• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boyega schreef:
    Ik kom elke dag nieuwe dingen te weten over Q. Zoals dat je maar 5 GB berichten per 5 minuten kan plaatsen, wist ik helemaal niet, wot.

    HAHAHAHAHA
    Lol x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Niks meer wat mij hier nog houdt. Doei.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 23:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom doe ik uberhaupt nog moeite :W


    26 - 02 - '16

    Nobody actually gives a shit about me lmao. At least my room is awesome now.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Recherche schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA
    Lol x'D


    Hahaha, ja lach maar. Okay, het is ook best wel grappig.
    Ik ben gewoon niet zo'n GB-gebruiker blijkbaar, dus dat heb ik echt nog nooit doorgehad dat daar een limiet aanzit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Boyega schreef:
    (...)

    Hahaha, ja lach maar. Okay, het is ook best wel grappig.
    Ik ben gewoon niet zo'n GB-gebruiker blijkbaar, dus dat heb ik echt nog nooit doorgehad dat daar een limiet aanzit.

    Ik vergeet het ook totdat ik het weer tegenkom. Heb dat pas één keer eerder gehad, dus ik ben ook niet zo'n verschrikkelijke GB-gebruiker x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    I want to cheer them up, but I don't know how :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien.

    Misschien moet ik gaan slapen. Ik ga in ieder geval maar naar boven. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    En moge het snel winter worden, met chocolademelk, thee, dekentjes en een LOTR/the Hobbit marathon <3

    En lol, waarom reageer ik nog op bepaalde dingen, wordt toch standaard geignored


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Idk man.


    26 - 02 - '16

    Ik ga hier morgen zo hard spijt van hebben. Maar ik heb nu echt geen zin meer om naar beneden te lopen.


    Deep inside, I've never felt alive

    waarom komen sokken zo prominent naar voren in alles wat ik schrijf? heb ik een voetfetish waar ik me niet van bewust ben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    zucht

    ik moet gaan slapen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké, alle twijfels die ik bij mijn blog had zijn weg. Als mensen het onzin vinden, vinden ze dat maar. Ik ga nu lekker genieten van de muziek van Lucas. Hammie, je bent geweldig.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Geen idee of ik hier goed aan doe. Ik hoop het, want ik wil graag iets goeds doen en ik zou eigenlijk moeten slapen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."