• THE TITANIC

    ''The Ship Of Dreams.''






    TITANIC
    Het is april in Southampton wanneer de grootste boot van 1912 zijn reis zou gaan maken naar New York. Voor de reis hadden meer dan 1300 personen geboekt. Verder waren er nog 900 bemanningsleden aan boord. Zijn bijnaam was ''The Ship Of Dreams'', maar de ware naam was Titanic. De vele inzittenden maakten zich klaar voor de lange reis, want helaas kennen we allemaal het sprookje... Maar de inzittenden van de Titanic wisten het niet, zei gingen de boot in met volle vertrouwen voor de lange reis... Welkom op de Titanic...

    HET SCHIP
    De Titanic was ongeveer even groot als de Olympic, maar een paar details, waaronder een meer ruimtelijke indeling, zorgden ervoor dat de Titanic als het grootste schip ter wereld kon worden beschouwd. Het schip was 269,04 meter lang, 28,19 meter breed, 56 meter hoog (van onderkant kiel tot bovenkant schoorsteen), 10,54 meter diepgang, had een brutoregistertonnage van 46.329, ledig schip van 39.380 ton en een draagvermogen van 13.767 ton.

    De Titanic had drie scheepsschroeven. De buitenste schroeven waren driebladig, terwijl de middelste schroef vierbladig was. De Titanic had een kruissnelheid van 21 knopen, terwijl hij maximaal 23-24 knopen (ca. 44 km/h) kon halen. Het schip werd voortgestuwd met twee viercilinderstoommachines, zogenoemde triple-expansiemachines, en één stoomturbine. De Titanic verbruikte ongeveer 620 tot 640 ton kolen per dag, die door 29 ketels in 159 ovens werden verbrand. In de bunkers kon ruim 8000 ton kolen worden opgeslagen. De vier schoorstenen van de Titanic waren tussen de 24,54 en 24,84 m hoog. De vierde schoorsteen had geen ander praktisch nut dan de ontluchting van de machinekamer en de keukens, en was vooral voor de esthetica geplaatst, omdat schepen met vier schoorstenen bij scheepsbouwkundigen, de media en passagiers uit die tijd zeer geliefd waren. De drie andere zorgden voor de uitstoot van de verbrandingsgassen.

    Het grootste gedeelte van de beschikbare ruimte in de Titanic werd ingericht voor de eerste klas. Daaronder vielen een squashhal, een zwembad, een fitnessruimte met diverse toestellen, een rooksalon, een bibliotheek, café en een loungeruimte. Naast de eigen eetzaal beschikte de eerste klasse ook over een à-la-carterestaurant. Dat werd door de passagiers zeer gewaardeerd, omdat ze niet gebonden waren aan vaststaande etenstijden en menu's zoals in de eetzaal van de eerste klasse. Opvallend waren het grote trappenhuis in de eerste klasse en de drie liften die de passagiers tussen de verschillende verdiepingen vervoerden. De grote buitengedeelten lagen aan weerszijden van de promenadedekken en aan het voorste gedeelte van het schip.

    Voor de tweede klas was minder ruimte gereserveerd, hoewel ook hier naast de eetzaal verschillende voorzieningen aanwezig waren: een grote zit- en rookruimte en een bibliotheek. Verder had de tweede klas de beschikking over een eigen lift. Als buitenverblijf diende het achtergedeelte van het sloependek en het twee etages lager gelegen brugdek.

    De derde klas beschikte alleen over een zit- en rookruimte en een open ruimte in de boeg. De eetzaal bevond zich diep onder in het schip en was onderverdeeld met waterdichte schotten. Buiten was een klein gedeelte beschikbaar aan de boeg en op het gemeenschappelijke dek.



    REGELS
    || Dit is een MSV, dus in de verleden-tijd& in de derde persoon.
    || Deze MSV heeft geen woordenaantal, schrijf wel een redelijk stukje waar anderen op kunnen reageren.
    || Probeer de MSV niet meteen dood te laten lopen.
    || Mensen niet buitensluiten of pesten.
    || Geen andere personages bespelen.
    || Je mag meerdere personages bespelen, alleen moet je daarin actief blijven.

    ROLLEN
    B E M A N N I N G
    Kamersmeisjes, schoonmakers, butlers, obers, enzovoort
    ~ ||Naam||Face Claim||Baan||Username||Pagina Nummer||

    ~||Amara Goncalves||??||Barmeisje||Sempre||1.3||
    ~ ||Caitlyn Mary Cain||Baskin Champion||Kamermeisje||Feniks||1.3||
    ~ ||Ayo Hasina|| Liya Kebede|| Ober|| GusWaters||1.2||
    ~ ||Jacoba Kirsteen Popescu||Geen||Baan||MysticNeverland||1.4||

    ~ ||Ludovic Joel Bisette||Geen||Ober||Mirandacosgrove||1.2||
    ~ ||??||??||Ober||MysticNeverland||??||



    Naam
    Leeftijd 17+
    Nationaliteit
    Waarom Baan Op De Titanic?
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties medewerkers, vrienden die je op de reis misschien maakt
    Overig


    P A S S A G I E R S
    reizigers
    ~ ||Naam||Face Claim||Username||Klasse||Pagina Nummer||
    STOP OP VROUWELIJKE PASSAGIERS

    ~||Marilyn Amélie Chevalier||Gigi Hadid ||Cotrona||??||1.2||
    ~||Raeven Mary Smith||Troian Bellisario ||BelIona||1||1.4||
    ~ ||??||??||Anatomy||1||??||
    ~ ||Ylona Jörvi||Geen||Polovina||1||1.4||
    ~ ||Kassandra Marize Green||Megan Young||cachot||1||1.4||

    ~ ||??||??||Feniks||??||??||
    ~ ||??||??||Cachot||1|||2||
    ~ ||Noah Lucas Young||Sam Claflin||GusWaters||2||1.3||



    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Waarom Titanic?
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties medereizigers, vrienden die je op de reis maakt
    Overig



    ENJOY!

    PRAATTOPIC 1

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 20:04 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Doubts... nog nooit MSV gedaan but this one seems cool :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    GusWaters schreef:
    Wat is het verschil tussen een butler en een ober precies? of is dit echt een domme vraag?
    En ik twijfel echt enorm wat voor iemand ik wil, dus is er iets dat je nog nodig hebt of geen voorkeur?


    Mannelijk of vrouwelijk xD


    We are all mad here...

    GusWaters schreef:
    Wat is het verschil tussen een butler en een ober precies? of is dit echt een domme vraag?
    En ik twijfel echt enorm wat voor iemand ik wil, dus is er iets dat je nog nodig hebt of geen voorkeur?


    Tja, dat ga ik dus nu even uitzoeken :P

    Philip schreef:
    Doubts... nog nooit MSV gedaan but this one seems cool :3.


    Betekend dat dat je mee wil doen of niet? xD

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 20:24 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    @GusWaters is ober niet zeg maar eten brengen en butler echt het bedienen continu van champagne, dit en dat :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    GusWaters schreef:
    Wat is het verschil tussen een butler en een ober precies? of is dit echt een domme vraag?
    En ik twijfel echt enorm wat voor iemand ik wil, dus is er iets dat je nog nodig hebt of geen voorkeur?


    Butler is een soort persoonlijke ober, volgens mij. Ober is meer in een restaurant.

    // Ik twijfel overigens nog een beetje over mijn rol, of ik niet iets anders wil. Ik laat het anders morgen definitief weten, want wil heel graag mee doen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrouwelijke faceclaim:
    Baskin Champion

    Mannelijke faceclaim:
    Nog niet bekend (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oké bedankt iedereen (:
    Wel weet je doe mij anders maar een vrouwelijke ober als Fc: Liya Kebede en een mannelijke passagier

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 20:36 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Oké bedankt iedereen (:
    Wel weet je doe mij anders maar een vrouwelijke ober als Fc: Liya Kebede en een mannelijke passagier

    Welke klasse?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ludovic Joel Bisette

    ''It's more fun to be a pirate than to join the Navy.''


    Baan
    Ober

    Naam
    Ludovic Joel Bisette

    Leeftijd
    Negentien jaar.

    Nationaliteit
    Frans, heeft ook een dik Frans accent als hij praat.

    Waarom baan op de Titanic
    Hij werkte al een jaar of twee als ober in een duur restaurant en werd door zijn baas en verschillende contacten op de boot aangenomen zonder enige moeite en is erg enthousiast.

