• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    Constellation - Kato • Caleb Williamson, Hephaestus, pagina 7, af
    Rae Yulia Tsvetkov, Hypnos, pagina 16, niet af
    BelIona - Sav • Feline Rhainnon Thompson, Aphrodite, pagina 3, af
    Daniella Guana Medina, Hecate/Poseidon, pagina 4, af
    Cain Jainnis Reese, Ares, pagina 4, af
    Artifices - Lene • Julian Jackson, Poseidon|Athena, pagina 4, af
    Savannah Claire Morales, Hephaestus, pagina 9, niet af
    FantasyQueen - Anaïs • Anaïs Westwood, Zeus, pagina 5, af
    BlondieBrownie - Iris • Juna Reeder, Hebe, pagina 3, af
    Zeno Grace, Zeus, pagina 10, af
    Léon Incanto, Hecate, pagina 5, af
    Mundanes - Gabriëlle • Persia Lilith Morwen, Hades, pagina 4, af
    LiminalUriah Remus, Hades, pagina 3, af
    Carrie Quinn Brant, Iris, pagina 4, af
    Santorski - Freddie • Dominik Bain Angelo, Hades, pagina 14, af
    WingedHussar - Belle • Damian Xifos Machon, Ares, pagina 3, af
    Astraeus - Camilia • Nikephoros Alcippe Metaxas, Nike, pagina 2, niet af
    Remarkeyable - Leonie • Kennith Sinclair, Aphrodite, pagina 7, af
    Raccoon - Saar • Conor Augustus Forester, Athena, pagina 5, af
    Asher Evander Mackenzie, Tyche, pagina 10, af
    Polovina - Lisanne • Kristiina Bizina, Apollo, pagina 3, af
    Mikael Jones, Nemesis, pagina 9, af
    GinnyWeasley8 - Lilly • Lilly Sagesse, Athena, story, af
    Zusak - Cheryl • Remy Sanders, Aphrodite, pagina 4, af
    Helena "Lena" Alaska Gallagher, Demeter, pagina 14, af
    RuelleRafe Eòghan Brennan, Apollo, pagina 14, niet af
    SamanthablazeSoley Phirun Enphys, Iris, pagina 12, af
    xoFrnkJace Moonson, Hades, pagina 11, af(?)
    HalfBloodPrinceAlexia Zeta Dorcas, Hebe, pagina 15, af

    De Capture The Flag teams (met dank aan Artifices)

    Blauw:
    Athena - Leider (3)
    Poseidon (1)
    Hermes (0)
    Aphrodite (3) (hoewel zij meestal niet meedoen)
    Nike (1)
    Zeus (2)
    Nemesis (1)
    Hypnos (1)
    Dionysus (0)

    Rood:
    Ares - Leider (2)
    Hades (4)
    Apollo (2)
    Hecate (2)
    Hebe (2)
    Hephaestus (2)
    Iris (2)
    Tyche (1)
    Demeter (1)

    (x) = het aantal Q-users in deze cabin



    [Moest er een naamwijziging zijn gebeurd, heb ik je naam vergeet geschreven of je wilt je naam toevoegen, typ het in een reactie hieronder]


    Topics:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:59 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zusak schreef:
    Lena (p.14) is nu helemaal af c: Ik zoek nog een paar andere dingetjes voor haar
    - beste vriend/vriendin (waar ze door het schooljaar heen ook regelmatig mee afspreekt)
    - maybe a crush
    - iemand, preferably a girl, die ze belt als ze datingstips/flirttips nodig heeft
    - iemand die met haar flirt, maar wat ze dus totaal niet door heeft
    - mensen die haar plagen met haar onhandigheid

    Voor Remy (p.4) zoek ik ook nog een beste vriend/vriendin c:


    Ik had voorstellen gedaan in je GB gisteren, maar had nog geen antwoord :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Zusak schreef:
    Lena (p.14) is nu helemaal af c: Ik zoek nog een paar andere dingetjes voor haar
    - beste vriend/vriendin (waar ze door het schooljaar heen ook regelmatig mee afspreekt)
    - maybe a crush
    - iemand, preferably a girl, die ze belt als ze datingstips/flirttips nodig heeft
    - iemand die met haar flirt, maar wat ze dus totaal niet door heeft
    - mensen die haar plagen met haar onhandigheid

