• Ik hoop dat het zo goed staat

    Halloo,

    Zoals de titel al vermeld, ben ik op zoek naar een (online) winkel waar ik redelijk goedkoop kleding kan krijgen, wat dan vervolgens binnen 2/3 weken binnen zou kunnen zijn. Ik heb namelijk nogal last minute een cosplay die ik graag zou willen doen, maar daarvoor heb ik dus een wit colbert nodig (of hoe het ook mag heten). In de spoiler staat een voorbeeld. Dit heb ik voor eind volgende maand nodig, maar gezien ik het één en ander eraan zal moeten bewerken, zou het fijn zijn als het z.s.m. binnen zou zijn. Nu is mijn budget zo'n 30 euro (al zal ik toch wel meer uitgeven eraan als het echt niet anders kan), maar ik heb tot nu toe dus nog niets kunnen vinden dat binnen dit budget valt. Daarom wil ik jullie vragen of jullie enig idee zouden hebben waar ik dit wel zou kunnen vinden.

    In ieder geval bedankt voor het lezen ^^

    - Akutagawa a.k.a. Wendy

    P.S. Hier is een voorbeeld van wat ik ongeveer zoek.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet niet welke maat je hebt, maar zoiets van de Wehkamp misschien?

    Of dit van de H&M?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 19:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan alleen maar aan de Primark denken, maar ik weet niet of ze daar zulke colberts verkopen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Thanks! Ik ga morgen denk even kijken of ze die van de H&M in de winkel hebben, want dan kan ik kijken of hij een beetje goed valt (het is namelijk wel voor een mannelijk personage, dus dat is het enige waar ik een beetje mijn twijfels bij heb). Echt heel erg bedankt c:

    @Sarafina daar had ik inderdaad ook al op de website gekeken, maar ik kon zo gauw geen witte vinden en dat is toch echt wel een vereiste. Toch bedankt voor je reactie ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 19:45 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    Thanks! Ik ga morgen denk even kijken of ze die van de H&M in de winkel hebben, want dan kan ik kijken of hij een beetje goed valt (het is namelijk wel voor een mannelijk personage, dus dat is het enige waar ik een beetje mijn twijfels bij heb). Echt heel erg bedankt c:

    @Sarafina daar had ik inderdaad ook al op de website gekeken, maar ik kon zo gauw geen witte vinden en dat is toch echt wel een vereiste. Toch bedankt voor je reactie ^^


    Oh dus het mag gewoon een mannen colbert zijn? Want dan ga ik daar ook nog even op zoeken voor je als je wilt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Oh dus het mag gewoon een mannen colbert zijn? Want dan ga ik daar ook nog even op zoeken voor je als je wilt. ^^


    Yess, je bent m'n held ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Yess, je bent m'n held ;D


    Ik kom weer op de H&M uit, maar nu op de mannenafdeling. Dus inderdaad gokje waard om daar te gaan kijken!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nogmaals, ik weet je maat niet. Dus ik strooi maar gewoon met links. ;D
    C&A!
    Marktplaats is eventueel ook een optie?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks again, haha. Ik ga daar morgen dan zeker even langs ^^
    Marktplaats had ik wel al gekeken ja, maar daar kon ik niet echt wat vinden. Wit is helaas niet zo'n heel gangbare kleur blijkbaar :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zalando misschien?

    Ik mis de V&D met dit soort dingen. Daar kreeg je goed kwaliteit ( met dit soort dingen) voor weinig geld.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah een witte blazer?

    Die heb je basically bijna overal tho, ook bij de New Yorker en Primark, (meestal rond de €25,-), H&M en C&A (meestal rond de €50,-)

    Is dit wat je zoekt? Is een witte blazer voor €19,99 bij de H&M! Beschikbaar in maat 34 t/m maat 44, wordt binnen 3 tot 5 dagen geleverd.

    Of deze van de Coolcat? Is €10,- en er is een actie van 2 + 1 gratis! Er zitten geen knopen op, maar die zou je eventueel zelf handmatig erop kunnen naaien? Alleen nog beschikbaar in maat M, levering is binnen 2 werkdagen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dingen van Wish komen meestal wel binnen drie weken binnen, maar dat is wel altijd weer een gokje, want het kan net zo goed twee maanden duren. Als ik jou was, zou ik inderdaad op de herenafdeling van winkels zoals H&M, Zara en Primark kijken. C&A heeft het waarschijnlijk ook wel.


    Your make-up is terrible

    Oh, en voor een heel klein prijsje:

    Deze is maat 36. Hij kost €2,50.

    Deze is maat 38/40 (M) en kost €3,00

    Deze is maat 42 (L) en kost €3,50

    Bij alledrie zal ongeveer €7,- aan verzendkosten komen, of je moet het op kunnen halen als je in de buurt woont oid.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik mis de V&D met dit soort dingen. Daar kreeg je goed kwaliteit ( met dit soort dingen) voor weinig geld.

    Inderdaad. Met dit soort dingen was de V&D heel handig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie is je cosplan, Wendo?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bedankt allen c: Ik wacht nog even tot van het weekend tot ik alles ga halen, simpelweg omdat ik er op moment geen tijd voor heb (hoera school).

    @Inori ik wil een andere versie van Finland gaan doen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."