    Innerlijk
    Lui • beleefd • artistiek • sluw • flexibel • oneerlijk • kalm • kieskeurig • trots • sociaal • krachtig • prikkelbaar
    Ludovic is een jongen die erg uit springt in de groep zonder te hoeven schreeuwen, als hij op zijn werk is kan hij erg gemotiveerd zijn maar hij heeft ook zijn momentjes dat hij in kakt en er stiekem tussen uit glipt, dat ligt misschien niet geheel aan zijn karakter maar ook aan de jonge leeftijd waarop de jongen al op z’n groot evenement werkt, hij neemt het misschien soms met een tikkeltje zout en niet erg serieus.
    Toch is Ludovic beleefd en een prima ober, hij is een kalme jongen maar heeft een ruw, sluw kantje die soms wel eens naar voren komt; het is ook een prima acteur wat niet erg helpt bij het feit dat hij wel is oneerlijk is tegen zijn vrienden, liefdes en familie.
    Ludovic is vaak onderschat en wordt het eigenlijk nog steeds, doordat het een vroege leerling was en nog goed in zijn vak ook werd hij vaak naar de grond getrapt en nog steeds wordt hij nog wel is behandeld als een klein kind. Ludovic heeft moeite met het beheersen van zichzelf en is snel prikkelbaar– oftewel snel op zijn teentjes getrapt. Dat gaat soms ook niet goed samen dat hij voor de mensen moet werken en klant is koning, helaas.
    Wel is hij erg trots op zijn vak en erg krachtig op sociaal gebied, dit heeft hij dan ook wel nodig om het te overleven in deze wereld.

    Uiterlijk
    –– Lichtbruine, golvende haren.
    –– Donkerblauwe ogen en donkere, volle wenkbrauwen.
    –– Moedervlek naast zijn neus.
    –– Erg hese, maar duidelijk hoorbare stem.
    –– Altijd netjes gekleed.
    –– Ruikt naar zweet en rook gemengd.
    –– Ongeveer 1,77m.
    –– Bleke huid van nature maar licht getint door de zon.

    Overig
    Ludovic rookt erg veel en zeker voor zijn leeftijd draait hij wel enkele sigaretjes er door heen op een dag, zo glipt hij er altijd tussenuit voor een sigaret.
    Hij groeide op in een rijke omgeving maar zijn vader ging failliet toen hij 14 was waardoor ze heel anders moesten gaan leven, hij is tot de dag van vandaag nog steeds boos op zijn vader.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 22:28 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    x

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 20:38 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Naam
    Marilyn Amélie Chevalier

    Leeftijd
    20. Ze is geboren op 17 augustus.

    Nationaliteit
    Marilyn is Frans/Engels. Ze heeft een Franse vader en een Britse moeder.
    Marilyn draagt een licht Frans accent met haar mee.

    Waarom Titanic?
    Marilyn houdt erg veel van reizen en heeft dit altijd veel met haar familie. Naar Amerika is ze echter nog nooit geweest en na alle mooie verhalen wou ze er dolgraag heen. Haar ouders hebben daarom voor zichzelf, voor haar en haar zusje eerste klas tickets gekocht. Ze vonden het ook wel een mooie kans om eens naar Amerika te gaan.

    Innerlijk

    Uiterlijk [FC = Gigi Hadid]
    ~ Huid
    Huidskleur - Blank, maar vaak een gebruind tintje
    Moedervlekken - Klein en over haar lichaam verspreid
    Littekens - Geen
    Piercings - Enkel oorbellen.

    ~ Gezicht
    Vorm - Ze heeft een vrij rond gezicht
    Wenkbrauwen - Bruine, ietwat slordige wenkbrauwen. Rond met een hoge 'arch'
    Ogen - Lichtgroene ogen met een blauw randje omringt door lange wimpers
    Neus - Niet smal en niet breed. Past goed bij haar gezicht
    Lippen - Vol en een lichte roze kleur
    Overig - Hoge jukbeenderen, speelse twinkeling in haar ogen

    ~ Haar
    Kleur - Ze heeft blond haar.
    Stijl - Haar haar heeft een lichte slag.
    Textuur - Haar haar is vrij dik, maar soepel en zacht.

    ~ Lichaam
    Lengte - 1,73
    Gewicht - 66 kg
    Figuur - Slank maar wel met rondingen die nog net in de proporties vallen
    Metingen - 35-25-35

    Relaties
    Komt later

    Overig

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 17:22 ]


    El Diablo.

