• Mermaids Island
    Praattopic 1/rollentopic 1 /[url=]speeltopic[/url]


    Believe In Mermaids.


    Be A Mermaid And Make Waves.


    A Saltin Pirate Needs A Beautiful Mermaid.



    Welkom op het eiland Violette, het eiland van de meerminnen. Eigenlijk is dit eiland niet op de kaart te vinden, en alleen bereikbaar voor meerminnen. Echter bestaat het eiland al 500 jaar, en nog steeds heeft de mens het eiland nooit gevonden. Het is vaak rustig op eiland Violette, daarom gaan wij een kijkje nemen in het leven van de meerminnen en het rustige eiland.


    Island
    Eiland
    Het eiland licht zeg maar midden in de zee, met aan de kust prachtige stranden, aan de randen in het noorden kun je hoge bergen vinden, waarvan je sommige kan beklimmen. Voor de rest is het eiland vooral bos en oerwoud, er lopen ook allemaal rivieren door elkaar recht door het eiland heen. Het eiland is in de vorm van een meermin staart. De meerminnen wonen vooral in bos huisjes.

    Dieren

    In de zeeën van Violette leven verschillende soorten vissen, sommige zijn giftig. Op het eiland kun je dieren vinden zoals leeuwen, slangen, tropische vogels (Ook feniksen) , wolven, herten en nog veel meer zoals insecten. Natuurlijk kunnen de dieren ook een dreiging vormen, maar dat is niet vaak gebeurt.[/font]

    Magic
    Ik heb liever niet dat rollen sterker zijn dan andere rollen, daarom heb ik een limiet. Als meermin verander je natuurlijk in een meermin, kan met dieren praten en onder water ademen, maar natuurlijk heb je 1 extra speciale gave. Dat mag alles zijn. Personen mogen ook 2 keer dezelfde gave.

    Gebruikte Gave's
    komt.


    Roll
    naam - gave - username - pagina

    Girls

    Leonie Alexa Jackson - Shape Shifter - MysticNeverland - 1.3
    Alicia Belle Calvert - Genezing - Grimmlove - 1.3
    - - JoSnape -
    - - DarkOne -
    - - Douceur -
    Isa Rose Stregori -Elementen - Feniks - 1.2
    - - Littlepanda_ -
    - - MysticNeverland -

    Boys
    - - JoSnape -
    Elijah Grayson - Het weer - LittleOwlet - 1.1
    - - DarkOne -
    - - MysticNeverland -
    - - Littlepanda_ -
    - - Feniks -


    List

    Naam
    Leeftijd
    Gave
    Innerlijk
    UiterlijkGraag ook beschrijving van je meermin staart.
    Geschiedenis
    Familie
    Relatie's
    Overigbijvoorbeeld:Geboorteland, angsten, hobby's


    Rules

    > 150 Woorden, Niets Minder
    > Geen Perfecte Mensen
    > Geen Mensen Buitensluiten
    > Naam Veranderingen Doorgeven
    > Melden Wanneer Je Niet Online Kan Zijn

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 21:00 ]


    We are all mad here...

    Later join ik misschien ook nog bij de jongens :P
    @LittleOwlet you think?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    (...)

    Het was een contaminatie of hoe je dat schrijft XD
    Het slaat werkelijk waar wel ergens op :P
    Okee ik kan niet kiezen, welke facelclaim?
    Baskin Campion


    Scarlett Leithold


    Indiana Evans


    Phoebe Tonkin
    Omdat ik niet meer afbeeldingen kon toevoegen een link


    O May god, je hebt van je eigen RPG gewoon face claims gekopieerd. ^^


    We are all mad here...

    Magdalena Zalejska
    Elizabeth Turner
    Grace Hartzel
    Tassia Boatman
    Ebba Zingmark
    Baskin Campion
    Scarlett Leithold
    Kiko Mizuhara


    We are all mad here...

    Hoe oud moeten de meerminnen zijn?

    MysticNeverland schreef:
    (...)

    O May god, je hebt van je eigen RPG gewoon face claims gekopieerd. ^^


    Nee, anders had ik die andere twee niet erbij gezet, deze twee waren de enige die ik echt van mijn RPG kende.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Grimmlove schreef:
    Hoe oud moeten de meerminnen zijn?


    15 tot 21 xD


    We are all mad here...

    Feniks schreef:
    (...)

    Nee, anders had ik die andere twee niet erbij gezet, deze twee waren de enige die ik echt van mijn RPG kende.


    Ik denk Phoebe Tonkin, want ik had Baskin al geclaimd.


    We are all mad here...

    MysticNeverland schreef:
    (...)

    15 tot 21 xD


    Oke xD

    MysticNeverland schreef:
    (...)

    Ik denk Phoebe Tonkin, want ik had Baskin al geclaimd.


    Okee, bij deze faceclaim ik dus Phoebe Tonkin


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Isa Rose Stregori
    Soundtrack x Mermaid x Faceclaim: Phoebe Tonkin x

    Naam
    Naam: Isa Rose Stregori
    Betekenis: God heeft gezworen || Bloem || Gewoon een mooie naam
    Bijnaam: Ies
    Betekenis: Geschenk van Isis

    Leeftijd
    Leeftijd: Isa is 17 jaren oud
    Geboortedatum: 27 juli
    Sterrenbeeld: Leeuw

    Gave
    Gave: Isa beheerst de Elementen, dus Water,Vuur,Lucht,Aarde en Geest.
    Wat kan je ermee: Ze kan het water manipuleren oftewel vervormen, daarnaast kan ze ook het water laten koken of juist bevriezen. Zelf kan ze wel tegen deze ultieme hitte of kou in het water. Ze kan vuur maken en het plotseling laten oplaaien. Ze kan ook door vuur heen lopen zonder zichzelf te verbranden. Als Isa boos wordt bestaat de kans dan ook dat dicht bij haar in de buurt plots iets in brand vliegt. Ze kan de lucht besturen, hierdoor kan het meisje een soort van vliegen omdat ze zich laat optillen door de lucht. Daarnaast kan ze ook voorwerpen door de lucht naar zich toe laten "vliegen" en voorwerpen verschuiven. Ze beheerst ook het element aarde, hiermee kan ze oppervlakken verschuiven, tegen bomen en planten praten en kan zich helemaal laten opgaan in de natuur. Zo kan ze veranderen in bomen, struiken en gewassen en heel soms lukt het haar ook om in bepaalde dieren te veranderen. Daarnaast vangt ze ook de trillingen van de grond op en weet dus wanneer iemand dichtbij of ver weg van ze is. Als laatste het element geest, aan dit element heeft ze waarschijnlijk ook haar hoogsensiviteit te danken. Met dit element vangt ze de emoties van andere op, kan ze heel af en toe de gedachtes lezen en kan ze de zielen van andere mensen/zeemeerminnen "lezen".
    Specificaties: Isa is het nauwste verbonden met de elementen; Water, Aarde en Geest. Dit zijn dan ook de elementen waar ze zich het verste op heeft ontwikkeld de andere twee heeft ze een beetje links laten liggen terwijl ook uit deze twee elementen heel wat meer te behalen valt.

    Innerlijk
    Goede eigenschappen
    -Vrolijk
    -Enthousiast
    -Sociaal

    -Intelligent
    -Open-minded
    -Flirt
    -Hoog sensitief
    -Liefdevol
    Slechte eigenschappen
    -Teruggetrokken
    -Ongeduldig
    -Opkroppen

