• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik voel me zo waardeloos en alleen, alsof ik er gewoon niet meer toe doe. De meest simpele dingen die miljoenen mensen wel kunnen, die kan ik weer niet. Waarom kan ik niet gewoon normaal zijn zoals iedereen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Damnit Dell, deze trackpad zuigt echt heel erg. D: De vorige was 10x zo goed.


    Your make-up is terrible

    Ugh ik wil dit echt graag doen maar ik heb eigenlijk ook weer geen zin er 40 euro aan uit te geven met her risico dat ik het zo verpest :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Wil je mijn klantenkaart nog?"
    "Ja, die zal ik even voor u scannen."
    "Vragen jullie dat niet gewoon standaard?"
    no cuz it's my last day in this shithole and yall can go ef yourselllllfffffff

    wiiiiew ik heb een cadeaukaart van 20 euries voor de Mooi gekregen en heel veel samples. okay als ik iets ga missen aan de Etos, dan zijn het wel mijn collega's (en de gratis goodies die ze me geven).


    i put the fun in funeral

    Spreken is zilver, zwijgen is goud. Spreken is zilver, zwijgen is goud. Gewoon je mond houden Anna.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik word helemaal gek van deze opdracht. En ik snap er niets van. En ik wil het eigenlijk wel gewoon snappen :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb vandaag al tien uur gewerkt en ik kan nu naar huis gaan of doorwerken tot negen uur, ik ben zo hard aan het twijfelen, want ik krijg hier ook te eten en anders lijkt het alsof ik alleen maar blijf voor het eten of zo, maar ik ben kapot en zonder concentratie heeft het ook geen zin. Struggles.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aw, deze comics zijn zo cute & relatable.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    Jes, I would like to flip this table.
    Stomme schoolopdracht. Ik kan blijkbaar weer niet logisch nadenken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat zijn hier toch lieve mensen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niet eten is zo lastig, damn. Maar al bijna 24 uur nu, dat is goed.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Niet eten is zo lastig, damn. Maar al bijna 24 uur nu, dat is goed.

    WAT. Hoe houd je dat in vredesnaam vol. En waarom


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damnit, echt iedereen hier in de buurt laat me vallen. Waarom lukt het nou nooit om iets af te spreken met mensen uit de buurt? :'c
    Dan ga ik maar alleen naar de StadsBBQ van Emmen toe. Jeuj... :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FINALLY. Dankjewel brein


    Deep inside, I've never felt alive

    Zal ik een topic openen en Quizlet lastig vallen met mijn onzinnige vraag over waar ik goedkoop en snel een bepaald kledingstuk kan krijgen, of zal ik gewoon maar zelf doorzoeken omdat wat ik wil voor mijn budget praktisch onmogelijk is? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."