• Deze RPG is herstart. Hier vind je het eerste topic.

    • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    • Rollen •
    Kinderen van twee Half-Bloods is mogelijk. Meer info onder 'Extra Informatie'

    Cabin 1 (Zeus)
    • [G] - Amatis [HC]
    • Anaïs Westwood - FantasyQueen
    • [G] Zeno Grace - RainbowGoddess
    •

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Julian Jackson - Allura
    • [G] - Augurey
    •
    •

    Cabin 4 (Demeter)
    • [G] Sage Gardner - Colophon
    •
    •
    •

    Cabin 5 (Ares)
    • [G] Cain Jiannis Reese - Growlithe [HC]
    • [G] Damian Xifos Machon - WingedHussar
    •
    •

    Cabin 6 (Athena)
    • [G] - sennax
    • [G] Conor Augustus Forester - Raccoon [HC]
    • [G] - GinnyWeasley8
    •

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kristiina Bizina - Polovina 1.3
    •
    •
    •

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • [G] Caleb Williamson - Constellation [HC]
    • [G] Savannah Claire Morales - Artifices
    •
    •

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • [G] Feline Rhainnon Thompson - Growlithe
    • Remy Sanders - Zusak [HC]
    • [G] Kennith Sinclair - Remarkeyable
    •

    Cabin 11 (Hermes)
    • [G] Emilia Victoire Drake - Ruelle [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 12 (Dionysus)
    •
    •
    •
    •

    Cabin 13 (Hades) Vol!
    • Persia Lillith Morwen - Mundanes
    • [G] - Maestane
    • [G] - AlexBertie
    • [G] - xoFrnk

    Cabin 14 (Iris)
    • [G] Carrie Quinn Brant - Maestane
    •
    •
    •

    Cabin 15 (Hypnos)
    • [G] - Constellation
    •
    •
    •

    Cabin 16 (Nemesis)
    • [G] Mikael Jones - Polovina [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 17 (Nike)
    • [G] Nikephoros Alcippe Metaxas - Astraeus [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Juna Reeder - RainbowGoddess [HC]
    •
    •
    •

    Cabin 19 (Tyche)
    • [G] Asher Evander Mackenzie - Raccoon
    •
    •
    •

    Cabin 20 (Hecate)
    • [G] Leon Incanto - RainbowGoddess
    •
    •
    •

    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Er is geen deadline voor wanneer je rol af moet, maar ik ga niet eeuwig wachten voordat ik het speeltopic open. Als het me te lang duurt, geef ik een deadline.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Compleet in Nederlands, maar met Engelse termen
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:

    Speeltopics:

    Praattopics:

    • Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens/Krachten:
    Relaties:
    Extra:


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Faceclaims •
    • Margot Robbie
    • Claire Holt
    • Magdalena Zalejeska
    • Save Franco
    • Nadia Mejia
    • Reece King
    • Amanda Steele
    • Isabelle Fuhrman
    • Alexander Ludwig
    • Hailee Steinfeld
    • Stephanie Bertram Rose
    • Neels Visser
    • Meredith Mickelson
    • Lucy Hale
    • Lucas Till


    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op Q, dus het kan zijn dat ik per ongeluk nieuwe regels overtreedt of dat er veel is verandert met RPGen. Als je iets opvalt of ik iets verkeerd doe, zou ik het graag horen :').

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 18:17 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wil ook nog wel een mannelijk personage, cabin maakt niet veel uit (alleen Hermes cabin niet)
    Bij mijn vrouwelijke rol zal ik eventjes het geschiedenis invullen en dan is zij in grote lijnen af, want het innerlijk voluit schrijven is niet zo zeer nodig lijkt mij om een rol te begrijpen vind ik...


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    Ik wil ook nog wel een mannelijk personage, cabin maakt niet veel uit (alleen Hermes cabin niet)
    Bij mijn vrouwelijke rol zal ik eventjes het geschiedenis invullen en dan is zij in grote lijnen af, want het innerlijk voluit schrijven is niet zo zeer nodig lijkt mij om een rol te begrijpen vind ik...


    Is goed! Zou je een zoon van Dionysus kunnen nemen? Als je dat wilt?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Is goed! Zou je een zoon van Dionysus kunnen nemen? Als je dat wilt?


    Nja, ik snap dat jullie daar iemand willen, maar qua informatie over Dionysus qua demigods is niet erg veel naar mijn weten en dan zitten mijn beide rollen alleen in een cabin, wat ik ook wel een klein beetje jammer vind.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 22:36 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    (...)

    Nja, ik snap dat jullie daar iemand willen, maar qua informatie over Dionysus qua demigods is niet erg veel naar mijn weten en dan zitten mijn beide rollen alleen in een cabin, wat ik ook wel een klein beetje jammer vind.


    Dat van dat ze beiden alleen zitten in een cabin, snap ik, maar qua info over Dionysus moet je nog eens kijken op de Riordan wiki!
    Hij is leuker dan hij klinkt.

    In ieder geval: welke god(in) zou je dan graag willen? c:
    Hades zit vol


    Geloof niet alles wat je denkt

    na het rewatchen van Percy Jackson ( en het regelmatig te bezoeken van dit topic) ben ik gaan twijfelen om een rol te maken aangezien ik nog steeds niet de kans heb gekregen om de boeken te lezen... :S

    Voor nu een MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    na het rewatchen van Percy Jackson ( en het regelmatig te bezoeken van dit topic) ben ik gaan twijfelen om een rol te maken aangezien ik nog steeds niet de kans heb gekregen om de boeken te lezen... :S

    Voor nu een MT


    Oh maar dat maakt niet zoveel uit!
    Je hebt natuurlijk een groot deel gemist, maar dat leer je vanzelf wel + Riordian wikipedia (:
    Als je nog wilt meedoen raad ik aan het zo snel mogelijk te doen, want je hebt nog maar tot morgenavond.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Oh maar dat maakt niet zoveel uit!
    Je hebt natuurlijk een groot deel gemist, maar dat leer je vanzelf wel + Riordian wikipedia (:
    Als je nog wilt meedoen raad ik aan het zo snel mogelijk te doen, want je hebt nog maar tot morgenavond.


    Damn... Dat redt ik niet ivm school en reizen ( van 4:45 tot kwart voor 6 ofzo?) Aangezien ik ook nog een keer mijn geheugen op moet frissen over de oude grieken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Damn... Dat redt ik niet ivm school en reizen ( van 4:45 tot kwart voor 6 ofzo?) Aangezien ik ook nog een keer mijn geheugen op moet frissen over de oude grieken


    Als je wilt neem je een rol die later inspringt. Dat is ook altijd leuk en realistisch C:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Als je wilt neem je een rol die later inspringt. Dat is ook altijd leuk en realistisch C:

    precies! en dan eentje die geen idee heeft waar hij of zij in terecht komt en dus echt nul verstand overal van heeft?

    Is wel leuk xd


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    precies! en dan eentje die geen idee heeft waar hij of zij in terecht komt en dus echt nul verstand overal van heeft?

    Is wel leuk xd


    Ja, lijkt me perfect in jouw situatie!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Misschien is het handig een stop te zetten op de cabins waar al wel minstens twee of meer personen zitten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Misschien is het handig een stop te zetten op de cabins waar al wel minstens twee of meer personen zitten?


    De stop zit op 4 personen, maar ik probeer wel te zeggen tegen mensen dat ze niet de cabine moeten nemen met veel mensen in.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik FC Taylor Hill even c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soley Phirun Enphys

    "I'm not scared!"

    Naam: Soley Phirun Enphys
    Bijnaa m: Sol (Al zijn er ook veel mensen die hem “the rainbow dude” noemen. Hij zal doen of hij boos wordt als je hem zo noemt, maar stiekem vindt hij het niet zo erg; hij is er trots op.)
    Betekenis:
    Soley – Zon
    Phirun– Regen
    Enphys – Regenboog

    Leeftijd: Sol is vijftien. Hij is jarig op 16 maart, wat hem het sterrenbeeld vissen geeft.

    Goddelijke ouder:
    Iris, de boodschapster van de goden en tevens de personificatie van de regenboog.
    Wanneer ze een boodschap van hemel naar aarde brengt, verschijnt volgens de Griekse mythologie als brug een regenboog.

    Innerlijk: Wat betreft innerlijk lijkt Soley erg op zijn moeder: hij is vriendelijk en vredelievend, en hij zal alleen vechten uit zelfverdediging. Hij gedraagt zich vaak wat stoer, omdat hij probeert te verbergen dat hij eigenlijk heel verlegen en gevoelig is. Als zoon van de regenbooggodin heb je al meteen niet bepaald het allercoolste imago, iets waar hij erg van baalt. Het draagt ook niet echt bij aan het donker als je doodsbang bent voor het donker. Zie je nog maar eens cool te gedragen als je helemaal in paniek raakt. Geloof me, dat gaat niet echt goed.
    Soley maakt graag vrienden. Hij is best wel sociaal, al schrikt hij soms wel mensen af als hij een chagrijnige, sarcastische bui heeft. Hij is trouw en erg slim, maar ook heel erg onzeker.

