• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    rare mensen

    Gibbs schreef:
    Ik twijfel of ik een bepaald soort topic aan zal maken. Iemand die mijn idee horen wil? Ik twijfel er namelijk over of het wel zo leuk is als dat het klinkt. Ook omdat zoiets als dit ieder jaar weer voorbij komt, maar dit niet aan een datum vast zal zitten.

    I'm all ears

    Exiled schreef:
    (...)

    Iedereen reageert anders op zulk soort dingen

    Dat weet ik. Ik probeer te helpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    My head hurts


    26 - 02 - '16

    Ik heb vandaag zeer enthousiast halloween versiering gekocht. EN ik kan niet wachten om ze te zetten en hangen, ook al is het enkel een lint, een spook led lampje en 2 led lampen met halloween motieven erop.


    Tears are words the heart can't say.

    Soms wil ik sommige mensen (including myself) echt een flinke trap onder de kont geven om duidelijk te maken dat ze niet bij de pakken moeten neerzitten en er eens voor moeten gaan zonder die complete shitstorm vast te grijpen waar ze zich in bevinden. Shit happens en dan volgt er nog meer shit. Maar na de regen komt zonneschijn, al is het toch echt aan jezelf of je die dan begroet of niet.
    Ik heb ook een behoorlijke kuttijd achter de rug maar geloof echt dat ik er sterker, meer ervaren en intelligenter door ben geworden. En nu is het een kwestie van genieten. Cause I damn well deserve it. Al mag ik wel wat meer focus stoppen in mijn nieuwe opleiding. But hey, dat terzijde lol.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 19:56 ]

    Krolock schreef:
    Soms wil ik sommige mensen (including myself) echt een flinke trap onder de kont geven om duidelijk te maken dat ze niet bij de pakken moeten neerzitten en er eens voor moeten gaan zonder die complete shitstorm vast te grijpen waar ze zich in bevinden. Shit happens en dan volgt er nog meer shit. Maar na de regen komt zonneschijn, al is het toch echt aan jezelf of je die dan begroet of niet.
    Ik heb ook een behoorlijke kuttijd achter de rug maar geloof echt dat ik er sterker, meer ervaren en intelligenter door ben geworden. En nu is het een kwestie van genieten. Cause I damn well deserve it. Al mag ik wel wat meer focus stoppen in mijn nieuwe opleiding. But hey, dat terzijde lol. [/i]


    You go girl! Hopelijk mag je lang gaan genieten :3.

    Mam, als je niet opschiet met dat eten, eet ik de bank op.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    (...)

    You go girl! Hopelijk mag je lang gaan genieten :3.

    Mam, als je niet opschiet met dat eten, eet ik de bank op.

    Ik hoop het ook ^^

    En laat die arme bank met rust haha

    Krolock schreef:
    Soms wil ik sommige mensen (including myself) echt een flinke trap onder de kont geven om duidelijk te maken dat ze niet bij de pakken moeten neerzitten en er eens voor moeten gaan zonder die complete shitstorm vast te grijpen waar ze zich in bevinden. Shit happens en dan volgt er nog meer shit. Maar na de regen komt zonneschijn, al is het toch echt aan jezelf of je die dan begroet of niet.
    Ik heb ook een behoorlijke kuttijd achter de rug maar geloof echt dat ik er sterker, meer ervaren en intelligenter door ben geworden. En nu is het een kwestie van genieten. Cause I damn well deserve it. Al mag ik wel wat meer focus stoppen in mijn nieuwe opleiding. But hey, dat terzijde lol. [/i]


    Idd, ik denk dit vaak over mezelf. Maar soms is het oh zo makkelijk om er gewoon somber over te doen op een manier. En ik haat mezelf daar soms echt voor. Ik hecht veel te veel zorgen en stress aan stomme kleine dingen die misgaan, en zeker aan grote belangrijke dingen.

    Maar dat is inderdaad the spirit!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 20:01 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Dusss er is een aanzienlijke kans dat mijn tante de ziekte van creutzfeldt-jakob heeft.


    i put the fun in funeral

    Boyega schreef:
    (...)

    Jeetje, wat heftig. :< Ik hoop dat alles goed komt met het jongetje.

    Hij kwam uiteindelijk weer bij bewustzijn en hij kon al zijn ledematen nog bewegen, dus dat was al een enorm goed teken. Gelukkig.


    Take me to wonderland

    Overdreven rol met ogen.

    // Youtubers die na 6 jaar hun naam veranderen. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RebelBelle schreef:
    (...)

    Idd, ik denk dit vaak over mezelf. Maar soms is het oh zo makkelijk om er gewoon somber over te doen op een manier. En ik haat mezelf daar soms echt voor. Ik hecht veel te veel zorgen en stress aan stomme kleine dingen die misgaan, en zeker aan grote belangrijke dingen.

    Maar dat is inderdaad the spirit!

    Ja dat had ik ook en zal ik ook vast nog vaak gaan krijgen. Het is zo simpel om terug te vallen in die nare sleur waarin je het leven dan maar kut vindt... het is gewoon belangrijk om daar niet in te blijven hangen en je te realiseren dat het zo slecht nog niet hoeft te zijn.

    Woohoo :Y)

    Ayyy Ironman3 is op tv straks. En ik heb nog een muffin. Ohlawd.