• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Frieds met Julian??


    Is goed

    @cotrona sure ^^ voorkeur voor een?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niet persé, jij?


    El Diablo.

    @Bellona Okii ^^ So best friends with benefits ?


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    @Bellona Okii ^^ So best friends with benefits ?


    Ja, zo kan je het ook beschrijven, haha

    Meer mensen voor Cas? :3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 14:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cotrona schreef:
    Niet persé, jij?


    Nope haha zeg t maar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Nope haha zeg t maar


    Mhm... Maybe friends that made out on a party, once or twice?


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Mhm... Maybe friends that made out on a party, once or twice?


    Yeah sure ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler's relaties:
    Owen Bell
    Best friends/Partners in Crime
    Owen en Tyler zijn al een aantal jaar beste vrienden. Tyler heeft echter ook wel door dat de jongen een beetje naar hem opkijkt en maakt hier soms gebruik van. Bijvoorbeeld als hij een hulpje nodig heeft bij het dealen. De twee jongens kunnen het erg goed met elkaar vinden.
    Sarah Archer
    Good friends
    Tyler en Sarah begonnen een vriendschap op te bouwen eigenlijk toen Sarah begon met wiet roken. Vandaag de dag zijn de twee goede vrienden en maken ze samen genoeg problemen op school. Iets waar Tyler alleen maar om kan lachen.
    Evelyn Autumn Walker
    One night stand
    Tallulah Cassidy Fowler
    Best friends with benefits
    Cas en Tyler zijn al jarenlang beste vrienden. Het laatste gedeelte kwam er echter een jaartje geleden bij. Ze hadden beide al wat op op een van de vele feestjes waardoor het 'fout' ging. Hierna begonnen ze elkaar steeds meer uit te dagen en kwamen ze bij elkaar thuis om te zien wat er nog meer kan gebeuren. Soms is het nog wel echt awkward tussen de twee, but oh well.
    Elijah Jospeh Merkey
    Ex-enemies
    Elijah en Tyler waren twee jaar geleden echt vijanden. Elijah had zijn zusje pijn gedaan en big brother Tyler vond dat niet zo leuk. Hij heeft de jongen toen ook in elkaar geslagen, waarna ze elkaar een lange tijd niet uit konden staan. Tegenwoordig is dit heel erg afgezwakt en zijn het geen vijanden meer te noemen maar ook geen vrienden.
    Ik zoek nog:
    ~ Een vijand. Iemand waarmee hij op de een of andere manier altijd wel ruzie mee krijgt en ook al een (paar) keer in elkaar heeft geslagen
    ~ Een ex. Misschien een soort abusive relationship, want hij is behoorlijk dominant en een tikkeltje agressief (dit kan ook van de andere school zijn)

    ~ Andere suggesties zijn altijd welkom ^^

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 18:58 ]


    El Diablo.

    De relaties die tot nu toe afgesproken zijn, en nog afgesproken gaan worden (sta nog open) die zet ik morgen bij me karakter gezien ik dan pas weer bij een laptop ben haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ehm ik zoek ook nog wel wat relatie's voor Elijah. Ik zoek nog zeker een beste vriend/vriendin (Eigenlijk bijna liever een meisje) en voor de rest nog wat vrienden. Ik moet nog even kijken of ik nog specifiekere dingen zoek, maar ik ben nooit geweldig met het bedenken van die dingen haha.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Ehm ik zoek ook nog wel wat relatie's voor Elijah. Ik zoek nog zeker een beste vriend/vriendin (Eigenlijk bijna liever een meisje) en voor de rest nog wat vrienden. Ik moet nog even kijken of ik nog specifiekere dingen zoek, maar ik ben nooit geweldig met het bedenken van die dingen haha.


    Ik heb Cas :3 Heb jij een idee voor wat ze voor Elijah zou kunnen zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    greenlight22 schreef:
    Ehm ik zoek ook nog wel wat relatie's voor Elijah. Ik zoek nog zeker een beste vriend/vriendin (Eigenlijk bijna liever een meisje) en voor de rest nog wat vrienden. Ik moet nog even kijken of ik nog specifiekere dingen zoek, maar ik ben nooit geweldig met het bedenken van die dingen haha.


    Ik heb Evelyn?


    chaos makes the muse

    greenlight22 schreef:
    Ehm ik zoek ook nog wel wat relatie's voor Elijah. Ik zoek nog zeker een beste vriend/vriendin (Eigenlijk bijna liever een meisje) en voor de rest nog wat vrienden. Ik moet nog even kijken of ik nog specifiekere dingen zoek, maar ik ben nooit geweldig met het bedenken van die dingen haha.


    Zoekt hij nog een 'vijand' toevallig?


    El Diablo.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik heb Cas :3 Heb jij een idee voor wat ze voor Elijah zou kunnen zijn?


    Ik weet niet of ze een beste vriend heeft, maar dat zou kunnen? Als je een ander idee hebt sta ik daar ook voor openen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Douceur schreef:
    (...)

    Ik heb Evelyn?


    Ik zal even haar beschrijving door lezen.

    @Cotrona ik weet niet er stond wat bij over in elkaar slaan enzo en ik denk niet dat Elijah het heel snel zo ver zou laten komen dat er echt gevecht bij moet komen enzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.