• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil echt even huilen om het feit dat ik voor no reason zo superveel aan kom want serieus, ik kan hier gewoon zowat niks tegen doen en nu mag ik fijn naar de dokter gaan :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    WingedHussar schreef:
    Oh, en dan zegt mn ex dat het zijn grootst fout ooit is dat hij het met me uitgemaakt heeft....


    1. Hij heeft gelijk.
    2. Hij is een loser.
    3. Je verdient beter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Akutagawa schreef:
    Ik wil echt even huilen om het feit dat ik voor no reason zo superveel aan kom want serieus, ik kan hier gewoon zowat niks tegen doen en nu mag ik fijn naar de dokter gaan :/


    Er is altijd een reden waarom je aankomt, je kan geen energie uit de lucht creëren. Tenzij je evenveel eet als eerst, maar ineens minder beweegt, of je schildklier minder goed werkt, maar dan zou je niet snel aankomen, maar eerder langzaam.


    Your make-up is terrible

    Ik ben heel blij dat dit in ieder geval heb afgerond. Als ik nu kan zorgen dat die ELISA ook meteen gedaan is...
    Maar, dan moet ik Q weer eventjes achter me laten... D:


    ...

    Nog heel eventjes dan en dan duik je er weer in! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Over gewicht gesproken, ik zie dat ik al één kilo aangekomen ben sinds een kleine 3 weken geleden. En dat met maar 2 Nutridrink flesjes per dag. Yay (:

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Er is altijd een reden waarom je aankomt, je kan geen energie uit de lucht creëren. Tenzij je evenveel eet als eerst, maar ineens minder beweegt, of je schildklier minder goed werkt, maar dan zou je niet snel aankomen, maar eerder langzaam.


    Daar ben ik me ook wel van bewust ja. Maar het is een beetje raar als je over 2 maanden tijd +/- 5 kilo aankomt met hetzelfde eetpatroon.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom ben ik weer zo moe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan de 'volgende keer beter'-berichten niet meer zien.


    26 - 02 - '16

    Mijn hond heeft enorme grootheidswaanzin.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Het is vrij frustrerend wanneer je meerdere mensen probeert te helpen en ze allemaal in hun kleine, pessimistische bubbel blijven zitten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Poor mama


    i put the fun in funeral

    Deze week kermis. Dat betekent maar één ding: hallo shitload aan ongezond voedsel. <3

    Filosofem schreef:
    Het is vrij frustrerend wanneer je meerdere mensen probeert te helpen en ze allemaal in hun kleine, pessimistische bubbel blijven zitten.

    OMYGODOMYGOD NU WA HYPE IS REAL !!! Haar retro skin én haar originele voice pack waarin ze 'Like A Boss' zegt als een baas. Faaack, ik kan niet wachten tot de Odyssey bij haar skin aankomt. Dat kan nog 21 weken duren, maar dat is het zo waard! :3

    Ik heb zulke Twilight feels ineens, waar komt dit vandaan?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )