• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik ga echt geen 40 euro betalen om mijn haar te laten knippen. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Zet zo iets gewn niet neer na mijn bericht.


    Sorry maar volgens mij mag iedereen hier dingen plaatsen wat en wanneer zij het wilt? Of het nu voor of na jouw bericht is, dat maakt niet uit...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eén van mijn slechtste gewoontes is om compleet vergeten te drinken binnen een lange tijd. Ik heb daar gewoon geen ritme in, blijkbaar.

    Waarom moet ik tanken als papa gaat rijden met die auto? Where's the logic? o.O Pfsh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Sorry maar volgens mij mag iedereen hier dingen plaatsen wat en wanneer zij het wilt? Of het nu voor of na jouw bericht is, dat maakt niet uit...


    Waar moei je je mee. Is al lang besproken hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk is het idioot dat ik nu niet in bed lig om uit te zieken. Dat zei de dokter zelfs nog:') ach ja..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thuiszitten vanwege ontslag is niet fijn, maar Olaf en Pim doen wel alles om me op te beuren. De schatten!


    26 - 02 - '16

    HAHAHAHAHAHA.
    Nee :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Je hebt altijd zo'n grote mond, maar zodra iemand iets erover zegt, begin je te huilen. Houd dan gewoon je mening voor je, of stel je niet zo aan wanneer je op de feiten wordt gewezen. Het is gewoonweg vervelend, kinderachtig en onnodig.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 12:08 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kleed me altijd koud op koude dagen, en op warme dagen zitten alle geschikte kledingstukken in de was :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hoezo obvious. Ik ga weg hier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan wel janken, godverdomme. Ik kan toch zo niet naar school toe! Ik kan niet zo lang fietsen met gescheurde enkelbanden, dat is gewoon onmogelijk!

    + En dan is het natuurlijk OOK nog eens op de eerste verdieping waardoor ik trappen op moet; Ik kan niet eens normaal 5 stappen zetten om de televisie aan te zetten of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 12:18 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik moet iets bereiken in mijn leven. Ff serieus

    Mentys schreef:
    Ik kan wel janken, godverdomme. Ik kan toch zo niet naar school toe! Ik kan niet zo lang fietsen met gescheurde enkelbanden, dat is gewoon onmogelijk!


    Whut? Hoor je niet in het gips te zitten dan? 0.0 Really, je kan niet fietsen als je je enkelbanden gescheurd hebt. Dan maak je het enkel erger en duurt het herstel veel langer!


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Whut? Hoor je niet in het gips te zitten dan? 0.0 Really, je kan niet fietsen als je je enkelbanden gescheurd hebt. Dan maak je het enkel erger en duurt het herstel veel langer!

    nee nog net niet in het gips, gelukkig.. steunverband is nog genoeg maar de pijn is ondraaglijk...


    — Inner peace, it's hard to find. —