    Edit: Fc wordt Magdalena Zalejska


    We are all mad here...


    Naam
    Ayo Hasina
    •Ayo: Happiness - African origin
    •Hasina: Good - African, Egyptian, Muslim origin


    Leeftijd
    20 jaar • 1 augustus

    Nationaliteit
    Ayo is geboren in Zuid-Afrika. In haar omgeving werd er vooral Engels gesproken en daardoor zal je aan Ayo bijna niet horen dat ze uit Afrika afkomstig is. Ze heeft er haar hele leven gewoond en is slechts een jaar geleden naar Engeland verhuisd om daar werk te zoeken. Haar beide ouders wonen nog steeds in Zuid-Afrika.

    There is sunshine in my soul today

    Waarom baan op de Titanic?
    Ayo heeft altijd al een liefde gehad voor de zee. Ze heeft immers 19 jaar lang vlak bij de zee gewoond. Bovendien zocht ze werk en was dit dus de ideale job voor haar. Ze zou een lange tijd op zee doorbrengen en werd er voor betaald.

    Innerlijk
    •Fantasierijk
    Ayo heeft een rijkelijke fantasie. Reeds toen ze klein was, kon ze de gekste dingen bedenken in haar hoofd. Ze droomt graag van lange reizen, blauwe luchten en hemelse liefdes. Wanneer je een kijkje zou kunnen nemen in Ayo's hoofd, zou je verbaasd zijn wat voor rare wezens daar leven. Haar fantasie lijkt eindeloos en daardoor zal ze zich niet snel vervelen. Jammer genoeg kunnen slechts weinige mensen deze rare kronkels in haar hoofd volgen.

    •Avontuurlijk
    Als er iets avontuurlijks te beleven valt, dan zal Ayo er ook zijn. Ze houdt er van om nieuwe plaatsen te ontdekken en de adrenaline door haar lichaam te voelen. Grappen uithalen met anderen, op plaatsen op onderzoek gaan waar je niet hoort te zijn,... dat zijn dingen waar Ayo maar al te graag van houdt.

    •Ondoordacht
    Doordat Ayo graag droomt en houdt van avonturen, zal ze vaak nogal ondoordacht te werk gaan. Soms is ze letterlijk een kip zonder kop die ergens aan begint zonder over de gevolgen na te denken. Dit kan voor nare situaties zorgen en zo heeft ze zich al meerdere malen in de problemen gewerkt.

    •Kan slecht tegen kritiek
    Ayo kan niet goed tegen kritiek of zelfs eerder slecht. Ze gaat er vanuit dat er altijd meerdere oplossingen zijn voor een probleem en kan er dus niet tegen als iemand anders daar anders over denkt. Wanneer ze kritiek krijgt, zal ze vaak eerst verder blijven doen zoals ze bezig was en dus zoals het moet -volgens haar- en daarna zal ze ofwel dichtklappen en dus niets meer zeggen ofwel net in een tegenaanval gaan -mondeling weliswaar-.

    •Uitbundig en vrolijk
    Ayo lijkt soms één grote brok vreugde. Ze zal vaak rond dansen of lachen. Toch is dat niet gepast in elke situatie en vaak heeft ze het er ook moeilijk mee om zich serieus te gedragen wanneer dat echt moet. Ayo is iemand die de slappe lach zou krijgen in het midden van een belangrijke vergadering.


    When you love and laugh abundantly, you live a beautiful life

    Uiterlijk
    •Gitzwarte haren
    •Donkere huid
    •Bruine ogen
    •1m74
    •Ze draagt altijd een goudkleurig armbandje van haar moeder
    •Ayo draagt haar haren meestal los, al doet ze het wel eens in een staart of dotje als ze moet werken


    Relaties



    Overig
    •Ayo heeft schrik van onweer, maar houdt van de regen.
    •Oranje en geel zijn haar lievelingskleuren.
    •zegt nooit nee tegen een kopje thee

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 19:45 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als er iemand miss al relatie idee hebt message me gerust !


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mirandacosgrove schreef:
    Als er iemand miss al relatie idee hebt message me gerust !


    Ik vind het wel echt super knap dat je personage twee verschillende voornamen heeft...

    Ik ga morgen aan mijn personage, als ik terug ben van school en vrienden enzo


    We've lived in the shadows for far too long.