• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik mag dan wel niet kunnen tekenen, maar in elk geval heb ik er interessant commentaar bij kunnen zetten. En met interessant bedoel ik dat een pijltje met daarnaast BEARD! heb.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Cool, onweer. Ik ga me oprollen in mijn dekens en de meest angstige burrito van deze planeet uithangen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Euhm.... er jeukt/irriteert iets onder mijn voet, net voor ik op kamp ga waar prob een hoop wordt gelopen.... Yippie...


    Stenenlikker

    Wiarda schreef:
    voor het eerst duits geleerd in vijf miljoen jaar. Oberaffentittengeil mann.


    jip oh mijn god nee alsjeblieft

    ---

    "If we're going to be damned, let's be damned for what we really are" + mannen in rokjes + verliefde spacekwallen = definitief erg oké tot nu toe


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mentys schreef:
    (...)
    Ze gaan volgend jaar pas trouwen (hehe) , maar hij heeft het vorige week via een filmpje aan de kijkers verteld, alleen er zijn zoveel haat comments en dat is echt ziek..


    Het is eerder dat ik jaloers ben van, was ik maar zo ver haha. Trouwen lijkt me zo leuk :3


    26 - 02 - '16

    Waarom laten mensen mij altijd zitten? Ik doe echt mijn best dus wat doe ik dan zo fout?


    Happy Birthday my Potter!

    Happy with my username ^^


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Heel slim om met een nep wapen naar de politie te zwaaien, vooral in deze tijd met alle incidenten. Dan vraag je om problemen. In jouw geval doodgeschoten worden..

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 0:09 ]

    Ik haat mezelf nu echt heel erg.


    Your make-up is terrible

    Oh, how I've missed Carmilla.


    kindness is never a burden.

    JUSTTTT YOUU WAITTT AND SEEEHEEEEE
    AS SCHOOL LIFE AA
    IT IS AAA WOKEEN DREAAAMMM
    AARENTTBYOU FEELING ALOOHONNNOOHOHONEEE


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I wish sleeping could be a job.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Regen, o my gosh <3

    Great de neusspray is op en je hebt natuurlijk nog steeds geen nieuwe gehaald.


    Happy Birthday my Potter!

    Yup. Dit was te verwachten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)