• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toen was mijn Tumblr terminated, terwijl ik letterlijk alleen maar foto's van mensen reblogde. Deze week was echt kut.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Holy shit LIEKE JE NAAM IS ROOD.


    Vond ik wel cool om te doen ja, past bij mijn pf enzo :Y)



    Recherche schreef:
    (...)
    Hihihihihi x'D


    Ja lach maar, ik snapte er helemaal niks meer van :')

    Nu de nieuwe mods bekend zijn, raak ik helemaal gestresst voor de uitslag van de columnisten :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    There is something wrong between us, but I don't know how to solve it and I know my mood will only make it worse. Goddammit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Je bent echt heel lief, maar dat hoeft niet. Ik ben al blij genoeg dat jij zo blij bent met je shirt.

    En nu ga ik huilen, want Drag Race had geen ondertiteling dus heb ik de helft niet meegekregen. ;c


    Jawel mensen blij maken is leuk (bloos)

    OT: Anna je bent fucking ziek en hebt morgen veel te doen. Je hebt koprollen gemaakt met gestrekte benen, pirouettes gedraaid, gedanst tot je knieën blauw zijn, enzovoort. GA SLAPEN JE HEBT GENOEG GEDAAN VANDAAG.


    Happy Birthday my Potter!

    Mam, ik heb mijn naam al gevonden. Stop met die suggesties.


    Caution first, always.

    In plaats van telkens op mijn profiel te kijken, melden jullie je allemaal in bij mijn wedstrijd. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké ik kom mezelf nu toch wel een beetje tegen, ik had niet verwacht dat ik het zo kut zou vinden. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is een grap hoop ik? :O

    Tracker schreef:
    Oké ik kom mezelf nu toch wel een beetje tegen, ik had niet verwacht dat ik het zo kut zou vinden. :/


    Ik begrijp er niks van om heel eerlijk te zijn en misschien mis ik wat informatie, maar ik zit wel een beetje van huh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Riv schreef:
    Mam, ik heb mijn naam al gevonden. Stop met die suggesties.


    Mijn moeder zou alleen maar de naam die ze als tweede optie achter de hand had bij mijn geboorte aan me opdringen, jouw moeder is in ieder geval creatief met nieuwe namen :')

    Villainess schreef:
    (...)

    Mijn moeder zou alleen maar de naam die ze als tweede optie achter de hand had bij mijn geboorte aan me opdringen, jouw moeder is in ieder geval creatief met nieuwe namen :')

    Omg mijn moeder was ook wel even constant RUBEN RUBEN RUBEN????? :')


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik begrijp er niks van om heel eerlijk te zijn en misschien mis ik wat informatie, maar ik zit wel een beetje van huh


    Je bent niet de enige. Ik had het niet verwacht.


    Your make-up is terrible

    Tracker schreef:
    Oké ik kom mezelf nu toch wel een beetje tegen, ik had niet verwacht dat ik het zo kut zou vinden. :/


    Oh Natasje, je moet het niet persoonlijk opvatten lieverd <3 Je bent sowieso wel een geweldige Quizletter, of je nou gekozen bent of niet. Ik ken een aantal mensen die niet gekozen worden ondanks dat ze als persoon awesome zijn. Ik snap dat het kut is, maar voer jezelf chocolade en probeer met frisse moed mee te doen volgende keer.

    Oke ik weet niet of ik tussen jullie gesprekje kom of zo. Sorry dan er voor, maar ik vind dit gewoon fijn om te delen. Ik zit er nog de hele tijd over in dat ik vorig schooljaar heel erg mis en de mensen. Ik zit nu in de tweede. Ik vond mijn klas heel erg leuk. Ik zie ze nu nog wel, maar niet zo vaak. En vorig jaar zat ik ook in de klas bij de gene die ik leuk vind. Nu helaas niet meer. Hij heeft wel dit jaar het kluisje onder me. Dat was vorig jaar dan wel niet, maar ook om andere redenen vind ik het gewoon jammer. Ook om de leraren. Mijn mentor heb ik dan nu wel voor Nederlands. Maar toch. Ik vind het jammer dat hij mijn mentor niet meer is. En ik mis twee leraren die nu van school zijn.
    Ze gaven heel erg goed les. En de vakken die ik totaal niet leuk vond, maakte ze toch nog een beetje leuk voor me.
    En ik ken iemand al heel erg lang en heel erg goed en ik had diegene ook opgegeven om bij in de klas te zitten en daar zit ik nu niet bij in de klas. Ik vind dat echt heel erg balen. Ik heb autisme en daardoor is dat nog moeilijker voor me. En nieuwe vrienden maken is met mijn autisme ook al moeilijk genoeg.