• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Boyega schreef:
    Een ding weet ik wel echt zeker, en dat ik nog steeds gelukkig ben met mijn leven. En dat is mede door de kracht die oma mij heeft gegeven, en ik ben zo blij dat ik die kracht heb. En ik mis jullie zo, opa en oma, en het doet zo'n pijn om jullie stemmen nog in mijn hoofd te horen, maar ik weet dat ik het aan kan. I will heal, zoals je nog hebt gezegd oma, tijd heelt alle wonden.


    Tijd doet inderdaad zeer veel. Het lijkt heel onwerkelijk, maar alles komt goed. Spreek veel af met vrienden om je gedachten te verzetten. (: En nog veel sterkte gewenst. <3

    / Ik heb vakantie, wow. Eindelijk een week geen stress. Tot snel, Q. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Tijd doet inderdaad zeer veel. Het lijkt heel onwerkelijk, maar alles komt goed. Spreek veel af met vrienden om je gedachten te verzetten. (: En nog veel sterkte gewenst. <3

    / Ik heb vakantie, wow. Eindelijk een week geen stress. Tot snel, Q. (:


    Ik weet het, het komt sowieso allemaal goed na een tijdje. Dat moet ook wel, dat verwacht oma van ons. Dank je wel lieverd! <3
    En jij moet veel gaan genieten van je vakantie, heb je ook wel verdiend!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Obsessie...


    What would Emma do?

    Ik heb echt niet genoeg aan 9 uur slaap.

    // Ik moet eens voor controle naar het ziekenhuis, maar durf echt niet. Straks is het zo slecht dat ik weer een hele operatie moet. Dan kan ik mijn opleiding ook weer op mijn buik schrijven. Als dat zo is kap ik ook helemaal met school.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 6:27 ]

    Het is echt veel te vroeg +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sommige mensen kunnen zo niet tegen kritiek. Je zegt een ding en gelijk worden ze boos. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke. Ik word net wakker en ik kan mn enkel niet bewegen.. dit is eng. Dit is dood eng.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Argh, steeds zo vroeg op is wel slopend. Maar ik ga nu mijn bed uit komen en het doen!

    Vanavond ga ik sporten met mijn hond! Yay! Misschien dat ik er nog een topic over maak^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mentys schreef:
    Oke. Ik word net wakker en ik kan mn enkel niet bewegen.. dit is eng. Dit is dood eng.

    Dan heb je een zenuw in je slaap afgeklemd, over een paar minuten voel je 'm weer ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik tel tot drie, en dan ga ik uit mijn bed.


    <3

    Ahw yeah, mijn korset is onderweg en komt als eerste aan van al het spul dat ik heb besteld voor mijn steampunk outfit. Yeaah. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop dat ze die mri snel plannen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat zijn we weer aardig vandaag. :W

    Nu al zoveel huiswerk. Hoe ga ik ooit de rest van de middelbare school overleven? Oh well...


    in love with the fictional characters, I'm sorry