• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Sigil schreef:
    (...)
    Familielid? (Broer/neef) of vriend of zo?


    Misschien toch beter als neef ofzo, want ik denk niet dat Evelyn het heel goed met hem kan vinden (:


    chaos makes the muse

    Mirandacosgrove schreef:
    Ik zoek voor Owen nog;
    — soort van ex
    — een neef of nicht ( miss wel leuk als die op de andere school zit )
    — iemand waar hij het niet zo goed mee kan vinden


    Ik heb Evelyn eventueel als ex?


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    (...)

    Misschien toch beter als neef ofzo, want ik denk niet dat Evelyn het heel goed met hem kan vinden (:


    Haha is goed. Verander ik dat.

    Zou dat overigens niet raar zijn als owen ook een neef is? Tenzij t van vader/moeder kant is of zo

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 9:55 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Haha is goed. Verander ik dat.

    Zou dat overigens niet raar zijn als owen ook een neef is? Tenzij t van vader/moeder kant is of zo


    Misschien van de andere kant, ik weet niet. Ik zal vanmiddag als ik thuis ben even nadenken voor iets anders eventueel (:


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    (...)

    Misschien van de andere kant, ik weet niet. Ik zal vanmiddag als ik thuis ben even nadenken voor iets anders eventueel (:


    Okido


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    |Student at Jefferson|
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    Jefferson students eventuele relaties;
    • Een soort van beste vriend ding
    Really good friend Evelyn
    • Een soort van beste vriendin ding
    • someone she fooled/fools around with a bit
    • Ex?

    Willow Creek students eventuele relaties;
    • Iemand die ze kent van van het restaurant/'s nachts eerder een club waar ze werkt
    • Iemand die ze kent van toen ze jonger was


    • Tyler; Tyler is haar beste vriend en haar FWB, wat soms voor hele awkward situaties zorgt.
    •Evelyn; Een hele goede vriendin van Cas
    •Levi; Hem heeft ze één keer eerder ontmoet op een feestje dat ze ge-party-crashed heeft. Er is flink gelfirt, maar Cas heeft hem nooit gezegd dat ze niet op het feestje was uitgenodigd en uit de achterbuurt kwam
    •Elijah; Een hele goede vriend van Cas, bijna even goed als Ty, maar met Elijah is ze iets minder close
    •Isabella; Wordt besproken
    •Sebastian; Wordt besproken
    •Sarah; Wordt besproken

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 11:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @BelIona Ik heb Ty voor je? Maybe best friend and/or someone she fooled/fools around with a bit


    El Diablo.

    ^ ik heb Evelyn eventueel als vriendin?


    chaos makes the muse

    Cotrona schreef:
    @BelIona Ik heb Ty voor je? Maybe best friend and/or someone she fooled/fools around with a bit



    Oeh, both sounds like drama. I like drama ^^

    @Douceur, vriendinnen klinkt leuk, ik denk dat Cas Evelyn wel aardig zou vinden, wat voor soort vriendschap had je in gedachte?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alright ^^ Dan zal ik dat erbij zetten. Wanneer is dat fooling around begonnen? Op een feestje jaar/twee jaar geleden?


    El Diablo.

    Ik heb Levi ook nog voor fooling, ex, friends en familie ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ^ Ik heb Hailey voor friend or ex? ^^


    El Diablo.

    BelIona schreef:
    (...)


    Oeh, both sounds like drama. I like drama ^^

    @Douceur, vriendinnen klinkt leuk, ik denk dat Cas Evelyn wel aardig zou vinden, wat voor soort vriendschap had je in gedachte?


    Misschien best een goede? Evelyn is nog niet helemaal af, maar er komen nog wat dingen bij waardoor ik denk dat ze het best goed kunnen vinden samen.


    chaos makes the muse

    Sigil schreef:
    Ik heb Levi ook nog voor fooling, ex, friends en familie ^^


    Frieds met Julian??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    @Cotrona, Ik denk dan ongeveer een jaar geleden op een feestje inderdaad? Da het na wat alcohol 'fout' ging en dat ze daarna elkaar een beetje gingen uitdagen en bij elkaar thuis gingen uitnodigen om te kijken wat er nog meer kan gebeuren, maar dat het wel dan echt awkward is soms omdat ze ook beste vrienden zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.