• O wat ben ik blij, want deze username is nu van mij!



    Een tijdje geleden kwam er in me het idee op mijn username te veranderen. Het probleem was echter dat ik totaal geen idee had waarin ik hem zou willen veranderen. Tot nu dus.
    Dit weekend ben ik op Appelpop geweest, waar ik voor de derde keer in een week of vijf tijd Lucas Hamming heb gezien. Ik vond hem (en zijn muziek) altijd al geweldig, maar besefte dit nooit zo goed. Dat wil zeggen, tot afgelopen zaterdag.

    Om te vieren dat ik een nieuwe favoriete artiest erbij heb, en aangezien ik toch een nieuwe username zocht, wilde ik kijken of 'Hamming' nog vrij was. Nou, de rest is history, zullen we maar zeggen. Houdoe en bedankt, Jarpad. Hallo Hamming. :Y)








    Om dit topic nog enig nut te geven: wat hebben jullie afgelopen weekend allemaal gedaan?

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 sep 2016 - 7:17 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Er is sinds kort wat mis met de youtube-code, hier kun je meer informatie daarover vinden. Ik heb het even voor je aangepast. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    Er is sinds kort wat mis met de youtube-code, hier kun je meer informatie daarover vinden. Ik heb het even voor je aangepast. ^^


    Oh oeps. Dank je!


    I don't understand that reference. - Castiel