• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Mentys schreef:
    Slapeloze nacht 2 coming up..


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Meeh, opeens mis ik je heel erg... Maar ik wil niets sturen naar hem, maar dus ergens ook weer wel.


    Stenenlikker

    No sleep = re-reading some stories


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik weet het echt even niet meer. My mind is such a blur


    26 - 02 - '16

    Ik moet echt stoppen om dit liedje te luisteren, lol. Mijn geestelijke gezondheid wordt er echt niet beter van.


    Your make-up is terrible

    Sta positief in het leven, dan is het leven ook positief naar jou :)

    Dancingwolf schreef:
    Sta positief in het leven, dan is het leven ook positief naar jou :)

    Sorry, maar dat is niet altijd waar. Soms zijn de negatieve tegenslagen te zwaar en te vaak waardoor je het positieve gewoon niet volhoudt. En dan spreek ik vooral voor mezelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OpgeroldEten schreef:
    Yo guys. Iemand denkt grappig te zijn door het nummer van het topic titel niet juist op te schrijven. Dit hoort topic 483 te zijn


    Ja ik ben inderdaad super grappig. Nee, even zonder gein. Dit topic heb ik gemaakt toen ik in het midden zat van een groot conflict. Toen heb ik het waarschijnlijk gewoon niet goed gecontroleerd. Sorry, ik ben ook maar een mens.


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    (...)
    Sorry, maar dat is niet altijd waar. Soms zijn de negatieve tegenslagen te zwaar en te vaak waardoor je het positieve gewoon niet volhoudt. En dan spreek ik vooral voor mezelf.


    Ja dat klopt, maar ik probeer positief te worden. Dus het was meer een steuntje in de rug voor mezelf :)

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ja ik ben inderdaad super grappig. Nee, even zonder gein. Dit topic heb ik gemaakt toen ik in het midden zat van een groot conflict. Toen heb ik het waarschijnlijk gewoon niet goed gecontroleerd. Sorry, ik ben ook maar een mens.

    Indeed. Een fantastisch mens, if I say so myself. <3

    @ Dancingwolf: Dat snap ik. Ik ken het probleem.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu is mijn laptop kapot...


    26 - 02 - '16

    Waarom is dit een perfecte soundtrack voor een Jily-story? OMDAT IK VERDORIE NU INEENS INSPIRATIE KRIJG.
    EN IK MOET GAAN SLAPEN.
    Mijn leven is te zwaar.


    Deep inside, I've never felt alive

    I feel so alone. I am alone.


    Your make-up is terrible

    Een ding weet ik wel echt zeker, en dat ik nog steeds gelukkig ben met mijn leven. En dat is mede door de kracht die oma mij heeft gegeven, en ik ben zo blij dat ik die kracht heb. En ik mis jullie zo, opa en oma, en het doet zo'n pijn om jullie stemmen nog in mijn hoofd te horen, maar ik weet dat ik het aan kan. I will heal, zoals je nog hebt gezegd oma, tijd heelt alle wonden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pls stahp. :W


    Deep inside, I've never felt alive