    Voor Remy (p.4) zoek ik ook nog een beste vriend/vriendin c:


    Ik weet niet of we al afspraken hadden tussen Lena en mijn personages? Feline zou anders de flirt en dating tips wel kunnen doen, wat volgens mij ook al in een gb ergens stond. En de andere twee weet ik niet meer zo goed of we nou iets hadden afgesproken


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Ruelle, ik heb net geantwoord c:

    @Bellona, I knows, maar je had niet geantwoord dus ik wist niet of je het wilde ;x Cain/Dani x Lena hadden we nog niks voor, dacht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Zusak,

    I'm so sorry, ik dacht oprecht dat ik gereageerd had, maar voor Feline is dat helemaal prima! Nog iets waar je Cain/Dani bij vindt passen? Dan ga ik Lena nog even doorlezen, haha


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Heeft Lily niet al een vriend?


    O ja verkeerde zin

    Wil er nog iemand vrienden met Lilly zijn?

    Raccoon schreef:
    Ik zoek nog iemand ( bij voorkeur een meisje) die sorry van een goede vriendin is van Asher. Een luisterend ook en iemand die durft te zeggen 'i told you so.'
    Asher blijft ondanks alles onzeker en heeft dit zo af en toen wel nodig.


    Het liefst ook iemand die de jongen aan zou kunnen en waarbij hun karakter niet al te veel botst c:



    En ik zoek ook nog iemand die Ash meesleurt naar de kampevenementen ^^ ( kan is groot dat Asher hem/haar niet zal mogen)


    Juna?


    (This signature is removed for copyright infringement)

    @Artifices: Ik besef dat het even wat trager ging, ik geloof ook dat dat deels door mij komt, echter was voor persoonlijke redenen een tijdje minder actief hier. Ik heb het nogal druk met het een en het ander, al zal ik mijn best doen morgen alles terug op te pikken C:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Als er nog mensen zijn die een relatie willen met Asher en Conor, just ask me c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    ASHER EVANDER MACKENZIE
    SON OF TYCHE , RANDOM AS HELL




    Julian Jackson : Besties yay ! Julian en Asher zijn beste vrienden en dat wilt hij ook graag zo houden. Ze halen samen kattekwaad uit en meer.

    Kennith Sinclair : Ex, but I know you still like me *wink* Asher is nooit echt helemaal eerlijk geweest tijdens hun relatie die slechts 3 maanden heeft geduurt. Dit alles kwam door een stomme weddenschap. Hij willen deze winnen en daarbij nog een Remy jaloers maken. Na enkele weten word Ash echt verliefd op Kennith al duurde hun sprookje niet langskomen.

    Feline Rhainnon Thompson : Hey there pretty Asher vind Feline net zoals de andere kinderen van Aphrodite een plaatje. Hij gaat dan ook vaak wat zitten flirten met haar

    Remy Sanders : Ex, but I know you freaking hate me *wink* Enkele jaren geleden waren de twee een hecht koppeltje al wist dit ook de periode dat Asher wat meer ging rebelleren. Na enkele maanden kregen ze ruzie en dumpte Remy hem. Hij probeert nog steeds in haar buurt te komen en heeft als wraak actie met haar Halfbroer gedate.

    Persia Lillith Morwen Don't deny your feelings for me hunnie Asher heeft wel door dat de meid hem probeert te ontwijken of af en toe enkele vloekwoorden zijn kant uitgooit. Asher vind het dan ook maar al te leuk om te zien waar haar grenzen liggen en vind het grappig om haar oncomfortabel te maken.

    Cain Jiannis Reese Yeah whatever Asher en Cain botsen nogal, hij vind het maar dom dat de jongen een beter lichaam heeft dan hijzelf en heeft heus wel door dat Cain achter Kenny aanzit. Asher steekt hier dan ook graag een stokje voor.

    Dominik Bain Angelo Don't be shy cutiepie Asher is een manipulator en Dominik is het perfecte slachtoffer. Hij probeert de jongen te peilen en trekt hem uit zijn comfortzone.

