• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    @Lieke
    Ze komen uit China...

    OTOFT: zo. De jasjes staan op marktplaats.


    Damnit :/ Ik hoop dat je een redelijke prijs kan krijgen! (Deel anders je ad op Facebook?)

    Villainess schreef:
    (...)

    Damnit :/ Ik hoop dat je een redelijke prijs kan krijgen! (Deel anders je ad op Facebook?)


    Das wel een idee ja. (:
    Maar heb er nu geen tijd voor, eten is bijna klaar en daarna direct door naar boogschieten. Maar kan dat erna of morgen wel doen idd. Thanks. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh shit het is lang geleden dat mijn kaak nog verdoofd is geweest. Ik ben helemaal suf. :W


    What would Emma do?

    Mannen zijn seksisten en varkens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het voelt alsof mijn hoofd gaat exploderen van de druk die erop staat. Het doet zoveel pijn. Ik wil eigenlijk heel hard huilen. Mag ik alsjeblieft beter zijn? Straks wordt mijn gezicht nog blauwer en bovendien moet ik dingen doen en dat gaat niet zo.


    Happy Birthday my Potter!

    RuPaul schreef:
    Mannen zijn seksisten en varkens.


    Overgeneralisatie..?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niet leuk dit. Echt niet leuk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Miall schreef:
    (...)

    Overgeneralisatie..?

    Nee, frustratie. Dus laat me, thank you very much. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet ik nu serieus een kraslot hebben als ik de bus voor introweekend inwil of is dit een grapje en kan je ook zonder aan komen zetten....? Uuugh.


    Stenenlikker

    Mama papa ik ben ziek. De druk in mijn holtes is zo erg dat ik er blauw plekken van krijg in mijn gezicht. Ik voel mij echt oprecht heel naar. Hallo? Kunnen jullie mij horen? Oh nee wacht mijn stem is weg en het feit dat ik in elkaar krimp van de pijn zien jullie niet. Jullie willen dat ik gezellig beneden zit te creperen terwijl jullie gestrest weet ik veel wat doen en boos doen tegen elkaar.


    Happy Birthday my Potter!

    Er bestaat gewoon een type mens wat 24/7 een bezemsteel in hun kont heeft vastzitten blijkbaar, want agressie - zowel in taal als in handelingen - staat bovenaan de lijst van communicatiemethoden. Ik ben die mensen echt helemaal zat. Wel continu verkondigen dat ze geen ruzie en geen problemen zoeken, maar ondertussen maken ze zelf het vuur alleen maar groter.
    Of van die andere kleine irritatiefactoren: mensen die claimen dat het "hun buurt is". Nee, dat is de buurt van iedereen. Staat jouw naam op de straten? Dacht het niet.

    Frustratie out.

    geen mens heeft door dat ik het dieptepunt van ongelukkigheid heb bereikt. Ach ja. Zolang de mensen waarvan ik hou gelukkig zijn.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 17:45 ]

    Bleuhhhh ik wil niet aan fraannss O.O


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb gewoon niet de energie en de zin om iets aan de studie te gaan doen atm. Gewoon één woord: ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik mis het NJAO. :c Ondanks dat ik plotseling niet meer voor ze bestond toen ik zei dat ik er niet mee door ging doordat het financieel niet ging lukken. Maar de twee keer dat ik mee heb gedaan hoorde ik er wel helemaal bij en dat gevoel heb ik lang niet gehad en mis ik nog wel. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •