• Staat dit op de goede plek?

    HET OFFICIËLE NETFLIX-TOPIC


    Netflix! Het ideale medium om series te kijken, voor mensen die geen televisie kunnen betalen, ook wel bekend onder de naam studenten. Of scholieren die tijdens de lessen iets nodig hebben om wakker te blijven, natuurlijk.
    Op Netflix kun je een grote verscheidenheid aan series, films en documentaires vinden over allerhande onderwerpen: Scandinavische thrillers, medische realitysoaps, Amerikaanse actiefilms, drama’s, animaties, romantische zwijmelfilms en komedies. Je kunt het zo gek niet verzinnen.
    Maar niet iedereen vindt natuurlijk dezelfde series leuk. Ikzelf ben dol op Scandinavische thrillers, maar wat vindt de gemiddelde Quizlet-user leuk om te zien?
    In dit topic kun je praten over de nieuwste series, de beste acteurs en de meest adembenemende complotten. Wat zijn jouw favorieten? Brand los!




    ***


    NETFLIX IS SO MUCH BETTER THAN GOING OUT AND PRETENDING TO LIKE PEOPLE.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 18:41 ]


    oi, suzy

    Ik kijk altijd Reign, Sherlock en vooral heel graag Doctor Who ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Mt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik kom er net achter dat er elke woensdag een nieuwe aflevering van From Dusk Till Dawn opstaat. <3


    El Diablo.

    Valor schreef:
    Ik kom er net achter dat er elke woensdag een nieuwe aflevering van From Dusk Till Dawn opstaat. <3


    De tweede aflevering is er ook al, maar die staat nog niet op Netflix :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clique schreef:
    (...)

    De tweede aflevering is er ook al, maar die staat nog niet op Netflix :c


    Ja klopt, ik heb beide al gekeken op watchtvseries. Ik hoop dat het er volgende week wel goed opstaat (:


    El Diablo.

    Ik weet niet of iemand het programma The Nanny kent, maar er staan zes seizoenen op Netflix is en het is onzettend grappig. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Ik weet niet of iemand het programma The Nanny kent, maar er staan zes seizoenen op Netflix is en het is onzettend grappig. :Y)


    Ik zou dood neervallen als iemand dat niet kent. Het werd altijd herhaald op tv, haha.

    Ik ben bezig met het nieuwe seizoen van Teen Wolf wat erop staat.


    Your make-up is terrible

    ik ben megateleurgesteld, want ze zeiden dat de serie, een Netflix Original, van A Series of Unfortunate Events (Lemony Snicket) in augustus op Netflix zou verschijnen en nu gaat het waarschijnlijk nog tot begin 2017 duren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Valor schreef:
    (...)

    Ja klopt, ik heb beide al gekeken op watchtvseries. Ik hoop dat het er volgende week wel goed opstaat (:


    Ik heb ze ook al gezien. En ja ik hoop het ook, anders twee weken wachten haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Valor schreef:
    Ik kom er net achter dat er elke woensdag een nieuwe aflevering van From Dusk Till Dawn opstaat. <3

    Ben ik de enige die deze serie echt niet begrijpt? Ik heb er enkele afleveringen van gezien maar alles is echt zo vreemd naar mijn mening.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    (...)
    Ben ik de enige die deze serie echt niet begrijpt? Ik heb er enkele afleveringen van gezien maar alles is echt zo vreemd naar mijn mening.


    Dit is toch wel een van mijn favoriete series haha. Wat begrijp je er niet aan?


    El Diablo.

    Ik zit op Netflix

    Stranger Things, Once upon a time, Sherlock afgekeken, Broad Church was een goede film...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Breaking Bad! Heb hem al eens van begin tot eind gezien, maar ik heb mijn broertje aangestoken, dus nu kijk ik alles gewoon lekker nog een keer met hem. Ziekelijk goede serie.

    Wat the Walking Dead betreft moet ik dat kijken wanneer het uit is, dus dan werkt Netflix niet goed, die zijn errug laat. Maar ben sinds vorige week wel klaar met alle seizoenen van How I Met Your Mother. Verder keek ik de eerdere seizoenen van RuPaul's DragRace via Netflix.

    Edit: Pff, vergeet ik bijna Better Call Saul en Orange is the New Black.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 17:27 ]


    ars moriendi

    Ik ben groot fan van The Bridge (die ik met mijn vriend aan het kijken ben), Annika Bengtzon: Crime reporter (die ik vanmiddag heb afgekeken), House (hoewel ik die niet meer kan vinden) en ik wil ook nog The Following en Snabba Cash zien. Ook heb ik op televisie al twee keer Camilla Läckberg's Fjällbacka Murders gezien en wil ik de rest op Netflix gaan volgen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 17:29 ]


    oi, suzy

    Ik heb een vraagje ;D
    Gebruiken jullie VPN? En zoja, welke c: ? Ik heb nu Hola maar die doet het vaker niet dan wel. Ik heb nu een maand gratis netflix, maar vind dat er op de Nederlandse (in vergelijken met Amerikaanse en nog wat landen) er nogal weinig opstaat (en wat er wel opstaat is volgens mij ook vaak niet up to date), dus als er geen goede vpn is vind ik het kinda zonde om er voor te betalen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered