• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    Constellation - Kato • Caleb Williamson, Hephaestus, pagina 7, af
    Rae Yulia Tsvetkov, Hypnos, pagina 16, niet af
    BelIona - Sav • Feline Rhainnon Thompson, Aphrodite, pagina 3, af
    Daniella Guana Medina, Hecate/Poseidon, pagina 4, af
    Cain Jainnis Reese, Ares, pagina 4, af
    Artifices - Lene • Julian Jackson, Poseidon|Athena, pagina 4, af
    Savannah Claire Morales, Hephaestus, pagina 9, niet af
    FantasyQueen - Anaïs • Anaïs Westwood, Zeus, pagina 5, af
    BlondieBrownie - Iris • Juna Reeder, Hebe, pagina 3, af
    Zeno Grace, Zeus, pagina 10, af
    Léon Incanto, Hecate, pagina 5, af
    Mundanes - Gabriëlle • Persia Lilith Morwen, Hades, pagina 4, af
    LiminalUriah Remus, Hades, pagina 3, af
    Carrie Quinn Brant, Iris, pagina 4, af
    Santorski - Freddie • Dominik Bain Angelo, Hades, pagina 14, af
    WingedHussar - Belle • Damian Xifos Machon, Ares, pagina 3, af
    Astraeus - Camilia • Nikephoros Alcippe Metaxas, Nike, pagina 2, niet af
    Remarkeyable - Leonie • Kennith Sinclair, Aphrodite, pagina 7, af
    Raccoon - Saar • Conor Augustus Forester, Athena, pagina 5, af
    Asher Evander Mackenzie, Tyche, pagina 10, af
    Polovina - Lisanne • Kristiina Bizina, Apollo, pagina 3, af
    Mikael Jones, Nemesis, pagina 9, af
    GinnyWeasley8 - Lilly • Lilly Sagesse, Athena, story, af
    Zusak - Cheryl • Remy Sanders, Aphrodite, pagina 4, af
    Helena "Lena" Alaska Gallagher, Demeter, pagina 14, af
    RuelleRafe Eòghan Brennan, Apollo, pagina 14, niet af
    SamanthablazeSoley Phirun Enphys, Iris, pagina 12, af
    xoFrnkJace Moonson, Hades, pagina 11, af(?)
    HalfBloodPrinceAlexia Zeta Dorcas, Hebe, pagina 15, af

    De Capture The Flag teams (met dank aan Artifices)

    Blauw:
    Athena - Leider (3)
    Poseidon (1)
    Hermes (0)
    Aphrodite (3) (hoewel zij meestal niet meedoen)
    Nike (1)
    Zeus (2)
    Nemesis (1)
    Hypnos (1)
    Dionysus (0)

    Rood:
    Ares - Leider (2)
    Hades (4)
    Apollo (2)
    Hecate (2)
    Hebe (2)
    Hephaestus (2)
    Iris (2)
    Tyche (1)
    Demeter (1)

    (x) = het aantal Q-users in deze cabin



    [Moest er een naamwijziging zijn gebeurd, heb ik je naam vergeet geschreven of je wilt je naam toevoegen, typ het in een reactie hieronder]


    Topics:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:59 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zusak schreef:
    Is er al een idee wanneer de rpg ongeveer gaat beginnen c: ?


    Ik weet het niet goed. Het spijt me zo, maar Amatis komt echt nooit meer online lijkt zo en ik heb echt een gevoel dat ik heel veel tegelijk moet doen. Ik weet dat ik het een dag of twee niet goed heb bijgehouden. Is het goed dat ik even mijn rol plaats, dat iedereen even zegt wat er nog moet gebeuren en dat ik dan zeg tegen wanneer alles klaar zal zijn?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dat is prima ^^
    Mijn ervaring is alleen dat een rpg snel doodgaat, als het lang duurt voordat de rpg start, en dat zou ik erg zonde vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Dat is prima ^^
    Mijn ervaring is alleen dat een rpg snel doodgaat, als het lang duurt voordat de rpg start, en dat zou ik erg zonde vinden.


