• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke.. Je hebt echt geen leven dat je dat spel als leven beschrijft en zegt dat dat 'real' is. Dan is het realer met mij, maar hey, who am I to judge? Ik ben toch niet real en mijn intenties zijn toch niet zo gemeend als die nieuwe beste vrienden van je. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Even mijn stem opwarmen" aka ik zing het hele stuk tot ik te schor ben voor de repetitie van straks yolo (shit)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Er is een film gemaakt van 'It's kind of a funny story'? No way, die ga ik echt niet kijken haha, dat gaat sowieso mijn hele beeld verpesten :')

    Ik ben zo klaar voor herfst en het vallen van de blaadjes en Halloween en geurkaarsen en het begin van de kerstartikelen in de winkels en sjaals en mutsen en truien en mosterdgeel en burgundy en maroon en enkellaarsjes en vingerloze handschoenen en hoeden en warme chocomelk of koffie na school en donkere lipstick en donker haar MAAR NEE. BELGIË MOET WEER MOEILIJK DOEN MET 32° IN SEPTEMBER.


    kindness is never a burden.

    Hamming schreef:
    (...)

    Wel een goede reden om geen huiswerk te maken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er een docent op de wereld is die zijn of haar leerlingen graag ziek wil maken.


    Was het maar zo gemakkelijk, haha. Ik vrees dat docenten na zestien jaar onderwijs een beetje sceptisch zullen zijn als ik dit nu als excuus probeer te gebruiken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Villainess schreef:
    Er is een film gemaakt van 'It's kind of a funny story'? No way, die ga ik echt niet kijken haha, dat gaat sowieso mijn hele beeld verpesten :')


    Het is echt een eeuwigheid geleden dat ik dat boek heb gelezen en ik herinner me nog dat de film net uitkwam (2010, volgens Google? een eeuwigheid, zoals ik zei) en ik hem eigenlijk heel graag wilde kijken, maar vervolgens durfde ik het nooit en nu heb ik hem nog steeds niet gezien, om precies dezelfde reden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Was het maar zo gemakkelijk, haha. Ik vrees dat docenten na zestien jaar onderwijs een beetje sceptisch zullen zijn als ik dit nu als excuus probeer te gebruiken. (krul)


    Hoogstwaarschijnlijk ja, maar niet geschoten is altijd mis :Y).


    I don't understand that reference. - Castiel

    Nooit gehoord van je aandacht verdelen? Ach, ga vooral zo door en ik moet je niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Het is echt een eeuwigheid geleden dat ik dat boek heb gelezen en ik herinner me nog dat de film net uitkwam (2010, volgens Google? een eeuwigheid, zoals ik zei) en ik hem eigenlijk heel graag wilde kijken, maar vervolgens durfde ik het nooit en nu heb ik hem nog steeds niet gezien, om precies dezelfde reden. :'D


    Ik vind het boek ook heel goed, maar de film gaat sowieso alles verpesten. Ik wil juist mijn fantasie bij dat boek kunnen gebruiken omdat ik veel dingen belangrijk vind, dan wil ik niet dat Hollywood zijn interpretatie aan mij op gaat dringen haha.

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik vind het boek ook heel goed, maar de film gaat sowieso alles verpesten. Ik wil juist mijn fantasie bij dat boek kunnen gebruiken omdat ik veel dingen belangrijk vind, dan wil ik niet dat Hollywood zijn interpretatie aan mij op gaat dringen haha.


    Ik vond de film best goed, maar ik had 'm ook eerst gezien, dus misschien ligt het daaraan.


    kindness is never a burden.

    Not my cup of coffee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik vind het boek ook heel goed, maar de film gaat sowieso alles verpesten. Ik wil juist mijn fantasie bij dat boek kunnen gebruiken omdat ik veel dingen belangrijk vind, dan wil ik niet dat Hollywood zijn interpretatie aan mij op gaat dringen haha.


    Ja, heel begrijpelijk. Ik vind het vooral ook een beetje lastig dat echt geen van de acteurs zo was als ik me had voorgesteld, wat nooit een goed begin is voor zoiets. Het voelt voor mij haast eerlijker voor de film om hem dan maar helemaal niet te kijken, in plaats van hem te vergelijken met verwachtingen gebaseerd op een boek waar hij nooit exact aan kan voldoen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, en dan zegt mn ex dat het zijn grootst fout ooit is dat hij het met me uitgemaakt heeft....


    Stenenlikker

    Was de hele wereld maar een karaokebar.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Damnit. Ik heb het hele jaar 4 muggenbulten gehad en nu ineens krijg ik er steeds meer? Binnen een paar uur al 10? Wat is dit?


    Your make-up is terrible