• Staat dit op de goede plek?

    HET OFFICIËLE NETFLIX-TOPIC


    Netflix! Het ideale medium om series te kijken, voor mensen die geen televisie kunnen betalen, ook wel bekend onder de naam studenten. Of scholieren die tijdens de lessen iets nodig hebben om wakker te blijven, natuurlijk.
    Op Netflix kun je een grote verscheidenheid aan series, films en documentaires vinden over allerhande onderwerpen: Scandinavische thrillers, medische realitysoaps, Amerikaanse actiefilms, drama’s, animaties, romantische zwijmelfilms en komedies. Je kunt het zo gek niet verzinnen.
    Maar niet iedereen vindt natuurlijk dezelfde series leuk. Ikzelf ben dol op Scandinavische thrillers, maar wat vindt de gemiddelde Quizlet-user leuk om te zien?
    In dit topic kun je praten over de nieuwste series, de beste acteurs en de meest adembenemende complotten. Wat zijn jouw favorieten? Brand los!




    ***


    NETFLIX IS SO MUCH BETTER THAN GOING OUT AND PRETENDING TO LIKE PEOPLE.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 18:41 ]


    oi, suzy

    Nesantia schreef:
    Ik ben groot fan van The Bridge (die ik met mijn vriend aan het kijken ben), Annika Bengtzon: Crime reporter (die ik vanmiddag heb afgekeken), House (hoewel ik die niet meer kan vinden) en ik wil ook nog The Following en Snabba Cash zien. Ook heb ik op televisie al twee keer Camilla Läckberg's Fjällbacka Murders gezien en wil ik de rest op Netflix gaan volgen.


    Huh ja House is eraf? Dat keek ik ook! Jammer ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Velaris schreef:
    Ik heb een vraagje ;D
    Gebruiken jullie VPN? En zoja, welke c: ? Ik heb nu Hola maar die doet het vaker niet dan wel. Ik heb nu een maand gratis netflix, maar vind dat er op de Nederlandse (in vergelijken met Amerikaanse en nog wat landen) er nogal weinig opstaat (en wat er wel opstaat is volgens mij ook vaak niet up to date), dus als er geen goede vpn is vind ik het kinda zonde om er voor te betalen.


    Volgens mij kon dat wel, maar heeft Netflix het nu geblokkeerd dus kan je via VPN niet meer de Amerikaanse Netflix kijken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zusak schreef:
    Ik heb een vraagje ;D
    Gebruiken jullie VPN? En zoja, welke c: ? Ik heb nu Hola maar die doet het vaker niet dan wel. Ik heb nu een maand gratis netflix, maar vind dat er op de Nederlandse (in vergelijken met Amerikaanse en nog wat landen) er nogal weinig opstaat (en wat er wel opstaat is volgens mij ook vaak niet up to date), dus als er geen goede vpn is vind ik het kinda zonde om er voor te betalen.


    Netflix heeft VPN's geblokkeerd, helaas. ;c Soms lukt het nog voor eventjes, maar daarna krijg je alsnog een melding dat je niet meer kan kijken.


    Your make-up is terrible

    Gaah, assholes +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben ik de enige die niet weet wat vpn is?

    Ik heb overigens de inlog van mijn vriend gekregen, dus ik ben geen, laten we zeggen, inheemse Netflixer. Ik ben geen pionier. Maarrrr ik gebruik het alsof ik nooit anders heb gedaan. :Y)


    oi, suzy

    Ik heb van de week belachelijk veel op Netflix gekeken, omdat ik toch niet heel veel anders kon doen en toen stuitte ik op de film A Girl Like Her. Ik moest in het begin heel erg wennen op de manier waarop het gefilmd was (al heeft het ook wel zijn charme) en het plot was eigenlijk exact wat je van tevoren verwachtte, and still I cried my eyes out, mijn hemel. Gewoon die realisatie dat het op miljoenen waargebeurde verhalen is gebaseerd.

    Zeker een aanrader voor mensen die met rode ogen achter willen blijven. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Deze gaat even in mijn topics :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Wanneer mijn vriend en ik het eerste seizoen van The bridge hebben gezien op dvd, gaan we het tweede op Netflix kijken.


    oi, suzy

    Ik ben nu bezig aan het eerste seizoen van Case. Het tempo ligt nogal laag, maar de ontknoping laat lekker lang op zich wachten. Snabba Cash is geen aanrader. :') The Bridge is ook weer in seizoen twee heel spannend en ik kan niet wachten tot ik samen met m'n vriend de volgende aflevering kan kijken.


    oi, suzy