    Ik weet het. Dat heb ik ook al vaak gemerkt en ik zou het ook erg spijtig vinden.
    Maar ik vind het allemaal wat veel om nu op mijn eentje te doen. De bedoeling was dat ik Amatis zou helpen omdat zij ook andere dingen heeft om te doen, maar vanaf dat ik even niet meer reageer kan er niets gebeuren en ik vind dat een enorme druk. Ik heb echt veel aan mijn hoofd en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit allemaal zo snel doe als ik kan.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik weet het. Dat heb ik ook al vaak gemerkt en ik zou het ook erg spijtig vinden.
    Maar ik vind het allemaal wat veel om nu op mijn eentje te doen. De bedoeling was dat ik Amatis zou helpen omdat zij ook andere dingen heeft om te doen, maar vanaf dat ik even niet meer reageer kan er niets gebeuren en ik vind dat een enorme druk. Ik heb echt veel aan mijn hoofd en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit allemaal zo snel doe als ik kan.

    Als je hulp nodig hebt met wat dan ook, gewoon vragen (:


    How far is far

    Santorski schreef:
    (...)
    Als je hulp nodig hebt met wat dan ook, gewoon vragen (:


    Bedankt. Het zal me wel lukken om dit allemaal in te halen, maar ik hoop wel dat Ilona nog iets van zich laat horen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Bedankt. Het zal me wel lukken om dit allemaal in te halen, maar ik hoop wel dat Ilona nog iets van zich laat horen.

    Dat hoop ik ook, maar ik denk dat iedereen hier gelukkig wel begrijpt dat jij ook niet alles tegelijk kunt, dus neem gerust je tijd.


    How far is far

    Santorski schreef:
    (...)
    Dat hoop ik ook, maar ik denk dat iedereen hier gelukkig wel begrijpt dat jij ook niet alles tegelijk kunt, dus neem gerust je tijd.


    Ik ben blij om dat te horen. Ik zal alles zo snel mogelijk in orde brengen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Santorski schreef:
    (...)
    Als je hulp nodig hebt met wat dan ook, gewoon vragen (:


    Jup ik ben ook bereid om te helpen hoor!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een paar vraagjes voor jullie:

    • Wanneer willen jullie dat ik het speeltopic open?
    • Zijn er nog dingen die jullie moeten afmaken qua rol/relaties?
    • Als ik nog iets moet aanpassen of toevoegen aan de beginpost, stuur het dan even in privé naar me a.j.b. Ik heb wat moeite met alles in orde te brengen en ik wil voor jullie het speeltopic zo snel mogelijk openen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Een paar vraagjes voor jullie:

    • Wanneer willen jullie dat ik het speeltopic open?
    • Zijn er nog dingen die jullie moeten afmaken qua rol/relaties?
    • Als ik nog iets moet aanpassen of toevoegen aan de beginpost, stuur het dan even in privé naar me a.j.b. Ik heb wat moeite met alles in orde te brengen en ik wil voor jullie het speeltopic zo snel mogelijk openen.


    Ik moet alleen nog wapens en krachten toevoegen maar dat gebeurt tijdens het spelen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Constellation schreef:
    Een paar vraagjes voor jullie:

    • Wanneer willen jullie dat ik het speeltopic open?
    • Zijn er nog dingen die jullie moeten afmaken qua rol/relaties?
    • Als ik nog iets moet aanpassen of toevoegen aan de beginpost, stuur het dan even in privé naar me a.j.b. Ik heb wat moeite met alles in orde te brengen en ik wil voor jullie het speeltopic zo snel mogelijk openen.


    Asap? Deze week zou fijn zijn. Volgende week zit ik namelijk met school in Rome, volgende week zondag heb ik NK estafette en de zondag na Rome clubkampioenschappen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Asap? Deze week zou fijn zijn. Volgende week zit ik namelijk met school in Rome, volgende week zondag heb ik NK estafette en de zondag na Rome clubkampioenschappen :')


    Ja, sowieso zo snel mogelijk. Ik hoop dan wel dat ik wat hulp kan krijgen met het oppikken met wat ik heb gemist. Want ik heb evenmin tijd om alles in orde te brengen. Dus als iedereen 1 ding kan zeggen dan is het zo opgelost.
    En heel veel plezier! c:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben er volgend weekend niet ivm Elfia


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik start het liefst gewoon asap c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er is dus niemand meer die nog dringend iets moet afmaken voordat we zouden beginnen?

    En kunnen jullie nu a.j.b. jullie pas geplaatste rollen doorsturen.


    Geloof niet alles wat je denkt