    Helena "Lena" Alaska Gallagher WOHO BEST IDEA EVER Asher gaat nogal vaak naar Lena voor 'raad' Hij vraagt dan impulsieve dingen en negeert 95% van de keren haar raad waardoor hij in de problemen komt, hij is niet echt te beste luisteraar.

    Daniella Guana Medina You are to nice for me Daniella is soort van Ashers beste vriendin en ook zal hij haar nooit kwaad doen. Hij heeft haar nodig in momenten waar hij zih onzeker voelt en als hij weer eens wat stoms heeft gedaan, is Dani diegene die vaak 'ik zei het toch' zegt.

    Savannah Claire Morales I am more then just a model gurl Asher is een idioot en dat weet Savannah dan ook. Vaak komt Asher gewoon binnen gestormd en beslist in haar plaats dat hij wel model zal zijn voor haar etsy shop.


    BlondieBrownie schreef:
    (...)

    Juna?


    oh sorry hier heb ik echt overheen gekeken *ik lees dit topic vaak wanneer ik veel te moe/lui ben om alles goed door te nemen :') *

    Ik heb wel al iemand daarvoor maar heb je misschien een ander ideetje?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 11:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik zou even jullie mening willen weten...

    Op het moment ben ik bezig met mijn rol en ik was van plan om haar een Watercolor tattoo te geven ( klein) maar ze is 16...
    Hoe denken jullie daarover?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Late MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    HalfBloodPrince schreef:
    ik zou even jullie mening willen weten...

    Op het moment ben ik bezig met mijn rol en ik was van plan om haar een Watercolor tattoo te geven ( klein) maar ze is 16...
    Hoe denken jullie daarover?



    Ligt eraan, ik heb ook niks tegen minors met grote tatoeages, maar je moet wel rekening houden met uit welke staat je karakter komt of in welke staat je karakter de tatoeage heeft laten zetten in verband met dat de minimum leeftijd per staat verschild.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)


    Ligt eraan, ik heb ook niks tegen minors met grote tatoeages, maar je moet wel rekening houden met uit welke staat je karakter komt of in welke staat je karakter de tatoeage heeft laten zetten in verband met dat de minimum leeftijd per staat verschild.


    Ze komt officieel uit Griekenland maar woont ergens nu in Amerika ( ik ben er nog niet uit welke staat of waar überhaupt).


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KENNITH "KENNY" SINCLAIR


    Remy Sanders // Aphrodite — Goede vrienden, Kenny oefent vaak op/met haar wat make-up en fotografie betreft.
    Feline Rhainnon Thompsen // Aphrodite — Goede vrienden.
    Cain Jainnis Reese // Ares — Kenny en Cain zijn goede vrienden, maar sinds kort heeft Kenny het idee dat hij een crush op de jongen heeft, wat nog wel eens voor awkward momenten wil zorgen. Door deze awkwardness heeft Kenny ook zo af en toe de neiging de jongen een beetje te ontwijken.
    Asher Evander Mackenzie // Tyche — Kenny en Asher hebben de vorige zomer een relatie gehad, die zo'n drie maanden duurden. Kenny kan eigenlijk wel echt met zekerheid zeggen dat het van zijn kant liefde was. Het bleek echter dat Asher het deed voor een weddenschap, waarop Kenny het onmiddellijk heeft afgebroken met een nogal gebroken hart. Kenny weet echter niet zeker of hij 100% van zijn gevoelens voor de jongen af is.
    Nikephoros Alcippe Metaxas // Nike — Kenny helpt Niki eigenlijk standaard met haar make-up, en de twee zijn dan ook goed bevriend geraakt
    Savannah Claire Morales // Hephaestus — Best goede vrienden. Sava vindt Kenny nogal schattig, en hoewel hij vaak laat merken dat hij het niet leuk vindt om 'schattig' genoemd te worden, vind hij het stiekem hartstikke leuk. Also, #CHBpride


    Duss, ik ben hoogstwaarschijnlijk dingen vergeten + ik zoek nog altijd mensen met wie hij het niet kan vinden/mensen die hem "pesten" wegens zijn seksualiteit/make-up/fotografie stuff


    take me back to the basics and the simple life