    -Argwanend
    -Woedend (als je iets lulligs zegt)
    -Dominant

    Isa is een lief, vrolijk en sociaal meisje dat weet hoe ze met andere mensen om moet gaan, ze heeft genoeg vrienden en is vaak degene die zorgt dat er wat sfeer in de groep, of de pijnlijke stiltes met haar vrolijke stem doorbreekt. Isa is eigenlijk altijd vrolijk al komt dit ook deels omdat ze haar eigen gevoelens probeert te verstoppen want ze heeft een enorme hekel aan praten over haar gevoelens. Als ze dit dan toch moet eindigt het vaak in een woede uitbarsting. Isa is een heel slim meisje en heeft voor vele dingen vaak een oplossing, hierdoor is het meisje ook een beetje dominant geworden en neemt ze graag de leiding in opdrachten. Het meisje is heel enthousiast en gaat in van alles mee, ze houdt ook wel van een avontuur. Maar als je dit dan eenmaal met Isa hebt besproken moet je het plan maar gauw gaan uitvoeren want het meisje heeft een geduld van nul. Ze is heel open-minded en staat voor vele dingen open, ze houdt dan ook van verrassingen. Het meisje is nogal een flirt, en gaat graag met jongens om. Ze heeft al een aantal vriendjes achter de rug maar dat kan voor het meisje de pret niet drukken. Isa trekt zich vaak even terug als de gesprekken te diep op gevoelens in gaat en dan houdt ze haar mond ook even en doet of ze er niet is. Ze is een echte opkropper en kropt alles in zichzelf op, dit zorgt op een gegeven moment ook voor woede uitbarstingen en veel argwaan. Isa is heel argwanend naar andere toe, en gelooft ze bijna nooit op hun woord. Dit komt omdat ze het idee heeft dat er achter haar rug om best veel over haar geroddeld wordt, al valt dit reuze mee want de meeste mensen mogen het meisje gewoon. Isa is hoog sensitief dit houdt in dat je de gevoelens van andere beter oppikt, en je meer prikkels opvangt waardoor meer details je opvallen. Isa gebruikt deze kant van haar ook vaak om andere te helpen als ze ziet dat ze het ergens moeilijk mee hebben. Isa heeft veel liefde te geven en dit doet ze dan ook veel, iedereen die goed met Isa bevriend is zal heel veel liefde van het meisje naar jou toe voelen. Dat is misschien ook wel de reden dat Isa zoveel vriendjes heeft gehad want het waren haast nooit korte relatie's en haast altijd lange.

    Uiterlijk
    Haar
    Haarkleur: Bruin
    Haarlengte: Halflang
    Kapsel: Knot of los
    Figuur
    Figuur: Zandloperfiguur
    Gewicht: 63 kilo
    Lengte: 1 meter en 74 centimeters
    Huidskleur: Een klein tintje
    Moedervlekken: Geen
    Piercings: Geen, behalve oorbellen
    Tattoes: eentje, aan de onderkant van haar bovenarm, een klein stukje tekst.
    Littekens: Eén bij haar vingers, ze is hier ooit gebeten door een pitbull en heeft er lelijke wonden aan over gehouden.
    Armbanden: Geen
    Gezicht
    Oogkleur: Groen/Bruin
    Oogvorm: Amandelvormige ogen
    Wimpers: Dikke donkere gekrulde wimpers
    Wenkbrauwen: Een dun strak lijntje
    Lippen: Volle lippen
    Lipkleur: Lichtroze lippen
    Neus: Een klein neusje
    Wangkleur: Een lichte blos
    Gezichtsvorm: De hoekige variant van het ei-hoofdje
    Oren: Kleine oren
    Oorbellen: Ja
    Handen
    Vingers: Lange vingers
    Nagels: Lange goed gemanicuurde nagels
    Handen: Normale grote van de handen
    Ringen: Eén klein goude ringetje
    Mermaid
    Staart:Staart klik!
    Topje:De zeemeerminstaart
    Haar: Haar haar zodra ze in aanraking met water komt begint haar haar roze te kleuren en krijgt ze roze dip dye. Ook vlecht het haar zich dan automatische in een prachtige vlecht.
    Sieraden: Zeemeermin kroon klik!Een ketting deze draagt ze altijd zo kan ze zich sneller in het water bewegen, ze wordt er dus sneller van ook op het land.

