• Zijn er NS-haters in de zaal?




    Want dat is gewoon kut.
    Zoveel frustratie. Zoveel pijn. Zoveel woede.
    En zo weinig verbetering.


    oi, suzy

    Zusak schreef:
    (...)

    I totally agree. Als het druk is, geen probleem, maar als het gewoon rustig is, vind ik het gewoon vreemd :')

    Ik erger me ook altijd aan mensen die instappen, voordat er mensen hebben kunnen uitstappen.

    Ohohohoh, die heb ik gisteren meegemaakt. Moest uitstappen en het was druk bij mijn trein. Bij het opengaan stond een meisje precies in het kleine paadje wat nog was vrijgelaten door de rest van de instappers. En ze bleef daar gewoon staan. Ik ben dan ronduit gemeen, maar ik heb haar echt duidelijk aan de kant geduwd en luid en duidelijk laten weten dat ze vers in de weg staat.
    Dat is nog altijd mijn grootste ergenis in het ov. De rest ben ik nog redelijk nuchter over, omdat het vaak niet één iemands schuld is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ooit eens in de stiltecoupé aan iemand gevraagd of ze haar filmpje met oortjes in wilde luisteren, want stiltecoupé. Kreeg ik toch een arrogante blik terug. Like, als je zo graag je filmpje hardop wilt kijken, moet je maar niet in de stiltecoupé gaan zitten. Al vind ik het sowieso aso als mensen filmpjes oid luisteren/kijken zonder oortjes in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik heb ooit eens in de stiltecoupé aan iemand gevraagd of ze haar filmpje met oortjes in wilde luisteren, want stiltecoupé. Kreeg ik toch een arrogante blik terug. Like, als je zo graag je filmpje hardop wilt kijken, moet je maar niet in de stiltecoupé gaan zitten. Al vind ik het sowieso aso als mensen filmpjes oid luisteren/kijken zonder oortjes in.

    Of mensen die hun oortjes in hebben, maar vervolgens hun muziek zo hard hebben staan dat de rest van de coupé kan mee genieten.


    oi, suzy

    En als je dan ein-de-lijk die treinreis overleefd hebt en vol goede moed naar je bus hobbelt die over exact één minuut vertrekt, dan zijn er nog altijd de mensen die het 'links gaan, rechts staan'-principe niet helemaal doorhebben, waardoor je totale looptijd naar de bus net één minuut en tien seconden bedraagt en je hem dus voor je neus weg ziet rijden.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 13:00 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik voel frustratie jongens, ga door, ga door :Y)


    oi, suzy

    Ik ben student maar reis nog niet gratis (iets met voor juni 18 worden en anders moet je wachten tot oktober) en ga gelukkig alleen op maandag naar Nijmegen en dan vrijdag weer terug naar huis, maar ugh.
    Het meest frustrerende vind ik dat hier geen echte stiltecoupes zijn. Alleen van die 'werk' ruimtes, die bedoeld zijn om in te werken, maar je mag er als je wil gewoon praten je kunt er niks van zeggen als mensen 1,5 uur lang hun leven aan het bespreken zijn terwijl je druk bent met wetenschappelijk schrijven.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mignon schreef:
    En als je dan ein-de-lijk die treinreis overleefd hebt en vol goede moed naar je bus hobbelt die over exact één minuut vertrekt, dan zijn er nog altijd de mensen die het 'links gaan, rechts staan'-principe niet helemaal doorhebben, waardoor je totale looptijd naar de bus net één minuut en tien seconden bedraagt en je hem dus voor je neus weg ziet rijden.


    !!! Niet alleen in het ov dit, gewoon in het algemeen. Hoe moeilijk zijn roltrappen? En als je dan aangeeft haast te hebben gaan ze alsnog niet aan de kant.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mignon schreef:
    En als je dan ein-de-lijk die treinreis overleefd hebt en vol goede moed naar je bus hobbelt die over exact één minuut vertrekt, dan zijn er nog altijd de mensen die het 'links gaan, rechts staan'-principe niet helemaal doorhebben, waardoor je totale looptijd naar de bus net één minuut en tien seconden bedraagt en je hem dus voor je neus weg ziet rijden.


    Volgens mij is dat echt iets nederlands. Altijd als ik op vakantie ga en daar ergens met een roltrap moet, staan de mensen netjes aan één kant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered