• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiarda schreef:
    we leven in een wereld waarin je de liefdesbaby van een kroket en een frikadel kan eten

    jouw bil is een krokodel, hap hap in je krokodel


    That just made my day.

    Edit: omg. Google nooit 'krokodel', want de plaatjes zijn echt te ranzig voor woorden.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 17:48 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Kennelijk ben ik een psychopaat die opgenomen moet worden.

    ....


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    we leven in een wereld waarin je de liefdesbaby van een kroket en een frikadel kan eten

    jouw bil is een krokodel, hap hap in je krokodel


    Wacht wacht wacht, een frikandel of een frikadel? D: Dat onderscheid is erg belangrijk voor me, want het is de nummer één bron van verwarring en miscommunicatie tijdens eten met Duitse familieleden (plus, een frikadel en een kroket klinkt als een gigantische bitterbal???).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Exiled schreef:
    Kennelijk ben ik een psychopaat die opgenomen moet worden.

    ....

    Kom je dan bij mij in een cel in het gekkenhuis? Gezellig, kunnen we een spelletje spelen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee.. gewoon.. nee


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Geen zin in bami. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    RuPaul schreef:
    (...)
    Kom je dan bij mij in een cel in het gekkenhuis? Gezellig, kunnen we een spelletje spelen!


    I wish I could make fun of it, maar het komt toch wel heel anders binnen als je eigen zus zoiets zegt..


    26 - 02 - '16

    Vrijdag begon de verkoudheid toen ik probeerde te studeren en vandaag krijg ik spontaan een hoestbui als ik een artikel probeer te lezen. Conclusie: ik ben allergisch voor huiswerk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Exiled schreef:
    (...)

    I wish I could make fun of it, maar het komt toch wel heel anders binnen als je eigen zus zoiets zegt..

    Het is niet zozeer het ermee uit te lachen, maar er òm lachen. Wat is het nut om daarvan in een dip te raken? Je wilt niet weten hoevaak ik dingen naar mijn hoofd heb gekregen van mijn eigen familie, maar het is de kunst om ermee te leren om te gaan en er niks van aan te trekken. Eigenlijk vind ik het zelf altijd wel grappig als er zoiets gezegd wordt. Dan maak ik er zelf gewoon altijd een grapje van. Humor maakt veel weer goed. Als het je lukt te lachen, lach dan. Believe me, het werkt.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 18:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so exhausted I feel like crying *lacht zichzelf uit*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb net de ambulance moeten bellen omdat er een kleine jongen aangereden is op straat. Man, het gebeurde allemaal voor mijn neus en ik sta nog steeds te trillen.


    Take me to wonderland

    RuPaul schreef:
    (...)
    Het is niet zozeer het ermee uit te lachen, maar er òm lachen. Wat is het nut om daarvan in een dip te raken? Je wilt niet weten hoevaak ik dingen naar mijn hoofd heb gekregen van mijn eigen familie, maar het is de kunst om ermee te leren om te gaan en er niks van aan te trekken. Eigenlijk vind ik het zelf altijd wel grappig als er zoiets gezegd wordt. Dan maak ik er zelf gewoon altijd een grapje van. Humor maakt veel weer goed. Als het je lukt te lachen, lach dan. Believe me, het werkt.


    Iedereen reageert anders op zulk soort dingen


    26 - 02 - '16

    Gun me een paar minuten op de noordpool, a.u.b


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dysphoria schreef:
    Ik heb net de ambulance moeten bellen omdat er een kleine jongen aangereden is op straat. Man, het gebeurde allemaal voor mijn neus en ik sta nog steeds te trillen.


    Jezus, dat is heftig o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    UuuUuuUuugh, het is veel te warm om te functioneren, ik wil mijn reet op een gigantisch blok ijs parkeren en daar blijven zitten totdat ik mijn stuitje breek als het gesmolten is


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)