• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Meteorites schreef:



    hello from us Mentys

    LOL enjoy de omgekeerde foto


    Ik heb letterlijk mij hele beeldscherm gedraaid om de foto te zien :') Ziet er leuk uit ^^

    Ik krijg tegenwoordig al mijn calorieën van alcohol. :'D


    Your make-up is terrible

    Meteorites schreef:



    hello from us Mentys

    LOL enjoy de omgekeerde foto


    Het is dat ik al last heb van mijn nek en dat mijn laptop in de war komt met draden als ik hem omdraai, maar dat ziet er gezellig uit! c:

    Biiiiijna. Alleen nog de goedkeuring voor mijn wedstrijd en dan mag ik 'm starten. I can't wait. *lacht geniepig — mwuahaha*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het heeft iets erg schattigs dat deze docent bij een derdejaarsvak waar echt alleen derdejaars aan worden toegelaten nog begint met het doornemen van de opbouw van een wetenschappelijk artikel, inleiding tot referenties. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zucht.

    Lolicia schreef:
    Biiiiijna. Alleen nog de goedkeuring voor mijn wedstrijd en dan mag ik 'm starten. I can't wait. *lacht geniepig — mwuahaha*

    Oe, wat voor wedstrijd? c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Of de maten op aliexpress slaan gewoon nergens op, of mijn lichaam is gewoon vreemd.

    // Ik voel me altijd een beter mens nadat ik ergens geld aan doneer, ghehehe.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 17:46 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ziek op de grond zitten en heeeeeel sloom boobs maken voor je cosplay is de normaalste zaak van de wereld hoor.


    Happy Birthday my Potter!

    Akutagawa schreef:
    Of de maten op aliexpress slaan gewoon nergens op, of mijn lichaam is gewoon vreemd.

    // Ik voel me altijd een beter mens nadat ik ergens geld aan doneer, ghehehe.


    Je moet een tot twee maten groter nemen dan je werkelijk hebt.

    Dancingwolf schreef:
    (...)

    Je moet een tot twee maten groter nemen dan je werkelijk hebt.


    Het probleem is meer dat ik aan de ene kant XXL blijkbaar nodig heb ofzo, maar aan de andere kant echt weer M/L :') Ben voor cosplay aan het kijken, maar denk dat ik gewoon m'n exacte maten ga sturen, want dan weet ik zeker dat het past :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Het probleem is meer dat ik aan de ene kant XXL blijkbaar nodig heb ofzo, maar aan de andere kant echt weer M/L :') Ben voor cosplay aan het kijken, maar denk dat ik gewoon m'n exacte maten ga sturen, want dan weet ik zeker dat het past :')


    Succes!

    Ik kijk mensen nooit in de ogen. Is dat een probleem?


    kindness is never a burden.

    Uuuugh. Ik ben al geen fan van mama's ''groentetaart'' en dan gooit ze er nog hartstikke veel courgette doorheen ook! Bah, bah, bah. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, ik heb buikpijn. Ik moet echt eens naar het ziekenhuis...