• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Raad eens wie er zo langzamerhand weer een emotieloos geval aan het worden is? Exact, it's me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh leuk, nu moet ik mijn depressieve uitlating even gaan beperken tot het lastig vallen van mensen. Dit word interessant, vrienden :W

    Damnit, ik kan echt niet met mijn nieuwe trackpad omgaan. D: Ik klik steeds random op allerlei profielen terwijl ik wat anders wil doen. Dus nee, ik stalk jullie niet mensen, ik ben gewoon onhandig. D:


    Your make-up is terrible

    It's the season of selfharm


    i put the fun in funeral

    Pfoe, als ik er over nadenk, vind ik het ook gewoon kut.


    Deep inside, I've never felt alive

    I knew I wouldn't be good enough. I'm such a loser.


    26 - 02 - '16

    Jip, Nikki en Lieke, thanks. Toch fijn om te horen wie er wel vertrouwen hadden. Maar ja. Ze lopen een hele fanatieke mod mis nu haha. Al gaan degenen die wel gekozen zijn het vast ook prima doen. (:

    En Erieka, zo moet je niet over jezelf denken! Onze talenten liggen gewoon ergens anders of kwamen niet goed genoeg uit de verf . (;


    Every villain is a hero in his own mind.

    It's just about trust. I lost it all ^


    26 - 02 - '16

    Tracker schreef:
    Jip, Nikki en Lieke, thanks. Toch fijn om te horen wie er wel vertrouwen hadden. Maar ja. Ze lopen een hele fanatieke mod mis nu haha. Al gaan degenen die wel gekozen zijn het vast ook prima doen. (:

    En Erieka, zo moet je niet over jezelf denken! Onze talenten liggen gewoon ergens anders of kwamen niet goed genoeg uit de verf . (;

    Wow. Ik had eigenlijk een beetje gedacht dat je je halverwege misschien toch weer uitgeschreven zou hebben, door omstandigheden of zo, maar ik ben een beetje behoorlijk flabbergasted dat dat niet het geval is. Zonde, zeg, ik zou je echt een supermod gevonden hebben. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn favoriete ding is hoe stoned Jeff Goldblum uit zijn ogen kan kijken god bless


    Caution first, always.

    Ik vind het echt jammer dat een paar mensen geen mod zijn geworden, omdat ze wel echt hart hebben voor de site en ik denk dat ze echt wel geschikt ervoor zouden zijn. Ik hoop dan ook echt dat ze het bijltje er niet bij neerleggen en het de volgende keer gewoon nog eens proberen en ja, dit is een niet zo subtiele hint naar een paar mensen waarvan ik denk dat ze dit wel zullen lezen, al is het misschien puur toeval c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom kan ik hier zo slecht tegen D:
    Nuja, ik zal er morgen wel achter komen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tracker schreef:
    Jip, Nikki en Lieke, thanks. Toch fijn om te horen wie er wel vertrouwen hadden. Maar ja. Ze lopen een hele fanatieke mod mis nu haha. Al gaan degenen die wel gekozen zijn het vast ook prima doen. (:

    En Erieka, zo moet je niet over jezelf denken! Onze talenten liggen gewoon ergens anders of kwamen niet goed genoeg uit de verf . (;


    Huh, dit verrast mij toch ook wel heel erg, moet ik zeggen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tracker schreef:
    Oké ik kom mezelf nu toch wel een beetje tegen, ik had niet verwacht dat ik het zo kut zou vinden. :/


    Mijn eerste reactie was letterlijk "WAAR IS NATAS?" Mind blowinggg. Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht tho


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kom elke dag nieuwe dingen te weten over Q. Zoals dat je maar 5 GB berichten per 5 minuten kan plaatsen, wist ik helemaal niet, wot.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )