• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, maar deze scriptie wordt steeds een klein beetje meer awkward om over te vertellen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Een van mijn beste vrienden heeft op de slechtste manier toegegeven dat hij gevoelens voor mij heeft.
    "Ik heb een meisje ontmoet en ik vind haar best wel leuk, dus ik wil misschien een relatie met haar. Maar zoals je misschien wel weet, heb ik ook gevoelens voor jou, dus ik vond wel dat ik het van te voren moest zeggen, voordat jij opeens iets hebt van huh."
    like
    why
    waarom snapt geen van mijn jongensvrienden wat het betekent om iemand leuk te vinden.


    i put the fun in funeral

    Dysphoria schreef:
    Ik heb net de ambulance moeten bellen omdat er een kleine jongen aangereden is op straat. Man, het gebeurde allemaal voor mijn neus en ik sta nog steeds te trillen.


    Jeetje, wat heftig. :< Ik hoop dat alles goed komt met het jongetje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    Vrijdag begon de verkoudheid toen ik probeerde te studeren en vandaag krijg ik spontaan een hoestbui als ik een artikel probeer te lezen. Conclusie: ik ben allergisch voor huiswerk.


    Wel een goede reden om geen huiswerk te maken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er een docent op de wereld is die zijn of haar leerlingen graag ziek wil maken.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Alles gaat kapot. Baan weg, band met familie is op de kop gegaan, mijn laptop is kapot, mijn vertrouwen dat ik iets goed kan doen is weg en nu zit m'n relatie ook al in een storm. Damn.. )':

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 19:21 ]


    26 - 02 - '16

    Morgen weer schoolfoto. Praying for nice skin and some (edit: a lot of) confidence tomorrow.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Natuurlijk ben ik weer degene die drie/twee dagen voor d'r verjaardag last van d'r keel krijgt. -.-


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    Natuurlijk ben ik weer degene die drie/twee dagen voor d'r verjaardag last van d'r keel krijgt. -.-



    Ooooo alvast gefeliciteerd, mocht ik je op je verjaardag niet voorbij zien komen op Quizlet! Misschien helpen trachitoltabletjes en water iets. ^^ Beterschap in ieder geval!

    Ik heb werkelijk geen zin om Ovidius te lezen. Ugh.


    I don't understand that reference. - Castiel

    You have GOT to be kidding me... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Zucht.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mentys schreef:
    Morgen weer schoolfoto. Praying for nice skin and some (edit: a lot of) confidence tomorrow.

    Same. Heerlijk met 30 graden op de foto was nou niet echt mij definitie van een chille schooldag.

    Ik twijfel of ik een bepaald soort topic aan zal maken. Iemand die mijn idee horen wil? Ik twijfel er namelijk over of het wel zo leuk is als dat het klinkt. Ook omdat zoiets als dit ieder jaar weer voorbij komt, maar dit niet aan een datum vast zal zitten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Zucht.


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Ik twijfel of ik een bepaald soort topic aan zal maken. Iemand die mijn idee horen wil? Ik twijfel er namelijk over of het wel zo leuk is als dat het klinkt. Ook omdat zoiets als dit ieder jaar weer voorbij komt, maar dit niet aan een datum vast zal zitten.


    Ik ben altijd bereid om te luisteren ^^!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    (...)

    Ik ben altijd bereid om te luisteren ^^!


    Yaay! Dan stuur ik je eventjes een PB! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •