• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik word zat van die mensen die zeuren over de nieuwe Apple oortjes. Dan koop je de nieuwe iPhone toch gewoon niet als dat zo'n groot probleem is? Problem solved.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn kamermotje is dood. Maar ik kon hem ook niet vangen omdat hij steeds op een lastige plek zat.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 22:13 ]

    Mentys schreef:
    Meteorites is the best i love her c: today was amazing and fun and it was lovely meeting her again

    I had sooooooOOOoooOOOoo much fun ugh <333

    Stiekem wil ik Bridget Jones wel in de bios zien. Dat is gewoon dé ultieme guilty pleasure.

    I'm done with it. Out. 't Is genoeg geweest. GODVERDOMME WAAROM?!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knuffels voor iedereen die nu een knuffel nodig heeft maar knuffel niet te hard want dat doet pijn fenks

    Wanneer je er achter komt dat je nog spullen van je ex hebt. Verdomme. Kan ze niet makkelijk opsturen ofzo. Daar ga ik morgen wel iets voor verzinnen. Nu eerst slapen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 22:38 ]

    "Okay dit is de laatste episode die ik kijk"

    * episode eindigt *

    "JA HALLO HIER KAN IK NIET STOPPEN"

    * kijkt nog een episode *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De wijn is toch niet zo lekker, but it does the job.


    Your make-up is terrible

    Het hele voordeel van in 1998 geboren zijn is dat ik 9/11 nooit bewust heb meegemaakt dus waarom is het zo verschrikkelijk nodig dat ik de terreur ook meemaak door de beelden ervan te zien als we nu IS hebben om me een op maat gemaakte dosis kutbeelden voor te schotelen

    aka met alle respect zou ik dit jaar een pauze van 9/11 willen krijgen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het hele voordeel van in 1998 geboren zijn is dat ik 9/11 nooit bewust heb meegemaakt dus waarom is het zo verschrikkelijk nodig dat ik de terreur ook meemaak door de beelden ervan te zien als we nu IS hebben om me een op maat gemaakte dosis kutbeelden voor te schotelen

    aka met alle respect zou ik dit jaar een pauze van 9/11 willen krijgen


    Ik was toen 5 en kan me alles herinneren. Heel heftig :(

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 22:58 ]

    Ik hoop echt dat ik kan slapen en mij morgen wat beter voel voor mijn eerste college :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dancingwolf schreef:
    (...)

    Ik was toen 5 en kan me alles herinneren. Heel heftig :(


    Ik was ook 5 maar ik herinner me volgens mij niks van 9/11. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Villainess schreef:
    Maia en ik gaan 12 katten adopteren, even dat jullie dat weten.

    Daar weet ik niks vanaf. Hebben jullie daar tijd en geld voor dan? (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Het hele voordeel van in 1998 geboren zijn is dat ik 9/11 nooit bewust heb meegemaakt dus waarom is het zo verschrikkelijk nodig dat ik de terreur ook meemaak door de beelden ervan te zien als we nu IS hebben om me een op maat gemaakte dosis kutbeelden voor te schotelen

    aka met alle respect zou ik dit jaar een pauze van 9/11 willen krijgen


    Het is echt bizar hoeveel tijd we eraan besteden in Nederland. Het is 15 jaar geleden, welke andere terroristische daad krijgt nog zoveel aandacht na 15 jaar in een totaal ander continent? Echt onzin als je het mij vraagt.


    Your make-up is terrible