    Uiterlijk: Ook qua uiterlijk lijkt Sol erg op zijn moeder: hij heeft ravenzwart haar en warme, donkerbruine ogen, die meestal vriendelijkheid uitstralen. Hij probeert een zelfverzekerde houding aan te nemen, en is hier best goed in, maar als hij helemaal zichzelf is, is zijn houding eerder onzeker en verlegen. Of doodsbang, als het donker is.
    Hij is heel vaak in rijkleding te vinden, omdat hij veel tijd doorbrengt in het zadel. Op andere momenten draagt hij meestal een t-shirt en een spijkerbroek. Een opvallend kenmerk is dat hij een ketting met een prisma om zijn hals draagt, die hij van zijn moeder gekregen heeft. Hij vind het een stom, meisjesachtig ding, maar is er stiekem toch heel erg gehecht aan. Deels omdat hij het van zijn moeder heeft gekregen, deels omdat de regenbogen die ontstaan doordat het licht breekt hem fascineren. Omdat hij bang is voor laatdunkende opmerkingen van de andere halfbloods, verstopt hij de ketting onder zijn shirt.
    Hij is best wel gespierd en knap, 1,68 m. lang en heeft geen opvallende littekens.
    Faceclaim: Giovanni Kemper (foto komt nog)

    Geschiedenis: Voor een Halfblood heeft hij niet echt een hele bijzondere geschiedenis. Hij groeide gelukkig op met zijn vader, en hij hing ook vrij regelmatig rond bij zijn moeder, Iris. Zij vertelde hem verhalen over regenbogen en pegasi, en het fascineerde hem. Maar toen hij op een donkere, bewolkte zomeravond toen hij tien jaar oud was eens naar de verhalen van zijn moeder luisterde, in de tuin, ging het plotseling mis: er dook een monster op, een hellehond, die de twee aanviel. Onmiddellijk kwam Iris in actie, en ze schakelde de hellehond uit met een heldere lichtstraal. Vervolgens legde ze haar zoon uit dat ze de godin van de regenboog was, en dat hij een Halfblood was. Ze gaf hem de ketting met het prisma en vertelde hem dat hij niet bang hoefde te zijn, alles zou goedkomen. Hele mooie woorden, alleen hadden ze geen effect: sindsdien is Soley doodsbang voor duisternis.

    Familie:
    Zoals vrijwel elke Halfblood, heeft Soley een hele reeks halfbroers en -zussen, maar eigenlijk heeft hij met niet een van hen een speciale band. Hij is opgegroeid met zijn vader, Lance Mason Enphys, een Amerikaan. Soley lijkt niet heel erg op hem, op zijn getinte huidskleur na. Zijn moeder kwam vaak langs en vertelde hem dan verhalen, en zodoende kreeg hij een goede band met haar.
    Verder weet hij niet of hij familie heeft, behalve dan iedereen op Camp Half-Blood; voor hem is iedereen daar zijn familie.

    Wapens/Krachten: Wapens/Krachten: Soley kan, net als zijn moeder, kleine lichtstralen en regenbogen produceren; een beperkte vorm van photokinese dus. Niet dat hij echt krachten nodig heeft, want hij vecht liever niet. Alhoewel, zijn krachten zijn behoorlijk handig om het donker minder… Nou ja… donker te maken. Ten minste, als hij niet in volledige paniek raakt.
    Hij is heel snel, maar niet extreem snel en hij is redelijk sterk.
    Hij kan ook goed overweg met een handkatapult, maar verder zijn wapens niet echt zijn ding.

    Relaties: Zeggen jullie het maar!

    Extra: Soley heeft zware Achluofobie: als het donker is raakt hij in complete paniek, waardoor hij geen controle meer heeft over zichzelf en zijn krachten en hij al zijn stoere gedrag laat varen. Omdat hij weet dat licht produceren tijdens een paniekaanval niet heel handig gaat, heeft hij standaard een kleine zaklamp en een set batterijen in zijn zak zitten, gewoon voor de zekerheid.


    Er staan teveel codes in... dus ik kon van sommige dingen geen regenboog maken )':

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 0:55 ]


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Zijn er nog meisjes over? En ik wil sws dat mijn character eerst bij Hermes komt voordat hij of zij geclaimd wordt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."