• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    waarom komen sokken zo prominent naar voren in alles wat ik schrijf? heb ik een voetfetish waar ik me niet van bewust ben


    Dit blijft echt zonder enige twijfel mijn favoriete compleet random altijd terugkerende patroon in al jouw verhalen. (krul) Ik kijk nu al uit naar het lezen van de super gecompliceerde theorieën van literatuurcritici over de symboliek achter de kleuren van de twee verschillende sokken als je eenmaal bent doorgebroken, en hoe dat staat voor de interne strijd tussen goed en kwaad in je personages terwijl het op een ander niveau een air van kinderlijkheid en onschuld toevoegt, of dergelijke shit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat moment dat je een foto vindt van een blije aardappel en letterlijk je hele dag gemaakt is. Ook al is die dag pas net een halfuurtje bezig.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik moet echt maar eens naar bed. Opblijven helpt ook niks.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik moet echt maar eens naar bed. Opblijven helpt ook niks.


    Gawd and so have I.
    Ik heb alleen geen baan (meer) of enig ander ding dat me morgen motiveert om uit bed te komen, dus ja. Lol


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Dit blijft echt zonder enige twijfel mijn favoriete compleet random altijd terugkerende patroon in al jouw verhalen. (krul) Ik kijk nu al uit naar het lezen van de super gecompliceerde theorieën van literatuurcritici over de symboliek achter de kleuren van de twee verschillende sokken als je eenmaal bent doorgebroken, en hoe dat staat voor de interne strijd tussen goed en kwaad in je personages terwijl het op een ander niveau een air van kinderlijkheid en onschuld toevoegt, of dergelijke shit.

    Op dit moment zit ik me zelf ook af te vragen of het een soort onderbewuste betekenis heeft waar ik me niet bewust van ben? Ik was op zoek naar iets voor een personage als een soort hobby/taak of zo en alles voelde telkens net niet goed tot ik op sokken breien uitkwam en ik opeens een beeld voor me had van een geslachtsloze tienerengel die zeer gepassioneerd is over sokken en het breien ervan en meteen had ik iets van ja, perfect, dat is PRECIES wat ik wi- kies ik nou verdomme weer voor sokken wtf is dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Gawd and so have I.
    Ik heb alleen geen baan (meer) of enig ander ding dat me morgen motiveert om uit bed te komen, dus ja. Lol


    Ik ook niet. :'D Maar ik kom ook elke dag uit bed, hoewel ik me vaak genoeg afvraag waarom.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik ook niet. :'D Maar ik kom ook elke dag uit bed, hoewel ik me vaak genoeg afvraag waarom.


    Ikr, life is strange (no punt intended)


    26 - 02 - '16

    I wish more weekends were like this one...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Soms wil ik gewoon echt heel graag met mijn middelvingers in de lucht dansen, vlak voor de neus van bepaalde personen. Amme-amme-amme-ammehoela.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Eigenlijk moet ik een voorbeeld nemen aan mijn kat (dit klinkt raar tho) maar hij slaapt en ik moet ook slapen, eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Yes! Ik heb een grote angst overwonnen! :)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Yes! Ik heb een grote angst overwonnen! :)


    Hoera!


    --Fudge, ik moet nog een artikel schrijven voor morgen. Oeps. Dag nachtrust.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Oh god, too much.


    What would Emma do?

    Eigenlijk wil ik een nachtje doorhalen met gamen, maar ja, dat gaat zo moeilijk zonder laptop :W

    fml


    26 - 02 - '16

    Misschien is slapen een goed idee aangezien die vriend van me, me gister niet al te veel nachtrust gunde :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque