• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Ze is twee jaar jonger en ja op die manier


    El Diablo.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik heb op zich Cas, maar ze zaten wel op verschillende scholen, dus dan zouden ze elkaar op een alternatieve manier moeten kennen


    Hmm is opzich nog wel leuk ook. Levi is ook nog wel een party animal dus kan met van alles zijn geweest dat ze elkaar hebben leren kennen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jullie gaan snel D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cotrona schreef:
    Ze is twee jaar jonger en ja op die manier


    Hmm misschien dat het dan zou kunnen dat het ook alweer iets van twee jaar geleden en dat het ook door de jonge leeftijd van zijn zusje nog een beetje erger is.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    BelIona schreef:
    Als Tyler en Elijah elkaar niet uit zouden kunnen staan voel ik me moraal verplicht om beide beste vrienden van Cas te laten zijn cause like drama


    Maar zijn Elijah en Cas nu ook beste vrienden?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Hmm misschien dat het dan zou kunnen dat het ook alweer iets van twee jaar geleden en dat het ook door de jonge leeftijd van zijn zusje nog een beetje erger is.


    Ja kan wel (:


    El Diablo.

    Sigil schreef:
    (...)

    Hmm is opzich nog wel leuk ook. Levi is ook nog wel een party animal dus kan met van alles zijn geweest dat ze elkaar hebben leren kennen.


    RAVE. Misschien dat Cas was binnengesneaked op een feest van één van de rijkere kinderen en Levi en Cas elkaar daar ontmoet hebben? Dat hij zeg maar nog niet weet dat ze eigenlijk in een achterbuurt woont, maar er wel flink geflirt is?

    @Sempre,
    Ik heb Cas? Jij een ideetje?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Ja kan wel (:


    Oké dan doen we dat, dan is het eigenlijk als nog best veel Elijah zijn eigen schuld, maar ja haha.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 17:14 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Maar zijn Elijah en Cas nu ook beste vrienden?


    Nja, misschien dat ze iets minder close met hem is dan met Tyler - Close, snap je hem, haha-, maar ze zou hem zeker wel tot één van haar beste vrienden beschouwen


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    RAVE. Misschien dat Cas was binnengesneaked op een feest van één van de rijkere kinderen en Levi en Cas elkaar daar ontmoet hebben? Dat hij zeg maar nog niet weet dat ze eigenlijk in een achterbuurt woont, maar er wel flink geflirt is?


    Ooeh i like you're ideas!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BelIona schreef:
    (...)

    Nja, misschien dat ze iets minder close met hem is dan met Tyler - Close, snap je hem, haha-, maar ze zou hem zeker wel tot één van haar beste vrienden beschouwen


    Hmm meer als goede vrienden dan, want dan kan ik voor Elijah nog echt iemand zoeken waar hij nog close mee is denk ik waar hij echt alles aan vertelt denk ik.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 17:20 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sempre schreef:
    Ik heb Sarah nog voor jullie open staan!
    - Best friend (M/F)
    - Enemies
    - Ex-vriend
    - Flirt
    - Fwb
    - Misschien broer/zus van pleeggezin? Of ander familie lid?


    Hmmm zij en Elijah kunnen wel best buds zijn denk ik ja haha


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    BelIona schreef:
    (...)

    RAVE. Misschien dat Cas was binnengesneaked op een feest van één van de rijkere kinderen en Levi en Cas elkaar daar ontmoet hebben? Dat hij zeg maar nog niet weet dat ze eigenlijk in een achterbuurt woont, maar er wel flink geflirt is?

    @Sempre,
    Ik heb Cas? Jij een ideetje?


    Ik ga haar zo even doorlezen. Ik weet niet of je haar geschikt vindt voor een van de relatie ideeën die ik had opgenoemd?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik ga haar zo even doorlezen. Ik weet niet of je haar geschikt vindt voor een van de relatie ideeën die ik had opgenoemd?


    Ik weet de specificaties van haar seksualiteit niet, maar misschien iets van Partners in Crime, vriendschappelijk, maar close, of flirts, of een combinatie van?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Douceur schreef:
    (...)

    Ik heb Evelyn eventueel als ex?


    Is goed!

    Balen dat ik zoveel heb gemist al! ;c


    Everything is illuminated by the light of our past.