• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Villainess schreef:
    (...)

    Welke docu dan? BBC zeker?


    The Bridge.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    The Bridge.


    Sounds interesting tho

    Deze opleiding is zo fucking savage. "Ga je research doen, ga de stad in, of ga naar events en spreek mensen aan en bouw een netwerk. Stop met mailen en bellen, dan kan je blijven wachten GO OUT THERE AND FIND THE PEOPLE YOU NEED. Ga 1000 keer op je bek, en sta dan weer op om verder te gaan. Just dooo it."
    Dude. Ik ben aan de ene kant echt bang voor die sociale dingen, maar damn if it doesn't prepare you for future jobs in the industry holy shit. Nu heb ik een nap nodig.


    Caution first, always.

    Godverdomme. Het moederbord is waarschijnlijk dood. Alsof ik niet genoeg had met dat drama gisteren.. ):


    26 - 02 - '16

    Riv schreef:
    Deze opleiding is zo fucking savage. "Ga je research doen, ga de stad in, of ga naar events en spreek mensen aan en bouw een netwerk. Stop met mailen en bellen, dan kan je blijven wachten GO OUT THERE AND FIND THE PEOPLE YOU NEED. Ga 1000 keer op je bek, en sta dan weer op om verder te gaan. Just dooo it."
    Dude. Ik ben aan de ene kant echt bang voor die sociale dingen, maar damn if it doesn't prepare you for future jobs in the industry holy shit. Nu heb ik een nap nodig.


    Sterkte, slaap lekker en een knuffel. Good luck bro!

    Villainess schreef:
    (...)

    Sterkte, slaap lekker en een knuffel. Good luck bro!

    Gaat goed komen! Alleen met een hoop stress. :') Al is deze aanpak wel precies wat ik nodig heb.


    Ik hou zo van italiaanse bollen, ik ga huilen <3


    Caution first, always.

    Morgen les van 11 tot half 6 en geen pauze. Fuck my life. Ik moet toch ergens eten in die tijd..

    // Die reactie voegt echt niets toe aan het topic.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 15:18 ]

    Aaaah dit maakt me zo zo zo zo ontzettend blij

    Waarom lijk ik in mijn eigen ogen altijd te falen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wauw, mijn bus kwam gewoon niet. What the fuck. Ik ga maar eens klachten indienen bij Arriva denk ik. Zoveelste keer dat ze laat zijn of niet komen.
    Lekker nog een kwartier in de zon koken. Hoera.

    // kan wel raden wie de troll was. Wat blijft hij toch een losertje en no-lifer. Echt om te lachen hoe hij zichzelf voor schut blijft zetten.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 15:40 ]

    Villainess schreef:
    (...)

    Sounds interesting tho


    Yeah. Ik ga hem vanavond kijken.


    Your make-up is terrible

    Zou het normaal zijn om nog geen halve dag te bloeden als je ongesteld bent? Google helpt ook niet, geeft me alleen maar 'ben ik toch zwanger?' forumberichten.

    Ik ben zo waanzinnig moe. Wauw.


    I don't understand that reference. - Castiel



    hello from us Mentys

    LOL enjoy de omgekeerde foto

    Fijn dat mensen praten over andere alsof ze hem kennen. Sommige mensen hebben hier niks mee te maken en iemand de schuld ergens van geven terwijl bij het niet is vind ik heel triest.


    "Ignite, my love. Ignite."