• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Ik zoek ook echt nog enemies maar dat kan ook van de andere school zijn? So someone?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempre schreef:
    Ik heb Sarah nog voor jullie open staan!
    - Best friend (M/F)
    - Enemies
    - Ex-vriend
    - Flirt
    - Fwb
    - Misschien broer/zus van pleeggezin? Of ander familie lid?


    Misschien oude vriendinnen met Ruby?? Hoe ze elkaar kennen weet ik nog niet XD (speeltuintje in de buurt of iets?)
    Maar dat ze elkaar jaren geleden uit het oog zijn verloren?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb Levi ook nog open als Best friends, familielid ^^ Eventueel

    Edit: Heb al wat relaties/vriendschappen toe kunnen voegen omdat ik even beschikking had tot de laptop :3 de rest dat afgesproken word komt morgen

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 19:10 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mirandacosgrove schreef:
    Ik zoek ook echt nog enemies maar dat kan ook van de andere school zijn? So someone?


    had je al iemand gevonden als familielid? Anders kan Levi wel :3 als neef of zo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb Xavier nog voor alles openstaan, roep maar. Vanavond ga ik trouwens proberen om de rol af te maken, not sure if it's gonna work out though.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is er nog iets bijzonders gezegd? :')
    Anyways, morgen ochtend maak ik sebastian in 1 keer af, iemand die op basis van school naam en fotos een relaltie voor ogen heeft? :')


    take risks

    Sigil schreef:
    (...)

    had je al iemand gevonden als familielid? Anders kan Levi wel :3 als neef of zo


    Aw Levi is super tof! Is leuk idee, we kunnen wel doen dat ze elkaar misschien niet zo mogen en dat hij zich heel erg schaamt voor Levi zeker nu ze naar dezelfde school gaan ouzo?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mirandacosgrove schreef:
    (...)

    Aw Levi is super tof! Is leuk idee, we kunnen wel doen dat ze elkaar misschien niet zo mogen en dat hij zich heel erg schaamt voor Levi zeker nu ze naar dezelfde school gaan ouzo?


    Ja is goed, leuk idee


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mirandacosgrove schreef:
    Ik zoek ook echt nog enemies maar dat kan ook van de andere school zijn? So someone?


    Kunnen Elijah en Owen vrienden zijn?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sebastian is bijna af, maar staat open voor relaties (:


    take risks

    trasecolare schreef:
    Sebastian is bijna af, maar staat open voor relaties (:


    Ik heb Cas? Maar dan moeten ze elkaar wel van iets buiten school kennen of misschien dat hij vaak naar het restaurant gaat waar ze werkt, omdat ze dus op verschillende scholen zitten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb Levi ook nog :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik heb Cas? Maar dan moeten ze elkaar wel van iets buiten school kennen of misschien dat hij vaak naar het restaurant gaat waar ze werkt, omdat ze dus op verschillende scholen zitten

    jaaa kan wel, en dat Cas dan een van de weinige mensen is van Jefferson high waar sebastian mee om gaat, omdat sebastian eigenlijk niet zo houdt van jefferson high. Maar dan kan hij cas wel waarderen zegmaar, en dat het vrienden zijn geworden


    take risks

    Ik heb ook Isabella voor iedereen c;
    Ik zoek sowieso de volgende dingen voor haar, maar andere suggesties zijn ook welkom ^^
    - beste vriend/vriendin van Jefferson High
    - fwb
    - eventuele crush
    - iemand van Willow Creek die het maar niks vindt dat iemand naar hun school mag op een studiebeurs oid
    - vriend/vriendin die pissed op haar is dat ze naar Willow Creek ging
    - iemand van willow Creek die haar rondleidde toen ze voor het eerst kwam.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    trasecolare schreef:
    (...)
    jaaa kan wel, en dat Cas dan een van de weinige mensen is van Jefferson high waar sebastian mee om gaat, omdat sebastian eigenlijk niet zo houdt van jefferson high. Maar dan kan hij cas wel waarderen zegmaar, en dat het vrienden zijn geworden


    Ze houden beide van Music en theater van wat ik uit de rol kan opmaken? Cas houdt van alles kuntsvormen. Misschien dat ze toen hij in het restaurant zat aan de praat zijn geraakt en dat dat dan inderdaad is doorgetrokken in een vriendschap? Goede vrienden die zeg maar ook lange wandelingen maken en 's nachts veel praten of eerder een oppervlakkige vriendschap?

    @Zusak,
    Ik heb Cas, jij een idee wat zou passen? Ik ga zo de rol even doorlezen enzo


    We've lived in the shadows for far too long.