    Geschiedenis
    Familie
    Vader: Neptunes × Koning van de zeven zeeën × zeemeerman × 49
    Moeder: Mary × Kantoor × Mens × 41
    Zusje: Lilly × Middle school × Mens × 14
    Broer: Max × High school × Mens ×16
    Verleden
    Isa kan het goed met haar familie vinden en ziet hen beide veel, van heel haar familie is zij de enige zeemeermin. Dit heeft ze van haar vader geërft. Ze heeft een tweelingbroer Max, Isa is net twee minuten ouder en dit wrijft ze hem er maar al te graag in. Isa's familie is hiermee ook een van de weinige die weten dat zeemeerminnen en zeemeermannen ook werkelijk bestaan. Op haar zevende levensjaar scheidde de ouders van Isa, hier had ze het erg zwaar mee. Ze heeft heel veel steun aan haar broer gehad. Hij was haar rots in de branding, na deze gebeurtenis waren ze dan ook onafscheidelijk. Hun band ging door dik en dun en ze probeerde elkaar op elke mogelijke manier te beschermen. Toen bleek dat Isa de zeemeermin kant van haar vader had was Max de enige die blij voor haar was. Weer was hij de enige bij wie ze haar verhaal en ervaringen kwijt kon. Ze is vaak met hem gaan zwemmen en hadden samen de grootste lol, ook ls ze haar broer weer eens met haar krachten te pakken nam. Isa en haar zusje raakten echter steeds verder van elkaar verwijderd. Lilly was in de ban van veel jaloezie en kon geen positief woord tegen Isa zeggen. Ze heeft lang getwijfeld of het ook werkelijk aan haar lag. Op haar twaalfde nam ze de drastische beslissing. Het lag aan haar en zij zou het probleem de wereld uit helpen, ze probeerde zichzelf te doden. Ze had een touw om haar nek heen geknoopt en sprong van een boom af. Het geluk/ongeluk was dat de tak afbrak en Isa er met een hersenschudding vanaf kwam. Weer had haar broer haar gevonden en vanaf nu stond hij zijn mannetje iedere keer weer aan de kant van zijn zus. Tegenwoordig is de band met haar broer en vader nog steeds heel goed, met haar moeder en zusje acceptabel maar nog steeds niet zoals hij ooit was geweest. Isa heeft in de zee best veel aankijk omdat ze de oudste dochter van Neptunes is en hiermee dus ook de troonopvolgster. Zelf houd ze niet zo van al die aandacht toch is ze maar al te blij zijn dochter te zijn. Het heeft zo ook zijn voordelen, zo hebben de meeste vaak een ingewikkeldere staart&topje. En zie je er als zeemeermin vaak dus minder standaard uit. Toch vindt Isa het wel heel moeilijk om te ontcijferen wie nou haar echte vrienden zijn en wie nou met haar vader in contact willen komen.
    Relatie's
    Coming soon!

    Extra
    Hobby's: -Zwemmen
    -Tekenen
    -Zingen
    -Beach volleybal
    Likes: -Zwemmen
    -Zingen
    -Af en toe een beetje alcohol
    -Haar vrienden
    -Feestjes
    -Pizza
    -Zonnebrillen
    -All kind of FOOD!
    -Bikini's
    -Zomerkleding
    -Mooi weer
    -Water
    Dislikes: -Pitbulls
    -Drugs
    -Alleen zijn
    -Roken
    -Bedorven pizza
    -Bedorven eten
    -Weggegooid eten
    -Schreeuwende mensen
    -Mensen die zingen, maar niet kunnen zingen
    Huisdieren: -Een poes,Kwibus
    -Een paard, Ugg
    -Een konijn, Sneeuwwitje
    Angsten: -Honden (pitbulls in het specifiek)
    -Spinnen
    -Alleen zijn











    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 19:48 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag er please een praattopic komen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Mag er please een praattopic komen?


    Dat is wel handiger denk ik..


    chaos makes the muse

    Ik claim Indiana Evans :)

    Mag ik een meisje met FC: Katherine Mcnamara.



    Mag ik een jongen met FC: Cody Christian.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.