• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik had een keuze volgens jullie, toch? Oh, waarom ben ik zo naïef...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'll be home tonight,
    Just take a breath and softly say goodbye...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    *O**O**O**O*

    Jep, ik heb deze smiley gemist. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Sarah wat wil je doen vanavond?"
    smoke weed and cry
    "idk"


    i put the fun in funeral

    Na anderhalf jaar weer eens een nieuwe profielfoto op fb wauwwww

    Ik heb echt trek in wraps met walnoten geitenkaas en basilicum. Echt heel erg.


    Happy Birthday my Potter!

    Deze week heeft een aantal keer geprobeerd om me om zeep te helpen, maar het is hem/haar/het niet gelukt en nu heb ik weekend. Bedankt, sterren en aarde en alles wat daar tussenin zit en verder nog bedankt kan worden. (bloos)

    En die ene laptop van mijn vader loopt op Ubuntu en ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik huiswerk kon maken, gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er zit een lieveheersbeestje in mijn kamer en normaal gezien zou dat geen probleem zijn, MAAR HIJ VLIEGT ALS EEN GEK ROND EN WAT DOE IK NU.


    She's imperfect but she tries

    Je weet pas hoeveel je van iemand houdt als je diegene kwijt bent.

    Mignon schreef:
    Er zit een lieveheersbeestje in mijn kamer en normaal gezien zou dat geen probleem zijn, MAAR HIJ VLIEGT ALS EEN GEK ROND EN WAT DOE IK NU.


    REN ER ALS EEN GEK ACHTERAAN. (bloos) Met een bekertje, zodat je hem kunt vangen en vrijlaten in de wilde natuur, met wat geluk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik mis je. Ik mis je zo erg. Maybe it wasn't meant to be.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben jarig. *o*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Square schreef:
    (...)

    REN ER ALS EEN GEK ACHTERAAN. (bloos) Met een bekertje, zodat je hem kunt vangen en vrijlaten in de wilde natuur, met wat geluk.
    Ik denk dat meneer (mevrouw?) dat niet een heel sterk plan vond, want hij heeft plan a) als een gek rondvliegen, vervangen door plan b) als een pro verstoppertje spelen. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    Square schreef:
    (...)

    REN ER ALS EEN GEK ACHTERAAN. (bloos) Met een bekertje, zodat je hem kunt vangen en vrijlaten in de wilde natuur, met wat geluk.
    Ik denk dat meneer (mevrouw?) dat niet een heel sterk plan vond, want hij heeft plan a) als een gek rondvliegen, vervangen door plan b) als een pro verstoppertje spelen. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    Ik denk dat ik dierenrechtenactivisme ga revolutioneren. Hehehe.


    What would Emma do?