaar vond zijn moeder het nodig om hem een paar mooie tanden te geven in de plaats van een instant sixpack. Nu kan de jongen er wel mee lachen en tekend voor de lol soms eens een sixpack op zijn buik of een punn zoals een pak bier etc.
    Asher is een enorme fan van experimenteren en heeft zo al meerdere maals zijn haren gekleurd, ook heeft hij een tattoage van een dromenvanger op zijn rechterschouder en heeft hij een paar stetches in zijn oren en tepelpiercings. Hij vind het er wel stoer uitzien en heeft niet graag dat mensen eraan prutsen.



         



    even een beginnetje

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 20:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Constellation schreef:
    (...)

    Ooh geen probleem! Ik maakte me enkel zorgen. Ik heb al wat in orde gebracht, maar alles wat te maken had met de beginpost van het rollentopic, kon ik natuurlijk nog niet doen. In het begin probeerde ik zo weinig mogelijk te beslissen zonder jou, maar het werd na een tijd wat moeilijker. Ik hoop dat je het eens bent met de keuzes die ik heb gemaakt.

    Ik ga nu alles terug lezen en bijwerken, maar ik ben niet zo moeilijk hoor, ik vind het denk ik allemaal prima :')


    “A queen will always turn pain into power.”