• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wat zou ik toch moeten zonder Quizlet en mijn piano als enige afleiding <3

    I feel ugly and I really dont wanna go to school tomorrow.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hehe dit gaat leuk worden :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu ga ik wel echt janken, heeft mijn kat ook nog mijn rugzak ondergepist. ;c


    Your make-up is terrible

    Pim snurkt. Ongelooflijk.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Nu ga ik wel echt janken, heeft mijn kat ook nog mijn rugzak ondergepist. ;c

    Wat. That stinks. Literally. Oke, dat is niet funny, maar ik hoop dat de lucht er wel uitkomt voor je. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Wat. That stinks. Literally. Oke, dat is niet funny, maar ik hoop dat de lucht er wel uitkomt voor je. <3


    Gelukkig ruikt het niet heel erg, maar hij is gewoon helemaal doorweekt. Daarna ging ze nog doodleuk op mijn schoot zitten ook, met een vieze, natte poot.


    Your make-up is terrible

    Dankjewel muziek dat je bestaat. En dankjewel voor mijn gehoor dat het nog doet.


    Deep inside, I've never felt alive

    WAT
    WAT WAT WAT
    Dat ging in drie seconden van dubbel creepy naar super feministisch en heel erg gay, wOW


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik krijg echt zin om mezelf pijn te doen van frustratie.


    Your make-up is terrible

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Door Dr. John Harvey Kellogg in 1893

    You got me there cx


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Assassin schreef:
    Ik krijg echt zin om mezelf pijn te doen van frustratie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Gelukkig ruikt het niet heel erg, maar hij is gewoon helemaal doorweekt. Daarna ging ze nog doodleuk op mijn schoot zitten ook, met een vieze, natte poot.

    Ooooh, dat is natuurlijk een van de leukste dingen! Een kat met een natte (zeik)poot die op je gaat zitten die zojuist net leuk over je tas heeft gezeken. Jippie. Meteen in de was doen en gelukkig is de stank niet zo erg dan. Misschien ook de kat eens een badje geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Urg. Als jij zulke dingen zegt is iedereen lief voor je, maar zodra ik in die richting neig ben ik een aandachtshoer. Rot dan lekker op, stomme familie. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 0:21 ]

    I chose ze name.


    What would Emma do?