• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Akutagawa schreef:
    Zal ik een topic openen en Quizlet lastig vallen met mijn onzinnige vraag over waar ik goedkoop en snel een bepaald kledingstuk kan krijgen, of zal ik gewoon maar zelf doorzoeken omdat wat ik wil voor mijn budget praktisch onmogelijk is? :')


    Topics aanmaken doet wonderen. Go for it! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Akutagawa schreef:
    Zal ik een topic openen en Quizlet lastig vallen met mijn onzinnige vraag over waar ik goedkoop en snel een bepaald kledingstuk kan krijgen, of zal ik gewoon maar zelf doorzoeken omdat wat ik wil voor mijn budget praktisch onmogelijk is? :')

    Topics aanmaken is altijd goedd :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Well okay, dan zal ik maar op jullie oordeel vertrouwen hehe. Ik heb namelijk nog 0 ideeën :/ Wou dat ik dit eerder tegen was gekomen/had bedacht.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zoete AARDAPPULZZ.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe vaak per dag kan een game down zijn? Well, bij Smite zijn de servers om de 5 minuten down als er een patch is geweest...

    Holy shit, is het donorplan er door? YES.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Holy shit, is het donorplan er door? YES.


    Alleen nog door de Eerste Kamer senk ik. :3
    En echt, sommige reacties van mensen op Facebook tegen dit idee. Such as: "Ze halen de organen eruit als je nog leeft!"
    Ja, uhm, no shit. Want als het lichaam dood is, werken de organen ook niet meer. Je bent hersendood dus je voelt sowieso niks meer. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Alleen nog door de Eerste Kamer senk ik. :3
    En echt, sommige reacties van mensen op Facebook tegen dit idee. Such as: "Ze halen de organen eruit als je nog leeft!"
    Ja, uhm, no shit. Want als het lichaam dood is, werken de organen ook niet meer. Je bent hersendood dus je voelt sowieso niks meer. :')


    Als mensen dat niet willen worden ze toch gewoon geen donor? :W


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Alleen nog door de Eerste Kamer senk ik. :3
    En echt, sommige reacties van mensen op Facebook tegen dit idee. Such as: "Ze halen de organen eruit als je nog leeft!"
    Ja, uhm, no shit. Want als het lichaam dood is, werken de organen ook niet meer. Je bent hersendood dus je voelt sowieso niks meer. :')


    Echt, voor dat soort mensen:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Exiled schreef:
    (...)

    Als mensen dat niet willen worden ze toch gewoon geen donor? :W

    Precies.
    En ze gaan echt niet levend je hart uit je lichaam snijden. Alsof ze je gaan vermoorden..

    Miall schreef:
    (...)

    Alleen nog door de Eerste Kamer senk ik. :3
    En echt, sommige reacties van mensen op Facebook tegen dit idee. Such as: "Ze halen de organen eruit als je nog leeft!"
    Ja, uhm, no shit. Want als het lichaam dood is, werken de organen ook niet meer. Je bent hersendood dus je voelt sowieso niks meer. :')


    Er zijn ook idioten die zeggen dat ze anders het leven van een verkrachter of terrorist redden. Eeuuhm, gast, hoe klein is de kans dat zoiets gebeurt? Minimaal, stelletje mafketels.


    Stenenlikker

    Zo moe

    Ribcage schreef:
    (...)
    Precies.
    En ze gaan echt niet levend je hart uit je lichaam snijden. Alsof ze je gaan vermoorden..


    Zou wel een interessant concept zijn voor een story. Haha :W


    26 - 02 - '16

    WingedHussar schreef:
    (...)

    Er zijn ook idioten die zeggen dat ze anders het leven van een verkrachter of terrorist redden. Eeuuhm, gast, hoe klein is de kans dat zoiets gebeurt? Minimaal, stelletje mafketels.


    Voor hetzelfde geldt redden ze het leven van iemand die later één of andere ernstige ziekte weet te genezen.. Just saying.. Maar ja, je kunt hen natuurlijk niet verplichten donor te worden. Maar ze kunnen dan ook gewoon aangeven geen donor te willen zijn, als ze er zoveel problemen mee hebben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Exiled schreef:
    (...)

    Zou wel een interessant concept zijn voor een story. Haha :W

    Ja, dat klinkt goed ^^


    // Game is down again. Sigh.